/spanien/barcelona/forum/22900.aspx/spanien/barcelona/forum/22900.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
11/4/2007 17:33
2-1 At.Madrid-Villareal 'Rossi.
1-2(!) Zaragoza-Valladolid
Lukas.RP
11/4/2007 17:32
Hyfsad reducering av Rossi också . ;)
Barcelona Tompa
11/4/2007 17:32
Jag tror vi vinner ganska komfortabelt i kväll, 2-0 eller 3-1. Men inför fortsättningen måste bortaspelet bli bättre, annars vinner vi inte ligan.

Skönt att Sevilla slog marängerna igår. Gör Dinho o CO bara sitt jobb är vi nästan i kapp dem igen.
Barcelona ze nemo
11/4/2007 17:27
Fy fan vilket skott av Simão mot Villareal, verkligen en kanon.

Atletico leder 2-0 över Villareal i den 27:e minuten.

Tycker att Messi borde spruta in några baljor ikväll :) De senaste matcherna har han inte varit så involverad i spelet, i mitt tycke.
Lukas.RP
11/4/2007 17:25
Börjar bli nervös nu. Våran allt för långa skadelista har orsakat stora problem på bortaplan hitills då vår trupp har varit för liten, något som jag aldrig kunnat tro inför säsongen. Vi har fått starta matcher med allt för många ynglingar samt för oerfarna individer. Laget håller på att återhämta sig nu, att Yaya är tillbaka glädjer mig enormt.

Ronnie har inte visat toppform, men fick näta senast vilket jag tror betydde väldigt mycket för honom. Jag ber till övre makter att det var hans vändpunkt och att han ska hitta sin topp!
Messi var blek senaste matchen, men gjort under i början av säsongen. Henry verkar inte ha hittat målet än, hoppas att det kommer. Om inte annat har vi en kameruansk tiger som väntar på att bli utsläppt. Ska bli kul att se honom om ett tag igen.

Defensivt vill jag se Abidal igen, (oklart om han startar idag?).

Kom igen nu Barça, vi behöver alla poäng just nu!
Barcelona Boswin
11/4/2007 17:16
Marängerna gick på pumpen igår.
19.00 på camp nou ska det gå vår väg ännu en gång.
Barcelona Barcelona#7
11/4/2007 17:00
Eto'o är tillbaka i Slutet av November men jag tror inte att han är med mot Recreativo den 25 november!
Barcelona LiooneeelMessIII
11/4/2007 16:57
borde ente eto'o komma tillbax mot recreativo den 25 november typ ?
Barcelona tribente_magico
11/4/2007 16:47
Criff// angående det du skrev i real forumet att jag kastade sten i glashus, jag har inte sagt att giovanni dos santos skulle haft straff, bara påpekade att raul inte skulle haft det.
Barcelona BARCA Life
11/4/2007 16:18
Fan barca får vinna nu hemma,har börjat bli osöker då ja gång på gång har tippat på deras matcher och så har dem svikit mig,men men hemma plan är annurlunda :)
Barcelona Messi_FCB
11/4/2007 16:08
vi vinner nog idag
Barcelona Barcelona#7
11/4/2007 15:59
Jag tror att vi kommer att spela bra idag för att vi är mycket mycket bättre på hemmaplan. vi har bra Facit på Hemmaplan och dåligt Bortaplan..

Jag tror att vi vinner med 2-0 och att Ronaldinho och Messi gör målen..

Om vi vinner mot Real Betis så är vi 1poäng efter Real och det skulle vara dåligt om vi förlorade denna match.
Barcelona Jabbe
11/4/2007 15:49
Jag Tror Ronaldinho Håller På Bli Som Rivaldo Han Ser Mätt Ut Orkar Inte Springa Men När Etoo Kommer Tillbaka Då Kanske Vi Kan Döma Honom Eftersom Han e Riktigt Bra När Etoo e i Plan
Real Madrid garsson
11/4/2007 15:43
Schuster sa senare under intervjun att "laget är alltid ansvarigt för förluster", så jag tror nog att skämtade om domaren. Sen kan man ju tycka att det var ett lite misstänkt uttalande.
Men i alla fall, lycka till mot Betis, ni bör nog vinna.
Lukas.RP
11/4/2007 15:38
Poängtapp idag vore rent sagt surt. Idag är det 3 poäng som gäller, allt annat är ett stort misslyckande!

Forza Barça!
Barcelona # Denniz |
11/4/2007 15:18
Vinst idag grabbar?
jag tror och hoppas i alla fall på det:D på hemmaplan brukar vi vara heta och efter en oavgjord match tror jag att alla barca spelare är sugna på att vinna denna matchen:D
Barcelona Sahandinho Kamal
11/4/2007 15:13
Ämne: Äntligen en riktigt ....
läste första raden tills jag scrolla ner och såg din bok, la av, tyvärr, stycke indelning tack så man får vila halsen lite. :)
Barcelona Messidonaa
11/4/2007 15:11
heeh du tjänar inte mykket på matchen
oddset på barca e ju 1,20 på svenskaspel

Barcelona danneee172
11/4/2007 14:53
Ämne: Henry kommer göra 2 ....
Säger också 2-0 men 500 kr e lite väl mkt :P
Barcelona Jontteee
11/4/2007 13:55
Är det nån som vet om Rijkaard nån gång har grinat efter nån match som Schuster o klagat på domaren på det viset ?..

Jag tror ej det men men, man vet aldrig :)
Barcelona V ValdeS
11/4/2007 13:52
Henry kommer göra 2 mål idag ! jag tippat 2-0 till barca, 500:-
vad säger ni andra ?

Eto'o, kom tillbaka snälla jag har saknat dig :(
Barcelona Barca-nist
11/4/2007 13:46
" Det var inte en förlust, det var ett rån" sa Guti till Radio Marca kort efter förlustmatchen mot Sevilla igår och syftade på domare Alvarez Izquierdos insats.
Barcelona Exclusive
11/4/2007 13:21
Jag undrar om Ramla bor där. Själv bor jag i Klågerup =) Haha
Barcelona Giovanni17
11/4/2007 13:18

Vem bor i Svedala???
De gör jag med:)
Barcelona Exclusive
11/4/2007 13:04
Rambla

Är du bosatt i Svedala? Själv bor jag inte långt därifrån!
Villarreal Fill
11/4/2007 12:57
Ikväll är det hemmamatch, och då vet vi hur det kommer gå! Se bara matcherna mot Sevilla, Altetico madrid och Zaragoza. Dom hade inte en chans.

Sen ska vi också tänka på det att det var i 1-1 matchen mot Betis som vi började förlora titeln till Marängerna. Det var Betis som satte den första käppen i hjulet.

Ruggigt skönt också att Sevilla krossade Putas Madridistas!!

Revansch! Visca Barca!
Barcelona Rambla
11/4/2007 12:56
Rivaldo88:

Jag vet inte om du har missat det, men Deco är skadad och borta minst 3 veckor till.
Barcelona El_Duderino
11/4/2007 12:55
Ämne: "Domaren gjorde....
Messidonaa, nu var det i och för sig Mijatovic som sa det där.

Men på det hela tyckte jag knappast att domarens beslut gynnade Sevilla mer är Real.
Barcelona Nemo
11/4/2007 12:54
Rivaldo88 // Har inte din lärare lärt dig styckindelning? Mycket lättare för oss att läsa.
Barcelona Messidonaa
11/4/2007 12:51
"Domaren gjorde ett par misstag, Ramos skulle inte haft ett andra gula kort, vi kommer att överklaga den utvisningen. Raúl blev tacklad av Dragutinovic och vi borde fått straff och därmed även "Drago" utvisad."

Jag förstår inte att Schuster går och säger så i presskonferansen, Rauls filmning var ju klockren.. okej han blev lite dragen i tröjjan men att slänga sig efter 3 meter :O

och Ramos spelade ju fult hela matchen så han förtjänar sitt röda kort, fattar inte att tränarn kan gå skylla på sånt!
Annons: