/spanien/barcelona/forum/22846.aspx/spanien/barcelona/forum/22846.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-07-04 11:33
Ojojoj vilka poeter det va i Real, någon gång hört talas om en limerick? Kul att dem kan glädjas åt något iaf, har ju inte varit så mycket på några år nu.

Ne nu vill jag snart se en nyförvärv av en mittback. Milito eller Chivu spelar nästan ingen större roll vem det är, både har sina fördelar. Skulle ju vara lite hemskt om man inte känner igen favoriten Puyol i mitt låset om Milito kommer.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-04 11:04
så smal han har blivit efter han stack till milan .
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-04 10:51
jag tror barcelona höjer till 14 miljoner + motta 6 miljoner det blir 20 miljoner men jag tror dom vill ha 20 miljoner cash för militoo
Barcelona Klint
2007-07-04 10:32
Sóm més que un club

Haha! Först lägger Delarocha upp en nakenbild på S. Ramos och nu detta på deras forum. Jag mår illa. Vilka små poeter de är dessa maränger.
Barcelona Evička
2007-07-04 10:24
Sóm més que un club

Tack för tipset! Riktigt vacker sommarpoesi :D
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-04 10:16
Sóm més..:

Haha, skrattar fortfarande. Så träffsäkert och passande formulerat.

Jocke77:

När det gäller Santi Ezquerro så vet jag att både Athletic och Osasuna är intresserade. Läste också på Villarreals Silly Season-artiklar att han nämndes även där, men det är nog mindre troligt att de är intresserade.

Belletti har jag inte hört något mer sen Chivu var på tal och eventuella byten. Han lär nog stanna. Ja, så vida det inte dyker upp bud nu under sommaren.
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-04 10:16
Jocke77.
Dâ skall du se pâ Madrids forum nu, det är humor pâ hög nivâ. De skriver smâ dikter om sin säsong och det är helt sanslöst pinsamt att läsa, men man kan inte lâta bli. Det är som att âka förbi en trafikolycka.
Barcelona Gencler
2007-07-04 10:15
hej jag kan säga att Turkiska Besiktas är interiserad av Motta och Galatasaray jagar Saviola
(kolla på länkerna)

http://www.sporx.com/detail.php?Type=1&kategori=29&takim=102&go=70434
Barcelona Jocke77
2007-07-04 10:04
Sóm més que un club

"Real Madrid´s metod att värdera är mer som en hagelbössa än ett prickskytt vapen. Man bara smackar pâ och det som faller ned sätter man i laget."

och

"Ungefär som den feta killen i lumpen som följde i spâren pâ de andra när det var orientering."

...var två fantastiskt roliga och, till skillnad från real, pricksäkra formuleringar. Tack för ett gott skratt! :)
Barcelona Jocke77
2007-07-04 10:02
Rambla

Ajdå. Vet du hur det ser ut för t.ex. Ezquerro och Belletti?
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-04 10:00
Ämne: Nu vill alla ha G,Mi....Klart att nâgra ville ha Chivu men inte till vilket pris som helst. Man gör en bedömning av värdet och om man inte ár överens sâ blâser man av. Real Madrid´s metod att värdera är mer som en hagelbössa än ett prickskytt vapen. Man bara smackar pâ och det som faller ned sätter man i laget. Oftast behöver man höra ett rykte att andra storklubbar är intresserade av en spelare för att fatta att han skulle kunna vara intressant. Ungefär som den feta killen i lumpen som följde i spâren pâ de andra när det var orientering.
2007-07-04 09:58
Läste att man igår fört samtal med Chivu personligen och inte helt gett upp hoppet om honom. Det finns ju tidigare indikationer på att han verkligen vill spela just i Barcelona, men då ska det nog till ett bättre anbud, så han väljer nog Madrid trots allt tack vare lönen.

Det känns att de gör helt rätt i att inte ge honom några fantasilöner. Om han verkligen vill till Barcelona, så bryr han sig inte om lönen i första hand.

Jocke77:

Tyvärr så verkar det svårt att inkludera spelare i värvningarna. De har ju själva en egen idé om var de vill spela. Dessutom så vill de oftast ha fribrev för att lättare kunna hitta en klubb. Nu verkar Giuly bråka också, hans agent tycker att Barca begär för mycket för honom och sänker de inte sina krav så kan det bli att han sitter av sitt kontrakt precis som Saviola.
Fotbollsfantasten
2007-07-04 09:56
Kolla in Messis mål 06-07!
http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=272
och
http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=273
Barcelona Tompa
2007-07-04 09:30
Hoppas vi värvar Milito nu när Chivu av allt att dömma går till Real Madrid. Förresten, är det kanske lika bra det. Det verkar ju som han föredrar Real före Barca...
Barcelona Jocke77
2007-07-04 09:21
ROnaaaaldooo-R9 - Jag vill egentligen hellre ha Chivu än Milito, men när det nu ser ut att vara kört i fallet Chivu så känns det ju rätt meningslöst att kladda ner forumet med inlägg om hur gärna jag skulle vilja se det hända, eller hur?

Rambla - Verkar rätt logiskt att det budet förkastas av Zaragoza, men samtidigt skickar det ju signaler om att Barcelona verkligen menar allvar. Känns som att Milito kommer att vara klar snart.
Det här med att erbjuda spelare som betalning verkar inte fungera så ofta. Jag är faktiskt lite förvånad över det. Det känns som att det borde vara vanligare och FCB har ju en del spelare som är på väg bort eller som vi, i ärlighetens namn, inte skulle gråta om vi blev av med.
2007-07-04 09:12
Jakten på Milito har tydligen intensifieras. Redan igår tog man kontakt med Zaragoza och ett första bud på €12m + Motta gavs. Motta värderas till €6m av Barcelona. Detta bud förkastades av Zaragoza men nu är i alla fall jakten igång.
Barcelona Klint
2007-07-04 08:47
ROnaaaaldooo-R9

Trots ditt Caps Lock missbrukande ska jag svara dig. Jag vill ha Milito mer än Chivu. Nu vet du det.
2007-07-04 08:41
Barcelonito:

Du kan vara lugn. Senast i förrgår sa Samu: "Det enda Berlusconi kommer att se av mig är på bild."

Det borde väl vara en signal till Galliani om något? Det är något sådant Kaka borde gå ut och säga åt Calderon. :)
Real Madrid ROnaaaaldooo-R9
2007-07-04 06:35
Nu vill alla ha G,Millito bara för att Chivu närmar sig till Real .ALLA HÄÄR VILLE HA CHIVU.
Han är den spelaren vi behöver .
Han är mycke bra offensivt o deffensivt bra frisparkar m,m o nu då? ..Finns det inga som vill ha Chivu istället för G,Millito?
Barcelona Barcelonito
2007-07-04 03:42
äntligen fattade Benitez att Eto'o inte vill lämna Barca och köpte Torres. En sämre version av Eto'o.
Men Milan verkar va segare och försöker väl nån gång till. Men all kämpning för att de ska få nobben igen :D

Adu blev inte nobbad av Man U. De va intresserade men Adu själv ville stanna i USA och spela i högstaligan först.
Barcelona Lion0
2007-07-04 03:35
Myrran

Jo det var så, han provspelade för Man U och fick nobben, annars en riktig duktig spelare. Hoppas verkligen Millito kommer, han har ett stort hjärta och om jag ska vara ärlig ser jag helst Millito än Chivu.
Barcelona Myrran
2007-07-04 03:22
Tror att Freddy Adu faktiskt var och provspelade för Man U men blev nobbad av dem, är dock lite osäker kan ju varit Kerlon från Brasilien också minnet är inte på topp vid klockan 3.
Barcelona Messidinho 10
2007-07-04 03:19
Ämne: någon som kollade in....
Såg Freddy Adu´s första mål, riktigt läckert faktist. Han vänder bort en försvarare utanför straffområdet och placerar in bollen snyggt i d bortre hörnet. EN riktig framtidsspelare.
Valencia Zlatan é un zingaro.
2007-07-04 03:06
Shi//
Blev lite sugen att skriva efter att jag såg att det är snack om juve men vill bara säga till dig "shi" att juve har bara lagt ett bud på 17miljoner och att dem inte blivit nobbade än;)
Barcelona Suñol_
2007-07-04 01:43
vedran// I och med värvningen av Henry så är det inte så stor chans att Palacio kommer...
Barcelona Davveinho
2007-07-04 01:38
kan nån lägga in länk till adu:s mål ?? snälla vore jätte schysst lr kan man se det på youtube lr nått om nån redan har lagt in det ! :) ??
Barcelona Decco1
2007-07-04 01:26
Visca El Barca
Barcelona vedran
2007-07-04 01:22
Rambla.

Pratades rätt mycket om Palacio förut. Du har inte hört nått om någon möjlig övergång?
Krönika Torreschko
2007-07-04 01:18
Puyol tippar Torres att bli en hit i engelskfotboll. " Skönt att slippa hans målande mot oss i ligan"

Haha Puyol är en skön snubbe! Hoppas han återhämtar sig!
Barcelona Suñol_
2007-07-04 01:11
Det är nog inte omöjligt att Torres gör som Mendieta och floppar blir utlånad till en spansk klubb troligtvis Atletico, för att sedan bli såld till valencia o.s.v ;)
Annons: