/spanien/barcelona/forum/22889.aspx/spanien/barcelona/forum/22889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PatrickKluivert
2007-07-08 19:25
Hoppas Barcelona är kloka nog och säljer irritationsmomentet Oleguer. Sedan att man kanske köper en riktigt bra målvakt eftersom Valdes gör ett antal minnesvärda tabbar per säsong
Barcelona Huvudbävning
2007-07-08 19:04
Dos Santos ska med i första truppen, men tänkt som avbytare till Ronnie...inte mycket spel alltså
Barcelona MaFFioZ
2007-07-08 18:56
vet nogon om dos santos ska komma med i barcas forstatrupp ??
Barcelona Evička
2007-07-08 18:41
Ämne: Evièka//

Okej, ta....
Förstod det. Kan man inte ascii-tabellen utantill så är det svårt i utriket. ;)
Sevilla Thegreatestplayer_
2007-07-08 18:39
Evièka//

Okej, tack so mycket. Jag ar utomlands so ni vet. So det e derfor jag skriver po detta sett.
Barcelona Evička
2007-07-08 18:37
Ämne: Kan inte man se trup....
Under Plantilla i vänstermenyn, men den är inte uppdaterad med de senaste värvningarna.
Sevilla Thegreatestplayer_
2007-07-08 18:34
Kan inte man se truppen har po Barcas sida?
Barcelona PILMA
2007-07-08 17:27
V ValdeS
Det vet vi inte men det snackas om 26-27 aug-
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-08 17:25
Hur långt ligger Camp Nou från Las Remblas? :)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-08 16:51
Suñol_:

Haha, att en klåpare som Gaspart skulle övertalat Madridikonen Raúl att byta sida finner jag som helt omöjligt.
Barcelona V ValdeS
2007-07-08 16:44
någon som vet när är det klart me La Liga Schema 07/08 ?
längtar bara !!!
Villarreal Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]
2007-07-08 16:40
Grymt, det där med reglerna.
Barcelona Suñol_
2007-07-08 16:31
Om det stämmer att Gaspart hade chansen att värva Raul i samband med Figo övergången med valde att gå på Petit och Overmars så är det ju helt galet...Om det nu är sant.
Barcelona PILMA
2007-07-08 16:30
Ämne: Ämne: Ämne....
Smogen
Ja det kan säga syftar på att man kan vara lite förskräck och förargad på de här britiskt öarna
Som nallar våra talanger en efter en men vi ska inte domdera utan vänta och avvakta vad som återsår och som sagt frukta inte över den här situationen även om det är en en besvärlig situation. och som Rambla (Anims Puyi)sade så är Bojan´s pappa nåt i klubben med tanke på deta så känns det lite tryggt.

VISCA EL BARCA
2007-07-08 16:27
Ordem:

Det de vita inte tycks begripa, är att han aldrig varit intressrad och aldrig heller lär bli. För mycket katalan, för mycket känslor och band till Barcelona, det gäller hela hans släkt.
Barcelona Smogen
2007-07-08 16:00
Ämne: Ämne: Men man....
PILMA

Angående DS och Krkic så verkar det ju mest troligt att dom stannar ja, men jag blir ändå orolig. Chelsea är hala jävlar som inte är att leka med.

Problemet är att även om dom stannar så har snart ett helt fotbollslag med talanger försvunnit till 4 engelska storklubbar. Det är jävligt illa. Man måste ju antingen få till en parantes i lagen som gör att man kan skriva kontrakt med 16åriga fotbollspelare (något för EU?, om dom orkar bry sig om en sådan liten sak) eller att man får föräldrarna att vilja stanna i Katalonien på något vänster.
Barcelona Ordem e Progresso
2007-07-08 15:45
"Dock tror jag inte Fabregas är speciellt intresserad av en flytt just nu."

Som om han någonsin kmr vilja flytta till mierda, dröm vidare.
Barcelona PILMA
2007-07-08 15:40
Ämne: Men man blir ju förb....
Smogen
Haha oroa dig inte om det här Dos + Krkic det är nåt som vi alla Barca´s fans nästan tillförlitligt på.
Men om vi tyr oss till andra håller och Reals Ungdoms så finns det inte så många existerade talanger Ellr en Dos och Krkic som man kan dra nytta av.(Amamos todo el DOS y Krkic )

VISCA EL BARCA Y Barca Barca para siempre.
Barcelona Smogen
2007-07-08 15:28
Men man blir ju förbannad varje gång! Och Chelsea är klart värst av dom alla! Vidriga jävlar. Man undrar ju om det snart är värt för Barca att ha La Masia när engelska klubbar bara kommer dit och plockar det dom vill.
Ingen som vet om (och hur) man jobbar på att täppa till detta?

Sen undrar jag, Real har ju också en massa duktiga ungdomar, varför drabbas inte dom? Undrar av ren nyfikenhet, är det bara för att deras ungdomar är för kassa eller vågar man inte bråka med Real?
Barcelona PILMA
2007-07-08 15:27
Nåt som jag inte fruktar är att (Dos + Krkic)kommer inte lämmna Barça trots allt.
Även om man ser Chansen som de har fått till nästa hösten´s sasöng.men man kan inte kalla (AS)en tilförtligt källa.
Men vad är de här för spioner?som knycker våra talanger efter en och för några dagar sen vore när de demonstrerade en flytt för Assulin
och idag hör vi att de tyr sig till våra absolut största talanger vi såg väl hur det går för Våra lilla (mexikanen)=(Dos).
(Amamos DOS Santos y Bojan Krkic)=D

VISCA EL BARCA
Barcelona Alonso_nr 14
2007-07-08 15:21
Nej har svårt att se varför nån av dom skulle lämna Barca, i alla fall Dos Santos å Bojan som är mega talanger. Iago vet ja inget om tyvärr.
Barcelona Alonso_nr 14
2007-07-08 15:17
okej tack Rambla. Gör allt va ni kan för att behålla ungdomarna! Sälj dom inte till Chelsea bara =)
2007-07-08 15:14
Bojan har inte fyllt 17 ens, det gör han 28 augusti i år.

Nej du har rätt, fast just när det gäller Bojan vet jag inte vad för slags kontrakt han har. Inget proffskontrakt men ändå något som binder honom till klubben åtminstone. Dessutom så jobbar hans far inom klubben, så han känns svårare för någon klubb att få. Bojan är superculé och det är ingen som på allvar tror att han ens skulle vilja spela för någon annan klubb.
Barcelona Alonso_nr 14
2007-07-08 15:13
Som Liverpool fan så spyr man på Chelsea =)Bojan har inte fyllt 18?? än va så rent teoretiskt skulle vem som helst kunna signa han för en liten summa, som tex Liverpool å Arsenal gjort me andra barca spelare. Eller är ja ute å cyklar =)
2007-07-08 15:11
Här är en dansk källa.

Det är inte det att jag är speciellt orolig att just de här 3 skulle övertalas, men när Chelsea börjar slänga upp summor just för att visa att de kan få vilka de vill så blir man bara trött.

Bojan är bara 16 år och har inte något proffskontrakt. Han går nog på samma sorts kontrakt som Messi gjorde innan han fyllde 18. Giovani får sitt spanska pass nu efter U20-VM och ska samtidigt skriva kontrakt då.

Iago och Bojan har som sagt redan nobbat bud. Det är Chelseas nya fotbollsdirektör Avram Grant som sägs vilja ta upp de här värvningsförsöken igen.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-08 15:05
Rambla/

Jag läser inte ens AS(s) artiklar längre. Men jag har dock hört talas om detta sedan tidigare från en annan källa (kommer ej ihåg vilken). Men speciellt trovärdigt tar jag det inte för.

Faktumet att Chelshit ska kunna lura två av de största talangerna vi kanske skapat (Bojan och Giovani) som båda spelar med A-laget, med världens hetaste och bästa spelare, ser jag som högs osannolikt, omöjligt med andra ord. Det kommer aldrig ske, så Arnesen får nog spionera på andra ställen.

Iago tror jag knappast lämnar då alla tränare sagt att han nog kommer ta en plats i a-truppen de närmaste åren. Plus så är han en grov Cule som redan tidigare tackat nej till just Chelsea.

Bara rubbish enligt mig.
Barcelona les culés
2007-07-08 15:02
Rambla (Anims Puyi)

de får ju inte bara hända, men dom kan ju glömma både bojan och dos santos men eftersom Iago Falqué inte blev uppflyttad(vad jag vet)så finns det kanske han vill flytta på sig eller?
Barcelona Alonso_nr 14
2007-07-08 15:01
Chelsea rycker i allt å alla tyvärr. Va för slags kontrakt har Bojan å Dos Santos??. Mexikanarn har varit grym i U20 hittills.
2007-07-08 14:27
Ok, jag vet att detta är AS men i alla fall. Enligt brittiska källor som AS hänvisar till, verkar det som om Chelseas så kallade talangscout Frank Arnsesen har bestämt sig för att göra allt för att sno åt sig Barcelonas 3 största kronjuveler. Det är inga mindre än Bojan Krkic, Giovani Dos Santos och Iago Falqué man vill åt. Bojan och Iago har redan fått feta anbud som de inte ens lyssnat på men detta avskräcker inte Arnesen som hoppas att man kan sno åt sig åtminstone 2 av talangerna.

Jaha, ska man nu behöva oroa sig för varenda stortalang som kommer fram ur La Masia?
Barcelona tarrak
2007-07-08 14:10
Evièka/Haha! Man skall åtminstone se till att ha ett fungerande VISA-kort. Och har man en gång kommit på kant med munsårsmannen i receptionen så har man problem.
Annons: