/spanien/barcelona/forum/22827.aspx/spanien/barcelona/forum/22827.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-05 23:27
VnR #17:

Lilla hjärtat. Jag tycker att du ska gå till ert seriösa forum istället. Så kan du sitta där och hylla Robinhos 6 mål och diskutera om han ska ha en 9:a eller 10:a i betyg. Så blir alla nöjda.
Barcelona Gabriel
2007-07-05 23:27
Det är så jävla roligt när madridfans klagar över dombeslut som inte gynnar dem, dvs dombeslut som går emot dem i deras matcher, eller dombeslut som går för Barça i våra matcher. De ska knappast snacka, haha!
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:26
Ghazza /
Om du säger att jag pratar allan ballan så vet jag inte vad du ska tycka om Barca idioten som kom in på puerta del sol och riktade fula ord mot vår redaktion. Riktig idiot.
Barcelona Suñol_
VnR #17// Om din lillebror kallar dig för lilla hjärtat så är han inte riktigt frisk eller är det du som har lärt honom?
Men ärligt talat du ville ju jiddra så du är väl nöjd nu?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Skrattretande ett barn "VnR #17" har mage att be nån annan att växa upp.

Haha.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-05 23:25
VnR # 17

Du är ett skämt din fjolla gå ut härifrån gå och skriv lite dröm elvor i ditt forum
2007-07-05 23:25
Suñol_:

Jag har inte en aning faktiskt. Risken är väl att han blir utlånad till någon Primera eller Segundaklubb. Har svårt att se honom spela i Tercera division. Han är för bra att spela i den ligan. Om du frågar mig, byt ut honom mot Oleguer, men det lär nog aldrig ske.
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:23
Du bidrar inte med någonting mer än en dålig stämning. Inga personangrepp är tillåtna här. Du är varnad. /red
2007-07-05 23:22
Oj sorry för trippel inlägget sidan fasnade till.
2007-07-05 23:21
Vnr

Förstår påstår du en sak som inte stämmer klart som fan att folk rättar dig på den punkten, du har ju ingen som helst koll på sättet Ronaldinho gjort mål.

Göm dig inte bakom forums reglerna när du påstår en massa som inte stämmer.

Vnr

Förstår påstår du en sak som inte stämmer klart som fan att folk rättar dig på den punkten, du har ju ingen som helst koll på sättet Ronaldinho gjort mål.

Vnr

Barcelona Ghazza
2007-07-05 23:20
Alltid roligt när en vilsen maräng kommer in här och spelar allan ballan. =)
2007-07-05 23:16
VnR #17:

Lilla hjärtat. Du skrev till Eva och Anton och det med dryg attityd. Jag citerar:

"Eva och Anton vet inte ens vad fotboll går ut på. Riktigt horibla betyg de ger. Ronaldinho, 8? Öhm, han är inte ens värd en 5:a. 21 mål på formsvacka, inte så svårt när alla är på straffar och frisparkar som inte ens är straffar eller frisparkar. Haha, riktigt horibelt asså.
Pft."

Kom inte sen och lipa över för att du blir bemött på ett visst sätt.
Barcelona Suñol_
2007-07-05 23:16
VnR #17 // Jag kanske var lite otydlig jag tror att Laporta och Sorriano väljer att satsa på Milito, och spekulerade bara i varför dom skulle välja Chivu om dom nu väljer att satsa på honom.

Rambla//
Vad hände med Marc Valiente som ryktades att flyttas upp redan förra året innan Thuram kom?
2007-07-05 23:14
Klint:

Nej, han skulle gjort de 6 mål som Robinho mäktade med att göra. Skulle inte förvåna mig om han för det fick 9+ i betyg hos den vita sidan. :D
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:13
Fan vad ni Barca fans hatar att andra har rätt. En fråga till dig Rambla. Saknar absolut inte logick. Det är ni som gör det. Pratade med en person och vips så hoppade hela Les Rambles på mig. Och du säger att jag saknar normalintelligens. Läs er regel. Inga medelande med personangrepp eller hur?
Barcelona Klint
2007-07-05 23:12
VnR #17

Skriv du precis vad du tycker, men då får du räkna med att andra också gör det. Hur många mål skulle egentligen Ronaldinho gjort för att förtjäna en 8 i betyg? 30+?
Barcelona r.Hyder
2007-07-05 23:10
VnR #17

Det är fortfarande sådant som händer i fotboll, allt är inte rättvist hela tiden. Men jag klagar inte på att RVN gjort mål på felbedömda sätt, även fast det hänt (inte dem mest solklara straffar, men du förstår ju säkert vad jag menar). Acceptera bara att Ronaldinho är värd en 8:a i betyg istället för att hitta bortförklaringar (riktigt dumma sådana). Om du nog förstod vad jag menade så är det väll inga problem? En eller två av Ronaldinhos straffar kan betraktas som orättvist givna, men det är som sagt någonting som händer alla även spelare i Real Madrid.
Barcelona el Flaco
2007-07-05 23:10
Bara ignorera den unge merenguen. Är det verkligen lönt att försöka övertyga honom om en grej som inte ens är särskilt viktigt för det första? Låt honom skriva vad han vill, ge inte honom luft bara, det är det han vill.
2007-07-05 23:09
Ämne: Du behöver inte vara....
Självklart får man skriva vad man tycker, det är inga problem.

Får man då inte tycka att du tycker helt uppåt väggarna då?
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:06
Du behöver inte vara sarkastisk Klint. Får man inte skriva vad man tycker här inne på erat forum, kult.
Barcelona el Flaco
Akiljo//

Ingen orsak. Jag blev själv lite oroad tidigare under dagen. Jag vill ju också se Dos Santos. :)

VnR #17:

En fråga, varför saknar de flesta merengues logik och normalintelligens?

Vad går fotboll ut på? Att få bollen i mål måste väl vara bland det viktigaste?. Si?

Ronaldinho gjorde 21st i ligan (7 på straff, men de är egentligen oväsentligt). Trots det så är han ju egentligen inte ens anfallare utan en kreativ offensiv mittfältare som har en fri roll och vänsterkanten som utgångsposition.

Så va där ditt stora problem? Att några från Barças redaktion inte delar din åsikt vilket betyg han ska ha efter denna säsong? Tanken har aldrig slagit dig att åsikter är subjektiva?

Suck, dessa genier.
Barcelona tarrak
2007-07-05 23:05
VnR #17/ Ok jag ändrar mig! Straffen mot Celta var feldömd så han får en 5. Nöjd?
Barcelona Klint
2007-07-05 23:03
VnR #17

Nej du har rätt. Han har gjort 21 mål på helt felbedömda straffar och frisparkar.
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:01
R.Hyder /
Jag förstår precis vad du menar, men Ronaldinho har inte direkt gjort mål på ärliga straffar och frisparkar. Ska jag påminna dig. Mot Celta, var det straff när Gio trillade och överhuvudtaget frispark eftersom det inte var inne i straffområdet.. Kan du svara på det?
2007-07-05 23:00
el Flaco:

Ningunos problemas. Jag vill bara försöka få dig att gilla honom litegrann men jag överlever. ;)
Barcelona akiljo
2007-07-05 22:59
El flaco: Ok. Tack. det känns bättre :-)

PS. Känns riktigt bra med utvecklingen kring Chivu DS.

Visca el Barca...
Barcelona Leo_Messi19
2007-07-05 22:59
Ämne: Är det jag som är he....
Den går på Eurosport 2.
Annons: