/spanien/barcelona/forum/22854.aspx/spanien/barcelona/forum/22854.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kapten11
2007-07-02 01:28
Jävla tjöt om Robinho.
Alltid bra i landslaget, aldrig eller sällan bra i Real.

Känns som att Chivu kommer, och då är frågan om vi ska värva mer, skulle vara ifall nån lämnar då.

Bra test för Rafa idag, riktiga bulldozers han får brottas mot.
Barcelona Älskade Barça
2007-07-02 01:24
r.Hyder

Lätt att man ska se den, första halvlek iallafall för 02:40 börjar Argentina - Colombia i Copa America. Och vem vill missa när Messi leker med Colombia?
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-02 01:18
Hej Rambla är Chivus agent nu i Barcelona för att skriva kontrakt? Är det sant?
Barcelona r.Hyder
2007-07-02 01:08
Alonso_nr 14

Spanien - Uruguay visas på Eurosport 2 inatt kolockan 02:00! Måste kolla på den!
Real Madrid iHala Robinho!
2007-07-02 00:58
Jag håller med Messí är bättre än Robinho. Har alltid tyckt Messí vart lite smått överskattad tills
vår säsongen. Har blivit djupt imponerad han är snart top 5 i världen. Han har defenetivt top 3 om han behåller formen ett tag till han behöver ha preseterat lite mer bra matcher innan han kan jämföras med Cristiano och Kaká.
Barcelona Alonso_nr 14
2007-07-02 00:56
Är det nån här inne som vet vilken match som visas på eurosport 2 i natt från U20 VM??
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-02 00:53
Jo, jag har för mig att det ryktades om någon klubb i PL, dock inte säker på om det var Chelsea.

Nja, Chivu kan bli klar för Barça redan i morgon om förhandlingarna har gått bra med hans agent i helgen, så ni får nog jaga någon annan. Tror att Andrade hamnar hos er till slut.
Barcelona T#11
2007-07-02 00:52
Nu får vi inte vara avundsjuka. Robinho spelade riktigt bra idag,det är sanningen men att han är bättre än messi kan han vara i sina drömmar.
Barcelona T#11
2007-07-02 00:52
Nu får vi inte vara avundsjuka. Robinho spelade riktigt bra idag,det är sanningen men att han är bättre än messi kanske kan han vara i sina drömmar.
2007-07-02 00:47
Skit i Robinho nu. Beter sig som en bebis på planen och gnäller på varenda domslut. Han är värre än Deco på det och det säger inte lite. :D
Sano
2007-07-02 00:46
Y. Toure (17)

JAG tror absolut inte att det är sant.

Vaddå smyglyssnade någon reporter från AS när Kaka' var med Berlusconi i ett rum eller?

AS är ett skämt. Först ett fotomontage sedan detta.
Barcelona r.Hyder
2007-07-02 00:46
Captain Fantastic! och Cristocea

Jo, jag håller med er. Robinho har flera nivåer kvar för att komma upp till Messís standard. Som jag sa så är våran lilla argentinare mycket mer effektiv vad det gäller både att göra sin gubbe och att göra mål. Inget snack om saken att Messí är en bättre och jämnare spelare än Robinho. Ville bara få det klargjort att vi tycker likadant i denna fråga :-).
2007-07-02 00:45
Haha, Rafa går på dribblingsräd och spelar fram till målet. Härligt! Denna Nery Castillo är verkligen en sevärd spelare. Tror knappast Olympiakos får behålla honom länge till.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-02 00:44
Shit, såg ni Marquez rush. Jävlar vilken sprint med teknik, blandat med djupledspassning.

Jag tror att han är på god väg till gamal god form :D
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-02 00:42
Kolla Länk!!

Kaka ber berlusconi om att spela för real?? tror ni det är sant elr??
2007-07-02 00:35
La Cibeles

Jo det får jag nog. Gå bara inte in på Puerta del sol och skicka hit dina mannar, har verkligen ingen lust för en sådan disskusion så här sent :D

Som sagt, Robinho=Väldigt duktig, den mest sevärda i Madrid på långa vägar. Men Messi rankar jag högre. Ett möte mellan de två skulle inte bara bli roligt ur en El Clasico synvinkel. Det är ju ett stort hat-möte man önskar att varenda turnering skulle kunna avslutas med :D

Där Argentina står som vinnare :)
2007-07-02 00:22
r.Hyder

Jo visst. Jag betvivlar inte Robinhos talang eller fotboll. En bra fotbollsspelare och världartist. Men han har en massa att göra fotbollsmässigt för att komma upp på Messis nivå.

I dags läget ser jag bara två spelare i världen bättre än Messi. C.Ronaldo och Kaka, men Messi har många år att komma upp och gå förbi deras nivå. Något jag är 100% säker på att han kommer att göra.

Nåja, vill inte starta en vår-spelare-är-bättre-än-din med några intittandes maränger, så jag säger ännu en gång att detta är endast mina åsikter :)
Barcelona Cristocea
2007-07-02 00:16
r.Hyder//

Robinho är en duktig fotbollspelare. Fast Messi är nya Maradona. Exakt som Fantastic säger. Robinho skulle inte haft nån chans.
Barcelona r.Hyder
2007-07-02 00:15
Captain Fantastic!

Normalt sett nej. Men man kan aldrig vara säker i fotboll. Messí är så mycket efektivare vad det gäller att göra sin gubbe och målskytte än Robinho, det kan vi nog alla komma överräns om. Han är dessutom 3 år yngre. Men Robinho har utvecklats till en bra fotbollsspelare, inget snack om den saken. En fight mellan dessa två skulle fortfarande vara kul att skåda pga att det är två underhållande artister som spelar mot varandra i både klubb och landslag.
2007-07-02 00:10
r.Hyder//

Vi behöver inte ens hypa upp ett sådant möte. Jag tror att alla fotbollskunniga personer världen över, som inte är helt vitt-färgade vet att Robinho inte har en chans då de kommer till en duell mellan dessa två grabbar.
Barcelona r.Hyder
2007-07-02 00:07
Argentina-Brasilien i finalen skulle vara en dröm. Robinho vs Messí. Robinho var bra i dagens match mot Chile och stod för 3 mål. Messí stod för en målgivande passning i Argentinas första match. Vi får se vad Messí kan uträtta i den andra matchen. Två heta spelare, Robinho och Messí, skulle vara otroligt kul att se dem mötas igen (El Clasico).
Sano
2007-07-02 00:06
@Kim

Jag frågade inte vad det betydde...

@Mot Nya Tider

Läste det du skrev precis nu. Tack för förklaringen! Men dog han verkligen efteråt? För vissa säger att han inte gjorde det... Vet du någonting om det?
Barcelona Mot Nya Tider
2007-07-02 00:02
Sano

Vad de menar? Folk hittar på, och drar in lite religiöst propaganda bullshit in i det hela:s Jag har redan förklat vad som skedde med stackarn, scrolla neråt bara.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-02 00:01
oj ursäkta min stavning min tagenbord e typ sönder:P,ska köpa ny imon
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-01 23:59
robinho spelr riktigt bra.skulle va trevligt att se argetin - barzilin final men inte utan ronalinho
Barcelona Kim
2007-07-01 23:58
Ämne: Ämne: Usch, f....
Vad sägs om dödsängel?
Barcelona T#11
2007-07-01 23:54
Robinho spelar riktigt bra just nu i brasilien.
Sano
2007-07-01 23:53
Ämne: Usch, fan vad skrämm....
Shit vad skrämmande...

Vad menar de med "Angel of death"?
Spanien guddytoshoes
2007-07-01 23:38
Fy fan va många onda kommentarer som skrivs om Guddy.
I fall man ser på matcher i år gjorde han 5 mål i 13 starter i ligan, gjorde mest mål i CL. Skaffade straffar, var med till att få ett par spelare utvisade. Självklart missade han ett par chanser, men han har knappast haft flyttet med sig stolpskottet efter soloraiden i CL och andra stolpskott osv. Har knappt fått någon speltid sedan Januari så det kollektiva kollapset kan inte enbart tillskrivas honom då han de senaste månaderna fick ca. 30 minuter fördelat på de sista 10 matcherna. (förutom mot Espanyol).
http://www.youtube.com/watch?v=VqC1ihupyvI

Hans personliga egenskaper är heller inte helt dåliga pratar flyttande spanska nu, kan jämnföras med Becks, Larsson och andra som inte uppvisat samma respekt.

Är säker på att han kommer stanna och bevisa att han är en lysande spelare.

Barcelona Mot Nya Tider
2007-07-01 23:35
ze nemo

Nej! Det är inte anledningen. Killen fick en hjärnblödning, och nervsystemet påverkades ganska illa. Det är därför hans kropp reagerade sådär:(
Annons: