/spanien/barcelona/forum/22847.aspx/spanien/barcelona/forum/22847.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-07-02 23:28
Visar Eurosport även Argentina-matchen inatt?

Tack på förhand.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-07-02 23:27
.
Barcelona Titi#14
2007-07-02 23:27
Måste Säga woooooooooooooooooooooooooooooow
DOS Santos
Barcelona Camparn på nou
2007-07-02 23:23
Ah Dos Santos vilken acceleration :-) underbart
Barcelona Myrran
2007-07-02 23:21
Oj, nära av dos Santos i mål gaveln.
Barcelona r.Hyder
2007-07-02 23:21
Giovanni nära att näta!
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 23:15
Okej, hoppas man får se någon av dem spela. Annars har ju Gambia öppnat bra. Ge bollen till Giovani och låt honom trolla :D.
Barcelona r.Hyder
2007-07-02 23:15
Gambia har börjat riktigt bra. Krigande spelare måste jag säga, en stolpnick hittils.

Våran Gio Dos Santos har inte kommit in i matchen änu men bara 14 minuter är spelade.

Arsenals Carlos Vela (Utlånad till Salamanca och tidigare Celta Vigo där det blev 0 spelade matcher) som är lika gammal som Gio har gjort en del sköna saker, pigg i alla fall!

Rekomenderar matchen (u-20 VM i Kanada) för den har börjat riktigt underhållande! Den visas förresten på Eurosport.
Barcelona Myrran
2007-07-02 23:12
Ämne: Ämne: Snart d....
3 JUAREZ Efrain och 11 HERNANDEZ Javier, antar att dem är utlånade? För jag hittar dem inte i ungdomslagen i Barcelona.
Barcelona Myrran
2007-07-02 22:52
Messi 10

FABIO COENTRAO heter han, han såg riktigt bra ut faktiskt.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 22:51
Ämne: Snart dags för Dos S....
Messi 10

Vilka är dem två andra?
Barcelona Kapten11
2007-07-02 22:49
Snart dags för Mexico i U20-VM. Är speciellt intresserad av en viss nr.10..
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 22:48
Jag tror att Roma var nöjda med Barças bud och att dem kunde slutföra affären men att Chivu inte ville komma för att han inte skulle få samma lön som t ex: Ronaldinho, Eto'o och Henry. Men om det är fallet så ska vi istället värva Milito, en spelare som själv gått ut och sagt att han vill spela i Barça. Zaragoza vill ha 20M för honom men jag tror att Txiki & co kan sänka det till 16-17M och plus att några spelare ska ju säljas.
Barcelona Leo_Messi19
2007-07-02 22:48
Först får man se Mexiko och Giovani kl 23 och sen är det Argentina och Messi kl 02.40, Det blir en rolig natt :D
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-02 22:47
Barça-Ronnie10

Tack för hjälpen. Men jag visste redan om just den sidan, fortsätter jag sedan på länken med de nya tröjorna finns varken de nya borta tröjorna eller val av namn på de. Det är just därför jag tappade bort mig. Men tack trots det :D

Kapten11

Jag tror inte riktigt det lossnar för Atlitico iår heller. Samma gamla visa, köp utav 9 nya spelare under sommaren för att sedan ändå hamna på Intertoto-cup plats.

Deco är jag helt säker på att han blir kvar. Txiki sa det för någon dag sedan eller två, att Deco inte kommer att säljas. Sedan så vet man det baserat på hur vårat spel sätt ut de senaste säsongerna. Rijkaard älskar Deco och förlitar sig mest på honom på mittfältet, så jag är relativt säker på att han stannar.
Barcelona Messi 10
2007-07-02 22:47
Snart dags för Dos Santos att göra entre i U-20 vm helt suveränt att kolla på www.fifa.com jag såg Portugalmatchen och hittade en ny cool lirare minns inte han s namn men nummer 11 vhade han påminde om C. Ronaldo skön dribbler ! Dos Santos show hoppas man på nu då som sagt, Barca har två lirare till i laget för er som inte känner till det nummer tre samt nummer elva som tyvärr startar på bänken !
Barcelona Messi 10
2007-07-02 22:43
Chivu det svider verkligen speciellt efter hur mycket Popescu har rekommenderat honom att gå till Barca. Nu är det Milito time då blir iallafall Messi glad tycker dock han är lite för brysk för min smak.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-02 22:42
Om nu Chivu går till Madrid så fattar jag inte varför Barça inte slutförde affären mycket tidigare när de hade chansen innan de skitarna blandade sig i? Ja, om de nu verkligen ville han honom alltså.

Som vanligt går Madrid felaktigt tillväga, de kontaktar spelaren och gör klart med honom innan de ens tagit kontakt med klubben.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 22:38
Ämne: Är det bara jag som ....
Captain Fantastic!

Där kan du hitta dem nya tröjorna, fast jag vet inte hur man gör för att skriva namn på men det finns med Henry.
Barcelona Kamelen
2007-07-02 22:38
Ytterliggare en enögd Premier League-dyrkare med noll koll på andra ligor än just den Engelska men väljer ändå att uttala sig om dem.
Barcelona Kapten11
2007-07-02 22:37
Captain Fantastic!

Mm, man undrar om det kan lossna för AM den här säsongen, i mina ögon har man en lika bra, om inte bättre trupp än RM.

Är det inte bättre att du väntar och ser om Deco verkligen blir kvar?
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-07-02 22:35
Ämne: Ojj, nu har PL tydli....
Hetaste spanjoren Torres? Hetaste italienaren Rossi? knappast.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-02 22:32
Är det bara jag som inte hittar det nya borta-matchstället på fcbarcelona.com? Har planerat på att fixa årets tröja med Deco på ryggen. Men jag kan inte hitta. De nya tröjorna har väll släppts, om ni hittar den rätta sidan, kan ni då vara schyssta och länka den åt mig :D

PS: El Niño till Liverpool för 32 miljoner Euro plus Luis Garcia (!!!!). Snacka om att pressa ur alla pengar Liverpool har på den dealen. Om ni frågar mig så har Liverpool blivit lurade/gjort ett dåligt köp. Hur många mål gjorde Fernando iår? 12? 15? Knappast värd 32 miljoner...

Vi köpte Henry för 8 miljoner mindre (?), snacka om att vara lyckligt lottade att vi har Ferran Soriano i klubben :)
Valladolid Magnito_perez
2007-07-02 22:32
Ojj, nu har PL tydligen både Fabregasoch Torres. Tillsammans med Iniesta och möjligtvis d.Silva de hetaste spanska spelarna. Har ju den hetaste holländarna,Robben,Rvp. Hetaste portugisen,Ronaldo.(Nani??) Hetaste italienaren,Rossi. Hetaste nigerianen,Mikel. tillsammans med Messi de hetaste unga argentinarna i Tevez och mascherano. Troligtvis hetaste brassen i Anderson och nu ev. Pato. konstiga tider vi lever i..
Barcelona Kapten11
2007-07-02 22:29
Det skrev jag iofs:)
2007-07-02 22:25
Ämne: Ämne: Torrés ....
För att inte tala om att de dubblerar Henrys transfersumma.
Barcelona Kapten11
2007-07-02 22:23
Ämne: Torrés verkar vara k....
Visst är Torres en profil, men personligen anser jag att han är enormt överskattad.
Hans senaste säsonger har varit skräp för en spelare som ska kosta så otroligt mycket pengar som han trots allt gör.
Tycker att han gör helt rätt som lämnar, men han hade passat bättre i tex Arsenal.

Jag tror att Forlan kommer att göra ett bättre jobb än Torres nästa säsong.

Vet inte om det har nämnts här tidigare, men vad sysslar Sportbladet med?

Enligt dagens tidning är Lille en superklubb, Bayern M kan vinna CL nästa säsong, trots att dom inte ens deltar!
Henry kostade tydligen 409 miljoner, Gago är ett nyförvärv som tydligen kommer att bilda mittfält med Emerson och Garcia i RM.
Alexis är ett bra nyförvärv, "men en spelare gör inget lag", skriver snubben.
Malouda kommer att stanna i Lyon, och "Lyon kan bli en obehaglig överraskning". Vem fan underskattar Lyon?
Herregud.
2007-07-02 22:18
Ämne: han e bättre än alla....
Ok, det kanske är dags att stänga av ditt Playstation nu och komma tillbaks till verkligheten? ;)
Barcelona Golazo de Messi!
2007-07-02 22:17
Nej jag tycker att Xaxi kan sköta det bättre
2007-07-02 22:16
Jag rekomenderar alla att inse att Lampard inte är på väg till Barcelona. Det är bara de årliga kontraktsförhandlingarna som gör att han ryktas på väg bort av tidningar i England och Spanien. Han vill ha högre lön och ett längre kontrakt, troligtvis vill han avsluta karriären i Chelsea. Finns inte något trovärdigt i de ryktena att han skulle till Barcelona.
Annons: