/spanien/barcelona/forum/22879.aspx/spanien/barcelona/forum/22879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemo
2007-06-29 12:22
Nu när vi köpt Abidal, betyder det att Chivu inte kommer komma?

Chivu verkar mer spektakulär och en skönare fotbollsspelare, men Abidal verkar vara ett säkrare kort.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-06-29 12:22
oj
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-06-29 12:20
menfyfan real
Barcelona Barcelonito
2007-06-29 12:16
e ganska orolig inför nästa säsong.

Som jag har sagt under säsongen så kan man inte försvara sig med 8 spelare matchen genom och låta Messi och Ronaldinho ha så höga utgångslägen. Nu kommer även Henry in i bilden. Känns som om Messi, Eto'o och Henry har den lojaliteten att springa ner och hjälpa till men hur ska Rijkaard få allt o fungera deffensivt?

Räcker det med att köpa världsklass pivote och backar?
Barcelona Barcelonito
2007-06-29 12:15
e ganska orolig inför nästa säsong.

Som jag har sa under säsongen så kan man inte försvara sig med 8 spelare matchen genom och låta Messi och Ronaldinho ha så höga utgångslägen. Nu kommer även Henry in i bilden. Känns som om Messi, Eto'o och Henry har den lojaliteten att springa ner och hjälpa till men hur ska Rijkaard få allt o fungera deffensivt?

Räcker det med att köpa världsklass pivote och backar?
Barcelona RONALDINHOFANTASI
2007-06-29 12:09
Hej är det nån som vet vilken kanal som visar abidal?

VISCA EL BARCA

Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-29 12:01
Haha, nog att Cesc väljer att gå till Valencia den dag han väljer att återvända till Spanien. Han lär stanna i Arsenal någon eller några säsonger till.

Belletti? Tja, med tanke på att han har legendstatus i Barcelona så är byte rakt av med Miguel rimligt. :D
Barcelona PILMA
2007-06-29 11:46
Nån som hört Valencia´s intresse för Beletti?
Barcelona PILMA
2007-06-29 11:39
Abidal:Sobre la posibilidad de compartir vestuario con jugadores como Ronaldinho, Eto'o, Messi o Henry,

(*” On the possibility of sharing clothes with players like Ronaldinho, Eto'o, Messi or Henry*)

Nån som vet om de finns svenska språket i Google translate ?

VISCA EL BARCA
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-29 11:29
Crosas:
det är bättre om edmilson går och han är skadad fö så måste barca inte ge honom lön eftersom han är skadad och gör inget till klubben!!
men det går att s
sälja honom för man sog ju att real köpte Woodgate några säsonger förrut!
och jag tror att edmilson kommer att kosta mindre pengar nu för han är skadad och newcastle vill ta en "advantage"...
Barcelona Crosas
2007-06-29 11:24
Fan vad bra med Abidal sen efter förhoppningsvis Chivu så börjar väl utrensningen i truppen??

Konstigt det med Edmilson att newcastle vill köpa han fast han e skadad??
2007-06-29 11:22
AA jag menade 12:30 GMT, sorry :P
det kommer att bli 13:30 CET
Barcelona Exclusive
2007-06-29 11:20
13.30 står det väl?
2007-06-29 11:17
Abidals presentation kommer att vara 12:30 idag, det är officielt på deras websida!!
Kommer Catalunya tv visa dett eller?
Hur kommer ni att se det?
Barcelona The Number 19
2007-06-29 10:40
Newcastle vill tydligen ha Eidur och Edmilson.
Jag tror att det vore bra om både Edmilson och Gudjonsen går till Newcastle för att jag tror inte att någon av kommer att få mycket speltid näste säsong. Mittfältet är ju rätt så fullt, jag menar. Iniesta, Xavi, Deco och Yaya Toure och kanske Marquez kommer ju att slåss om platserna. Och i anfallet kommer Eidur inte heller få plats många som slåss om dom platserna också.

Se länk.
Barcelona AlexC
2007-06-29 10:19
Abidal skriver på inom de närmsta timmarna. 15 miljoner euro blir övergångssumman.

Fransmannen säger: "Jag vet att jag kommer till den bästa klubben i världen".
Barcelona La Pulga
2007-06-29 07:50
Barça B manager,Josep Guardiola han säger att både Giovanni och Bojan kommer inte att vara med i Barca B, dom kommer att flyttas upp i A-truppen fram till december om allt går bra för dom vilket han hoppades på så kommer dom att försätta om inte vi välkommar dom med öppna armar tillbakas.
Barcelona The Number 19
2007-06-29 07:42
Fan nu missade jag matchen. Jag satte alamet klokan 02.30 men, den kan inte ha funkat eller så hörde jag den inte. Jag får väll vänta tills reprisen son kommer idag.
Barcelona omgbarcaown
2007-06-29 05:12
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=419182&idseccio_PK=803

För att komma till en klubb som barca måste man vara väl förberedd och jag känner mig redo. Jag har stor respekt för Vieira, han har mycket erfarenheter och är bra, men det är jag också och jag vill visa allt jag kan göra på planen, säger Toure under sin presentation som ny spelare.

För er som inte förstår spanska så bra :)
Barcelona Messi 10
2007-06-29 05:07
Messi hade väl inte bästa dagen på jobbet men han kommer för långt ned i banan och var väldigt statisk på högerkanten det fungerade för en gångs skull bättre på vänsterkanten i andra ! När Argentian spelar med två man på topp borde Messi spela mer i mitten så han får mer boll anser jag men han kan bättre skön assit iallafall ! Crespo är klinisk i sina avslut men tillför inget mer men det är målen som räknas och dem gör han minsann. Jag vill ändå se tevez och Messi tillsammans på topp högre upp i banan. Tevez låg högre upp än Messi och det blev genast farligare såklart att Usa var trötta vid det laget. Minns vm då Messi och tevez spelade tillsammans vilken speed och teknik bland det ärsta tvåmannaanfall man sett !
Barcelona Lundello
2007-06-29 05:00
Har sett bättre matcher av Messi.
tyckte inte att han kom igång idag men G. Milito!
Fan va stabbig han va. Var inte alls lika bekväm som i zaragoza..

Sen så är Aimar en riktig lirare även fast kommentatorn överdriver. Kommentatorn var sämre än Kåmark.

Sov gott cules!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-29 04:49
Bra match av Messi, Usa är inget motstånd dem bara backar hem .

Hoppas jag får läsa att Chivu är klar imon samma sak med Abidal. Nu ska jag lägga mig.

Visca el Barca
Barcelona Cristocea
2007-06-29 04:48
Vad jag såg av USA idag gav mig tårar. Otroligt sånt stort hjärta de spelade med. Vilket kämpaglöde. Plus de lirade också utan Donovan,Beasley och Dempsey. Tänk er detta unga lag i VM 2010. Säger nu till er. USA kommer vinna VM.

Kom ihåg var ni hörde detta först.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-29 04:47
Ättrig stavas ettrig, fåntratt. :D

Herregud, det har gått långt när man stör sig på en spelares löpstil. Haha...
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-06-29 04:43
Namn: Zand » Svara inlägg
Sänt: 2007-06-29 03:16
fan vad jag hatar messis spring stil, ättrig som en råtta

Snacka om en RIKTIGT avundsjuk madridista alltså herregud har han sett hur salgado springer?
Barcelona Daninho_7
2007-06-29 04:36
perfekt löpning och avslut av tevez :)

som sagt, usa gör inga spelmål i denna match, dom är helt enkelt (till skillnad mot vad kommentatorerna säger) inte tillräckligt bra för att störa argentina.

matchen så gott som slut, dags att slagga!

återstår att se om det blir ngn chivu-deal idag, den som lever får se! ha det bra! gonatt

Visca Barca.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-29 04:34
Så där ja Tevez, in mer ett par till så kommentatorerna kniper igen.
:D
Barcelona Daninho_7
2007-06-29 04:34
4-1 tevez
Barcelona Daninho_7
2007-06-29 04:28
nu kommer tevez in mot messi!

viva messi, bra match!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-29 04:28
Crespo släpper bollen till Heintze som med ett fint inlägg skickar in bollen perfekt till en inrusande Aimar.

3-1
Annons: