/spanien/barcelona/forum/22883.aspx/spanien/barcelona/forum/22883.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMA
2007-06-29 20:09
haha men killen har ju Savio Nummer #22
Har savio fått någon erbujadande av någon klubb än.
Barcelona T#11
2007-06-29 20:08
Ämne: Är imponerad av Abid....
Hur svårt kan det vara att kicka lite med bollen. Men det är en grym spelare barca har köpt, ser verkligen emot att se honom spela. :)
Barcelona Puyol5
2007-06-29 20:07
Ämne: gorrediyo

Du har ....
Förstår verkligen inte hur du tänker! Att värva spelare man vet kommer göra ett strålande jobb i det spelsystemt man har är väl kanon värvningar? Istället för att chansa att hitta en ny Ronaldinho i brasilien! Vi har vårt La masia som sprutar ut talanger, vi behvöer verkligen inte oroa oss för framtiden, vi har både talanger och spelare som just nu är bäst i världen. Varför klaga på den strategin?
Barcelona Puyol5
2007-06-29 20:05
Är imponerad av Abidals självsäkerhet med bollen! Är vekligen sugen på att se honom i barca efter det uppvisandet! Trodde inte han hade så bra koll på bollen.. och nu är jag verkligen sugen på att se honom spela i Barca!
Barcelona pablo escobar
2007-06-29 20:04
gorrediyo

Du har helt klart en poäng och det jag egentligen ville kritisera är inte Toure (han har ju iaf rätt ålder) utan den värvningsstrategi som Barcelona haft sedan Rosell, med sina sydamerikanska kontakter, försvann.
Barcelona T#11
2007-06-29 20:03
Abidal, presentado
Barcelona PILMA
2007-06-29 20:00
För er som vill ha Abidal´s presentation
Klick på Abidal´s bild med Laporta och Beguiristáin där har ni.

(*LÄNKEN*)

VISCA EL BARCA
Barcelona Gorredinyo
2007-06-29 19:59
Att hålla på och kritisera toure när ni inte ens sett han spela en match är bara dumt. ge han en chans, själv så tror jag han kommer göra bättre jobb än edmilson och motta
Barcelona pablo escobar
2007-06-29 19:54
Rivaldo gudarnas gud

Som sagt jag har inte lika bra koll på Toure som du men jag vet att Elfenbenskusten inte spelar den typ av fotboll som jag uppskattar eller kallar speciellt teknisk.

Jag vill se exakt den typ av klok spelare som aldrig slår en felpass som tex Mascherano eller, till lite mindre del Makelele, på Barcelonas defensiva mittfältsplats. Viera är däremot en spelare jag aldrig gillat.

Jag respekterar din åsikt men hade själv hellre sett en annan spelartyp på positionen.
Barcelona Gorredinyo
2007-06-29 19:49
För alla som letar efter abidal presentationen så tror jag inget sånt finns ute ännu. har letat överallt.
Barcelona BIGBarcelona
2007-06-29 19:48
Det är ju styrka och löpkapacitet som har saknats på mittfältet den gågna säsongen, klart att spelskickliga spelare är det man vill ha och se men det måste finnas någon som kan städa undan
Barcelona Holländaren
2007-06-29 19:47
Det är storsint av oss att ha forumet öppet för alla, medan de stänger sitt, trots de negativa konsekvenserna. Real Madrid har ju dock aldrig förespråkat demokrati på någon nivå.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-06-29 19:47
pablo escobar//

Jag är halv ivorian. Och har följt Toure i monaco och elfenbenskusten så gott jag har kunnat. Och jag kan säga dig att Toures tecknik och kortpassningspel är det sista du ska oroa dig för. Elfenbenskusten spelar en minst lika tecknisk fotboll som barca och där är han navet och motorn i deras spel. Han kan spela var som helst på ett mittfält och är en typisk tvåvägsspelare. Som Vieira. Och ingen vattenbärare som Macherano eller Makelele.

Förstår mig inte på din kritik mot Toure. Då han förmodligen är den bästa värvningen vi gjort sen Ronaldinho han kommer va den perfekta länken mellan mittfält och försvar. Det är ytterst sällsynt att sånna fysiska spelare har en så bra tecknik och passningsspel som Toure.

Vi ska skatta oss lyckliga att han inte fick arbetstillstånd i england för då skulle han spela för arsenal nu.
Barcelona Puyol5
2007-06-29 19:46
Ämne:

Hala Madrid!....
"All form av provokation från Real Madridsupportrar undanbedes."
Barcelona pablo escobar
2007-06-29 19:45
Ämne: Det är faktiskt så a....
...och alla spelare passar inte på det som traditionellt sett är världens mest spelskickliga mittfält.

Toure är inköpt pga sin styrka och löpkapacitet, jag anser att Barcelona bör prioritera spelskicklighet när de värvar mittfältare.
Barcelona Ettfan
2007-06-29 19:42
Hmm misstolka dig Robinho... ursäkta
Barcelona BIGBarcelona
2007-06-29 19:40
Det är faktiskt så att inte alla professionella fotbollspelare är bra på freestyle, alla kan inte trixa lika bra som ronaldinho.
Barcelona Ettfan
2007-06-29 19:40
R-O-B-I-N-H-O stick snälla!
Real Madrid R-O-B-I-N-H-O
2007-06-29 19:39
Spärrad! /Red
2007-06-29 19:38

Hala Madrid!
2007-06-29 19:38
Jag e inte ledsen over att Capello blev sparkad det finns ett par antal trenare som ockso e bra.

Ursekta for stavningarna jag kan inte skriva de 3 sista boksteverna
Barcelona Puyol5
2007-06-29 19:37
Ämne: Vet inte om klippen ....
Jo men där ska han stå och jonglera med en boll inför massor med fans som enbart vill se honom leka med bollen. Det kallar jag stor press på en spelare som inte fått sitt stora genombrott än. Han var troligen mycket nervös! OCh faktum är ju att Touré har ett otroligt bra passningsspel, väldigt duktig faktiskt. Hans kanske största egenskap efter styrkan han har är hans passningsspel!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-29 19:37
Nån som har Abidals presntation ?
2007-06-29 19:36
Snacka om att ni har bred trupp. Men lungt viii vinner ligan!
Barcelona pablo escobar
2007-06-29 19:34
Vet inte om klippen med Tourés mål var riktade till mig men jag har aldrig tvekat på att han kan springa eller skjuta. Däremot är jag mycket orolig för att han inte kommer att klara av Barcelonas kortpassningsspel.

Leta gärna upp klippet när han försöker trixa i samband med att han presenterades som nyförvärv.
Lukas.RP
2007-06-29 19:32
Ettfan

Härligt mål, ingen brist på bollkontroll där såvitt mina ögon inte snurrar.
Barcelona Puyol5
2007-06-29 19:31
Självklart skulle även jag vilja att alla världens spelare vill gå till oss. Men det stämmer ju tyvärr inte riktigt. Givetvis är det otroligt många som vill spela för Barca, men långt ifrån alla faktiskt, tro det eller ej. OCh grejen med Alves är ju följande, Sevilla vill ju undvika att sälja till en ligakonkurrent. Och skulle detta ske, vore det pga av en oerhörd stor summa pengar. Och jag tycker personligen han vore värd att lägga mycket pengar på. Med det gör tydligen inte klubbledningen. Och sen har jag faktiskt aldrig hört Alves själv säga att Barca vore intressant. Dock hört han säga de o Real tex!
Barcelona Ettfan
2007-06-29 19:30
En ännu bättre. LÄNK

Hoppas han kan prestera lika bra i Barca :)
Barcelona Ettfan
2007-06-29 19:26
pablo escobar, håll det för dig själv...
Barcelona Ettfan
2007-06-29 19:25
Kolla in LÄNKEN!

Ett klipp på Toure ;)
Annons: