/spanien/barcelona/forum/22871.aspx/spanien/barcelona/forum/22871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcanist
2007-12-23 21:24
Ämne: aa robinho e 30 kilo....
HAHAHAHAHHAHAHAHA, du ska vi snacka om solklara straffar så skulle barca få minst 4 stycken i matchen !
Barcelona FCB :)
2007-12-23 21:23
Ronaldinho var inte usel som alla säger här. Han hade sina vrickningar och finter, men felet är att det går alldeles för långsamt, han drar ner tempot.
Tror det kan vara det som skiljer honom från tidigare år, att han gjorde allt snabbare då.
Real Madrid Halá_Madrid
aa robinho e 30 kilo tung. de e precis därför han ramlade när han gick i närkamp me valdes med bollen vid fötterna. EXAKT han höll sig uppe och hade boll fortfarande då komm nån barca spelare och sparkade ner han en SOLklar straff
Barcelona samot
in med bojan och dos santos i förtsättningen som kämpar iaf! med dom två blir de mer fart
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-23 21:22
Ämne: Syna alla barcefans;....
Etoo har varit borta i 6-7 månader. Försök o stoppa honom om några månader. Vad gjorde Nistelro på de 90 minuter han spelade? INGENTING!
Barcelona Suñol_
Frescoo: Vad stort av dig att ge igen för gammal ost. Jag kommer inte glida in på erat forum nästa gång vi vinner mot er. För att jag tycker man ska va fair! Vilket du nu inte är men visst jorden är full egoism och hämndbegär det är den lättaste vägen och gå... Buddah har talat, på tal om det så saknade jag Ivan idag han skulle behövts med tanken på hans fantastiska passning tidigare idag.
Barcelona A.Gaudi
Real var helt klart bättre???

dom ledde hela matchen och vi var aldrig rikigt heta framför målet. sedan var det inte så att dom var överlägsna men dom var bättre.

börjar nu spåna lite hur det skulle bli om både Adriano och Ronaldinho drog till milan. jävlar vilka fester dom skulle ha tillsammans med Ronaldo :D
Real Madrid Frescoo
Boixos Nois 81//

Jag har respekt för Ronaldinho, helt klart. Han var värdens bästa för två år sen och var det också på en period på typ 2,5 år. Han är faktist en av spelarna i barca jag tycker är okey.

Därför har jag inget emot att kalla Robinho för den nästa Ronaldinho precis som Ronaldinho var den nästa Ronaldo...
Barcelona Barcanist
2007-12-23 21:21
Ämne: Antar att jag blir b....
Mourinho klar för Milan ifall du inte visste det..
Barcelona roooonaldinho
2007-12-23 21:21
grabbar vi har fortfarande chans att vinna ligan.
det är många matcher kvar och vi ska vinna på santiago
Real Madrid Fredrik R
2007-12-23 21:20
Ämne: Undra hur spelet sku....
Jag tycker inte Chelseas fotboll var ointressant de första säsongerna med Mourinho innan man skulle använda sig av Ballack (Abramovich köp) tillsammans med Essien, Lampard och Makelele. Centralt tungt mittfält, inget fint kantspel. Innan så fick ju spelare som Robben och Cole härja mer fritt på kanterna.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Antar att jag blir b....
Hatar Mourinho, men det vore kul om han kunde komma o börja snacka skit om Madrid! :)
Barcelona Rambla
Snälla moderatorer, kasta ut alla maränger som bara är här för att provocera. Själva stänger de sitt forum helt. Det är inte lite magstarkt att då komma in hit och spella allan.

Släng även ut de sk culés som måste häva ur sig könsord, "horunge" och annan smörja.
Real Madrid BeckhamDavid
Tänk på hur mycket Rijkard har lyckats med erat lag, då ni inte hade superspelare. Tycker han är en av dom bästa tränarna i världen. Bara för att laget i sig inte kämpar är inte hans fel.
Real Madrid Los Blancos!
Syna alla barcefans;) Men nu såg ni ju att Pepe kunde plocka bort Eto'o och han gjorde det jävligt bra!;)

Hala Madrid!
Barcelona @lle
Ämne: skyll på dommarn ni ....
straff till Robinho hmm han väger väl knappt 30 kg de va nog vinden som blåste om kull han ""!!! =)
Barcelona Ansgar Ylman
Klart som fan att alla Madrid-fans med svaga hjärnor dyker upp här. Det räknar man ju med en sån här dag. Låt de löjla av sig. Resultatet skrevs till 0-1 idag men inte fan är Real bättre för det :D
Barcelona Criff
2007-12-23 21:19
messih, nä men då borde du vara lite mer sansad och se att förlustne idag hade inte med Dinho att göra. Vi förlorade för vår motor var som död, Xavi, Deco & Iniesta fick inte mycket uträttat och genom det lamslogs mer eller mindre hela laget.
Deportivo Denari
Ämne: Criff är jag också m....
Håller med dig i precis allt du säger.
Real Madrid Fredrik R
Antar att jag blir bespottad nu när jag skriver här. Men jag tycker Ronaldinho var bättre än på ett tag denna match, åtminståne i första halvlek. Hans skott som Casillas räddade var matchens farligaste läge för er, han tog sig förbi Ramos (vilket jag ärligt objektivt skulle vilja påstå att det är få spelare som gör i dagsläget) vid ett par tillfällen på kanten och skapade oreda. De största problemen i ert spel är rörelsen, vi hade samma problem för 2-3 år sedan, ingen spelare tar löpningar för medspelare, alla spelare väntar på att de ska vara i rampljuset för att börja röra på sig. Det skapas ingen oreda i motståndarnas försvar igenom att Deco/Iniesta/Xavi löper i djupled bara för att dra isär försvaret osv. Denna ouppoffrande spelstil fungerar emot alla lag där man är individuellt överlägsna, men vårt försvar är helt ärligt för bra för att ta ut enbart på individuella prestationer. Messi har gjort skillnaden i detta annars handbollsaktiga fotbollsspel, men när Messi är frånvarande så blottas det hur pass dåligt det kollektiva spelet faktiskt är.

Reijkard är ingen duktig taktisk tränare, det behövs någon som ser svagheterna som finns i det kollektiva spelet i erat stjärnlag och rättar till det. In med Mourinho. Vore betydligt roligare för spansk fotboll ifall man får lite Mourinho citat att glädjas över istället för Reijkards tröttsamma politiska korrekthet.
Barcelona FCB :)
Undra hur spelet skulle se ut med Mourinho vid rodret?
Det ksnek blir en defensiv-fotboll a la Chelsea. Effektivt men tråkigt.
Eller har Mourinho någon gladfotboll att ta fram?
Barcelona Shi
Ämne: Barcelona i normal f....
Det gäller och visa det på planen också inte bara på pappret, vi må inte ha spelare med lika stor kapacitet men lik förbannat har vi spelare som krigar för den vita tröjan och märket på bröstet.
Real Madrid hala-zizouu
de här e komedi

hala madrd
Real Madrid hala-zizouu
2007-12-23 21:18
de här e komedi

hala madrd
Barcelona Brunito
I mina ögon vek sig Rijkaard för mediatrycket när han lät Ronaldinho starta. Barca har spelat ett mycket rakare, snabbare och mindre förutsägbart spel utan Ronaldinho på plan. Jag tror inte att Rijkaard vågade ta ett dåligt resultat utan Ronaldinho på plan, då hade han blivit slaktad av fansen och medierna. Nu efter detta resultat, och det faktum att Ronaldinho inte blev den framträdande spelaren alla hade hoppats på, så kommer Ronaldinho att få nöta bänk igen.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Boixos Nois 81//

....
Du är ändå idiot! som jag sa...DRA ÅT HELVETE!
Barcelona sm
de går itte att säga nåt nu allt e kört. de enda man kan göra e att fortsätta i liga och cl. även om 7p e mycke. så kan vi ta igen de som real gjorde förra säsongen.
och sluta skälla på ronaldinho va gjorde han me ramos.
medan ni glömde en annan spelare som var hur bra som helst och jobbade hela tiden upp och ner även om han dog de sista (4)tre minutrarna YAYA TOURE utan han skulle de bli minst 0-2.
men vf har man en marquez i laget. han gör ju årets tabbar.
men de finns inget att säga om den katastrofa dommaren som suger kuk och sin morsas fitta varje dag. hur dålig kan man va. blåsa av en hel min före. och flera hundra frisparkar. finner inga ord
MEN DET FINNS INGET ATT SÄGA MER ÄN VI SKA BLI BÄTTRE ÄVEN NU OM VI BEHÖVER BÄNKA ALLA VÅRA SJÄRNOR VI MÅSTE KÄMPA VI MÅSTE TA IKAPP DE 7P
VISCA EL BARCA Y BOJAN Y YAYA
Barcelona Suñol_
Snälla sluta skriv domaren med två m, det är så irriterande att jag har lust att skicka ut julgranen från balkongen...
Barcelona Störst, bäst, Barca
Vad fan har hänt med Ronaldinho? (nej inte bara hans fel att vi förlorade idag, kollektiv förlust!) Men ändå? Var i helvete har hans speed kombinerat med fantastisk teknik tagit vägen? Var har hans ständiga delaktighet i spelet tagit vägen? Var har hans geniala passningar blivit av? Nej det ende vår käre nr 10 har kvar är frisparkarna. Och det håller inte...(trots att de är ett sjukt vapen) han måste börja prestera!
Annars ser jag (trodde aldrig jag skulle skriva det här) gärna att Ronaldinho LÄMNAR Barca nu i januari! Men jag hoppas fortfarande!

Vem fan trodde att det skulle bli såhär för en 2 år sen när Ronaldinho t.o.m hade blivit applåderad av Madrids egna! supportrar efter krossen på Bernabeu!

Forza Barca!
Barcelona Barcanist
Ämne: skyll på dommarn ni ....
du var inte ens i närheten av rolig eller seriös!

Fan ta och lägg dig, hur många straffar skulle vi fått egentligen? 3-5 .. Men nej nej, vi fick inte ens EN JÄVLA STRAFFSPARK !
Annons: