/spanien/barcelona/forum/22834.aspx/spanien/barcelona/forum/22834.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona G och J Dos Santos
2007-07-06 02:13
Ser hellre Milito än Chivu i barca, dock tippar jag på att det blir Chivu till slut. Är jävligt nöjd i vilket fall som helst.
Barcelona (BARCA)
2007-07-06 02:09
Nån som vet när sport.es brukar uppdateras? Vill gärna vara vaken idag och se vem vi får chivu elle milito. Jag satsar på Chivu.
Real Madrid S. Ramos
2007-07-06 01:59
Tjena!
Första gången jag skriver här. Ville påpeka att ni går nog miste om målvaktstalangen Ustari som ryktas vara på väg till Getafe. Även om Valdes har varit mycket bättre den här säsongen än vad han brukar vara så tycker jag personligen ni borde ersätta honom. Ni är ju trots allt en toppklubb och med världspelare men ingen världsmålvakt direkt!
Barcelona les culés
2007-07-06 01:56
haha gooo morron calderon vaknade du nyss så hade plötsligt real rätvisa löner :D
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-06 01:50
Jag citerar dagens skämt a lá Calderon:

"Vi lever väl eftersom vi administrerar våra pengar väl. Vi kan inte tillåta oss själva att överspendera, vi måste justera rättvisa löner för varje spelare".
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-07-06 01:36
Ämne: så ni vet Messi ska ....
Varför ska inte Messi spela?. Är det bara för att dem ändå är vidare så dem låter spelare som Tex Gago spela ?
Barcelona Gabriel
2007-07-06 01:35
Myrran

Roligt att du nämner Camacho. Har varit grymt imponerad av honom sedan en lång tid tillbaka. Han kommer defenitivt att bli något att räkna med.
Delarocha
2007-07-06 01:25
Shi:

Men han är fortfarande värdelös...Vad va det han kostade 200 miljoner va?
Barcelona (BARCA)
2007-07-06 01:19
va?? Varför ska inte messi spela? Åhhh jag vill inte se Gago spela!!
Real Madrid Shi
2007-07-06 01:15
Ämne: så ni vet Messi ska ....
Om du tycker vissa spelare är okända så ska jag nog kunna hjälpa dig :D Gago spelar i Real Madrid, Barcas största rivaler, om du vill veta något mer så är det bara o hojta till!
Lacus Clyne
2007-07-06 01:09
Rambla (Anims Puyi):

Juve kan dregla över honom, men han stannar =D
Barcelona Christian____
2007-07-06 01:00
så ni vet Messi ska inte spela inatt såna okända spelare som sitter på bänken som gago ska spela inatt
Barcelona H.C Xavier
2007-07-06 00:29
Jag tycker vi har ett väldigt överflöd av spelare just nu, ingen som vet något om vad som händer kring Guily, Ezquerro. Mycket snack om transfers in men inte mycket om transfers ut.
Barcelona Suñol_
2007-07-06 00:17
Det verkar som Messis polare Ustari är klar för Getafe...Det var väl lite snack om att Barcelona hade ögonen på honom också...
Barcelona Myrran
2007-07-06 00:14
Vad trevligt att man få reda på vilken mittback som komemr till Barca imorgon, kan inte välja mellan Milito och Chivu. Två toppen backar med olika egenskaper, får ha fullt förtrodende för ledningen här.

Jag har blivit lite småkär i Atleticos Camacho efter jag såg han i U17 EM för någon månad sen. Kommer säkerligen bli en grym spelare, kämpade som jag vet inte vad verkade va över hela planen. Hoppas vi har någon sådan spelare i ungdomslagen, har inte set så mycket av tex. Crosas och Valiente om dessa är något liknande? Nån som vet? Vårt febrilt använda uppslagsverk Rambla kanske?
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-06 00:13
Jag lovar er grabbar hadde yayas bror kolo toure kommit så skulle han anpassa sig hur snabbat som möjligt och hjälpt barca att vinna alla möjliga titlar som det går att vinna, han mular ner alla som försöker springa förbi han, men dt e synd att dem inte är intresserade.
Han skulle nog viljat komma eftersom att hans bror spelar här.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-06 00:07
Lacus Clyne:

Av vad jag har läst i spansk media, ok kanske lite pro-barça media men även på diverse forum, är att Gabi ganska så tydligt deklarerat att han är lite av anti-madridista. Det har mycket med den övergång att göra, till Madrid 2003 som i sista stund blåstes av. Det pga av de vid hans läkarundersökningen felaktigt skyllde på någon skada och att han var alltför skadebenägen. Han blev mycket besviken då. Det har ju också visat sig i efterhand att han inte alls är skadebenägen och han har hållt hur bra som helst, trots den tuffa spelstilen han har.

Du vill väl självklart att han helst stannar förstår jag, men Juventus då?
Barcelona Gabriel
2007-07-06 00:04
Rambla (Anims Puyi)

Absolut. Även jag förstår Rijkaards resonemang, men precis som det finns argument för Chivus anländande till klubben så finns det även det för Milito. Han har erfarenhet av La ligas spel, det skiljer sig ändå endel från Serie A's. Nåja, hur det än blir så är det konstaterat att vi får en grym mittback till oss och det var det som vi alla ville, inte sant! : )
Lacus Clyne
2007-07-06 00:00
Rambla (Anims Puyi):

Bara ett antagande, inget jag igentligen trodde på.
Ser honom hellre hos er än hos Real
Barcelona Golazo de Messi!
2007-07-05 23:58
Ämne: Lionel Andrés Messi ....
Precis Lionel Andrés Messi!! Det är som bilar, lämnar du kvar nycklarna så är det du som är ansvarig! Dett forum är på liv och död verkar det som:)
2007-07-05 23:57
Jag älskar Gabi Milito, absolut. Men ser man förnuftigt på saken så förstår jag hur Rijkaard resonerar. Chivu är en kreativ och teknisk mittback, framför allt är han bra på bolltransport och en bra passningsspelare. Milito är en spelartyp som Puyol, aggresivt försvarspel som jagar anfallare över hela planen. Tror att Rijkaard vill ha lite balans, som med Marquez när han är som bäst. Problemet är bara att Rafa inte är vänsterfotad.
Barcelona Gabriel
2007-07-05 23:55
Lionel Andrés Messi

Låt mig isånnafall rekomendera dig till att logga ut dig själv efter du skrivit det som ska skrivas. För du vet, även om det är du eller någon annan som skriver det så är det ändå du som bär ansvaret utav vad som skrivs genom ditt användarnamn. Tänk på det nästa gång.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-05 23:53
Sry!

Det var inte jag som skrev Ronaldinho suger, det var min lilla kusin!
Sry
Barcelona Gabriel
2007-07-05 23:52
Rambla (Anims Puyi)

Jag väljer att avvakta tills imorgon bitti. Skulle det nu vara så att Chivu blir valet så litar jag fullt ut på att det är rätt val, även om jag själv hade föredragit Milito och det vet jag att även du gör. Men precis som det argumentet du drog upp, om Abidal är otillgänglig i någon match skulle Chivu vara en tillgång på även vänstarbackspositionen. Nåja, vi får avvakta och se.
2007-07-05 23:52
Camparn på nou:

Har också läst det om Marc Crosas, Pep hade stort inflytande där. Liverpool var ju och nosade även där.

Marc Valiente är en spelare med mycket god kontroll med boll. Det är därför han även är bra som pivote, vilket han fått spela i Barça B.

Lacus Clyne:

Du har inte gått vilse och gått in på fel forum? Madrid värvar så, inte Barça. Chivu har varit under luppen riktigt länge för Barça. Han är eftertraktad av Rijkaard just för sin bollkontroll och teknik.
Barcelona r10_ronaldinho_ronnie
2007-07-05 23:51
Det går fotfarande rykten om chivu ska han till real ,inter eller till oss hopas så klart han kommer men det blir så klrt svårt real kommer kriga om honom grabbar vad tror ni ?
Barcelona Suñol_
Rambla// Det är väl det som gör Chivu till en bättre truppmedlem än Milito men som mittback är Milito snäppet vassare vill jag tro av vad jag sett av dom båda...
Barcelona Messidona
nån som vet om dos santos ska spela idag för mexico i u 20 den visas på eurosport 2
Barcelona Messidona
2007-07-05 23:49
Ämne: Jag tror att det kan....
vi får se.. tror henry ankomsten har stor påverkan på honom
2007-07-05 23:48
Gabriel:

Varsågod och läs. Det verkar som om det nu är bestämt att det blir Chivu. Åtminstone om man ska tro den här källan. Tydligen så brukar dene Campos vara väl informerad.

Hans argument varför Rijkaard vill ha Chivu är logiska. Blir Abidal skadad eller avstängd, ska vi då lite till Sylvinho? Då är Chivu ett bra alternativ.

Det verkar som om de tre ex-blaugrana Popescu, Hagi och även Koeman har rekomenderat honom att välja Barça. För fotbollens skull och inte hänga upp sig på att tjäna lite extra pengar.

Nåja, ett rykte som alla andra. I morgon vet vi.
Annons: