/spanien/barcelona/forum/2287.aspx/spanien/barcelona/forum/2287.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tiki-Taka
2015-06-27 21:48
Kan vara bra att ha Douglas kvar tills januari månad. Sen är det bara att slänga honom när Vidal är spelklar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
2015-06-27 21:28
Spaniens U21 åkte i play-off mot Serbien. Sverige vann ju sitt mot Frankrike.
Barcelona Neymar N11
2015-06-27 21:27
Sverige U21 på väg mot Final
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-06-27 21:26
OT: Vart är spanska u21 laget?
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-06-27 21:24
2-0 Sverige!!
Barcelona 11-9-10
2015-06-27 20:52
Rambla~ Naiv? Jag säger ifall vi får 30 miljoner € då borde vi ta och sälja Jag måste ha tilltro till ungdomarna då la masia är det vi håller närmst till hjärtat. Där är jag en aning naiv ibland Jag uppskattar att pedro aldrig gnäller och gör sitt jobb men en sådan situation hade varit winwin. Klubben med 30 miljoner och pedro med speltid, ibland får man titta efter vad som är bäst för dom lojala spelarna
2015-06-27 20:52
Right back Douglas (24) will stay at Barcelona next season, after Luis Enrique blocked a loan, plus 7M buy option, to Sevilla. [md]

HAHAHAHAHAHAHA
Barcelona Ali G
2015-06-27 20:39
Neymar is the Barcelona player who ran most in the 2014/2015 Champions League - 123074 metres #fcblive [via @barca19stats]

Killen har utvecklats enormt och jobbar hårt för laget, han är topp tre i världen tillsammans med Messi och Ronaldo, om några år är Ballon dor hans!!
Barcelona Rambla~
2015-06-27 20:17
11-9-10 Du är allt bra naiv om du tror Pedro kommer inbringa 30m, var glad on de lyckas få 20m för honom. Efter en trippel bör man bredda truppen, inte försvaga den. Dessutom har du för stor tilltro till ungdomarna. Du må tycka att Pedro inte räcker till, dock har han något som inte går att köpas i dagsläget. Nämligen rutin och erfarenhet. Han gör alltid sitt jobb utan att gnälla över utebliven speltid. Du kan heller inte vara säker på att trion helt klarar sig utan skador under hösten.
Barcelona Junta Dimision
2015-06-27 20:02
Cameroonians

Ja, fegis minst sagt. Det jag stör mig mest på trots allt det här är att han pratar om att Barca ska värva en mittfältare innan försäsongen att vår Interim ledning egentligen INTE får varken köpa eller sälja spelare. Att mittfältarna som det pratas mest om är Sergi Darder, Dani Parejo samt Vicente Iborra får en att slita av håret mer eller mindre.
2015-06-27 19:55
Junta Dimision

Jaha, där ser man. Vilken fegis.

Bartomeu är endast en marionett och saknar karisma och förmåga att prata utan manus. Självklart är han väldigt nervös/rädd för att behöva svara på random frågor, oavsett om det är en intervju eller debatt.

Han kommer dock att ha svårt att ducka för alla debatter, är emellertid övertygad om att han kommer försöka styra dessa också och kräva att ämnena är fastställda på förhand.
Barcelona Vampíro
2015-06-27 19:42
Damn ter Stegen får en rejäl smäll mot Portugal i U-21 EM. Låt honom bli hungrigare i Barça och äntligen ta över första platsen.
Barcelona Junta Dimision
2015-06-27 19:42
the cameroonians

Fegisen Bartomeu antagligen... Så ryktena om att han ville undvika debatter med de andra kandidaterna är alltså sant. Samtliga presidentkandidater skulle ju ha intervjuer med journalisterna från Grup14, men Bartomeu uteslöts för att hans entourage ville göra sina egna frågor som Grup14 journalisterna skulle ställa.
2015-06-27 19:24
Den 6:e juli klockan 13.00 kommer den första debatten mellan kandidaterna att genomföras i en sal på Universitat de Vic.

5 av kandidaterna har i skrivande stund anmält sig, gissa vem som inte gjort det...

Verkar också som att en TV-sänd debatt kommer att genomföras i Madrid via TVE den 11:e juli.

Har ännu inga uppgifter på om alla kandidaterna klarat av att samla in de 2534 signaturer som krävs för att på allvar ställa upp. Dock finns det ett rykte som säger att Seguiment Barca endast samlat ihop 38 stycken. "stort stöd"
Barcelona 11-9-10
2015-06-27 19:22
Rambla~ Eh hur mycket kommer pedro få spela fram till januari egentligen? Trion kommer spela dom flesta minuterna ändå Mot skitlag duger munir, sandro, Adama gott och väl. Vi kommer ha minst 2 av våra magiker på plan varje match Så nej tackar fortfarande inte nej till 30 miljoner € för pedro, dom pengarna kan behövas i januari. Både klubben och pedro kommer må bättre av det, speciellt pedro. Han måste ju ha som ambition att komma med till EM
Barcelona Rambla~
2015-06-27 19:12
11-9-10 Säljer de Pedro måste en ersättare in. Får vi värva i somnar? Kom nu inte med vi kan ta in Adama, Sandro eller Munir som ersättare för det tar jag inte på allvar.
Barcelona filosofen21
2015-06-27 18:33
ter stegen har det tufft mot Portugal
Barcelona Junta Dimision
2015-06-27 18:23
Kan Bernardo Silva vara något för vårat mittfält mån tro? Otroligt duktig lirare som har haft en kanonsäsong bakom sig i Monaco.
Barcelona 11-9-10
2015-06-27 17:52
Gabriel Nja skulle faktiskt inte kalla pedro för viktig truppspelare då han har varit relativt kall när han har spelat Att det är en bra fotbollsspelare är klart, men han behöver flytta på sig för att få tillbaka sin glans. Vi får ju inte glömma att han inte har producerat på 3 år. Hade vi fått 30 miljoner hade jag absolut inte lipat, sen har ju klubbarna i Europa koll på hans situation. Han kommer aldrig peta någon i vår trio där fram då går ju priset ner
Barcelona Nemesis 10
2015-06-27 17:22
Tjena grabbar! Såg nyss ett klipp på Suarez alla mål och assist för Barcelona och känner att jag måste skriva ner mina tankar om honom.

Suarez har redan i sin FÖRSTA säsong i Barcelona visat vilken unik spelare det är. För ett år sen åkte han på en 4 månaders ban och redan där hade han ett berg att bestiga för att vinna kärleken hos oss Barcelona supportrar. Han hade en knackig inledning och många började redan tappa tålamodet samtidigt som att det fortfarande fanns folk som trodde på honom då man såg att hans formkurva pekade uppåt.
Det tog lite tid innan målen ramlade in regelbundet men även fast han inte gjorde mål så var han otroligt viktig för vårat anfall/press spel. Det är verkligen få strikers där ute som har hans vilja och arbetskapacitet och det är den sidan jag älskar mest hos honom även om han kan bli lite het ibland.
Hans 25 mål och 20 assist är otroligt bra med tanke på hans förutsättningar inför förra säsongen och jag sa alltid att Suarez kommer skjuta titlar till oss vilket han också gjorde tillslut.
Många blev väldigt upprörda när vi värvade Suarez vilket man kan förstå till en viss del då han var psykiskt instabil, men jag var en av dom som ville att vi skulle ta den risken och värva honom för 80miljoner euro av den enkla anledningen att det inte finns någon annan spelare som Suarez där ute.

I min bok är Suarez helt klart världens bästa 9a och världens 3e bästa spelare efter Messi och Ronaldo. Han sliter som en häst match efter match, han slår målgivande passningar lite hej vilt och han gör mål på alla möjliga sätt och har levererat i alla stora matcher vi har spelat.
Aguero är väl det närmaste man kan komma men han är nästan alltid skadad och när han väl är i form så är han fortfarande en bit från Suarez nivå. Aguero har bra målsinne men det är nästan allt han kommer med, Suarez har bättre spelförståelse, bättre arbetskapacitet och bättre på att öppna upp ytor åt sina lagkamrater vilket har lett till att både Messi och Neymar har glänst mer än förr. Han passade in som handen i handsken med Messi och Neymar och dom känns verkligen som bröder som vill vinna för varandras skull och för laget, I LOVE IT!
Jag kan knappt vänta tills nästa säsong då han kommer va med från start, blir inte förvånad om blir Barcas bästa målskytt nästa säsong för så bra är han. Kan ni tänka er tanken om vi hade låtit Real Madrid värva Suarez? Det hade säkert blivit skillnaden mellan våran trippel och Reals fiasko.
Jag hoppas att Suarez stannar i Barcelona i minst 4 år till, vem vet han kanske är en sån spelare som levererar tills hans är 35? Hoppas!

Visca Barcelona!!!

Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-27 16:44
Gabriel

precis det jag menar.

vi har ett exempel på di maria, sönder bänkad i united. kolla hur mkt han kommer att lämna för. så kommer folk att förstå vad jag menar med.
Barcelona Neymar N11
2015-06-27 16:41
Carrasco (agent Montoya): "We're talking with Inter, hopefully we can reach a deal. Inter is a great club for Martin, a great chance." [cm]
Barcelona S.Eto'o
2015-06-27 16:24
11-9-10 Tycker han borde ha nämnt Luis Enrique också.......
Barcelona Gabriel
2015-06-27 16:19
11-9-10 Pedro är bänkspelare för att han har världens bästa trio framför sig. Han hade gått in spikrakt i startelvan i de flesta lagen i världen, det är kanske bara Bayern München, Real Madrid och Barcelona han inte platsar från start. I United, Arsenal, Liverpool mfl hade han blivit en startspelare. Så jag kan hålla med om att vi borde kunna få mer än 30 för Pedro. Ska vi sälja en sådan viktig truppspelare som Pedro faktiskt ändå är så måste det vara värt det. Vi har också många turneringar och många matcher nästa säsong, få gäller det att ha en stor trupp. Vi kan inte sälja Pedro, eller någon annan truppspelare för den delen, om det inte kommer en klubb som lägger en summa 'too good to turn down'.
Barcelona 11-9-10
2015-06-27 16:17
King-puyi Jo men nu köpte Liverpool, en liten klubbs bästa spelare. Pedro hade varit stjärna i samma lag och varit mer värdefull Men svårt att ha ett högt marknadsvärde när man har rostats fast på bänken
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-27 16:14
11-9.10

vad hade fimino varit i barca tror du? spikbänk säger jag haha

pedro är ett säkert kort, presterat/ presterar på hög nivå, vm, em. cl mästare. vad har firmino gjort för att han ska kosta 375? =)
Barcelona 11-9-10
2015-06-27 15:58
King-puyi Pedro är en bänkspelare, vad förväntar du dig? Får vi 30 miljoner € för pedro så är det fantastiskt bra
Barcelona 11-9-10
2015-06-27 15:57
@barcastuff: Benedito (presidential candidate): "Everyone knows the treble is down to Messi and the players. Any president would have won it with them."
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-27 15:19
Man United, Arsenal and Liverpool have sounded out Pedro. Inter also interested. Player prefers EPL. Barcelona value him at 30M

liverpool har precis köpt firmino för 375 o vi värderar pedro för 300. våra gubbar verkar leva i egen värld asså
Barcelona Barclasico
2015-06-27 13:48
OT.
Officiellt: Tevez till Boca

Så jävla tråkiga nyheter..
Han hade minst 3 år kvar av sin form i europeisk fotboll.
Annons: