/spanien/barcelona/forum/22878.aspx/spanien/barcelona/forum/22878.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-28 00:40
Hehe, jag ska sova i 2 tim nu hade jag tänkt. Vill verkligen inte missa Brasilien-Mexiko. Vill verkligen se om Rafa Marquez har kommit i form. Har man Canal+ Sport får man ju passa på att nyttja den också.

Det får bli en sovmorgon i morgon. Tur att man kan styra sin arbetstid när det gäller sånt.

Bona nit culés!

Ps. I min spåkula såg jag Chivu tillsammans med Laporta skriva kontrakt.
Barcelona Anton.
2007-06-28 00:40
Det heter Camp Nou...jag tyckte väl att Nou Camp lät lite omvänt..Inters hemsida förvirrade mig då jag inte förstod att de hade skrivit "the" före namnet på arenen. haha

aja, ha det gött grabbar ;)
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-28 00:38
Sluta spamma! Det här är sista varningen/ Red
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:38
Hehe Ja de där stämmer nog de Tarrak.

Men de ska bli otroligt roligt att se hur vi klara oss mot lag som Inter och se hur glatt Figo tas emot på Camp Nou.

Men ha de väl allihop. Nu är det Copa America som gäller resten av natten.
Barcelona tarrak
2007-06-28 00:35
Ride_The_Big_One(6)/ Nej, stackarn har väl fullt upp med att titta i sin kristallkula för att kunna besvara frågor om vilka spelare som kommer och när. :)

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-28 00:30
Anton.

Skönt och höra, jag ville verkligen ha konkreta nyheter ang inters inbjudan till gamper trophy.

Ser fram emot matchen :D

tarrak

Haha frågan är besvarad, jag tror knappast Rambla kommer att kommentera tillbax.
Barcelona tarrak
2007-06-28 00:29
Ride_The_Big_One(6)/Testa att googla Gamper, Barcelona, Inter. Slit inte ut Rambla i onödan. :)
Barcelona Anton.
2007-06-28 00:28
Ämne: Ämne: Ämne....
Det stämmer bra det, vi kommer spela på Nou Camp den 29 augusti.

Saxat från Inters hemsida: Inter then face Barcelona at the Nou Camp in the Joan Gamper Trophy on Wednesday 29 August.

Blir trevligt ;)
Barcelona Joan Gamper.
2007-06-28 00:25
Viktigt för Barca att köpa Abidal med tanke på att Gio lämnat. Enligt mig borde man lägga mer prio på Abidal än Chivu i dagsläget.

Men enligt EMD verkar Abidals övergång gå i lås i dagarna så det är väl bara att hoppas.

Tusen tack för allt Gio.

Nu blir det lite Ecuador-Chile.

Bonanit!
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-28 00:23
Ämne: Ämne: Ämne....
Hej Rambla har en fråga tror du chivu är klar imorn för barca?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-28 00:21
Ram

Jag hade oxo för mig att Barca bjudit inter till gamper cup, kommer dock inte ihåg vart jag läste det. Du har inte sidan inom räckhåll va?

:D

Kanske borde jag ta tillbaka frågan då du har händerna fulla med att besvara de mest konstiga frågor. Men jag tror du gillar ansvaret har jag fel?
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:19
Rambla

Jo, de ska bli roligt att se. Han är väl inte den mest älskade bland Barça supportar precis. De smartaste vore ju vara för han att inte spela den matchen även fast de inte är nån jätte stor tillställning.
Barcelona älskabarcelona
Va skönt!!Sen bara chivu kvar grabbar :D
Barcelona mbarca
jag tycker att det inte gör så mycket om chivu väljer inter för att vi har en bättre mittback som heter MARQUEZ.....han e fan bättre än chivu....vad har chivu för rutiner...han har spelat CL med ajax och roma och han har inte lyckats med nått av de två lagen att gå långt i turneringen.....i EM och VM har han inte spelat speciellt mycket och är inte lika rutinerad som marquez och thuram.....jag tycker att det är ett onödigt köp....behåll Motta istället så har vi YAYA o motta på defensiva mittfältet tills Edmilson e tillbaka och sen köper vi abidal
Zamo.......Puyol.....Marquez7thuram.....abidal

...............Yaya/edmilson/motta.........

..............Deco........Xavi/inesta......

Messi/henry...................Ronaldinho/dosantos

................Etoo/henry..................

sen så tycker jag inte att ronaldinho ska spela på mitten för då skulle det inte fungera med balansen defensivt.....Nån av RHEM får sitta på bänken så är det bara..
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:16
Saken är den att om vi nu utnyttjar våra mannar till full kapacitet och spelar vårat bästa och finaste spel så kommer det vara en stor möjlighet för oss att ta t.o.m. en trippel nästa säsong. Men det är just det det ligger i, vi har inte kunnat spelat vårt bra spel den förra säsongen. Men om Rijkaard lyckas få ihop spelet till 100% nästa säsong så ska ju iallafall La liga inte vara nån svårare utmaning.
Barcelona Gaucho_10
2007-06-28 00:14
En legend lämnar oss :(
Ha det bra i feyeenord Gio

2007-06-28 00:13
Ämne: Ämne: Anton.:....
Hehe, ni får ju möta oss i augusti om de rykten stämmer att Inter är inbjudna till Joan Gamper Trofeo på Camp Nou. Frågan är bara om F*go vågar visa sin fula nuna ännu en gång på Camp Nou? :D
Barcelona Anton.
2007-06-28 00:10
Ämne: Anton.:

Som sagt,....
Vilja slår klass, kanske är en förkortning på det du just skrev? :)

Era stjärnor har haft skadeproblem och prestationsproblem det här året, som du skriver. Men jag tror på en "shake up" till nästa säsong. Jag vill iaf INTE möta er tidigt i CL.
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 00:09
Skönt att Capello försvinner(om de nu är sant då) då blir ligan ännu roligare nästa år och Real kommer antagligen inte vara lika bra.

Om vi nu får Chivu och Abidal som det faktiskt verkar som, så är laget fullbordat. Men som Rambla säger så betyder de ju inte att vi kommer spela helt fantastiskt bara föra att vi har ett grymt lag på pappret, de måste fungera i verkligheten också.
Barcelona les culés
2007-06-28 00:08
Més que un club / Messi

hahahahahhaha riktigt skönt asså. dom e så körda i real ledingen asså :P
Barcelona Més que un club / Messi
2007-06-28 00:03
Haha, Det ser ut som att Capello lämna till förmån för Schuster, en bonus för oss då jag anser att Capello är n mycket bättre tränare, dessutom ska Capello ha 300 miljoner, haha typsikt Calderon.
Visca el barca.
2007-06-28 00:00
Sürer:

Vad jag har förstått så är det två bröder Becali som är hans agenter. Både Popescu och Haghi ska enligt rumänsk press ha talat med Chivu då han frågat dem om råd. Huruvida detta stämmer är en annan femma.
Didier & Essien
2007-06-28 00:00
Tjenare grabbar!
Chivu kommer att spela för Barcelona nästa säsong... Det är 90 % klart.... Tyvär Inter.. Chelsea & Barcelona bäst i världen.
2007-06-27 23:59
Anton.:

Som sagt, ingenting avgörs på papperet. Jag vill först se några matcher innan jag uttalar mig mer självsäkert. Att organisation, löpvilja, engagemang fungerar. Det är just det som inte har velat infinna sig den här säsongen. Visserligen kan man skylla på skadorna på Eto'o och Messi, men det syntes tidigt att hela truppen inte var lika taggad som de två tidigare säsongerna. Förhoppningsvis kan värvningen av Henry vara en injektion på hela laget. Sen ska vi också komma ihåg att de nya spelarna ska komma in ett nytt lag med allt vad det innebär. Det kan ta ett tag innan de blir samspelta.
Barcelona Anton.
2007-06-27 23:57
Ämne: Chivu ska ha frågat ....
Vore trevligt om du kunde berätta i vilken "press" han ska ha sagt detta.
Barcelona Sürer
2007-06-27 23:54
Chivu ska ha frågat sin agent om råd vart han ska gå.. hans agent popescu ska ha sagt att han borde välja Barca utan tvekan och Chivu har själv sagt till popescu att han helst vill spela för barca det har alltid varit hans dröm ända sen han var liten .. popescu har gått ut o sagt detta i pressen
Barcelona Anton.
2007-06-27 23:49
Ämne: Anton.:

Jag tror ....
Okej, kanske jag som överdriver lite. Vi får helt enkelt se hur detta slutar. Läste nu på goal.com att Chivu vill till Barca. Det står olika överallt. Men jag litar iaf på vår direktörs uttalande om att Chivu vill till Inter. Men alla kan ju ändra sig, han kanske vill till Barca nu :)

En sak är säkert och det är att ni har världens farligaste anfall. Om ni behåller alla fyra guldklimpar ni har (messi, dinhio, henry och etoo) så kan ni säkert vinna en trippel nästa år :)
Fc Barcelona / Ronaldinho:

Försvarspel handlar inte om en enskild individ. Det handlar om organisation och sammarbete. Det Barça och Rijkaard är ute efter när det gäller Chivu, är en spelare som vänsterfotad och spelar mittback. En spelare som har mycket bättre teknik och bollbehandling än mittbackar i vanliga fall. Chivu kan röra sig framåt med boll, har ett mycket bra passningspel. Dessutom så är han faktiskt riktigt bra defensivt och spelar med mycket vilja och auktoritet. Det är just i en klubb som Barcelona som en spelartyp som Chivu passar in alldeles ypperligt. Ett lag som vill ha bollinnehav och som vill föra spelet.
Barcelona Puyol5
Oxå hört om hans tabbar. Bara hoppas han blir mer stabil tillsammans med Puyol som ledare, kan mycket väl bli så. Som jag sätt det är han lite väl modig i många situtioner, han måste spela enklare vissa gånger. Tror det är där hans fel ligger. Men som sagt, tillsammans med en sådan stark ledare som Puyol kan misstagen förvinna. Var mycket så för Marquez oxå!
Real Madrid JC Bogevik
2007-06-27 23:43
Kan va så Kim,,, Kommer sakna gubben :)
Annons: