/spanien/barcelona/forum/22851.aspx/spanien/barcelona/forum/22851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Crosas
2007-07-13 22:38
Jo, men jag tror det kommer bli för lite speltid bara vi har ju en rätt bred front på anfallssidan så en utav dom anser jag borde bli utlånad....

Denna diskussionen med madrid fans är helt onödig, klart som fan att alla står bakom sitt favoritlag och att då komma in på rivalernas forum och övertyga dom att man har en bättre spelare är som att kasta sten i glashus m.a.o leder ingen vart.......
Barcelona ForcaBarcelona
2007-07-13 22:28
Crosas

Det som jag läste enligt Goal.com så kanske Dos Santos blir utlånad utomlands eller i själva spanien vet jag inte ingen anning. Men hoppas verkligen han stannar.

Men vad gäller Bojan så vet faktist inte om han stannar kvar eller samma med han utlånad eller kanske sitta på bänken med lite speltid och lära lite av 4 Los Fantasticós. ;)
Barcelona Myrran
2007-07-13 22:28
Looae

Men du... Du skulle sagt samma sak som förut, jag tycker Milito är bättre för han har alla egenskaper som Pepe inte har bla bla bla.

Har inte sett så mycket av Milito men det jag sett är lovande, har inte sett ett skvatt av Pepe så kan inte uttala mig om hur han är. Men snälla sluta jämföra alla spelare mellan Barca och Real. Totalt onödigt, allt för att försöka visa att den ena klubben är bättre än den andra. En disskusion som kan vara ända tills man ser en gröngris flyga i genomfruset helvete. Totalt meningslöst, BAH!
Barcelona Kamelen
2007-07-13 22:23
Looae

Och det hade inte ni? Vad förväntar du egentligen?
Real Madrid Looae
2007-07-13 22:23
Hade Pepe skrivit på Barca och Millito hade skrivit på för oss så tror jag med 100 % att ni skulle sagt att Pepe är bättre.
Ps: Dunga frågade Pepe om han vill följa med det Brasilianska landslaget till Copa America men Pepe ville spela för Portugal.
Barcelona ronaldinhogaucho_fcb
2007-07-13 22:22
Men hejdå måste dra ska ha semester i sälen ska sova och vakna 6 på morgonen sysn

Visca el barca
Barcelona ronaldinhogaucho_fcb
2007-07-13 22:16
Det ska bli kul och se el clasico.
Kul att få se ronaldinho göra bort pepe och messi springa runt han tills han blir ur =)
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-13 22:16
Drenthe kommer skriva på för Real nu på Måndag. Synd!
Barcelona Crosas
2007-07-13 21:54
Undrar nu hur det kommer bli framöver med Dos Santos och Bojans framtid om dom lånas ut eller inte??

Hoppas nästan på att dom kommer göra d om dom så vill för att utvecklas och få mera speltid, men kan förstå dom om dom vill vara kvar å se o lära av stjärnspelare....

Hoppas innerligt Giuly eller Motta blir sålda nu om det ligger någon sanning i City ryktena, så hade det varit skönt med en försäljning av nån av dom?? hoppas det blir Giuly hoppas se Motta kvar i La liga=)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-13 21:40
Looae

Självklart är Pepe bättre än Milito, Pepe tillhör lixom Madrid därav måste vara bättre.

Vet ej vem som startade denna jemförelse då jag inte har orken att scrolla ner men dum är den!

Till skilnad ifrån vissa så har jag faktist sett Pepe spela, han är en bra back men som många andra unga backar är han tok för ivrig. Lägg ner jemförelserna detta är La liga och inte portugiska ligan.

:D
Väl mött
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-13 21:27
Milito har inte spelat CL. Milito är snabb och har en väldig bra vänster fot. Milito har rutinen från Landslaget! Men tyvärr har inte Pepe de från Brasil. Inte vad jag har sett i alla fall. Milito är Bättre. Men ska jag vara ärlig så är Nesta min Dröm för att spela i Barca!
Barcelona Anderson Luis Oliveira
2007-07-13 21:26
Looae//
Har du sett någon match Pepe har spelat, man kan inte säga att han har varit en lyssande spelare i CL!! Hur många matcher har Pepe spelat i La Liga, Milito har spelat här i fyra säsonger och har gjort det bra, Pepe måste anpassa sig till La Liga! 30 miljoner euro det måste du säga att det är väldigt mycket pengar för Pepe som inte platsar i brasilens landslag!!!
Froza Barça Y G.Milito
Real Madrid Looae
2007-07-13 21:13
Pepe eller Millito vem är bäst ?.
Själv säger jag Pepe eftersom han har egenskaper som millito saknar t.ex:
Rutin från CL
Snabbheten,
Längden och tekniken , .
Tyck till ;)
Adios !
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-13 21:06
någon som vet vart man kan köpa biljetter till barca matcherna i nästa säsong??

tacksam för svar...
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-13 21:04
Ronaldinho stannar i Barca! Är helt 100 på de.
Barcelona Puna
2007-07-13 20:58
Är det någon som vet eom Ronaldinho kommer stannna hoss os :S
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-13 20:53
Rambla

Om jag inte har fel så har Iniesta,Puyol och Valdes spelat alla matcher förra säsongen
Barcelona Puna
2007-07-13 20:48
Är det någon som vet eom Ronaldinho kommer stannna hoss os :S
Barcelona Barcelonito
2007-07-13 20:42
haha Precis ;) :D brukar få Barcatröjor på födelsedagen o persiska nyåret från min tjej :D men ska nog köpa bortadräkten nu själv o hon får köpa hemmatröjan sen :D Hur bra e det inte me en tjej som köper Barcatröjor varje år med olika namn? :D:D:D
Barcelona Barcelona81
2007-07-13 20:35
Ämne: Jag fyller år på sam....
du firar inte bara din födelsedag utan också nånting annat... nyår! :)
Barcelona Barcelonito
2007-07-13 20:28
Jag fyller år på samma dag som Ronaldinho :D lite ointressant fakta för er andra men men :D :P

Jag säger bara en sak: hur roligt vore inte det me en fin fin julklapp från Barca med storvinst mot Real? :D tänk er 4-0. Los 4 Fantasticos gör 1 mål var... uhhhhhh
Barcelona Holländaren
2007-07-13 20:19
Bra krönika.

Och för er som vill sätta Deco på bänken; det går antagligen inte. Jag tror inte det skulle fungera alls.
Barcelona Barcelona81
2007-07-13 20:18
Ämne: Barcelona81

menar....
På södra sidan om Sergels Torg. Det står en väldigt lättklädd tjej med rätt så stora "u-know-what" Så säger du bara "El Clasico" till henne o då får du väldigt billiga biljetter...

P.S Jag driver med dig bara :)
Barcelona Kapten11
2007-07-13 20:16
Ämne: Giovani får sitt dub....
Ja, frågar du mig så borde alla spelare vilja spela för oss.

Men visst, det kanske är så att mitt hjärta bultar lite mer för våra egna produkter än för exempelvis Deco. Dessutom vill man ju att Iniesta ska få ut den enorma potential som grabben förfogar över.
Men, ju mer boll vi förfogar över, desto mer lär vi få se han briljera.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-13 20:14
Barcelonito,
hehe du kan vara lugn. ANC spelas i februari. Det finns annars nog inget som kan hindra lejonet från att spela el clásico. Han hade tagit ett specialflyg hem till Barcelona och landat med helikopter på Camp Nous mittcirkel. :D
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-13 20:13
Barcelona81

menar du allvar elr?? isf vaart i sergels torg??
2007-07-13 20:12
Du behöver bara denna källa. Alla spelare som har Eu-pass har en Eu-flagga och vilket land passet är utfärdat i som information. Klicka på klubbmärket högst upp, välj sen den spelare du vill kontrollera.

Ronaldinho:
Lugar de nacimiento: Porto Alegre (Brasil)
Fecha de nacimiento: 21/03/1980
Pais de Nacimiento: Brasil

Motta:
Lugar de nacimiento: Sao Bernardo (Brasil)
Fecha de nacimiento: 28/08/1982
Pais de Nacimiento: Brasil
Pais de inscripción: Italia
Barcelona Barcelonito
2007-07-13 20:09
En viktig fråga: Kommer Eto'o missa El Clasico som spelas vid jul? När börjar Afrikanska Mästerskapen?
Barcelona Myrran
2007-07-13 20:08
Rambla

Jo jag såg att det var en blogg efter jag posta den, försökte hitta någon pålitigare källa men får väl bara tro på dig istället.
2007-07-13 20:04
Myrran:

Det stämmer inte och jag skulle inte vilja kalla en blogg för särskilt pålitlig.
Annons: