/spanien/barcelona/forum/229.aspx/spanien/barcelona/forum/229.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Iniesta.70
2017-07-21 19:53
Glöm inte att Verratti har bytt agent. Till Raiola! Glöm nån bytes "prutt" affär. Att få Verratti kommer kosta! Ja, iallafall för United...för det är väl där han hamnar om han lämnar? Nää, min högsta önskan är att Barca seglar förbi miljadärs-hamnen som ett stolt flaggskepp, fyllt med La Masia killar som Messi, Busken, Iniesta och Roberto, ja, såklart även Alba o Pique. Vi kastar inte ankare bredvid United eller PSG utan seglar stolt förbi. Vår egen väg. Men på öppet Champions Leagues hav så shanghajar vi dom med ett jävla anarkistiskt tiki takande piratskepp och så sänker vi deras platinum yatcher till botten redan i gruppspelet alternativt åttondelsfinalen. Och skulle nån hamna i vattnet så har vi Suarez som likt "Jaws" tuggar i sig resterna av de som han fly skeppet .... Men visst, deras livbojar består ju av dollartecken. Så lagom till Januari fönstret så har dom säkerligen bytt ut både kapten och besättningsmän, redo att reparera skadorna och rädda säsongen genom att ta en pallplats i de inhemska ligorna.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 19:49
Soko - osäker på Tyskland men Italien och England har det!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2017-07-21 19:49
Psg kpmmer aldrig att inkludera Verratti i en deal...Tror inte Neymar vill gå dit om Verratti drar till oss (Som sagt OM ryktena stämmer).

60milj euro + Rafinha för Coutinho hade jag lätt gått med på men tror inte Liverpool gör det...Dels på grund av Rafinhas fysiska status.
Barcelona Blaugrana91
2017-07-21 19:47
[QUOTE=neymar JR || Cillessen #1]Varför hoppar alla på neymar pga rykten. Ja för detta händer varje gång och sedan när han kritar på ett förbättrat kontrakt får vi fans hans kärleksförklaring till klubben. Mer drama med hans familj än i familjen Kardashian :). [/QUOTE] Även om det skulle visa sig att dessa rykten inte stämmer så gör ju Neymar INGET för att dementera dem. Snarare förstärker han rykterna genom att helt plötsligt lägga upp ett hyllnigsmeddelande till sin pappa på Instagram och senare en bild där han "funderar"... Jag tycker att det är fruktansvärt respektlöst mot oss fans, så oavsett om han stannar eller lämnar så har jag tappat all respekt för honom.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2017-07-21 19:46
Verratti+1.7miljarder eller klausulen. (Om nu Neymar vill lämna)..

Värva Coutinho oavsett om ryktena stämmer eller inte.

Barcelona Ribohn Fan
2017-07-21 19:45
I Love him! Because i'm a fanboy!
Barcelona Bollinnehavet
2017-07-21 19:38
@Barcelonistas:

Inte jag. Rent värdemässigt så är jag med dig, men det finns ett saftigt principiellt värde att absolut inte överhuvudtaget förhandla med PSG. Utköpsklausulen eller bara fuck off!
Barcelona Soko
2017-07-21 19:29
Finns det utköpsklausul i England ,Tyskland och Italien. Syftar på Dybala Pjanic och Dembélé och vad de ligger på ? De tre kunde vi värvat för 2 miljarder .
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 19:25
Diar - jag hade gått med på ett byte med Veratti+ 1 miljard.
Barcelona Diar Shekha
2017-07-21 19:22
Varnar för ett långt inlägg från en arg Cule. Jag är så jävla förbannad & trött på Neymar och hans pappa. Om Bartomeu har bollar nu då ska han markera mot honom och slänga honom med huvudet före. När en spelare som överväger att lämna FCB (ett lag som prenumererar på trippeln varje år, ett lag med spelare som Messi, Suarez & Iniesta, ett lag med den fotbollen Neymar är gjord för, ett lag som är 2000-talets överlägsna lag sett till alla titlar och ett lag som precis anställt en av la liga's mest intressanta tränare för att förbättra laget) för ETT PSG är inget annat än självmord i mina ögon. PSG som bara är bra i Ligue 1 och piss i Champions league än idag efter så många år av satsande. De lyckades ändå förlora en liga titel till Monaco, bara den bedriften säger en hel del. Ska han gå till PSG för att vinna guldbollen genom ligue 1? haha. Är man så dum och pengakåt då är man död i mina ögon. Hade Neymar varit en talang på 20 bast och ett ej fått speltid hade jag förstått det. Hade Neymar behandlats dåligt och haft en dålig lön hade jag även förstått det. Men den mannen har allting, det är bara girighet och ingenting annat. Barcelona har varit i rättegångar pga den här killen, de har betalat 40 milj euro till hans pappa och så sent som för ett år sen fick han ett nytt kontrakt. Detta är beteende för en snorunge och Neymar är en äcklig snorunge nu! Han kan inte ens stå för det han vill, säger inget om han vill stanna och ingenting heller om att han vill lämna. Istället lägger han upp en bild på instagram där han ligger och funderar, även på twitter lägger han upp en bild på sig där han kysser sin arm där det står family. Detta gör han I DETTA NU när det blåser så mycket kring honom. Det är jävligt ynkligt och respektlös av honom, snacka om att leka med folks attityder.. En snorunge är vad han är. Vi har haft spelare som Cruyff, Maradona, Puyol, Messi, Xavi, Iniesta, Deco, Ronaldinho, Rivaldo, Romario, Suarez x2, Henry, Eto'o, El Fenomeno,Kubala, Stoichkov osv. Vem fan är Neymar i jämförelse? Klubben går ju knappast under för att han lämnar, vi har gått genom större undergång förut. 220 miljoner euro är jävligt mycket och det smakar jävligt gott i munnen. Med de pengarna kan vi köpa minst 2 världsstjärnor. Cancern Bartomeu måste vara en man för en gångskull och stå upp nu. Han ska inte ha överseende för en enda euro. Antingen ska PSG betala 220 miljoner euro eller så kan de dra åt helvete! En klubb som vägrat förhandla med oss om Thiago Silva, Marquinhos eller Veratti. De får vara hur rädda de vill för FFP & FIFA, det är de som vill ha Neymar så 220 miljoner euro eller bye bye.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 19:21
neymar Jr - vem är kardashian?
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
2017-07-21 19:21
Varför hoppar alla på neymar pga rykten. Ja för detta händer varje gång och sedan när han kritar på ett förbättrat kontrakt får vi fans hans kärleksförklaring till klubben. Mer drama med hans familj än i familjen Kardashian :).
Barcelona LennyRomario
2017-07-21 19:20
@BARCA-més que un club:
Vi kan inte vara säkra på mycket i den här soppan, men vi kan vara helt säkra på att det här inte är uppdiktat ur ingenting. När även medier som anses trovärdiga och/eller Barcelonavänliga rapporterar ungefär samma sak så finns det någonting där. Det är ju oerhört att enkelt för Neymar att byta ut sin "jag funderar" mot en annan som säger att han ska stanna. Eller så är det så enkelt att han inte förnekar för att han älskar att det pratas om att någon vill ha honom för 2.2 miljarder. Inget av alternativen talar för att Neymar är en härlig kille.
Barcelona grande jw
2017-07-21 19:18
Om det inte hade funnits någon substans i ryktet så hade Neymar redan dementerat det, så enkelt är det. Hela storyn får han att låta som en pengakåt diva och det skadar hans image rejält samt popularitet i Barca. Så hade allt varit falskt hade han redan gått ut med att han inte ska någonstans.
Barcelona BARCA-més que un club
2017-07-21 19:15
CRset Exakt folk hoppar vänster och höger på Neymar här inne andas för helvete det är media som hjärntvättar silly season.
Barcelona Soko
2017-07-21 19:08
@LennyRomario:

Han vill lämna men PSG kan inte värva. Det blir Neymar själv som blir förlöjligad . Synd att vi går misste om 2.2 miljard plus hans lön. Oj vad vi kunde ha köpt för de pengarna .
Barcelona LennyRomario
2017-07-21 19:03
Enligt Le Parisien har Neymar meddelat lagkamrater att han ska lämna. Då återstår frågan hur bra Le Parisien är på att avslöja fotbollsövergångar. Inte en aning faktiskt.
Barcelona jayjay_okocha
2017-07-21 18:47
Jag har full förståelse för att en 25 årig Neymar väljer att dra till ett lag där han är den största stjärnan. Vi ska förstå att Neymar har varit den "utvalde" i Brasilien i tidig ålder. Har man vant sig vid sådana förhållanden, så tror jag att det blir svårt att vilja vara nr 2, även om du vet att nr 1 är bättre än dig.

Barcelona kan dra väldigt mycket nytta av en eventuell försäljning, där man kan få in spelare av rang i viktiga positioner. En värvning av veratti, dembele eller dybala hade gjort mer nytta för laget, i sin helhet, än en gudabenådad Neymar. I slutändan är det 11 mannar på plan och fotbolll är en lagsport.

Detta betyder inte att jag önskar Neymar dåligt, eller att jag ifrågesätter hans karaktär. Fotboll är vilket jobb som helst. Har du lämnat ditt hemland, familj och vänner för att jobba, så ser du till att ta det jobbet som ger dig bästa förutsättning för att nå ditt mål. Sedan så tror jag att Brasilien kan dra nytta av att Neymar går till ett lag där han måste ta mer ansvar, inför kommande VM.

Peace n love!

Barcelona CRset
2017-07-21 18:35
Alltså jag har följt såpan under flera dagar precis som ni. Men helt ärligt, varför denna agg och hat mot neymar redan nu? varför är han inte välkommen till camp nou när säsongen drar igång? För killen har ju inte gjort NÅGOT. Han har inte gått ut i media, varken förnekat eller sagt att något är sant. Inte heller hans agent. Vi har inte sett några visuella bevis på att han har suttit i möte med PSG eller någon annan. Allt detta hat pga att en massa journalister skriver skit var tredje timme om. När Verratti ryktades till oss tidigare i sommar, så fanns det bildbevis på att han va på Ibiza och träffade barcaspelare, hans agent gick ut dagligen och sa att han ville till barca. TROTS det så hatade inte psgfansen honom och ville att han lämnade. Så jag tycker folk ska lugna ner sig lite med sitt hatande. För INGENTING är klart ännu. Neymar har inte sagt något eller hans agent. Detta kan som sagt vara ett spel från barca, detta kanske är ett sätt att vilseleda median för att sedan kunna arbeta i lugn o ro med värvningar vid sidan av. INGEN av oss vet nått, allt är bara ren o skär spekulation. Den uppfattningen jag har bildat mig är att allt verkar vara frid och fröjd för neymar, som befinner sig med sitt lag i USA, skrattar och skämtar och springer hand i hand med suarez och messi.Precis så som han har gjort i 3 års tid. Ifall han lämnar och NÄR det är officiellt så kan ni kasta hur mycket skit ni vill på honom, tills dess är det bara media som fuckar upp oss och får oss fans att dra åt olika håll.
Semedo
2017-07-21 18:34
Haha kupp mot PSG. Är Dani Alv€$ med på den? Han hamnade igår i PSG och agerar representant och hund för Nasser. Han svek också Pep och en återförening i city över en högre lön med PSG. Ja jag är irriterad över giriga brassar.
Barcelona MessiyoyO 10
2017-07-21 18:31
Gabriel Oroa dig inte, han kommer lämna. Han kan inte vara då korkad att få för sig att stanna kvar efter detta.
Barcelona Gabriel
2017-07-21 18:28
Allvarligt talat kan Neymar bara piss off så vi kan ta pengarna för honom och hämta Dembélé och någon annan. Vill absolut inte ha kvar honom här efter denna såpan. Kommer aldrig respektera honom igen. Han är död i mina ögon.

Spelar ingen roll om han gör hattrick i el Clasico eller självmant bär oss till trippeln. Aldrig att jag firar över en sådan människa.
Barcelona 1899 - Puyol
2017-07-21 18:27
Breaking News. Neymar will remain at Barca because he has the biggest heart in Barca! Vill bara få er att skratta lite hahahaha.
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 18:23
Jag håller på bli galen kan inte det hela bara bli klar så vi kan fokusera på forma vårt egna lag.
Barcelona Bollinnehavet
2017-07-21 18:20
@Pep - El Míster:

Då kommer jag bli proppmätt på all skit jag får äta upp haha
Barcelona Pep - El Míster
2017-07-21 18:19
Ponera att Messi och Neymar gjort en kupp mot PSG(Varför ägna sig åt sådant?) och ALLT tidningarna skriver är påhitt. Dom har helt enkelt gjort en kupp mot PSG och bekräftar sedan detta.

Då är väl allt förlåtet antar jag? Messi är med. Neymar övervägde inte ens flytten. Allt var på skoj liksom.
Barcelona Iniesta.70
2017-07-21 18:18
@neymar JR || Cillessen #1:

Haha...håller med:)
Barcelona Barcelonistas
2017-07-21 18:06
Financial fair play kan faktiskt vara det som räddar oss. PSG kommer ha problem med att betala en sån enorm summa kanske kommer dom då inkludera Veratti i dealen. Det hade varit en riktig bra affär för oss. #FuckNeymar!
Barcelona Basoli
2017-07-21 18:05
Hur kan ni hata någon så starkt över silly season rykten Hahah, det kan ju sluta med att han stannar och att det här är ett påhitt, det kan sluta med att han drar och som ni säger så vill vi inte ha kvar spelare som vill gå. Det är bara win-win.

Förstår förövrigt inte Varför ni gråter så mycket, vi har knappt haft nedgångar på ett drygt decennium och så fort vi inte vinner trippeln ett år så suger ledningen, neymar är en svikare, hela vår trupp är värdelös och real är bäst i världen på att värva och att spela fotboll. Hur många dåliga värvningar har inte real gjort? Lugna ner er och njut. Trist in Messi, trust in FC Barcelona och kom ihåg att vi är mer än bara en klubb.
Barcelona yeezus
2017-07-21 18:03
@Gabriel:

Håller med till punkt och pricka. Förlorat all respekt för honom för detta oavsett hur utgången blir. Men sure Ney, lycka till att bli Ballon d'or-vinnare i Ligue 1.
Annons: