/spanien/barcelona/forum/22923.aspx/spanien/barcelona/forum/22923.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-06-26 16:57
man måste va riktigt trög om man inte vill komma till Barca nu när Henry o Toure e klara för Barcelona. Då väljer man liksom Pengar före framgång. Vem vill inte tillhöra ett lag som har Henry, Messi, Eto'o, Ronaldinho, Puyol, Zambrotta, Xavi, Iniesta på plan?
Real Madrid Kung Cassano
2007-06-26 16:53
Men det är inge provokation.Ni lär väll hålla med om det?Han är väll er sbagaste lag del?
Barcelona Crosas
2007-06-26 16:48
Buden på Chivu e mycket högre än d som har blivit uppget i media Inter vill pröjsa 11 mijoner euro, men Roma släpper inte honom för mindre än 16milj euro. Om dom kommer överens kommer chivu skriva på ett 4års kontrakt med Inter.

Kung Cassano//
Om du vill provocera oss så kan du lika gärna dra till ditt eget forum och berätta dina åsikter känns inte som nån brys sig här av vad en maräng säger!!!

står även att Real e efter han med!!!!
Fan vad det svänger om den killen skit i han satsa på Milito....
Real Madrid Kung Cassano
2007-06-26 16:48
En av anledningarna till att ni inte vann i år.Inte för att det va matcher från i år.Men han lär va en av de mest överskattade målvakterna i världen.
Amadeo Amadei
2007-06-26 16:41
Rambla (Anims Puyi)/

Samtidigt skrivs det:

Inter förväntas lägga ett bud på 125 miljoner kr för Romas Cristian Chivu.
Rumänen tackade nej till ett bud från Barcelona igår, så nu känns det som att Inter ligger i täten.
Chivu sågs i Milano med sin agent Giovanni Beccali. Mötet med Inter tros bli framgångsrikt för Chivu med ett fyraårs-kontrakt värt 40 miljoner per säsong.

Man vet inte var man ska tro längre, kan ju alltid hoppas att han stannar i vackra giallorossi men det är högst osannolikt.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-26 16:41
Ställ er själva den här frågan. Är Barcas offensiv för dålig så att man måste värva Dani Alves? Eller vill ni värva Alves för att han är så fruktansvärt bra defensivt? Vi har som det nu ser ut inte något behov av Alves.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-26 16:37
Skrämmande hur nivån på ett forum kan sjunka på 2-3 dygn. Är det sommarlovet eller är det enbart värvningen av Henry. Rena rama MSN och chattspråket här. Suck!

Amadeo Amadei:

Tack för info. Det måste vara seriöst när Prade tar sig tid att flyga till Barcelona.
Barcelona Messih!
2007-06-26 16:37
Tycker det är lite komiskt att alla tror att folk kommer begära en transfer om dom blir bänkade 1 match :)
Anledningen varför REM aldrig blivit roterade är för att det aldrig har funnits nån som kan sköta deras jobb halv hyffsat.
Jag har väldigt svårt att se hur det ska vara problem att hålla fyra anfallare glada en hel säsong när det slåss om 3 stycker platser.
Tvivlar starkt på att alla 4 kommer vara på planen sammtidigt.
Vi har Deco, Yaya, Xavi och iniesta som ska slåss om 2 platser, medan vi har 0 rotation hos anfallarna? låter lite knäppt :)
Vi forsätter nog med 433 med all säkerhet.

Många verkar tro att fotbollsspelare dör strax efter dom fyllt 30, lite komiskt.
Henry kommer nog med all säkerhet vara en världsspelare dom 4 åren vi har skrivit kontrakt med honom, och efter det har vi ju Super Bojan i start elvan! hehe ;)
Vet någon om Barca är intresserade av Alves?
(På nått lite mer konkret sätt).
Tänk er nuvarande trupp med Chivu och Alves i laget också.
D R E A M T E A M ! :)
Aja drömma får man.
Nån som vet hur mycke barca tänkt spendera i sommar?
Med tanke på att dom snacka om att det skulle "renoveras" i laget, så lär det ju finnas en rejäl slant i transferkassan?
Barcelona Crosas
2007-06-26 16:34
Fan blir så jävla trött på det här Chivu snacket, tycker han e skitbra spelare absolut en favorit men han får fan bestämma sig vart han vill gå och inte vara så pengakåt. Hade gärna sett Milito i laget han vill ju iaf spela för Barca!!!!
Amadeo Amadei
2007-06-26 16:34
Romas sportchef är just nu på väg till Barcelona för att lyssna på deras bud på Cristian Chivu.
Barcelona el Flaco
2007-06-26 16:30
Txiki avslöjar att Motta inte ingår i Rijkaards framtida planer inför nästa säsong. Han nämnar att med Touré Yaya, Marquez och Edmilson, när han väl återhämtat sig från sin skada, så är pivote-positionen väl täckt.

Därmed så verkar det som Marquez ska stanna i klubben, vilket är bara positivt i mina ögon. Han har haft en jobbig säsong men i Marquez i normal form är en världsspelare.
Barcelona ze nemo
2007-06-26 16:29
Vem är näst på tur för att bli värvad till Barca, nu när Henry och Touré är klara? Är det Chivu?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-26 16:18
Ämne: Jag hade utan tvivel....
Bara för åldern, men annars är Henry utan tvivel bättre spelare än Tevez .

Om jag skulle välja skulle det bli Henry :)
Barcelona Evička
2007-06-26 16:15
Dida och hans agent gick ut i vintras och sade att Barça var intresserade. Detta dementerades kraftfullt av FCB:s ledning. Det var ett sätt för Dida att hamna i ett bättre förhandlingslag i Milan. Buffon ryktas till varenda större klubb varje år, finns ingen substans i det heller.

Men var har du sett "önskelistan" nu då?
Delarocha
2007-06-26 16:13
Jag hade utan tvivel föredragit Tevez framför Henry men varför klaga? Henry är ruggig han med.
Barcelona Barcelonito
2007-06-26 16:12
Ser att alla storklubbar är intresserade av Tevez. Hade Barca och Txiki varit intresserade av honom så hade han blivit klar på nolltid. Det e bara inkompetenta sportchefer som inte kan knyta till sig en spelare snabbt.

Barcelona och Bayern verkar vara de klubbar som verkligen är otroligt bra på vävningar. Real och Calderon vet ju inte ens om de ska ha kvar Capello nästa säsong. Och medan Inter, Pool och Arsenal köper de riktigt heta namnen så står Celderon och ser förvirrad ut när det gäller värvningar.
Delarocha
2007-06-26 16:11
Men säg någon klubb som INTE vill ha Buffon? Visa oss önskelistan eller en källa istället för att bara försöka övertyga med ord....
Barcelona Ronaldinho_barca
2007-06-26 16:10
ze nemo; så dida och buffon har tidigare inte varit intressanta för barca?
Delarocha
2007-06-26 16:10
Vart jag läser? Jag läser inte mkt nyheter då jag inte hittat speciellt mkt sidor som är troliga. Kollar ofta här då det finns folk som ofta har troligare källor för sina inlägg...
Barcelona ze nemo
2007-06-26 16:09
Ronaldinho: Varken Dida eller Buffon har ryktats komma till Barca, då vill jag se bevis. Skulle vara mer förstående om du hävdade att dessa rykten kom från t.ex sport.es eller marca.
2007-06-26 16:07
Delarocha, jasså? Vart brukar du läsa någonstans då?
2007-06-26 16:07
Ämne: Du tittar inte på Ba....
Delarocha

jag har inte nämnt att han har varit dålig? Jag tycker inte att han är dålig men han gör för många tabbar och till slut så håller det inte.
Delarocha
2007-06-26 16:06
Det mesta jag läser där är inte mer än rykten och bullshit men men.
Barcelona barcalover 3
Hahahahahah
Barcelona Evička
Ronaldinho_barca
Var har du hittat de önskelistorna? Tribalfootball?
2007-06-26 16:04
Ämne: Ronaldinho10. Ha ald....
Fotbollskanalen.se är en av sveriges mest TROLIGA sidor. Dom tar sina nyheter från de stora goal, planetfootboll etc. jag kan förstå att det är jobbigt att tro på tomten vid 20års ålder gumman
Delarocha
Du tittar inte på Barcelona ofta va? Då hade du vetat att Valdés varit enormt bra i år och släppt in näst minst mål... Så jag förstår för det första inte varför vi ska ha nån annan målvakt, för det andra vill jag gärna ha en källa på att Barcá jagar dessa utöver att Dida eller Buffon sagt att de är osäkra på sin framtid.
Barcelona ze nemo
Nu går det rykten om att Giuly ska till Monaco och att Marquez kanske ska till Atletico Madrid? Någon som känner igen detta? Samt att Motta inte kommer infinna sig som en Barca spelare nästa säsong.
Barcelona T#11
2007-06-26 16:01
Har nån klipp på yayas presentation?
2007-06-26 16:01
Ämne: Ronaldinho10.... var....
om du bara kunde vara lite mer mogen så skulle det vara bättre för din del också.. om du inte vill bli avstängd.

"Buffon/Dida? Buffon har ju själv sagt att han ska stanna nu och Dida är inte bättre än Valdes. Dessutom har inte ens varit rykten att de ska spela för barcelona så va fan snackar du om. Lägg av med startelvor som inte har någon grund alls."

Om du nu hade hängt med i livet hade du nog vetat att det har ryktats om att Buffon tidigare var nära barca. "Valdes är bättre än Dida".
Jag kan förstå att du tror/tycker det eftersom att du inte tittar på milan ofta, du kanske inte visste om att han var borta nästan halva säsongen? jag hade inte skrivit Dida eller Buffon om de inte hade varit med i Barcas önskelistor. Jag kan förstå att Valdes kanske blir kvar eftersom att det handlar inte bara om fotboll, det handlar mycket om politik och det jag menar är att det är viktigt att ha några inhemska spelare vilket barcelona har lite problem med om de nu ska köpa massa utlänska spelare hela tiden.. Men du kan ju inte vara mer än 12? Allvarligt talat!
Annons: