/spanien/barcelona/forum/22891.aspx/spanien/barcelona/forum/22891.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myspys
2007-06-28 14:07
Lyon förnekar nu att ett bud från Barca är accepterat. Ta inte ut något i förskott cules. En övergång är nära men ingenting är klart än.
Lyons envise president Aulas har enligt rykten sagt att om Abidal lämnar Lyon kommer han att göra det innan 30 Juni, för att Lyon ska ha god tid på sig att hitta en ersättare. Alltså lär en eventuell affär vara klart inom loppet av några dagar.

EDIT: Daninho, du hann före :)
Barcelona Daninho_7
2007-06-28 14:06
så, se länktips
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-28 14:05
Daninho_7

Vore bra om du länka.
Barcelona Daninho_7
2007-06-28 14:04
Lyon nekar till att Barca och Lyon har nått en överenskommelse gällandes Abidal.
Barcelona Myspys
2007-06-28 14:02
RonaldinhoGaucho10

Lugna ner dig lite. Det är silly season vad hade du förväntat dig av engelsk press? Jag kan försäkra dig om att Lampard, eller någon annan mittfältare, inte är på väg till Barca, då mittfältet redan är nästintill överbefolkat.
2007-06-28 14:01
RonaldinhoGaucho10

Skit bra nu har du startat en onödig lampard disskision, kan folk sluta länka upp aftonbladet som källa större blaska tidning får man leta efter.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-06-28 14:01
diego eller varför inte elano båda 2 är mkt billigare än lampard plus så är dem yngre än lampard.
Barcelona Marcos
2007-06-28 13:59
Lampard skulle vara den löjligaste värvningen sedan Real Baptistavärvning. Vi har Xavi och Deco som båda är betydligt bättre än Lampard samt är inspelade i den Spanska ligan. Jag tror att ledningen har mer vett än att lägga ut så pass mycket pengar på en engelsk medelmåtta som precis som de flesta andra engelsmännen är dömd att misslyckas i en liga som är betydligt bättre än den engelska.
2007-06-28 13:59
RonaldinhoGaucho10

Fattar du inte att det är ren skitsnack när det gäller aftonbladet?

Barca är fan inte ute Lampard, lugna ner dig och tänk efter.
forzainter
2007-06-28 13:58
205 miljoner.. det är inte rea på spelare
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-06-28 13:55
jag fattar inte vad styrelsen sysslar med. 205 miljoner för lampard, vi behöver inte förstärka den positionen. vi behöver förstärka försvaret. okej lampard kämpar mkt både fram och bak. men ist för att lägga bud på 205 miljoner på lampard så kan man väll lägga det på daniel alves, det är vad jag tycker. lampard är gammal och abidal är inte så ung han heller.
lägg de pengarna på daniel alves ist, vill inte att real ska köpa honom..

visca barcelona
Barcelona PILMA
2007-06-28 13:40
Vet nån om Abidal kan spela som Mitt/back ellr icke ?
Även om inte killen kan spela som Mitt/back och är vänstra kanten hans favorit position så måste vi passa på tillfället...
Och vart har det upphört Chivu´s nyhet är lite aningslös.
VISCA EL BARCA
Barcelona T#11
2007-06-28 13:40
Om inte Chivu kommer vill jag se Pepe, en riktigt bra ung talang full back som blir bara bättre och bättre och dessutom så gör han ritktit sköna målgester. :)
Barcelona Marcos
2007-06-28 13:39
Mycket fin match av Rafa Marquez inatt. Han var stabil som få och hade ett spelsinne jag inte sett någon spelare ha på väldigt länge. Hoppas formen håller i sig. Man såg hur fokuserad han var, okej det är landslaget man krigar för sitt fosterland men det var ändå jäkligt imponerande att se. Vill se Marquez och Puyi som mittlås, Chivu är en väldigt bra backup.
Barcelona Joan Gamper.
2007-06-28 13:37
Ämne: En värvning av Lampa....Håller med dig till 110%.
Känns som att om nu Deco försvinner så kommer kanske Ronaldinho överta Portugisens roll och vi kan framåt spela med Henry, Eto'o samt Messi.

Vill inte att Deco skall lämna då han är en av mina personliga favoriter. Men ett köp av Lampard skulle vara ett tok köp, helt onödigt.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-06-28 13:33
Man räknar väl med att Deco försvinner, det är därför man visar intresse för Lampard!
Barcelona Daninho_7
2007-06-28 13:30
äe dags att lägga mer energi på jobbet, hoppas man kan läsa lite senare idag att även Chivu är klar.

Visca Barca
Barcelona T#11
2007-06-28 13:30
Jag förstår inte vf Lyon vill behålla en spelare som inte vill spela där.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-28 13:27
Abidal och Barcelona är överens om kontraktet för länge sen.
Barcelona PILMA
2007-06-28 13:26
Är Jeffrey höllandare????????
Barcelona Holländaren
2007-06-28 13:23
Ämne: En tränar åtminstone....
Och Jeffrey i b-laget.
Barcelona Daninho_7
2007-06-28 13:22
Ni borde fixa ngn slags sms-kontakt här på svenskafans under silly season så man får sms med nyheter gällandes ens eget lag!

så kanske man skulle få ngt gjort på jobbet ;)
Barcelona Daninho_7
2007-06-28 13:19
mjo hela Chivuhistorien är sååå uttjatad redan.. jag tror och hoppas att han går till Barca.

Vem skulle inte ta Barca före Inter?

blir det inte klart idag så tror jag dock affären spricker.. Abidal-dealen är visserligen inte officiell, men det lär ju bara vara en tidsfråga då Lyon faktiskt nekade Barca's tidigare bud.

(kan inte tänka mig att hans personliga kontrakt INTE skulle accepteras då klubben vill ha honom/han vill till Barca)
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-28 13:18
Vi i barcelona har själva sagt vi vill inte ha lampard! Vi har xavi deco iniesta samma spel stil som lampard har. Men jag själv tror om Deco lämnar oss så kommer vi antagligen köpa Frank lampard. Vi behöver en stark mittfältare. Med grymma skott. Men skulle vilja helst se sniejder i barca ung är han med. Vad tycker ni?
Tacksam för svar.
Barcelona Ghazza
2007-06-28 13:17
En värvning av Lampard är helt onödig. Vårt mittfält består redan av Deco, Xavi, Iniesta, Yaya, Edmilson, Motta(?).

Vart ska han egentligen få plats? Jag tror att det är skitsnack. Ledningen vet bättre än så. Första prio är en back helt klart.
Barcelona T#11
2007-06-28 13:16
Jag ville helst inte ha Henry och tror fortfarande att han floppar. Hoppas inte!

Lampard är inget att ha, inte tillräcligt passnings skicklig spelare för att spela i barca, är väldigt ojämn och blir osynlig i stora matcher.
Barcelona Sürer
2007-06-28 13:16
Chivu närmar sig ..barca har fått tillåtelse av roma att disskutera med spelaren men inter verkar inte ge upp se länk
Barcelona PILMA
2007-06-28 13:11
Det ser ut som att de flesta här avfärdar en Eventuellt flytt för (*Lampard*).
Och vi får väl Se om han änländer till klubben.
och jag är en av de som bestrider (*Lampards*) flytt. Men det ser ut som att alla kommer ger med sig . när Titi#14 ankom det var nästan alla som opponerade sig när förslaget presenterades.
Sen när han kom så alla accepterade denna beslut
Så jag antar att det blir samma sak.
Men förhoppningsvis kommer inte det hända syftar på (*lampard´s flytt*)elr vad antar ni
Vill de flesta Culés ha honom hit????
för min del är det.

VISCA EL BARCA Y Titi#14
Barcelona T#11
Vi har iaf en hollänsk tränare.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
En tränar åtminstone, så helt utan holländsk inblandning är vi inte. Sen så är Mercadon inte slut ännu. :)
Annons: