/spanien/barcelona/forum/22859.aspx/spanien/barcelona/forum/22859.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 22:38
Ämne: Är det bara jag som ....
Captain Fantastic!

Där kan du hitta dem nya tröjorna, fast jag vet inte hur man gör för att skriva namn på men det finns med Henry.
Barcelona Kamelen
2007-07-02 22:38
Ytterliggare en enögd Premier League-dyrkare med noll koll på andra ligor än just den Engelska men väljer ändå att uttala sig om dem.
Barcelona Kapten11
2007-07-02 22:37
Captain Fantastic!

Mm, man undrar om det kan lossna för AM den här säsongen, i mina ögon har man en lika bra, om inte bättre trupp än RM.

Är det inte bättre att du väntar och ser om Deco verkligen blir kvar?
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 22:35
Ämne: Ojj, nu har PL tydli....
Hetaste spanjoren Torres? Hetaste italienaren Rossi? knappast.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-02 22:32
Är det bara jag som inte hittar det nya borta-matchstället på fcbarcelona.com? Har planerat på att fixa årets tröja med Deco på ryggen. Men jag kan inte hitta. De nya tröjorna har väll släppts, om ni hittar den rätta sidan, kan ni då vara schyssta och länka den åt mig :D

PS: El Niño till Liverpool för 32 miljoner Euro plus Luis Garcia (!!!!). Snacka om att pressa ur alla pengar Liverpool har på den dealen. Om ni frågar mig så har Liverpool blivit lurade/gjort ett dåligt köp. Hur många mål gjorde Fernando iår? 12? 15? Knappast värd 32 miljoner...

Vi köpte Henry för 8 miljoner mindre (?), snacka om att vara lyckligt lottade att vi har Ferran Soriano i klubben :)
Valladolid Magnito_perez
2007-07-02 22:32
Ojj, nu har PL tydligen både Fabregasoch Torres. Tillsammans med Iniesta och möjligtvis d.Silva de hetaste spanska spelarna. Har ju den hetaste holländarna,Robben,Rvp. Hetaste portugisen,Ronaldo.(Nani??) Hetaste italienaren,Rossi. Hetaste nigerianen,Mikel. tillsammans med Messi de hetaste unga argentinarna i Tevez och mascherano. Troligtvis hetaste brassen i Anderson och nu ev. Pato. konstiga tider vi lever i..
Barcelona Kapten11
2007-07-02 22:29
Det skrev jag iofs:)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-02 22:25
Ämne: Ämne: Torrés ....
För att inte tala om att de dubblerar Henrys transfersumma.
Barcelona Kapten11
2007-07-02 22:23
Ämne: Torrés verkar vara k....
Visst är Torres en profil, men personligen anser jag att han är enormt överskattad.
Hans senaste säsonger har varit skräp för en spelare som ska kosta så otroligt mycket pengar som han trots allt gör.
Tycker att han gör helt rätt som lämnar, men han hade passat bättre i tex Arsenal.

Jag tror att Forlan kommer att göra ett bättre jobb än Torres nästa säsong.

Vet inte om det har nämnts här tidigare, men vad sysslar Sportbladet med?

Enligt dagens tidning är Lille en superklubb, Bayern M kan vinna CL nästa säsong, trots att dom inte ens deltar!
Henry kostade tydligen 409 miljoner, Gago är ett nyförvärv som tydligen kommer att bilda mittfält med Emerson och Garcia i RM.
Alexis är ett bra nyförvärv, "men en spelare gör inget lag", skriver snubben.
Malouda kommer att stanna i Lyon, och "Lyon kan bli en obehaglig överraskning". Vem fan underskattar Lyon?
Herregud.
2007-07-02 22:18
Ämne: han e bättre än alla....
Ok, det kanske är dags att stänga av ditt Playstation nu och komma tillbaks till verkligheten? ;)
Barcelona Golazo de Messi!
2007-07-02 22:17
Nej jag tycker att Xaxi kan sköta det bättre
2007-07-02 22:16
Jag rekomenderar alla att inse att Lampard inte är på väg till Barcelona. Det är bara de årliga kontraktsförhandlingarna som gör att han ryktas på väg bort av tidningar i England och Spanien. Han vill ha högre lön och ett längre kontrakt, troligtvis vill han avsluta karriären i Chelsea. Finns inte något trovärdigt i de ryktena att han skulle till Barcelona.
Barcelona ze nemo
2007-07-02 22:12
Alboz: Har svårt att tro att Lampard, om han ens kommer, petar våra mittfältare.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-02 22:10
Juventus har lagt ett bud på Andrade.
Barcelona Kamelen
2007-07-02 22:08
ze nemo

Wikipedia är trots allt inte en pålitlig källa då vem som helst kan ändra innehållet i texterna.
Barcelona Golazo de Messi!
2007-07-02 22:07
Någon som ska se matchen mellan gambia - Mexico U20?? Jag försöker steama och connecta matchen genom fifa men det går inte... någon som har länk?
Barcelona ze nemo
2007-07-02 22:07
Kolla länktips, enligt wikipedia är både Marc Crosas och Olmo spelare i Barcelonas A lag. Någon mer än jag som är glad om det är sant :D?
2007-07-02 22:06
John (aka KunBobo):

Vi är inte arga på dig. Det är tillåtet att ha egna åsikter och att diskutera. :)

De flesta tyckte nog bara att det var ett konstigt tankesätt du har. Iniesta får som jag skrev tidigare mycket speltid, mer än Deco denna säsong. De tre små, los pequeños, har faktiskt spelat tillsammans i flera matcher. Iniesta har då ofta fått ta hand om pivoteplatsen och gjort det riktigt bra.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 22:05
Ämne: Torrés verkar vara k....
Jag håller med, han borde kanske gått till Man united eller Arsenal för att dem spelar en mycket mer teknisk fotboll och han hade nog kunnat anpassa sig där lättare. Men samtidigt är det kul att slippa möta honom :D.
2007-07-02 22:01
Torrés verkar vara klar för Liverpool. Hm, man kan ju undra vad för rådgivara el Niño har? Han går till fel klubb. Visserligen är priset enormt och lönen rejäl så det kanske inte är så konstigt ändå. Synd att tappa en profil i ligan till nästa säsong.
John
2007-07-02 22:01
(KunBobo, tills för 10 min sen (: ..) Oj, ta det lugnt Grappar :D Jag menade inte att han skulle säljas, jag menade om någon ska petas så tkr jag det ska bli han. Men som sagt, det var min tanke. Och som en del av har settär jag Interista i första hand. Menade inte att väcka en sådan diskussion, självklart tkr jag med att iniesta ska vara kvar. Men vem ska petas då? Deco o Xavi är dom bättre än så länge. Men nöjer sig Iniesta med att nöta bänk om så blir fallet. Jag vet en sak iallafall, det gör inte Deco o Xavi...
Delarocha
2007-07-02 21:57
Barcá förlorar säsongen på att vi släppte in billiga mål i fel matcher, (t.ex målet mot Betis när hela laget står och sover )och att laget inte kan stänga avgjorda matcher...
Barcelona r.Hyder
2007-07-02 21:55
Alboz

Du är helt fel ute. Hade vi haft en bättre forward som back-up eller en riktigt stabil mittback i form jämte Puyol hade vi kanske vunnit, men jag tvivlar på att vi ahde gjort det med en annan målvakt. Valdés har varit en av dem bästa i laget om du frågar mig och många andra här inne. Han är ung, katalan, egen produkt varför göra sig av med honom? Eller ersätta honom? Han blir dessutom bara bättre och bättre, det är i alla fall vad jag tycker.
Barcelona H.C Xavier
KungBobo

Är du knäpp? Deco bättre passnings spelare än Iniesta. Är det något som Deco får kritik för så är det just att han slår bort många bollar.

El Toro Loco

Nej, han är från en liten by i närheten av Albacet om jag inte minns fel.
Iniesta, Messi, Bojan och Dos Santos är Barcelonas framtid. Varför i hela friden skulle vi sälja någon av dessa?
El Toro Loco
2007-07-02 21:54
Ämne: El Toro Loco

Om ....
Så var det kanske ja. Tack:)
Delarocha
2007-07-02 21:54
Alboz, Nej det hade den inte. Valdés har knappt gjort ett misstag i år som är anmärkningsvärda.
Men det är en populär syn på Valdés som oftast funkar utan att väcka uppmärksamhet men i år har han inte varit dålig.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 21:53
Kan inte Chivu bestämma sig snart! Killen verkar bara vara ute efter pengar och då ska så klart inte komma.

Istället så ska Laporta och Txiki satsa på Gabriel Milito, han är bättre än Chivu och så har han spelat i La Liga några år. Men det värsta som kan hända är ju att vi förlorar båda till andra klubbar och därför borde Chivu ge ett svar snart.
Utifrån får man läsa att Iniesta kan inte vara nöjd med att nöta bänk i Barça osv. Jag ifrågasätter hur mycket dessa indiviter verkligen har sett Barça de senaste två säsongerna? Förra säsongen men speciellt den här säsongen har han fått mer speltid än Deco och ligger i nivå med Xavi minst. Jag tror att han är mer än nöjd med den speltid han får.

El Toro Loco:

Nej, han är från Albacete men kom till Barcelona som 12-åring. Bodde helt själv på La Masia utan vare sig föräldrar eller vänner i Barcelona. Han har själv berättat i en intervju hur tufft det var de första sex månaderna.
Barcelona r.Hyder
El Toro Loco

Om dy syftar på Iniesta så är han inte katalan. Han är född och, till stor del, uppvuxen i Albacete. Men egen produkt är han i varje fall :-)
Annons: