/spanien/barcelona/forum/22932.aspx/spanien/barcelona/forum/22932.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC Barcelona Deco
2007-06-25 15:07
FC Barcelona / Ronaldinho--- kopiera det här så funkar det nog
mms://i2catvserver.i2cat.net/TVC_inter
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-25 15:07
Ämne: dem 10 bästa genom t....
Ronaldo i sina bästa stunder, som var en relativt kort epok, hade ett ryck som fâ men det finns fler som kan aspirera pâ den titeln.
Det beror lite om man letar efter vassaste mâltjuven eller en mer komplett anfallare. Henry skapar ofta sina egna chanser och är en genial framspelare. överhuvudtaget en intelligentare spelare. Men helt o.k. att ha Ronaldo framför men inte framför Pelé. Var har du Romario?
Sâg en dokumentär om Romario igâr pâ katalansk TV. Det är en mâltjuv av hög kaliber. Hans mâl "kosvansen" blev utsedd till tidernas vackraste Barça mâl, Maradona tvâa med sitt cup-mâl mot Madrid, Messi´s diego-dans trea och Rivaldos chilena fyra om jag minns rätt.
Hur en Madridista kan sätta Batistuta framför Di Stefano är märkligt men som sagt det beror ju pâ vad man värdesätter.
Caperuza
2007-06-25 15:06
Sorry alla ni som håller Ronaldo för tidernas anfallare. I jämförelse med Pelé är alla låååångt efter. 1281 mål på 1363 matcher är mer än någon annan spelare. I landslaget gjorde Pelé 77 mål på 92 matcher. Mer behöver inte sägas. ;-)
Barcelona Klint
2007-06-25 15:06
Ämne: dem 10 bästa genom t....
Du har ju glömt eran egen Ferenc Puskas!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-25 15:05
Vi får inte tappa Chivu, nån som vet hur mycket inter har erbjudit Roma ?

FC Barcelona Deco//

Tack ändå.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-25 15:04
Ämne: att Chivu affären dr....Det verkar ju som om Roma ville ha Giuly, då Spalletti gillar den lille fransmannen. Snarare är det väl Ludo som inte vill till Italien?

Att Madrid blandar sig i vid slutskedet av en transfer Barcelona är iblandade i förvånar väl ingen? Sen när har de någonsin uppträtt korrekt?
aima
2007-06-25 15:03
om vi ska ha bättre balans på anfallet så bör nog etó sättas på transfer och skeppas vidare till england eller italien.

grejjen är att jag tror inte att henry och etoo kommer kompletera varandra bra. det behövs en annan typ av anfallare. t.ex. en måltjuv a la crespo. hard to find now a days... men om vi kan få tag på en riktig måltjuv då ska vi banne mej köpa en!!

men å andra sidan så kan man behålla etoo och handla in en reserv striker för att vara på den säkra sidan =)
Fc Barcelona / Ronaldinho---- Det funkade för 5 minuter sen men nu funkar det inte längre :(
Atlético lodd
Ämne: blend.
Inter har la....
roma har redan köpt loss pizarro från Inter och erbjuds numera bara pengar för Chivu.
2007-06-25 15:01
Ämne: Fc Barcelona/Ronaldi....
Inget kommer fram, sidan kan inte vissas se om det är rätt länk :P
2007-06-25 15:01
att Chivu affären drar ut pâ tiden beror delvis pâ att Roma ville ha Zambrotta inkluderad i affären !!!??? de spelare Barça inkluderade var inte inressanta och man vill ha en "rent" ekonomisk transaktion istället.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-25 15:00
Läkarundersökningen verkar gå smort(länk), detta var då runt 10 klar och presenteras senare idag månne?

:D
Real Madrid Adam Be ( Carlos 4 Ever )
2007-06-25 14:59
dem 10 bästa genom tiderna anfallare renodlade anfallare är

1. Ronaldo
2.Pelé
3.Gerd Muller
4 Marco Van Basten
5 Gabriel Batistuta
6 Allessandro Del Piero
7. Thierry Henry
8. Hugo Sanchez
9 Alfredo di Stefano
10. Dennis Bergkamp

Raúl och diego maradona baggio anser ja är mer offensiva mittfältare än anfallare!
2007-06-25 14:58
Fc Barcelona/Ronaldinho------ Här är en länk till Catalunya TV, men jag tror inte att dom visar det där.
2007-06-25 14:58
Barcelona Barça-fan
2007-06-25 14:55
blend.
Inter har lagt ett bud på 5 miljoner, plus sin del av Pizzaro. Roma avvaktar just nu på barcas slutgiltiga bud som väntas överstiga de 12 miljoner man redan erbjudit. Roma har uttryckt sin önskan om att endast erbjudas pengar för spelaren. Inom 24 timmar vet vi tydligen var Chivu spelar nästa säsong.

Källa: Gazzetta dello Sport.
Barcelona el Flaco
2007-06-25 14:55
Roligt att vi bara har suprhjältar i vårat lag. Fantastic 4 (Ronaldinho, Messi, Eto'o & Henry), Captain America/Catalunya (Puyol). Har vi några fler? :D
2007-06-25 14:54
Rambla

Vissar dem inte presentationen i Catalunya tv?
isåfall kan du skicka länken som du skickade när vi kollade på Barcelona vs Espanyol i Copa Catalunya.

Tacksam för svar!
Barcelona Lundello
2007-06-25 14:54
barca tv är en kanal som typ viasat har..
Har ingen riktig koll. Men jag har kanalen o jag undrar när HENRY presenteras.

För dom borde ju visa de enligt mig.

Barcelona PILMA
2007-06-25 14:50
Lundello
Men vet du vilken kanal det skulle vara?
Barcelona sölta
2007-06-25 14:50
Håller också med heavyrossoneri, och de andra som rankar Ronaldo högre. Henry är inte nära top 10 genom tiderna, ens om man reducerar det till enbart anfallare.

Henry är däremot med bland de bästa anfallarna på 2000-talet, och kan visa sig vara en mycket bra värvning för oss.

Skulle man som någon sa ta hänsyn till att fotbollen utvecklas så skulle ju den bäste genom tiderna hela tiden vara den som är bäst just nu, för fotbollen utvecklas mycket på 5 år med. Man får istället kolla på hur överlägsna spelarna varit på sin tid.
blend
2007-06-25 14:49
Rambla (Anims Puyi)

Tror du att Chivu ska till Barca ellr Inter???

Tacksam för svar
Barcelona PILMA
2007-06-25 14:48
Ronaldo var väl bra men sanningsenlig kan man inte benämna honom världens bästa anfallare genom tiderna samtidigt som jag inte har nån val till världen´s bäste anfallare genom tidernerna.
Och Titi (HENRY) är/var mycket bättre än Ronaldo på avslutningarna.
och jag anmärker de som kallar honom att han e den bästa anfallaren genom tiderna
inte for att jag avskyr honom Eller har spelat senaste för (Rivalerna)
men avsmaken finns ju väl alltjämt som moralisk mellan oss.

VISCA EL BARCA Y THE FANTASTIC 4
Barcelona Lundello
2007-06-25 14:48
De går väl på barca tv?
men tid vet jag inte..

Fakta tack! Ni som vet..
Barcelona Barça-fan
2007-06-25 14:44
Rambla.
Vet du om man kan följa presentationen någonstans?
Barcelona Klint
2007-06-25 14:39
HeavyRossonerri

Tack för att du har avslöjat sanningen som vi alla har gått och funderat på. Alla har rätt till sin personliga åsikt. Jag håller inte med dig, du håller inte med mig. Enligt mig är Henry en större spelare än Ronaldo. Du tycker något annat, inget konstigt med det.

Sen tycker jag att Ronaldo är top 10, men inte bäst som sagt.
Real Madrid Adam Be ( Carlos 4 Ever )
2007-06-25 14:39
Ämne: Ämne: Ronaldo....
Henry är helt klart bland dem 10 bästa genom tiderna menronaldo är bland dem 3 bästa henry har aldrig vunnit varken guldbollen eller världens bästa spelare däremot kom han 2:a 3 år i radmen han vann aldrig

och vad beträffar diego så är han bäst genom tiderna dock som du antyder inte renodlad anfallare utan trequartista eller offensiv mittfältare
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-25 14:34
Henry klarade läkarundersökningen på Camp Nou. Efter middagen kl 16.00, kommer han att presenteras vid 17.00 i nästa säsongs matchställ.
Recreativo HeavyRossonerri
2007-06-25 14:27
@Klint

Det är vad DU tycker. Men alla vet sanningen. Ronaldo kan vara tjock och lat. Men det är ändå Ronaldo vi snackar om. Henry är inte i närheten av tidernas anfallare. Vi snackar om Ronaldo,Van basten och grabbarna.
2007-06-25 14:26
Ämne: Ronaldo är bäst mest....
Adam Be ( Carlos 4 Ever ):
Diego skulle jag inte kalla anfallare. (Dock bäst genom tiderna alla kategorier)
Ronaldo är naturligtvis med där uppe men det är Henry ocksâ. Med meriter räknat är han minst lika vass. VM guld, EM guld, guldbollar och guldskor ett helt gäng skytteliga vinster och utsedd till Premier Leagues bästa spelare genom tiderna.
Annons: