/spanien/barcelona/forum/22865.aspx/spanien/barcelona/forum/22865.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona akiljo
2007-07-02 15:15
Ämne: Ämne: Nån som....
Barba: Är du säker på att U21 matchen mot Gambia är på Eurosport 23.00 ikväll. Hittar det inte i tablån??
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-07-02 15:03
Luis Garcia är en 29 år spelare som inte ens kan passa en boll, har inget smidighet, han är och kommer aldrig att vara bra för barca, Robben eller Lampard skulle passa Barca bättre!!
Barcelona Puyolinho
2007-07-02 14:53
Mes Que Un Club!!!

Haha skojar du med mig :D ?
Kommer du ens ihåg när han spelade i Barca ?
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-07-02 14:52
Puyolinho:
Du vill ha Luis Garcia!??!...
Fan vad forumet har kommit till sej....
han är kass (full stop)
Barcelona Puyolinho
2007-07-02 14:48
Fan haha vet att anfallare är det sista vi behöver just nu, men guuuuuuud vad jag vill se Luis Garcia i barca-tröjan igen !
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-02 14:36
Lägg ner Chivu och värva Milito. Hade vart det absolut bästa alternativet.

Han är också en spelare som sagt att han är otroligt het på att spela för klubben.

Visca Gabi!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-02 14:33
Cristocea

Jag säger som Rambla och tror Chivu antingen lämnar Roma för inter eller så är han kvar. Chivu är en underbar spelare men jag tror han väljer pengarna i inter, jag har alltid velat ha Milito före allt och alla trodde dock inte att han var till salu.
Barcelona barca style
2007-07-02 14:10
Alla vi som älskar barca klappa nu!! klapp klapp
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-02 14:08
Chivu kommer skriva på för Barca Hoppas!! Gå in här och läs hans agent är i Barcelona just nu. http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=341485 Vilken back han är!
Barcelona barba
2007-07-02 14:06
Ämne: Nån som vet om Dos S....
Ja, 23.00 på eurosport ikväll mot Gambia live.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-07-02 14:00
Nån som vet om Dos Santos spelar me Mexiko U20 ?
Delarocha
2007-07-02 13:47
Kom hem igår från Peace N love i Borlänge så har inte kunnat hänga med bra alls men såg att Abidal har blivit klar, nåt mer som har hänt? Nån som orkar ge en kort sammanfattning vad gäller saker som hänt i Barcelona?
Barcelona Crosas
2007-07-02 13:38
Vill hans bästa vad fan grundar du det på?? Teknisk passningsspel=Barcelona Chivu skulle väl fan vara lika bra här som i Madrid om inte bättre här med alla passningsskickliga spelare???

Stick härifrån din medgångsfan!!!!
Barcelona el Flaco
2007-07-02 13:37
Puyol ska försöka skynda på med sin rehabilitering och om han lyckas lär han vara tillbaka den 15 september, 15 dagar innan planerat. Han missar då bara två liga-matcher. Vilket hjärta han har! Trots alla Ronaldinhos, Henrys och Messis så är katalanen min favorit nr. 1 i laget.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-02 13:36
Ämne: Rambla//

Nej abso....
Eh, jaha? Fyrbackslinje som fyrbackslinje. Vad är skillnaden? Han hade nog passat ännu bättre i Barcelona då han är en hyfsat kreativ spelare, till skillnad mot Madrid som knappt för spelet mot bottenlagen.
2007-07-02 13:33
Big Sam i Newcastle will ha Guddy för £4.5M, det är väl knappt €7M. Vi gav €12M förra året. Vad tror han, ska vi rea ut honom för nästan halva priset? Pffttt..
Barcelona el Flaco
2007-07-02 13:32
Någon som vet om G. Milito har eu-pass?
Barcelona Cristocea
2007-07-02 13:32
Rambla//

Nej absolut inte. Klart Puyol hade varit kung i vilket lag som helst. Men jag tror Chivu passar helt enkelt bättre i Real Madrids spelsystem nu när Shuster är också tränare.

Jag ogillar R.Madrid lika mycket som ni gör. Fast jag vill bara för Chivus bästa. Därför så tror jag att R.Madrid hade passat honom bättre än Barcelona.
Barcelona Cristocea
2007-07-02 13:30
Förlåt. Har kanske glömt och uttrycka mig rätt. Enligt Gazzetta.it så är både Chivu och hans agent i Milano för tillfället.
2007-07-02 13:28
blend:

Eftersom mycket talar för att Chivu går till Inter så skulle det förvåna mig mycket om man inte gick för Milito istället. Kanske lika bra det, han har bevisat under flera säsonger att han är en av la ligas bästa mittbackar.

Cristocea:

Puyol hade säkert gjort bra för sig i Madrid han också. Önskar du även honom dit? Ibland är du svår att förstå sig på.
Barcelona Crosas
2007-07-02 13:28
Cristocea // Sagt det flera gånger nu stick härifrån!!! Dina argument är sjukt irriterande och tråkiga att läsa, dra till romas forum där du hör hemma istället...

Angående det här med Chivu vs Milito så hoppas jag innerligt att den med mest hjärta skriver på för klubben.....

just nu så leder ju iaf Milito med hästlängder men vad jag läst om Chivu så har han inte uttalat sig ännu, utan det är istället agenter här å där han ligger nog i bakgrunden och grundar dom olika kontrakten å sen kommer han ut å säger det var inget snack jag älskar enna klubben bla. bla bla.=)
Barcelona Camparn på nou
2007-07-02 13:27
Ang Chivu så är det en mycket skicklig back som både kan spela till vänster och i mitten.
Marquez kommer det finnas plats för. Bra med stark konkurrens om försvarsplatserna något som inte är överdrivet vanligt i Barcelona, Oleguer sub någon..
Barcelona Camparn på nou
2007-07-02 13:20
Cristocea

Har jag nånsin sagt att han är i Barcelona?
Hans agent är i Barcelona.

"Plus jag vill se hellre se Chivu i Real Madrid än i Barcelona. Jag tror att han hade fungerat mycket bättre där."

Trevligt att du önskar spelare för rivalernas bästa. Det enda positiva om han mot förmodan skulle gå till de är du kommer byta tröja då
Barcelona Ghazza
2007-07-02 13:18
Säger som Gabriel. Milito var den enda spelaren jag ville ha innan silly season. Milito ALLA dagar i veckan före Chivu!
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-02 13:15
chivu kommer bli klar för barca tror jag. MEN JAG HOPPAS INTE DET ! vad ska vi med han till ? maryuqes är i sitt livs form och kanse gariel milito kommer . hoppas inte på att chivu kommer till barca. ena dagen säger han "barca är mitt favorit lag " dagen efter sägs det att han e klar för inter sen kommer real in i kampen vem ska man tro på ?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-07-02 13:06
Robben verkar vara klar för Real madrid. Var han inte en cule och hans pappa var cule? hur ska han spela för real nu?
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-02 13:03
Ämne: Någon som skall åka ....
akiljo:
Det blir en höjdare. Ett absolut fullsatt Camp Nou som firar 50âr med flera spektakulära spelarpresentationer. Röstar pâ att forumisterna som kommer ned, samlas pâ en väl vald lokal innan.
Barcelona Barca Barca
2007-07-02 13:03
Blir affären med Chivu inte klar idag så lär det vara över. Idag kommer domen om Chivu ska vara eller icke-vara barcaspelare.

En sak är säker. Kommer inte Chivu så lär Milito komma. Ska bli intressant o komma från jobbet vid midnatt o läsa här på forumet och sport.es gällande Chivu affären, sånna saker gör att man längtar te jobbet =)

Visca EL barca
blend
2007-07-02 13:02
Rambla

Kan du berätta lite om Länktipset ??

Hur trovärdigt är det att Barca nu satsar på Gabi Milito nu?

Tacksam för svar
Barcelona Cristocea
2007-07-02 13:01
Plus jag vill se hellre se Chivu i Real Madrid än i Barcelona. Jag tror att han hade fungerat mycket bättre där.
Annons: