/spanien/barcelona/forum/22855.aspx/spanien/barcelona/forum/22855.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-03 01:22
Det är helt normalt att Barca visat intresse för en spelare som Chivu, därimot tror jag priset avskräcker lite grann. Gillar ej att spekulera men vare sig spelare är rumän eller arg så beror det mer på anpassningen än nationalitet.

Milito kan ligan och är van, medans spelare ifrån den italienska ligan verkar ha svårt med anpassningen. Klubben agerar väldigt smart om de köper Milito. Vare sig det blir av eller inte så är detta min teori om det hela.
Barcelona Cristocea
2007-07-03 01:17
Delarocha//

Nej. Jag vet att Barcelona sket inte i Chivu bara för att han är rumän. De tycker som resten av forumet att Milito är säkerligen mycket bättre fotbollspelare.

Men enligt rumänska medier(som vill säkert bortskylla det hela)så verkar det som att Rijkaard gillar mer Sydamerikanska eller Argentinska fotbollspelare.

Vilket är absolut normalt.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 01:14
Nån som ska se argentina mot colombia?
2007-07-03 01:12

Cristocea

Jag har svårt att läsa dig amigo, du var en av de första som var för köpet av Chivu med alla inside information ala Popescu/Hagi vad har förändrats?

Rambla

Ska du inte kolla på Argentina - Colombia?
Delarocha
2007-07-03 01:10
Cristocea, faan va du lägger vikt vid Rumäner, verkar vilja få det att låta som att hela fotbollsvärlden hatar rumäner?
Tror du att Barcelona sket i Chivu för att han är rumän? Lägg av nu.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-03 01:10
Ämne: Milito lär ha extra ....
You just convinced me. :D

Nä, nu måste jag i säng. Kul med Giovannis mål, annars var han väl varken bra eller dålig. Han kommer säkert igång framöver.

I morgon vill jag läsa om ett hett Milito-rykte.

Bona nit!
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 01:09
Puyol och milito de skulle vara grymma tsm äkliga och möta:P hehe
2007-07-03 01:07
Milito lär ha extra agg emot Madrid efter det att de nekat honom en gång i tiden, känns som en deja vu ala Samy?.

Och om inte detta är nog för ledningen bör de kolla in frillan Milito har, bara det borde garantera han en plats bredvid Puyol.

Hahah.

:D
Barcelona BarcaLoover
2007-07-03 01:06
Grabbar hur tycker ni laguppstälningen kommer va efter att vi har värvat 3 nya spelare vem ska vi ha i mittfältet tex alla e lika duktiga
Barcelona Cristocea
2007-07-03 01:05
Hade jag inte rätt när jag sa att Chivu kommer inte komma till Barca? Eh. Nästa gång så får ni lita på mig.

Barcelona har aldrig varit riktig på hugget efter Chivu, annars hade han för länge sen skrivit på ett kontrakt med oss. Plus så enligt rumänsk medier så är Rijkaard mer förtjust i Argentinska fotbollspelare än rumäner, vilket är absolut normalt tänkande.

Visca Barca!! Med Milito-Puyol bilar vi med lättsamt La ligas bästa mittbackspar.
Real Madrid beresor.se
2007-07-03 01:04
Saknar ni fotbollen boys?

Sitter o bara räknar dagarna tills fotbollen börjar igen...Sjukt vad insatt man är!

Alla skriverier om övergångar gör att man blir nervös inför nästa säsong...

Nån som känner likadant?
2007-07-03 00:58
Ämne: Databasen överbelast....
Haha!

Milito är bättre när det gäller erfarenhet av spansk fotboll åtminstone, nog så viktigt. Chivu är mer skör också, blir ofta skadad långa peroder under en säsong. Det kan vi vara utan, för det har vi haft nog med denna säsong.

Se där, hittade redan ett par saker till Miltios favör.
2007-07-03 00:56
Databasen överbelastad pga av allt för många dumma frågor!?!?!

Haha :D
Barcelona BarcaLoover
2007-07-03 00:56
Jag har knappt sätt av Chivu bara mot Man United när dom förlorade med 7-1 men annars har jag sätt milto och han har gjort en bra prestration i Zaragosa. Men jag hoppas värkligen att vi får Milto
Irineu 9
2007-07-03 00:55
(14) HenRy))))
Milito är bättre.. Jag hr följt Serie A på ett tag..
2007-07-03 00:54
Ämne: japp jag vett Rambla....
Båda är med i A-truppen till nästa säsong ja. Hur mycket de får spela är ju en annan sak. Tror inte man bänkar Samu, Henry, Messi och Ronaldinho allt för ofta om man säger så. :)
Barcelona Myrran
2007-07-03 00:53
Blev inte så imponerad av dos Santos idag, grymt mål men det var ju inte mycket mer än det. Och den där Vela har bra teknik osv. men han skulle vara 10 ggr bättre om han spelade bollen då och då och inte försökte göra allt själv.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 00:53
Vem är bäst Milito eller Chivu? svara ärligt!
Barcelona BarcaLoover
2007-07-03 00:51
japp jag vett Rambla ;) Men en fråga ska Bojan spela med Dos Santos i A-laget
2007-07-03 00:50
Nån som hörde vad publiken skandera?, jag har på rätt så låg volym pga familjen ligger i sover so fill me in.
2007-07-03 00:49
Så där ja, nästa Barçsspelare som nätar. Javi Hernandez. Visserligen tillbaka i Mexiko har jag för mig.

BarcaLoover:

Alla vet att han är bättre än alla de andra dussinlirarna i spanska truppen. :D
Irineu 9
2007-07-03 00:47
Joan Gamper.
Det har jag alltid sagt... Gabri är mycket bättre!
Barcelona BarcaLoover
2007-07-03 00:46
Kommetatorn e sjuk han påstor att Krikic inte platsar Håller med dig Rambla.
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-03 00:45
Skall Madrid spela med tre mittbackar tro?
Tja, jag har ingen aning, men Metzelder, Chivu samt Cannavaro kan ju rotera.

Känns lite som gamla Milan, köp upp spelarna så inte de andra lagen får dom.

Skit i Chivu$, go for Gabi!
2007-07-03 00:44
Haha, kommentatorn med noll koll. Att Bojan inte skulle platsa i Spaniens trupp? Han har tackat nej, trots påtryckningar från förbundet. Barças försäsong och U17-VM senare i sommar är orsaken.
Barcelona Karlssoooon
2007-07-03 00:43
påläst snubbe på Eurosport...
2007-07-03 00:42
Jag vill ha Milito före nån annan, delvis för att han som Rambla påpeka vill bli en blaugrana och att anpassningen skulle gå smort. Får ej glömma hans sköna frilla. :D

Ledningen agera på Milito.
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-03 00:37
Ni som snakkar om att millito kmr spelar för barca om chivu inte kommer, Har ni hört något om det från barcas ledning ??
2007-07-03 00:34
Ämne: Tjenare kompisar!
J....
Två brittiska lag har faktiskt spelat Trofeo Joan Gamper. Glasgow Rangers och Manchester City. Fråga mig inte varför det är så få som deltagit, har inte en aning. Kanske just för att den oftast spelas i slutet av augusti.
Barcelona Suñol_
2007-07-03 00:32
Glöm inte dom två hårsvallen!
Annons: