/spanien/barcelona/forum/22906.aspx/spanien/barcelona/forum/22906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi(as)
2007-06-28 01:02
Tack för allt Gio, kommer sakna dig enormt!
Lycka till!

Måste säga att jag är ledsen att Gio lämnar, en spelare som alltid gav 100%! Hoppas han får en superb start i hans nya klubb!

Nu öppnar det väl för oss lite mer eftersom vi nu kan se efter en världsback på höger sidan eftersom Zambro kan spela på vänster kanten. På tal om Zambro hoppas han klickar perfekt nästa säsong..
Real Madrid JC Bogevik
2007-06-28 01:01
Hoppas vi kickar er trots detta!

Hala madrid!
Barcelona tarrak
2007-06-28 01:01
Dinho!/Absolut! Speciellt som storlagen ofta kan vara lite trögstartade i början av turneringar. Satte precis en slant på X2.
Barcelona Et0
2007-06-28 01:00
isåfall hoppas jag att marquez dominerar fullständigt och gör hattrick :D
Barcelona Dinho!
2007-06-28 00:57
Nån mer som tror att mexiko kan skrälla mot Brasilien utan kaká och Dinho?
Barcelona BARCALONETA
2007-06-28 00:55
Det är riktigt trist att GIO flyttar hem.Kommer sakna dig och lycka med allt.
LÄNKTIPS
http://blogg.expressen.se/barcaloneta
vår hemsida om våra hittills 4 resor t barca och alla vi planerar t säsongen som kommer
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-28 00:49
It never stops, boys and girls vad sägs som att ligga lågt och invänta nästa dag då många av era frågor kommer att besvaras. Känns lite onödigt att spekulera hela tiden, vi kan konstatera att vi ligger nära att signa Abidal och Chivu räcker det för ikväll månne?

:D
Barcelona tarrak
2007-06-28 00:44
RonaldinhoGaucho10/Att Abidal kommer spela för Barcelona nästa säsong är nog ingen högoddsare.

Rambla/Jag vill veta den exakta tiden för övergången. ;) Sov gott!
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-06-28 00:42
va ska man tro?
2007-06-28 00:40
tarrak

Eller hur han är busy med att sia dag in dag ut för att besvara dessa smarta frågor, först tyckte jag frågorna var rätt roliga men nu börjar de bli aningen irreterande.

Barcelona Rambla (Anims Puyi)
Hehe, jag ska sova i 2 tim nu hade jag tänkt. Vill verkligen inte missa Brasilien-Mexiko. Vill verkligen se om Rafa Marquez har kommit i form. Har man Canal+ Sport får man ju passa på att nyttja den också.

Det får bli en sovmorgon i morgon. Tur att man kan styra sin arbetstid när det gäller sånt.

Bona nit culés!

Ps. I min spåkula såg jag Chivu tillsammans med Laporta skriva kontrakt.
Barcelona Anton.
Det heter Camp Nou...jag tyckte väl att Nou Camp lät lite omvänt..Inters hemsida förvirrade mig då jag inte förstod att de hade skrivit "the" före namnet på arenen. haha

aja, ha det gött grabbar ;)
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-28 00:38
Sluta spamma! Det här är sista varningen/ Red
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:38
Hehe Ja de där stämmer nog de Tarrak.

Men de ska bli otroligt roligt att se hur vi klara oss mot lag som Inter och se hur glatt Figo tas emot på Camp Nou.

Men ha de väl allihop. Nu är det Copa America som gäller resten av natten.
Barcelona tarrak
2007-06-28 00:35
Ride_The_Big_One(6)/ Nej, stackarn har väl fullt upp med att titta i sin kristallkula för att kunna besvara frågor om vilka spelare som kommer och när. :)

2007-06-28 00:30
Anton.

Skönt och höra, jag ville verkligen ha konkreta nyheter ang inters inbjudan till gamper trophy.

Ser fram emot matchen :D

tarrak

Haha frågan är besvarad, jag tror knappast Rambla kommer att kommentera tillbax.
Barcelona tarrak
2007-06-28 00:29
Ride_The_Big_One(6)/Testa att googla Gamper, Barcelona, Inter. Slit inte ut Rambla i onödan. :)
Barcelona Anton.
2007-06-28 00:28
Ämne: Ämne: Ämne....
Det stämmer bra det, vi kommer spela på Nou Camp den 29 augusti.

Saxat från Inters hemsida: Inter then face Barcelona at the Nou Camp in the Joan Gamper Trophy on Wednesday 29 August.

Blir trevligt ;)
Barcelona Joan Gamper.
2007-06-28 00:25
Viktigt för Barca att köpa Abidal med tanke på att Gio lämnat. Enligt mig borde man lägga mer prio på Abidal än Chivu i dagsläget.

Men enligt EMD verkar Abidals övergång gå i lås i dagarna så det är väl bara att hoppas.

Tusen tack för allt Gio.

Nu blir det lite Ecuador-Chile.

Bonanit!
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-28 00:23
Ämne: Ämne: Ämne....
Hej Rambla har en fråga tror du chivu är klar imorn för barca?
2007-06-28 00:21
Ram

Jag hade oxo för mig att Barca bjudit inter till gamper cup, kommer dock inte ihåg vart jag läste det. Du har inte sidan inom räckhåll va?

:D

Kanske borde jag ta tillbaka frågan då du har händerna fulla med att besvara de mest konstiga frågor. Men jag tror du gillar ansvaret har jag fel?
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:19
Rambla

Jo, de ska bli roligt att se. Han är väl inte den mest älskade bland Barça supportar precis. De smartaste vore ju vara för han att inte spela den matchen även fast de inte är nån jätte stor tillställning.
Barcelona älskabarcelona
Va skönt!!Sen bara chivu kvar grabbar :D
Barcelona mbarca
jag tycker att det inte gör så mycket om chivu väljer inter för att vi har en bättre mittback som heter MARQUEZ.....han e fan bättre än chivu....vad har chivu för rutiner...han har spelat CL med ajax och roma och han har inte lyckats med nått av de två lagen att gå långt i turneringen.....i EM och VM har han inte spelat speciellt mycket och är inte lika rutinerad som marquez och thuram.....jag tycker att det är ett onödigt köp....behåll Motta istället så har vi YAYA o motta på defensiva mittfältet tills Edmilson e tillbaka och sen köper vi abidal
Zamo.......Puyol.....Marquez7thuram.....abidal

...............Yaya/edmilson/motta.........

..............Deco........Xavi/inesta......

Messi/henry...................Ronaldinho/dosantos

................Etoo/henry..................

sen så tycker jag inte att ronaldinho ska spela på mitten för då skulle det inte fungera med balansen defensivt.....Nån av RHEM får sitta på bänken så är det bara..
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:16
Saken är den att om vi nu utnyttjar våra mannar till full kapacitet och spelar vårat bästa och finaste spel så kommer det vara en stor möjlighet för oss att ta t.o.m. en trippel nästa säsong. Men det är just det det ligger i, vi har inte kunnat spelat vårt bra spel den förra säsongen. Men om Rijkaard lyckas få ihop spelet till 100% nästa säsong så ska ju iallafall La liga inte vara nån svårare utmaning.
Barcelona Gaucho_10
2007-06-28 00:14
En legend lämnar oss :(
Ha det bra i feyeenord Gio

Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-28 00:13
Ämne: Ämne: Anton.:....
Hehe, ni får ju möta oss i augusti om de rykten stämmer att Inter är inbjudna till Joan Gamper Trofeo på Camp Nou. Frågan är bara om F*go vågar visa sin fula nuna ännu en gång på Camp Nou? :D
Barcelona Anton.
2007-06-28 00:10
Ämne: Anton.:

Som sagt,....
Vilja slår klass, kanske är en förkortning på det du just skrev? :)

Era stjärnor har haft skadeproblem och prestationsproblem det här året, som du skriver. Men jag tror på en "shake up" till nästa säsong. Jag vill iaf INTE möta er tidigt i CL.
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:09
Skönt att Capello försvinner(om de nu är sant då) då blir ligan ännu roligare nästa år och Real kommer antagligen inte vara lika bra.

Om vi nu får Chivu och Abidal som det faktiskt verkar som, så är laget fullbordat. Men som Rambla säger så betyder de ju inte att vi kommer spela helt fantastiskt bara föra att vi har ett grymt lag på pappret, de måste fungera i verkligheten också.
Barcelona les culés
2007-06-28 00:08
Més que un club / Messi

hahahahahhaha riktigt skönt asså. dom e så körda i real ledingen asså :P
Annons: