/spanien/barcelona/forum/22904.aspx/spanien/barcelona/forum/22904.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Joey
2007-06-28 21:25
Ämne: Jag har säkert inte ....
nu när henry har kommit så kommer de flyttas upp om gudde o ezquerro lämnar... men de får nog mest sitta på bänken... hoppas iaf att giovanni o bojan får en liten chans iaf i copa del rey
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-28 21:20
Hej har en fråga nån som vet nåt nytt om Chivu???
Barcelona BARCALONETA
2007-06-28 21:18
Någon som har ungerfärlig pejling när spelschemat för la liga kommer.Trevligt att d synes klart med Abidal han är o blir en tillgång för FC B. Lampard är en våt dröm ty Deco håller inte klassen i jämförelse LÄNK TIPS allt om FC B
http://blogg.expressen.se/barcaloneta
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-28 21:18
19

Ja det är säkert att Giovanni och Bojan flyttas upp.
Barcelona 19
2007-06-28 21:10
Jag har säkert inte skrivit här på ett halv år nu, men jag ska börja skriva nu. ;)

Dom som jag vill ska upp är:

- Giovanni Dos Santos (Anfallare)
- Bojan Krkic (Anfallare)
- Olmo (Vänsterback)
- Crosas (Mittfältare.)

Dos Santos och Krkic är det väl säkert att dom ska spela i A-laget, va? Men Olmo och Crosas vore fint om dom också fick spela i A-laget.
Barcelona Joey
2007-06-28 21:08
Hoppas edmilson som e skadedrabbad hela tiden o motta drar med alla gamlingar (sylvinho & belletti) plus självklart gudjohnsen o oleguer.... dags för renovering...ta in talangerna som dos santos... olmo o grabbarna.. så slipper vi köpa mer färdiga stjärnor.. bara chivu kvar sen så e jag nöjd :D

Visca El Barca
Barcelona Joey
2007-06-28 21:05
hoppas edmilson o motta drar med alla gamlinar (sylvinho & belletti) plus självklart gudjohnsen o oleguer.... dags för renovering...ta in talangerna som dos santos... olmo o grabbarna.. så slipper vi köpa färdiga stjärnor..

Visca El Barca
Barcelona 19
2007-06-28 21:05
PILMA

Jag tror att U20 i Kanada börjar den 30 Juni, alltså om 2 dagar.
Barcelona PILMA
2007-06-28 21:03
Vet nån när U-20 VM drar igång (Datum)
Och kan man kolla i Eurosport och vanliga TV. Skulle vara mycket skönt om kolla lite av (DOS)

VISCA EL BARCA
Barcelona 19
2007-06-28 21:02
Att Abidal är klar tycker jag är mycket bra. Han känns som ett lika bra köp som Henry och Yaya. Plus nu när det ryktas att det är många defensiva/backar som ska säljas.
Barcelona Joey
2007-06-28 21:01
Abidal e klar !!!!!!!!!!!!
Barcelona ze nemo
2007-06-28 20:58
Nu står det officellt på Barcas hemsida att Abidal ska genomgå hälsokontrollen imorgon och att han kan bli presenterad som Barcas tredje nyförvärv redan imorgon om Barca och Lyon kommer överrens.
Barcelona Barca123
2007-06-28 20:46
håller med
deco är grymt mycke bättre än lampard
Barcelona Barca123
2007-06-28 20:43
datorn är knäpp skickade 2 av samma
sorry
Barcelona Barca123
2007-06-28 20:43
datorn är knäpp skickade 2 av samma
sorry
Barcelona Barca123
2007-06-28 20:42
Kolla in 1:20 - 1:50!!!
Barcelona Barca123
2007-06-28 20:42
Kolla in 1:20 - 1:50!!!
Barcelona Messih!
2007-06-28 20:32
r.Hyder:
Ja tvivlar på att alla 4 kommer starta sammtidigt.
Just därför ja vill ha en mer offensiv ytterback.
Men köpet av just abidal får ju en att undra, kanske finns det en möjlighet att just alla 4 startar.
Ja tycker verkligen inte att ronaldinho ska starta i mitten, blir fel på alla sätt, att erkätta Deco som gör en stor insats i defensiven, med ronaldinho som gör 0 defensivt arbete och skaffa en defensivare ytterback tror ja inte gör att vi har ett bättre försvar.

ser mycket heldre 4 3 3 med rotation.
Iniesta Xavi Yaya Deco
Ronaldinho Messi Etoo Henry

Det blir bara madrid syndromet att försöka pressa in så många stora namn i start 11 som möjligt annars. Bättre med ett balanserat lag, med möjlighet till rotation och bra avbytare.
Villarreal barcafillan
2007-06-28 20:30
faaan jag vill inte ha lampard, tycker inte alls han är bra! speciellt inte mot deco, som är flera gånger bättre!!

Vi får inte göra oss av med Deco ! är ju fan kung, mycket bättre än lampard!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-28 20:11
Figolina

Då kan du inte ha sett allt för många matcher med gio, Gio var jämn utöver sin karriär hos oss. Hade du sagt Belletti hade jag hållt med.

Verkar som det är en done deal när det gäller Abidal, härligt vi har föryngrat vänster positionen. Frågan är hur det går med mittbacks positionen?

We wait another day.
:D
Barcelona ze nemo
2007-06-28 20:07
Enligt sport.es är Abidal så gott som klar för Barca, han ska på hälsoundersökningen imorgon och sedan ska han visst presenteras, men det vill jag se på Barcas hemsida.

På samma nyhetssida läste jag nyss att det kan ske ett Deco-Lampard byte, kolla länktips för er som kan spanska. Vad tycker ni om det här?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-28 20:07
Figolina

Då kan du inte ha sett allt för många matcher med gio, Gio var jämn utöver sin karriär hos oss. Hade du sagt Belletti hade jag hållt med men.

Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-28 20:06
När börjar u-20 VM i Kanada?
Barcelona Messi 10
2007-06-28 19:52
Jag hittade det själv Eurosport kommer sända en del tack gode Messi för det ; )
Barcelona Messi 10
2007-06-28 19:41
Galactico eran man köper redan klara stjärnor gärna lite äldre spelare i ; ) Riktigt vassa nyförvärv som verkligen kommer vässa truppen nu måste alla vara på tårna nu fattas bara en mittback så ser det helt fantastiskt ut ! Någon som vet någon kanal som sänder u- 20 vm i Canada vore kul att se Barcas tre Mexikaner samt 2 spanjorer !
Barcelona akiljo
2007-06-28 19:10
Många pratar om "Galactico eran". Vad är det?
Real Madrid JC Bogevik
2007-06-28 18:57
Barcanist: Om det blir så att vi vinner ligan, får alla realfans pissa dig i ansiktet då eller?

I övrigt hoppas jag att vi i Real får ihop ett lag i år dock utan Capello som kan ge oss galet roliga el clasico matcher! Precis som årets...¨

Hala madrid!
Barcelona r.Hyder
2007-06-28 18:34
Messih!

Du har rätt när du säger att Abidal inte är spciellt offensiv. Varför man satsar på en lite defensivare back kan mycket väl vara att man vill säkra upp just defensiven efter denna säsongs ostabila försvarsspel. Men en annan anledning kan vara att om man vill spela med Ronaldinho, Henry, Eto'o och Messí samtidigt på planen så är det väldigt bra att ha lite mer defensivt lagda ytterbackar. Jag tycker att Abidal kommer precis i ett läge där vi kan utnyttja hans tjänster till fullo. Hade han kommit för ett par år sedan, hade jag förmodligen efterfrågat en offensivare vänsterback, men i dagens läge är han en perfekt värvning i mitt tycke.

Real Madrid Figolina
2007-06-28 18:33
Grattis till Abidal!Och Touré.
Gio tyckte jag var en av era svaga länkar.
Barcelona Messih!
2007-06-28 18:25
Iran - Ghana 3-1 i halvlek ;)

Abidal kommer nog hamna i barca tillslut, jag är dock förvirrad varför man inte sattsar på en offensivare back. Många här höjjer nog abidal trots att dom inte vet mycket om honom.
Med det menar jag inte att han är dålig, jag vet inte heller mycket om honom, men blir lätt att så fort barca ska köpa en spelare, så är han SUPER bra helt plötsligt, när dagen innan knappat hälften visste att han excisterade :P
Annons: