/spanien/barcelona/forum/22872.aspx/spanien/barcelona/forum/22872.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Murveln
2007-09-27 09:26
Hahaha, såg just på morgonsändningen på SVT. "Messi är nästan lika het som Zlatan..." NÄSTAN LIKA?! Dårar.
Barcelona R.D.A.M
2007-09-27 09:16
Ämne: R.D.A.M,
Håller med....
Om vi då ser till passningsspelet, så vet vi alla vilken av dessa två som överglänser den andra och det är just denne som överglänser som får skit när han inte presterar på topp trots att han dessutom gör en hel del viktiga mål. När Henry däremot bränner målchans efter målchans och slår betydligt mindre avgörande passningar, så hyllas han och alla säger att målen kommer. För mig går det inte riktigt ihop…
Barcelona Kalle.
2007-09-27 08:24
R.D.A.M,
Håller med dig till stor del men fastän Henry är anfallare och ska göra mycket mål vill jag inte kalla han en renodlad striker. Drogba & Nistelrooy är det. Henry är mycket bättre i passningsspelet och har bättre speluppfattning. Drogba och Nistelrooy är bra på en sak. Avslut!
Målen kommer för Henry.

Visca el Barca!
Barcelona R.D.A.M
2007-09-27 08:07
Grymt bra match igår och jag kan bara hålla mer er andra, Messi, Iniesta och Deco var helt fenomenala! Undrar dock över en sak, alla här inne skriver att Henry gjorde en bra match förutom att sätta bollen i mål... Själv tycker jag att han ser seg ut vid bollmottagningarna, vänder upp alldeles för långsamt och är han inte på plan för att just göra mål?? Om Ronaldinho hade haft alla chanser Henry hade igår och inte satt en enda, hade alla pratat om hur dålig han var, trots att han inte är en riktig striker som Henry...
Barcelona barca style
2007-09-27 08:05
herregud spelar vi såhär kan ingen slå oss WHAT A MATCH visca el barca
Barcelona Barca-nist
2007-09-27 02:31
heja barca god natt allesammans;)
Barcelona Barca-nist
2007-09-27 02:26
jag hade nog varit försiktig me att starta med Puyol visst är han en otrolig bra back men han har varit skadat o behöver komma in sakta men säkert ,hoppas zam kommer tillbaka snabbt .o skadan inte är allt för allvarligt !
Real Madrid SimãoforPresident
2007-09-27 02:23
Vilken match utav Barca, alltså. Messi befäster sin position som kanske världens bästa spelare just nu, Iniesta visar hur allround han är och Deco...
Ja. Deco har jag nog inte sett såhär bra sedan han vann Champions League med Porto.
Barcelona Barca-nist
2007-09-27 02:21
Ämne: Barca-nist:

Men s....
inget jag försöker förlora energi på utan att det inte är första gången hon skriver sådant. visst borde man skriva nåt seriöst!!! du behöver ej försvara henne direkt ler *
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-09-27 02:14
Jag skulle vilja se några "bänkvärmare" starta matchen mot Levante så att några får förtjänad vila inför matchen mot Stuttgart nästa vecka. Som t.e.x Sylvinho in, Abidal ut. Oleguer lär starta eftersom Zami blev skadad. Skulle vilja se ett mittfält bestående av Xavi, Iniesta, Deco. Så får Toure vila. Och Santos på topp med Henry och Messi. Vill även se Puyol från start på bekostnad av Marquez.
Barcelona Adrinho
2007-09-27 02:12
Barca-nist:

Men sluta hacka på henne.Skriv ett mer seriöst inlägg istället.
Barcelona Barca-nist
2007-09-27 02:05
NINA LJUNG FREDMAN ärligt talat .kan du nåt om fotboll? det enda du såg som inte stämde hos barca spelarna skrev du på Zaragozas sida7
"Vilken tur att Henry finns, i alla fall" hur töntigt är inte det ??
kom igen tjejen.. du hackar på ronaldinho på barca oftast , lägg ner det!!! vi vet att du ogillar Barca
Las Palmas Pio pio
2007-09-27 01:32
Lionel Andrés Messi

Vi behöver inte peta nån! Vi kan däremot sätta Puyol som högerback! ;-)
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-09-27 01:27
Stora frågan igen, Vem av Marques eller Milito blir petad på lördag.

De bägge M'en är ett grymt radarpar än så länge
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-09-27 01:11
Hela laget presterar fint idag. Ingen svag insats av någon.
Barcelona Barca-nist
2007-09-27 00:55
Iniesta .. fantastisk spelare , skapar mycket. yaya toure är grym också men lite för het i närkamper, hans gula kort va lite onödig . han kan bli riktig storspelare klart
Barcelona Suñol_
2007-09-27 00:39
King_raul: Visst är det så. Men det var ett tag sedan Real och Barcelona hade såhär bra lag samtidigt vill jag påstå...Kan det ha varit 99/00 Kanske? med Raul vs Rivaldo matchen?
Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-09-27 00:30
Suñol,
Ja men som ALLA los clasicos så handlar det om dagsformen. Så det är alltid ovisst i el clasico oavsett vem som briljerat jornadan före.
Barcelona Magicó
2007-09-27 00:30
Natti allihopa

Visca Barca!
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-09-27 00:29
Mycket glad över resultatet och hur vi spelade. Jag säger bara Messi, Iniesta och Deco, Oj Oj Oj. Nu kommer jag kunna sova gott.

Bona Nit.
Barcelona Suñol_
2007-09-27 00:25
King_raul: Ja årets El Clasico kan bli en klassiker! mycket ovisst hur det kommer sluta...
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Fantastik match!! kan inte beskriva det med ord.

Messi helt underbar, killen är 20 år. Deco kämpar, tar allt i mitten och vilken playmaker han är.

Sist men inte minst Inesta viken kung han är . Den killen kan spela överallt. Vart än han spelar så gör han bra ifrån sig.

Henry spelar hur bra som helst men tyvärr gör han inte mål, det kommer han blir bättre,bättre varenda match som går. Vi vinner matchen Ronaldinho,Etoo,Puyol borta. Riktigt bra viken trupp vi har!!

Fantastik match återigen av hela laget, vi är på rätt spår. Tredje raka matchen.

Visca el barca
Barcelona Rambla
Rivaldinho9:

Det verkar som om du missade lite av poängen där. Frågan var inte hur bra eller dålig Oleguer var offensivt. Utan, hur viktigt känns det att diskutera hans insats när laget spelar propagandafotboll och utklassar Zaragoza med 4-1? Det känns som om man kunde välja ett mer passande tillfälle att kritisera en enskild spelares insats.
Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-09-27 00:24
Grym match, verkligen!
Jag vet hur ni känner, Villarreal lät oss också rulla bollen ostört. "Lille julafton" (som vi kallar den 23e Dec i skåne) blir väldigt speciell detta år!
Barcelona ZARM
2007-09-27 00:21
Ämne: Ämne: Shi:
....
Jag tycker inte att det är så konstigt. Folk blir besvikna och måste avreagera sig.
Hörde ni att publiken ropade rooooonaldinho..hehe härligt!!! Go Ronnie
Barcelona Rambla
2007-09-27 00:21
Ämne: Ämne: Shi:
....
Om vi säger så här. Rijkaards första säsong startade katastrofalt. Ett tag var laget nere på 17:e plats. I stort sett alla i Barcelona, även vicepresidenten Rosell, ville sparka Rijkaard. Laporta vägrade och gav honom sitt stöd. Resten är historia, man ryckte upp sig under våren och höll så när på att vinna ligan. Man kom två efter Valenica.

Då kan man ställa sig frågan. Hur troligt är det, som spansk media påstår, att Laporta givit Rijkaard ultimatum till 7:e oktober? Detta efter 3 omgångar av ligan.

Vad några forumnissar på ett svenskt forum anser om saken är helt oväsenligt. :D
Barcelona Rivaldinho9
2007-09-27 00:20
Rambla/

Visst Oleguer är bra defensivt, det vet alla, men påstå inte att han håller Barca klass offensivt. Där är han en medioker spelare.
Hoppas på Puyol-Marquez-Milito-Abidal mot Levante. Kommer aldrig släppa in mål. Eller varför inte Thuram-Puyol-Milito-Abidal. Fan va bra det såg ut.
Barcelona Suñol_
2007-09-27 00:20
Shi: Man vet inte om man ska skratta eller gråta, hur tänker folk igentligen?
Barcelona FCB--10
2007-09-27 00:17
Vilken match!!! Hela laget spelade väldigt bra, även Oleguer. Henry börjar bli varm i kläderna. Han saknar bara den lilla extra skärpan i avsluten, men det kommer.

Real Madrid Shi
2007-09-27 00:16
Ämne: Shi:

Ja, du som m....
Tro mig jag vet, efter krysset mot Valladolid var det ett antal inne hos oss som ville sparka Schuster, bänka Raúl och Guti (efter att ha lyft dem till skyarna de tidigare matcherna) och avsätta Caldéron.
Annons: