/spanien/barcelona/forum/22909.aspx/spanien/barcelona/forum/22909.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2007-06-26 20:48
Någon som har koll på vilka spelare i klubben som har barn?:P Ska bli intressant att de följa de om de börjar spela fotboll i Barcá, läste precis om Enzo Zidane så vore ju hur ballt som helst med en mini-Xavi eller mini-Puyol, eller om 10-15 år en mini-Messi:D
Barcelona Messih!
2007-06-26 20:47
Rambla:
Varför skulle man inte vilja ha alves till laget?
Nej det är inte något fel på offensiven, dock är alves typ 19 gånger bättre än Gio. Så får man honom och flyttar zambrotta till vänster så får man ett mycke starkare lag.

Förstår inte riktigt ditt resonemang.
Alves i barca skulle vara en stor förbättring.
Visst han skulle vara dyr, men killen är bara vad, 23 år?
Redan en av världens bästa ytterbackar.
Tycker det lätt är värt att lägga ut pengar på en sån spelare.
Barcelona el Flaco
2007-06-26 20:46
Jag har läst tidigare att Touré Yaya inte har ett EU-medborgarskap, men nu verkar det vara många culés här inne som säger att han har, eller är på väg att få det. Länk någon?
Barcelona Romario 10
2007-06-26 20:43
Lägg genast ner personangreppen och använd ett vettigt språk/ Red
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-26 20:41
tarrak:

Håller med. Jag hoppas verkligen, det har jag visserligen svårt att tro, att det inte är någon från Barça som gett honom tipset att göra sig omöjlig.

Det är något konstigt med den där Aulas. Först strejkade och bråkade Essien, sen förra säsongen var det Diarras tur. I år är det Abidla och även Malouda som gnäller och bara vill bort.
Barcelona Crosas
2007-06-26 20:40
Haha fan vad alla stör sig med alla medgångsfans med all rätt!!!! Det var bland det första jag skrev här på forumet att man måste lära sig stå ut med dom nu när Henry skrivit på. Ser hela tiden nya och okunniga skriva här på forumet.
Barcelona Gabriel Batistuta
2007-06-26 20:37
Ämne: Hehe, Yaya ser ut at....
Han är defensiv mittfältare de slösar inte bort tid med att trixa, de tränar extra på att tackla,vinna boll ;)
Real Madrid christian el grecco
2007-06-26 20:37
Grattis gubbar till värvandet av Henry....
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-26 20:33
Rambla (Anims Puyi)

Såja nu funkar det, var tvungen att trycka där 3 gånger för att koden skulle komma fram. Tack för hjälpen.
Barcelona tarrak
2007-06-26 20:32
Usch! Är det nånting jag ogillar så är det spelare som strejkar för att bli släppta till en annan klubb. Har man skrivit på ett kontrakt, får man vara beredd på att fullfölja det. Får Cassano-vibbar av sånt beteende.
Barcelona Barca 666
2007-06-26 20:27
jepp yaya tar inga icke EU platser då han får dubbel mednorgarskap om nån vecka.

Klubben räknar inte med Motta då vi har Edmilsson, Marquez o nu yaya som kan spela i den positionen tror att Milan får en Barca spelare denna sommar o det e Motta medans atletico kna nog glömma Marquez med tanke på att Edmilsson e skadad ofta o Puyol borta så behövs 2spelare i den positionen. TACK MOTTA FÖR ALLT!

Chivus represanter e Barca för att fröhandla för att de vill inte sälja till en annan serie a klubb dvs Inter samt att deras bud på 11miljoner e lågt för Roma. Men som Rambla säger vi vill ha spelare som brinner spela för klubben.

Därför vill jag se Abidal i Barca tröjan känns som hela våren han har sagt han vill till Barca o nu kanske han strejkar för att få komma....Han visar räät vilja för att komma.

Det ser ut som vi riktiga Barca fans som inte e bara medgångs fans kommer ha riktig rolig säsong o år framför oss.

Forza Barca
2007-06-26 20:24
Ämne: Rambla (Anims Puyi) ....
Det gör det för mig åtminstone.

Klicka på "Download for free with FileFactory Basic" så ska det komma fram en sådan ruta längst ner på sidan. Det är möjligt att du får klicka bort lite reklam och annan skit först.
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-26 20:16
Rambla (Anims Puyi)

Det kommer inte fram något sånt.
Barcelona Myspys
2007-06-26 20:13
Läste precis på Barcas hemsida och fick bekräftat att Yaya inte kommer att uppta en icke eu plats. Han ska få dubbelt medborgarskap(troligtvis franskt) inom loppet av några veckor.
Barcelona The Legend
2007-06-26 20:05
ser väl ok ut. Men jag ser hellre Abidal i Barca än Alves. Visst han är bra, men hans stil... nej tack inte i Barca.
Länktips: fcbarca.se
Barcelona Mohadino
2007-06-26 20:03
Inga omotivierade startelvor tack! /Red
Real Madrid Kung Cassano
2007-06-26 19:55
Klint
Nej JAG snackar om överskattad spelare.Jag är n av de Madrid fans som tyckt under hela säsongen att Raul ska sitta på läktarn.Han tar bara upp platsen för nån ung bättre.Det finns fler överskattade Torres i Atletic är även en sån spelare.Enda gången han är bra är mot er.Vet inte varför men så är det.Salgado är en spelare som ej borde finnas i Real madrid.Vet ej om nån tycker han är så bra men tränarn ser nått som ingen annan ser.

Ser ut att bli ett spännade silly seson år.Ni har börjat stark.Hoppas Real oxå hänkar på och roffar åt sej nåra klass spelare(Tevez,kaka och Robben vore mina dröm spelare.Fast ett lag har väll bör5jat lite starkare än er.Bayern Munchen förstår egentligen inte varför de Toni,ribery och klose väljer Bayern?Vem fan vill spela i tyska ligan?=) Ha det bra allesammans
Barcelona Mohadino
2007-06-26 19:54
Vem tror ni ska kunna utmana Barcelona om liga-titeln n[sta [r?

- Troligtvis inga.

f]rl[t f]r stavningen men jag e i egypten och har inte dem sista bokst'verna i alfabetet.

.. Barcelona, Mes que un club!!
2007-06-26 19:53
Ämne: Rambla (Anims Puyi) ....
Längst ner ska du fylla i några bokstäver i en ruta för att få tillgång till filen.
Barcelona Civello
2007-06-26 19:44
Intervjun med Henry finns nu på engelska.
Barcelona Myspys
2007-06-26 19:43
Ämne: Myspys: Det menas at....
Okej, tänkte nästan det :P
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-26 19:43
Rambla (Anims Puyi)

Jag har tryckt där men det kommer inte fram något om att man kan ladda ner filen.
Barcelona Myspys
2007-06-26 19:42
Hehe, Yaya ser ut att ha lite problem med att trixa :P. Men är man så stor och lång kan man väl inte begära att han ska kunna det som Dinho. Inte för att det hjälper något på planen att kunna trixa med bollen men ändå rätt kul att se att alla fotbollsstjärnor inte kan trixa till tusen. Definitivt inte en av hans starkaste sidor :P
Barcelona Aleessandroo
2007-06-26 19:41
Myspys: Det menas att Toure köpet inte påverkar något .. för yaya har också EU -pass ! (Typ något sånt)
Barcelona Myspys
2007-06-26 19:41
Barcelona Myspys
2007-06-26 19:30
Ser ut som att Abidal kommer att strejka för att få komam till Barca. Tänker inte vara med på träningar osv. om inte Lyon släpper honom. Se länk.

Förresten vet någon om Yaya kommer uppta en icke-eu plats eller om han har europeiskt pass? Tror att det står något om det längst ner, men varken mina katalanska eller spanska kunskaper duger för att jag ska förstå. Någon som vet vad där står?

"el fitxatge de Touré Yaya no provocarà un conflicte entre els extracomunitaris perquè algun dels altres tres (Ronaldinho, Márquez o Eto’o) deixarà de ser-ho en breu, aconseguint la doble nacionalitat"

EDIT: GLÖMDE LÄNKEN
Barcelona Myspys
2007-06-26 19:29

2007-06-26 19:22
Klausuler

Eto'o = €150M
Messi = €150M
Ronaldinho = €125M
Henry = €125M

El Toro Loco:

Väldigt sugna. Det sägs att spelare och klubb är överens sen en tid tillbaka. Spelaren har offentligt flera gånger gått ut med att hans val är Barça. Det är bara en envis och stenhård förhandlare till president, Aulas, som vill ha sista ordet.
Barcelona Gabriel Batistuta
2007-06-26 19:13
Ämne: Nu har Lampard rykte....
De där rykten är en skämt. Lampard har visat att han är ingen världspelare. Han lever på hans roll i Chelsea. Han spelar aldrig bra i landslaget och suger alltid i CL slutspelen.

Deco har visat han är en vinnare och grymt både offensivt och defensivt.

Deco borde inte lämna till det kommer en bättre. Gerrard eller Diego. Liknande spelare.
2007-06-26 19:11
Ämne: ramla jag gick in på....
Klicka här:

"Download for free with FileFactory Basic"
Annons: