/spanien/barcelona/forum/22840.aspx/spanien/barcelona/forum/22840.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Marcos
2007-07-03 13:47
Tycker det är glädjande nyheter att inte medelmåttan Chivu verkar komma till oss, däremot Milito, vilken lirare. Enligt en undersökning på SPORT så vill de flesta cules ha Milito, så även jag. Så låt Real få Chivu så tar vi Milito, just nu en av världens bästa backar.
Delarocha
2007-07-03 13:46
Romario10, vad syftar du på?... Sa du bara nåt för att verka som att du är en äkta cule eller var det någon speciell du syftade på?... Tänk efter innan du skriver nåt nästa gång.
Barcelona M79
2007-07-03 13:45
Titi#14//

För helvete, läs den påhittade artikeln innan du postar ngt, de står tydligt att han INTE kommer lämna för Milan. Dessutom är de en synd att lägga ut länkar från Tribal och AS !!!
Barcelona tarrak
2007-07-03 13:43
Romario 10/Och du gör inte speciellt mycket för att höja nivån...
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-03 13:42
hahahaaha rolig bild :D
Barcelona Titi#14
2007-07-03 13:41
razao

Etoo är klar för Milan???
Var lite tillförlitligt på vad du säger !!
Du menade väl denna (*länken*)
Barcelona Romario 10
2007-07-03 13:40
Hallå vad är medelåldern på detta forum 12-14 år lr, verkar så . O så dom här medgångsfansen(ni vet vilka ni e typ 90% av alla här inne)borde starta ett eget forum!!!
Barcelona Taherinho
2007-07-03 13:38
Rambla

Exakt så tycker jag också. Typiskt Real att bara vara nånstans där alla är. Varför vill de ha Chivu nu plötsligt? Chivu tycker jag är grym, skön och elegant. MEN, vill han inte till oss så behöver han inte komma... Vi har ändå Fantastic Four hahaha

En till mittback behövs och jag ber till GUd att det inte är Milito. Det jag har sett av honom i Copa America är inte vackert.
Delarocha
2007-07-03 13:37
Senaste nytt är väl att Chivu antagligen väljer Real Madrid för de ger mer pengar i lön och att Barcá verkar ställa in sig på Milito istället.
Barcelona ze nemo
2007-07-03 13:37
Vad är senaste nytt inom Barca? Var ett tag sedan jag fick höra något riktigt bra.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-03 13:35
De är desperata. Därför ger de sig in i värvningar som Barca är ryktade till. Nu var inte Barca så desperata just för Chivu, även om han var förstavalet, men inte till vilka summor som helst.
Delarocha
2007-07-03 13:33
Hm... Nu har de 4 backar på 2 positioner. Än en gång så värvar de utan någon som helst baktanke. Chivu, Cannavaro, Metzelder och Ramos... Vem ryker och vem bänkas? Har väl även Cicinho som ska vara högerback antar jag?
Barcelona M79
2007-07-03 13:32
Trodde de var Inter el Barca som gällde? Knappast förvånande att Reöls smutsiga ledning skulle in o tråkla om honom. Ger härliga signaler till Metzelder...
Delarocha
2007-07-03 13:31
Klint, jaa faktiskt den var ganska vidrig. Man börjar ju undra vad fan de gör på sina träningar. De har ju bara snyggingar i laget....
Fy faan va vidrig.
Barcelona Klint
2007-07-03 13:30
Delarocha

Jag gick in och gömde mig i ett mörkt rum på jobb. Jag blev uppriktigt sagt rädd.
Delarocha
2007-07-03 13:27
tribalfootball.com har inga belägg för sina nyheter å andra sidan.
Barcelona razao
2007-07-03 13:26
enligt tribalfootball.com är eto'o klar för AC Milan
Delarocha
2007-07-03 13:25
Du gillade den väl Klint;)
Barcelona Klint
2007-07-03 13:24
Ämne: Hittade en läcker bi....
Haha! Den var riktigt skrämmande.
Barcelona Gabriel
2007-07-03 13:23
Snälla alltså, visst Chivu är en grym mittback, elegant och teknisk men han var aldrig min prio som mittbacksförstärkning inför denna säsongen. Gaby Milito var alltid det. Anledningen till att jag var väldigt optimistisk till värvningen utav Chivu var framför allt eftersom han är en bra mittback, men då visste jag inte om att Milito var möjlig, trodde han redan var klar för Juve. Dessutom hade jag ingen aning om att Chivu var så pengakåt. Eftersom han är det så går han absolut till rätt lag, Real haha. Chivu är bra, men så jävla bra är han inte. Milito är bättre så hoppas verkligen vi köper honom.

Chivu var ledaren i försvaret mot Man U, no more words!
Delarocha
2007-07-03 13:21
Hittade en läcker bild på Sergio Ramos. Kolla länktipset.
Barcelona Gorredinyo
2007-07-03 13:21
Ni alla som vill se Milito i barca, hur mycket har ni sett av han?. De jag har sett i copa america så skulle jag inte betala så stor summa för han.
Barcelona Klint
2007-07-03 13:20
Ämne: Ämne: Rambla,....
Han har faktiskt ett jävla avlångt huvud också.
2007-07-03 13:20
Ämne: Rambla, men tänk på ....
Störst näsa har han också. Zlatan ligger i lä. ;)
Barcelona Taherinho
2007-07-03 13:19
Javier Zanetti #4

Vilken liga som är bäst är ganska svår att svara på även om jag säger den spanska. Däremot det roligaste fotbollen tycker jag helt klar är Spanien. Italienska är väldigt tråkigt t o m när storlagen möts bortsett kanske från INter och Romas spel. England tycker jag höll på att bli väldigt bra för ett antal år sedan när t ex mitt lag där Newcastle var i toppen och många lag spelade fantastisk fotboll. Jag tycker inte att det är så i England för tillfället. Det är väl bara Man U och Arsenal som spelar rolig fotboll.

Spelare tycker jag att de flesta lirare spelar i Spanien även om Italien också har en hel del bra, Ronaldo, Zlataaaaaaaan, mm. Arenor tycker jag klart Engalnd är bäst även om de största arenorna är ändå Spanien bäst enligt mig. Även MIlans publik och Romlagens är sköna.

Fans, vet jag inte. Det är väldigt olika kulturer. Men jag skulle faktiskt föredra Syditaliens...Brinner för sitt lag, samma parallell i Spaniens södra del. Och sedan är Barcafans ganska sköna också när en viss huvudstadlag kommer till Camp Nou.

Visca Barca
Delarocha
2007-07-03 13:18
Rambla, men tänk på att Ramos inte bara är La Liga's snyggaste back han är ju definitivt den bästa också...;)
2007-07-03 13:17
La Cibeles:

Och ni lär ju behöva ett bättre försvar om ni ska stå emot de fyra på topp. Jag menar, kan Uche och Sinama förnedra er på Bernabeau så hade åtminstone jag varit orolig.

Fortfarande vill du inte fatta. Henry var en onödig värvning sett till att REM är så bra. Dock ska man komma ihåg en sak, vi behövde en anfallare till. Hade det varit bättre att betala €22m för en oprövad Palacio när Henry ringde och bad själv att få komma till Barcelona? Det är en lyxvärvning helt klart men nu är den gjord. Ska vi gråta? Nä, istället är det bara att, join the joyride. :D
Delarocha
2007-07-03 13:17
Tror många fortfarande är skeptiska till värvningen inklusive mig själv men man får väl se det bästa utav det hela ändå. Hjälper ju ändå inte att vara sur för nyförvärv.
Barcelona kalle7
2007-07-03 13:16
Alla verkar överens. La liga är bäst spelmässigt men England överlägset på läktaren.
Barcelona Klint
2007-07-03 13:15
Ämne: Tjenare!
Grabbar gö....
Spelmässigt definitivt Spanien. Men atmosfären runt omkring och under matcherna är i särklass i England.
Annons: