/spanien/barcelona/forum/22919.aspx/spanien/barcelona/forum/22919.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-07-06 13:48
el Flaco
Dos Santos var hårdbevakad hela matchen igenom, hade en i ryggen hela tiden och minst en försvarare i närheten hela tiden. Inte lätt att göra något då. Han hade iaf fina klapp klapp spel med Carlos Vela.
Barcelona el Flaco
2007-07-06 13:45
Kollade nyss på Mexiko-Portugal matchen. Det verkade som om Dos Santos spelade mest i mitten, där han försvann stora delar av matchen. Jag tycker han hade passat bättre på högeranfallet á la Messi.

Sen vill jag påminna alla att Milito är inte klar för Barcelona än. Läste i SPORT att man kommer nå en överenskommelse med Zaragoza någon gång nästa vecka.
Barcelona barca style
2007-07-06 13:33
hoppas verkligen att vi köper milito och skiter i chivu
Barcelona Crosas
2007-07-06 13:32
A skall ta och göra det!!!!

Ser att Atletico redaktionen har förnyat deras matchställ här på svenskafans=)
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-07-06 13:31
Ämne: !--TEMP_I--!Vi tar det igen! ....Själv tycker jag att Milito är mycker bättre än Marquez så han borde starta. Xavi och Iniesta som Pivotes? hmmm, nej tror att Yaya kommer att spela mycket. Och att man byter plats på Henry och Ronaldinho och låter Henry komma som han brukar från vänster och Ronaldinho får röra sig fritt! Eller att man helt enkelt kör både Eto'o och Henry som anfallare och flyttar ut Ronnie till vänster!

Föresten, är det någon som kollar repisen på Mexico-Portugal? Jag gör det iallafall, Dos Santos har gjort ett mål och haft en mycket bra målchans, men annars har han vart rätt så osynlig. Det märks också att han börjar bli lite trött nu i slutet!

Visca el Barca y Gio2Santos :D
Barcelona tarrak
2007-07-06 13:30
Crosas/Fråga någon på Madrid-redaktionen. Du kan ha blivit spärrad av misstag.
Barcelona Christian____
2007-07-06 13:28
Jaha, så hade marca inget att skirva om idag så på deras första sida står det att Cesc Fábregas är deras nästa galatico sen när man läser nyheten står det bernd schuster skulle vilja ha fabregas wow madrid tidningarna är desperata just nu! dom har till och me en bild när fabregas håller i en real tröja (som han gjorde med reyes inför Cl när arsenal skulle möta real madrid)
Barcelona __Messi__
2007-07-06 13:24
Vi tar det igen! Inga omotiverade startelvor! I fortsättningen blir det spärr direkt!/ Red

Barcelona Crosas
2007-07-06 13:24
Vad fan skulle jag va spärrad för har liksom inte skrivit något dumt,???
Barcelona tarrak
2007-07-06 13:22
Crosas/Du kanske är spärrad? Det funkar utmärkt för mig.
Barcelona Crosas
2007-07-06 13:16
Hoppas innerligt både Barca och Real skiter i Chivu nu så pengakåt kan man bara inte vara!!!

Man skall spela för klubben och inte för pengarna vilket han uppenbarligen gör?? för inte e det för fotbollen iaf då hade han ju stannat i Roma.

Det bästa för både Real och Barca var att man riktade in sig på andra spelare som vill spela för klubben, tror det lönar sig i slutändan....

En sak till varför kan man inte skriva på reals forum har försökt flera gånger??
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-06 13:08
Kim

De neka vad de trodde skulle vara en vandrande glasspelare och väljer Mister glass, ironi på högsta grad.

Ska man börja dra Mr.glass citat från filmen Unbreakble?

:D
Barcelona Kim
2007-07-06 13:05
Det roligaste med en värvning av Milito vore egentligen, att Real redan har nekat honom en plats i laget, eftersom man ansåg att Gaby hade en kronisk knäskada som inte skulle tillåta honom att spela. Istället satsade man på Jonathan Woodgate.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-06 13:02
John:

Du kan nog vara säker på att få biljetter. Frågan är bara hur pass bra biljetter ju längre du drar ut på det?

Myrran:

Han kostade ca €7m när han köptes 2005. Sporting om det nu blir klart att han går dit på lån, får en option att köpa honom för ca 4€m.
Barcelona Myrran
2007-07-06 12:57
Hur mycket köpte Barca Maxi Lopez för? Hoppas det inte var för mycket, har ju blivit bortkastade pengar nu på senaste, eller ja efter en säsong.
John
2007-07-06 12:55
Någon som vet om det finns biljetter kvar till Joan Gamper matchen? Eller är det het slutsålt vid det här laget?
Av vad jag har förstått skulle ett par hyfsade platser o 2 nätter på hotell kosta ca 350 euro.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-06 12:51
Rambla (Anims Puyi)

Jag hoppas du snappar några sköna bilder att senare dela med dig?.
:D

Verkar som Soriano går efter Milito och bara Milito om man ska tro länken.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-06 12:46
Näe fan, jag tror jag drar till Skottland och kollar när Barcelona inleder försäsongen. Tror det kan bli en härlig upplevelse. :)
Barcelona ronaldinhogaucho_fcb
2007-07-06 12:33
puna///
det e bra uppstälning
Barcelona Puna
2007-07-06 12:30
Förlot om det blev lite Fel men jag mendae att dom skulle spela 4-2-1-3!!!!!
Barcelona Puna
2007-07-06 12:24
Barcelona (BARCA)
2007-07-06 12:24
Vem längtar för att se Henry spela. Själv kan ja inte fatta än att vi har Henry i BARCA!!!
Så gött!
Barcelona PILMA
2007-07-06 12:19
GiovanniDosSantos_FCB
Det är bättre att adda varandras MSN i stället att tjafsa i Forumet och liga lågnivå.
T-ex när man inte kommer överens om en debatt.

Edit=Just nu Dos Santos vs Portugal på Eurosport.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-06 12:15
men ohh varför skulle man adda eran msn ?.
jag tycker dom som säger adda mig på msn o sånt är mobbade! dom borde bli spärrade?
Barcelona Jocke77
2007-07-06 12:09
Om det nu skulle vara så att Chivu skulle ha en hemlig deal med Inter om att sitta av kontraktet i Roma och därefter gå gratis till de blåsvarta, då kanske vårt kära real vänder blickarna mot Milito i stället? Jag skulle verkligen inte bli ett dugg förvånad om de helt plötsligt erbjöd Zaragoza en fantasisumma.

Nästa fråga är ju vad de ska med en ny toppback till över huvud taget. Ramos, Cannavaro, Metzelder och eventuellt Chivu. Det luktar gnäll och dålig stämning lång väg, om de nu inte tänkt använda Chivu som vänsterback. Å andra sidan... Puyol, Milito, Marquez och Thuram känns väl inte så väldigt långt därifrån egentligen.
Barcelona felixbl
2007-07-06 12:08
Jag bara längtar och längtar till man får se vilken trupp Barca kommer ha efter silly season, hoppas hoppas milito kommer och att Puyol kommer tillbaka snabbare än väntat från sin skada, d kommer märkas att han inte är där:( men när han kommer tillbaka och ifall Barcelona får milito så säger jag bara, världens bästa försvarslinje?
Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal.. helt sjukt bra! De enda jag ororar mig för är anfallet, jag ororar mig inte, men vilka kommer spela, min idé är som jag redan sagt en gång är: Ett mittfält med Deco, Toure, Xavi, på någon av dessa platser Iniesta som supersub.. och Anfallet,Messi, Henry/Eto'o, Ronaldinho, jag tror ändå att Ronaldinho fungerar bäst på anfallande position, och jag tycker att både Thierry henry och samuel Eto'o är så fantastiska att de ska alltid ha en halvlek i varenda match, för annars måste Barca plocka en världstjärna ur laget, och hade d inte varit rätt häftigt som ex. Henry får kramp efter bara 5 minuter, BARA EXEMPEL i kanske el clasico, shit vad gör vi, in med avbytande Eto'o, hade kännts rätt grymt att kunna ha en av dom som avbytare, men ändå ge den en halvlek, för jag tycker Henry och Eto'o är lika i sin spelstil, de som kanske är den enda skillnaden är att Henry är kanske lite snabbare, och en större målskytt, men en backlinje blir inte mindre rädda när en Hungrig Samuel Eto'o kliver in på Camp Nou! Min 07/08 uppställning blir alltså:
---------Victor Valdes---------
-Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal-
-------------------------------
Iniesta! ----Xavi-----Toure-----Deco----
-------------------------------
-Messi-Henry/Eto'o-Ronaldinho-

VISCA DEL BARCA!!

2007-07-06 12:06
min msn aure_ronaldinho_10@hotmail.com alla addar mig
Barcelona Puna
2007-07-06 12:05
alla addar min msn Diyar_barca@hotmail.com Sen om ni vill alla vi kan säga våran msn på les rambles sen vi kan snacka på msn alla vi kna bjuda in varandra::P
2007-07-06 12:02
Milito kommer komma till oss jag hoppas inte chivu kommer
Barcelona Evička
2007-07-06 12:01
tarrak

Det är väl klart att du ska veta vilka som kommer att starta nästa säsong och presentera en laguppställning här. Asså, det borde du verkligen fatta!

Annons: