/spanien/barcelona/forum/22920.aspx/spanien/barcelona/forum/22920.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-06-26 15:56
Sinama-Pongolle

först ska två backar komma till Barca. Sen vet vi precis. en vänsterback och en mittback
Delarocha
Ronaldinho10.... varför skriver du med Buffon/Dida? Buffon har ju själv sagt att han ska stanna nu och Dida är inte bättre än Valdes. Dessutom har inte ens varit rykten att de ska spela för barcelona så va fan snackar du om. Lägg av med startelvor som inte har någon grund alls. Det är bara onödiga inlägg som ingen vill läsa och inte gör någon nytta... VART I HELVETE SKA BARCÀ FÅ DIDA ELLER BUFFON IFRÅN?!!! Idiot...

Pongolle; angående startelvan, ingen aning faktiskt. Ska bli intressant att se. Frågan är om Ronaldinho dras ner till mittfält tillsammans emd Xavi och Toure eller om det blir ett 4-4-2 mittfält med Messi o Ronaldinho på kanterna.
Barcelona Ronaldinho_barca
Ämne: Några funderingar på....
-------------Buffon/dida-----------------
--Alves----Puyol-----chivu------GIO----
----------------Toure----------------
---------Xavi---------Ronaldinho----------
------------------------------------------
------Messi---------------------Etoo
----------------Henry--------------------
Barcelona torneryd
2007-06-26 15:53
fan va att barca sålde van bommel =(
Recreativo Sinama-Pongolle
2007-06-26 15:52
Några funderingar på hur er startelva kommer att se ut nästa säsong?
Barcelona Barcelonito
2007-06-26 15:51
Då var Klose också klar för Bayern Munchen. Synd att de inte spelar i CL.

Ribery - Van Bommel - Shweinsteiger
Toni - Klose

hade vart kul o möta dem. :D
2007-06-26 15:48
barca__elve

om du går in på fotbollskanalen.se så står det att roma helst säljer chivu till en klubb utanför italien, och är det inte barca så är det real
Barcelona barcalover 3
2007-06-26 15:48
Ämne: Barcs lag till nästa....buffon/dida? vem har sagt att nån av dom ska till oss?och chivu verkar inte komma till oss elr :( nu får vi hoppas på abidal
Barcelona barca__elve
2007-06-26 15:47
inte säker på att chivu kommer!

Inter Milan are expected to wrap up the £9 million signing of Roma defender Cristian Chivu today.
The Romania international rejected an offer from Barcelona yesterday, so clearing the way for Inter to close a deal for the defender.

Chivu was spotted in Milan with his agent Giovanni Becali. The meeting with Inter directors is thought to have been successful and the former Ajax star agreed a four-
2007-06-26 15:46
Ämne: Jacinho!

jasså n....
Eto'o kommer inte gå någonstans. Han stannar i klubben, Equerro och Gudjohnsen försvinner
2007-06-26 15:45
Barcs lag till nästa säsong ser ut såhär

-------------Buffon/dida-----------------
--Alves----Puyol-----chivu------GIO----
----------------Toure----------------
---------Xavi---------Ronaldinho----------
------------------------------------------
------Messi---------------------Etoo
----------------Henry--------------------

henry är inte köpt för att han ska nötas på bänken, han kommer helt klart att vara en i barcas startelva =]
Barcelona Barcelonito
2007-06-26 15:45
Jacinho!

jasså när blev det klart att Eto'o o Guddy ska dra?

Räcker det med att Eto'o själv, Laporta, Sportchefen Txiki, Vicepresidenten Soriano och tränaren Rijkaard har sagt att Eto'o stannar? eller måsta varenda jävla medlem i klubben och vaktmästaren och städaren också komma o säga det till varje tidning dag efter dag?

herregud att man alltid tror på det man vill tro.
Barcelona ze nemo
2007-06-26 15:44
nr5: Barcas nya matchtröja finns att köpa på Barcelonas officiella webshop.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-26 15:40
Ämne: Vad spelar YAYA tour....
Han är defensiv mittfältare.

Det får du fråga Rijkard inte oss :P
Barcelona nr5
2007-06-26 15:37
vet nån när barcas nya matchtröja kommer ut????
2007-06-26 15:34
Vad spelar YAYA toure för position? Tar han en plats i barcas startelva?
Barcelona Messilona
2007-06-26 15:33
etoo ska ingenstans..
Barcelona Messilona
2007-06-26 15:32
haha.. ska behöva dra boken 20 gånger.. skitsamma han suger .. hane keff .slut alla vet... jag säger inte att han är bra.. han finns där och klagar aldrig.. sen är d upp till rijkaard om han vill släppa in han lr inte.. oleguer väljer inte in sig sj i truppen.. d rijkaard som gör d..
Villarreal Jacinho!
2007-06-26 15:31
När Etó, Gudjohnsen och Saviola drar jag ju troligast och då är det bara Henry som kan spela topp? Vem köps som avbytare? Ring Henrik eller Elmander!
Barcelona torneryd
2007-06-26 15:31
Ämne: torneryd:
Hur kan d....självklart ska man ha ett barcahjärta men vafan =P , man måste ju kunna lira bra fotboll om man ska spela i barca =p

sen verkar alla ta det jag skrev på fullaste allvar.. det jag menade var att jag tycker att han är dålig, vilket man kan se på spelarbetygen 06/07. hata kan ha varit ett lite för starkt ord men jag skulle helst vilja se han börja i något annat lag
Barcelona barcalover 3
2007-06-26 15:27
när han inte har offensiva krafter ..är seg å klarar inte hänga med i försvaret VAD SKA MAN MED HAN TILL!!!!!???snubben sluta skydda han ..han kan va bänk spelare och han borde få spela fett lite men han får för mkt speltid..HAN ÄR RENA KATASTROFFEN..ja har alltid skydat barca spelarna men oleguer är den första ja är imot..ja gillar inte han..när ja ser han på väg att hoppa in elr när han är med i startelvan så blir ja alltid rädd..de kört tänker ja alltid..han fölorar matchen åt oss
Real Madrid cLaudi0
2007-06-26 15:26
Ämne: Claudio: Han heter G....
okei men hans "artistnamn" är väl yaya toure?? inte toure yaya?
Barcelona ze nemo
2007-06-26 15:25
Claudio: Han heter Gnégnéri i förnamn.
Barcelona Messilona
2007-06-26 15:25
oleguer är kanske ända spelaren i truppen som inte skulle klaga om han nu blev bänkad hela säsongen ut.. så VAD klagar ni på.. han är DÅÅLIG men han kräver inte ett skit.. allt han vill är att hjälpa när d behövs inget mer..
Barcelona T#11
2007-06-26 15:23
Olequer är inte bra men han klagar inte, för mig så spelar det inte någon roll om han stannar eller drar.
Real Madrid cLaudi0
nån som vet varför han valt att ha efternamnet före förnamnet - "toure yaya"
han heter väl yaya toure?
Barcelona Barcelonito
Jag säger inte att han e bra. Men han behövs som backup till tre andra mittbackar.
Barcelona Barcelonito
2007-06-26 15:22
barcalover 3

Att byta in Belletti istället för Oleguer i finalen berodde på att vi behövde bättre offensiv spelare. Belletti e offensiv och behövdes då. Rijkaard bytte knappast honom för att han va dålig utan att han ville ha mer offensiv högerkant.
Barcelona Alenoinho
2007-06-26 15:21
Ämne: Alenoinho

Oleguer....
okk han var ok förra säsongen men jag tycker inte han är något för barca.. Sen att stoppa robben behövs inte mycket eftersom Khalid Boulahrouz stoppade ronaldinho i sin ficka när dom möttes och han är inte bra nånstans.. Sen kan vi ju alltid kolla matcherna han har varit dålig i som överstiger dom som han har varit bra i.. så säg inte att han är bra barcelonito.. Ut me han
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-06-26 15:20
Kom igen nu då!
Gör klart med Chivu så jag kan andas ut, han borde väl komma till oss?
Annons: