/spanien/barcelona/forum/22826.aspx/spanien/barcelona/forum/22826.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-07-05 01:58
Messidona

Om du läser det jag skrev en gång till så ser du att jag skrev när han skulle användas. Leder man en match o det e 20 minuter kvar så tillför han mer än vad Xavi och Iniesta kan göra i mitten. det tycker jag iaf.
Barcelona Cristocea
2007-07-05 01:57
Ghazza//

Han kan klacka bort bollar, Piruetter, dribbla av anfallaren etc. Hagi i backlinjen. Plus ibland när hans passar så brukar han också kolla åt sidan alá Ronaldinho. Coolt va? Fast det är ju egentligen inte backens jobb.
Barcelona Messidona
2007-07-05 01:50
Ämne: Messidona

Rijkaa....
menar du allvar offensiv mittfältare...hmm... namn som iniesta,xavi,deco... man hade dessa spelare innan han kom han är tänkt som en "henke" men nu är han inte värd nån mer chans och borde byttas bort eller säljas, att byta bort han skulle vara lönsamast för barca... tänker på Man U som söker efter en anfallare där kan vi få Pique en framtida katalansk back
Barcelona Barcelonito
2007-07-05 01:46
Messidona

Rijkaard började fatta hur han skulle använda guddy först i slutet av ligan. som offensiv mittfältare. Alla visste ju innan säsongen att han inte va en Henke. Han e mer en krigare och kraftfull offensiv mittfältare som kan va nyttig att släppa in när man leder. Istället för Xavi kanske. Då kommer Gudjohnsen med sin kraft och engelska attityd att visa att han e nyttig. I slutet av säsongen gjorde Rijkaard det några gånger, dock var det för sent.

Cristocea

Barca har för många kreativa spelare. Glöm inte att Barcas största problem förra året va att de inte kämpade tillräckligt hårt. Milito kommer alltid att kämpa hårt som Puyol gör. Chivu däremot e lite tveksam på den delen.
Barcelona Ghazza
2007-07-05 01:45
Cristocea,

En fråga, hur tänker du när du säger att en back ska få oss och spela roligare fotboll? Oss, Barca, som kanske spelar vackrast i världen när vi vill. Han kanske sköter uppspelen lite snyggare än Thuram, men något skönspel lär det inte bli.
Barcelona Barcelonito
2007-07-05 01:41
Messi.com

Rojadirecta.com
du kan se matchen på sopcast eller TVants
Barcelona Messidona
2007-07-05 01:41
Ämne: Finns inget som tyde....
håller med om lampard ryktet att han inte behövs m.m

men en sak tycker jag annorlunda nämligen Guddy.. värd en chans till är han inte på denna nivå och Camp Nou som hemmaplan måste man leverara man la inte ut 100 miljoner kr för en medioker insats, sen så missade han avgörande lägen mot madrid i första El Clasico och mot chelski samma där... nej nej ingen andra chans
Barcelona Cristocea
2007-07-05 01:39
Kommmer Chivu, och om han fungarar i vårt spelstil. Så tror jag att vi kommer spela något roligare fotboll. Det är vad jag tror.

För Chivu, är tro eller ej en Joga Bonito lirare. Exakt som Popescu var förr. Möjligtvis Popescu visade större hjärta och mer initiativ i hans dueller.
Barcelona el Flaco
2007-07-05 01:38
Alla dessa rykten, spekulationer och falska nyheter, man blir galen. Bättre att vänta tills kl. 3 nästa morgon då de katalanska tidningarna (de enda jag läser) kommer upp med solida nyheter. Och om det inte står något då, bara att vänta i ytterliggare 24 timmar...
Barcelona Messi.com
2007-07-05 01:37
Nån som vet var man kan se brasilien matchen ?
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-05 01:35
Finns inget som tyder på att Lampard är på väg in. Det är ett rykte som har kommit från engelska blaskor som The Sun. Jag förstår inte ens att ni överväger att tro på detta. Skulle ledningen ens fundera på att värva honom så gör de sitt största misstag någonsin.

Hoppas faktiskt att Guddy stannar, vilket han själv också vill. Han är värd minst en chans till.

Nä, in med Milito nu. Han och Puyol kommer att jaga livet ur anfallare. :D

Bona nit!
Barcelona Messi.com
2007-07-05 01:34
Gudjhonsen borde säljas tillbaks till england han passar inte här och det där med lampard mot deco tycker inte jag skulle vara helt fel , för deco är inte precis min personliga favorit och det är inte guddy heller
Barcelona les culés
2007-07-05 01:33
hoppas att det blir någon klarhet i Chivu/Milito förhandlingarna. man vet ju inte vad man skall tro längre, för några timmar sen var jag helt säker på att chivu skulle skriva på för real men eftersom man inte har fårr höra nått från Chivu själv så blir man ju fundersam.
Barcelona Messidona
2007-07-05 01:32
vad tycker ni om lampard ryktet....
sen vad händer med Guddy.....

lite skrämmande att lampard kan vara på väg in...vart ska han få plats?
Barcelona Messi.com
2007-07-05 01:32
Zlatan skulle aldrig platsa i Barca han tar för stor plats , vi har redan ronaldinho som behöver mycket boll och nu henry som oxå gillar att hålla i bollen
Barcelona Barcelonito
2007-07-05 01:31
Cristocea

Jag skulle bli förbannad ett tag. För att en spelare som enbart kommer till våran klubb för pengarnas skull är inget man vill ha. Speciellt om han ska spela bredvid Puyol. Kungen som har tackat nej till löneförhöjning. Stor skillnad på deras personlighet.
2007-07-05 01:29
Cristocea:

Om vi säger så här. Risken för flopp är ju bra mycket större med Chivu än Milito. Med Milito så vet man vad man får. Stabil mittback som aldrig viker ner sig.

Dessutom, Milito och Ramos i Madrid hade skrämt mig mer än med Chivu på vänstern.

Om jag får gissa, så anar jag att Gica Popescu/Haghi trycker på att Chivu ska välja Barça. Bara en känsla jag har. Tror ändå att Chivu går till Madrid och så värvar vi Milito direkt efter.
Barcelona Messi.com
2007-07-05 01:28
Vet nån nått place där man kan streama brasilien matchen från ?
Barcelona kalle7
2007-07-05 01:24
Ämne: Zlatan é un zingaro.....
Är det ZLatan ibrahimovic du pratar om? Skulle bli överlycklig om han gick till Barcelona!
Barcelona Acar
2007-07-05 01:23
Ämne: Rambla (Anims Puyi) ....
Läs inlägget precis under ditt.
Barcelona Cristocea
2007-07-05 01:23
Jag bara undrar. Vad händer om Chivu kommer till Barca istället för Milito? Kommer ni gråta?
Barcelona les culés
2007-07-05 01:14
Rambla (Anims Puyi)

va skönt det vore om barca kunde välja mellan milito och shivu :D frågan e bara hur pålitliga dessa källor är. men det är ett svårt val, om man väljer milito vet man liksom lite mer vad man får, men chivu tror jag kan bli dunder sucse eller half flopp.

föresten någon som vet om mexico vilar Marquez i dag eller ?
Barcelona Barcelonito
2007-07-05 01:14
Mexico e redan vidare så de vilar sina bästa antar jag. ganska normalt. Eftersom det bara finns tre grupper så e schemat tätt. Så helt rätt av tränaren.

Tycker även att det e bra att Argentina drar ut Messi när de leder med 2 mål. Orka få en onödig skada på Messi liksom.
Barcelona Barcelonito
2007-07-05 01:10
Zlatan é un zingaro.

Han har också sagt att han skulle bli överlycklig om han spelade i Barcelona tillsammans med Messi. Sen lite gott o blandat om Barcelona också. ;)
Barcelona H.C Xavier
2007-07-05 01:03
Var är Marques?

För övrigt förstår jag inte vad G.Blanco har och göra i den Mexicanska truppen, än mindre varför han får speltid. Killen har inte haft ett rätt.
Valencia Zlatan é un zingaro.
2007-07-05 01:00
Lägg ner det snacket om att Milito kommer gå till Barca. Han uttryckte själv att han vill gå till en italiensk klubb, alltså Juventus. han sa också att han vill gå till en italiensk klubb för att hans förfäder spela där:D
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-07-05 00:58
Varför spelar inte Marques med Mexico?

2007-07-05 00:53
Just nu så föredrar jag faktiskt Milito, ju mer jag tänkt på det desto mer har jag kommit fram till att han nog blir den som blir bäst för oss. Visst, Chivu kanske är mer kreativ, men samtidigt så kommer han från Serie A. Vi vet hur det gick för Samuel, Cannavaro, Thuram. De dominerar inte precis. Milito är lite som Puyol, kämpar och ger aldrig upp. Personligen hade jag inte haft något emot att ha 4 st Puyols i backlinjen :D

Tja, pluggat lite vid sidan om och lärt mig så. Kan inte precis tala spanska utan jag förstår när jag läser texter. Sen finns ju alltid översättningssidor.
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-05 00:50
Ämne: Ämne: Ämne....
Bara att hålla tummarna! Vem föredrar du föresten?

Lite off topic, men hur har du lärt dig såpas bra spanska Rambla? Rent intresse eller?
Barcelona J.J
2007-07-05 00:49
Visst vi behöver en stabil mittback men vad sägs om den unga belgaren Vincent Kompany??? Hört att han trivs i Hamburg tror jag det är men iallafall killen kommer att bli om inte världens bästa så iallafall en av världens bästa mittbackar!!
Annons: