/spanien/barcelona/forum/22838.aspx/spanien/barcelona/forum/22838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona r.Hyder
2007-07-03 15:47
Dessutom tror inte jag att Sevilla hade släppt Alves för 250m. Dem vill behålla sin brasse för att sedan bygga upp sitt lag. Om dem skulle släppa killen så skulle dem säkerligen begära en fantasisumma som bara Real Madrid är dumma nog att anta. (se Baptista och Ramos som iof var värd pengarna för marängerna)
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-03 15:46
Ämne: Vad betyder El nino?....
Mycket rikigt "pojken"
Oklart dock om det är för sitt pojkaktiga utseende eller efter naturfenomenet "El Niño" som bara visar sin starka sida vart sjunde âr. ;-)
Barcelona BeLaGi
2007-07-03 15:44
barca kan ju sälja gudjohnsen, giuly, motta och edmilson och för dom pengarna kan dom minst köpa daniel alves iaf och istället för 14 mille euro på chivu ta typ 20 mille euro han e väldigt bra back och lärt saj i italien där bästa backarna kommer ifrån
Barcelona r.Hyder
2007-07-03 15:44
(14) HenRy)))) och BeLaGi

Barça är ingen klubb som kommer med jättebud så som 250m. Visst vi gav 220m för Henry, men sett till hans egenskaper och prestationer är det ändå lite i underkant av vad han egentilgen bör värderas till vilket gör att den värvningen var bra. Man kan inte slänga ut 450m för två spelare, våran budget tillåter inte det. Jag vet inte hur pass nya fans ni är eller hur insatta ni är i klubbens historia. Men vi vill inte komma till ett skede där vi får massiva skulder precis som under Gaspart. Personligen förstår jag inte hur man kan värdera Chivu till 200m, han är bra men inte värd så mycket pengar. 250m för Dani Alves hade varit en hyfsad värvning sett till hur bra killen är. Men det finns ingen chans att en klubb som Barça skulle lägga så mycket pengar för en högerback efter att ha värvat 3 spelare redan för X antal miljoner. Bara så ni förstår hur det ligger till i verkligheten, det är inget FIFA07 det här :-)
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 15:40
200 mille det är värt för Chivu. Han är väldigt grym. Men skulle vilja se Daniel Alves. Men andrade drar till juventus. Och vi får Milito.
Barcelona razao
2007-07-03 15:38
efter den gångna säsongen ser jag hellre G.Milito i Barca än Chivu i Barca
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-03 15:35
Ämne: asså barca har mkt p....
Sâ mycket har Barça inte i spelarbudget.
Och 200 mille pâ Chivu är way out too much. Barça har värderat honom och kommit fram till sitt bud. Tror inte att man trissar det mer.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 15:32
Ämne: asså barca har mkt p....
Håller med dig! Barca borde ge mer cash specielt åt Daniel Alves. Vore en dröm.
Barcelona BeLaGi
2007-07-03 15:27
asså barca har mkt pengar varför snålar dem så mkt med priserna .. lägg 200 mille på chivu och 250 mille på daniel alves så har vi bästa försvaret lätt
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 15:16
Ämne: (14) HenRy))))

Hä....
Håller med dig vi har bra anfallare och bra mitfältare. Men det skulle göra ont att se Daniel Alves i en annan klubb. Synd att man inte ger allt krut på han. Han skulle bidra väldigt mycket! Specielt om han skulle gå till Chelsea.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-03 15:15
Kan det vara så att artikeln i goal.com inte stämmer?

Jag undrar. *Fundersam*
Delarocha
2007-07-03 15:13
14 Henry och tydligen kommer Chelsea säga nej till budet. Jag fattar inte vad vi ska ha Lampard till. Vem kommer då få ryka om Laport förnekat att både Deco och Edmilson ska dra... Ska Xavi eller Iniesta få sticka nu då?
Motta är redan ersatt av Toure så en värvning av Lampard drygar ju bara ut mittfältet till 6-7 spelare på 2 eller 3 platser....
2007-07-03 15:12
(14) HenRy))))

Det är goal vi snackar om de tar rykten och en smula lögn och gör en artikel utav det hela.
2007-07-03 15:11
(14) HenRy))))

Hänger du inte med Barcas nyförvärv?

Ytterbacks positionen är den sista som behövs förstärkas för tillfället.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 15:10
Idag så lägger Barca bud på Lampard 120 miljoner. Gå in här och läs.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=342722
Barcelona Gaucho_10
2007-07-03 15:07
Ungefär som "the kid" , eller Ungen/Pojken
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 15:05
Vad betyder El nino?
Tacksam för svar.
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2007-07-03 15:00
HEJ!

“We’re not moving from FC Barcelona”

Once again, Eto'o was asked about the rumours that place him and Ronaldinho in other clubs and once again he gave the same answer: “Please, I’m telling everyone that neither I nor Ronaldinho, and I’m taking the liberty of speaking in his name, are moving from FC Barcelona”.

Nu får Milan glöma bort de.. FANTASTIK4 4ever..visca el barca
Barcelona r.Hyder
2007-07-03 14:57
(14) HenRy))))

Varför? Vi har ju köpt Abidal, som är tilltänkt som vänsterback eftersom att van Bronchorst dragit. Zambrotta är bäst ute till höger i en 4-backslinje och inte till vänster, även om han nästan är lika bra där. Att köpa exempelvis Miguel skulle leda till att vi måste bänka antingen Zambrotta eller Abidal (då denne knappast kommer ta steget in som mittback) och det anser jag bara skulle vara väldigt onödigt.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 14:54
Hej jag skulle gärna vilja se zambrotta spela på vänstern där han är bäst. Varför inte köpa mahadavika från hamburg väldigt bra back slår fina inlägg med. Han skulle inte vara dyr. Annars vill jag se Miguel från valecia. Vad tycker ni??
Delarocha
2007-07-03 14:51
Jocke77, håller nog med mer eller mindre helt och hållet.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-07-03 14:50
hahaha så roliga reals forum är dom bah här får du lite och skämmas för vi låg på 16 plats i världrankninngen jag undrar vart real ligger 31 tror jag:D
Barcelona Jocke77
2007-07-03 14:50
Det är många här som verkar övertygade om att Milito kommer att lyckas i FCB om han kommer. Jag avundas er optimism. Själv känner jag mig betydligt mer tveksam. Visst, det är en stabil mittback som håller bra La liga-klass, men jag skulle kunna säga detsamma om vår egen Rafa Marquez. Jag har sett en hel del av Gabi Milito de senaste åren och jag tror inte att han kommer att tillföra någon ny dimension i FCB, vilket jag tror att Chivu hade gjort med sin spelintelligens. Fast att prata om Chivu verkar ju va rätt meningslöst just nu, eftersom han ser ut att vara förlorad.
Med Marquez, Thuram och Milito befarar jag att vi kommer att stå med tre någorlunda jämbördiga alternativ bredvid Puyol och det var inte den situationen jag hoppades på.
Barcelona ze nemo
2007-07-03 14:48
BeLaGi: De båda är 27 år gamla i år.
Barcelona BeLaGi
2007-07-03 14:48
hur gammal e milito och hur gammal e chivu .. helst velat ha en yngre spelare
Barcelona Moha_puyol
2007-07-03 14:36
Ämne: Mycket bra match frå....
tack barca_eleve för att du hjälpte mig igår att titta på messi...

ha en trevlig sommar du med ;)
Barcelona barca__elve
2007-07-03 14:33
Mycket bra match från messi igår, ska önska alla en trevlig sommar för jag ska åka nu till Sarajevo, så hörs vi snart igen, hoppas Milito blir klar för barca :D.
Barcelona Moha_puyol
2007-07-03 14:32
lite tråkigt att gudjonsens pappa säjer att köpet av henry inte var alls bra?

det är ju så han menar
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-03 14:31
Guddy har ständigt uttalat sig om att han vill vara kvar i Barca. Det om något anser jag visar hjärta och jävlar anamma. Han vill verkligen vara kvar ännu en säsong och visa vad han går för. Tycker det är beundransvärd inställning med tanke på hur mycket speltid "björnen", som han kallas av medspelarna tack vare Sylvinho, har fått. Jag hoppas verkligen att han stannar och tål att sitta på bänken utan att tappa humöret. Han kommer att bli nyttig att ha, speciellt om det dyker upp skador, vilket det alltid gör hos oss som säkert alla minns.
Barcelona Cristocea
2007-07-03 14:28
Det kallas ju egentligen för TV suppotrar...
Annons: