/spanien/barcelona/forum/22824.aspx/spanien/barcelona/forum/22824.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puna
2007-07-06 11:42
Hur kommer barca spela denna sesong som kommer?Laguppställningen?:P
Barcelona Puna
2007-07-06 11:42
Hur kommer barca spela denna sesong som kommer?Laguppställningen?:P
Barcelona Ghazza
2007-07-06 11:31
Jag ser fram emot den kommande veckan. Hoppas verkligen Milito blir klar snart =)
Barcelona Myrran
2007-07-06 11:27
Ämne: Har milito kommit ti....
Nej, men det sägs/har sagts att Barcas ledning har gjort Milito prio ett på mittbacks platsen och de lägger allt krut på Milito i fortsättningen.
Barcelona Myrran
2007-07-06 11:26
PILMA

Tackar för tipset om matchen, den måste jag se. Härliga lirare i båda lagen. Tror det var 11:an i Portugal som var riktigt grym när jag såg han senast.
Barcelona ronaldinhogaucho_fcb
2007-07-06 11:26
Har milito kommit till oss???
Barcelona PILMA
2007-07-06 11:22
Dos Santos vs Portugal i Eurosport kl 12:00
Barcelona Myrran
2007-07-06 11:18
Puna

Nej det är han inte, bara en ex-predsident som gått ut o varnat om att Dinho kommer gå i samma bana som Ronaldo. Sen tar dem även upp ett Cruyff citat som han sa typ i februari/mars om jag minns rätt.
Barcelona PILMA
2007-07-06 11:13
Puna
Du får nog läsa om det.

Te amo Ronaldinho para siempre

VISCA EL BARCA Y RONALDINHO/RONNIE/GAUCHO/DINHO/EL MAGO para siempre.
Barcelona Puna
2007-07-06 11:06
är det et skämt att ronaldinho ska till milan?:S
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-06 10:44
Roma tog sent igår kontakt med Barcelona och ville omförhandla priset. De är nog rädda att han annars sitter av kontraktet och går till Inter efter säsongen.

Barcelona ville inte ge Chivu €5m i årslön, men det kan ändras nu om Roma sänker sitt pris på själva transfern.

Jaha, denna soppa har vi nog inte sett slutet på ännu.

Sen när har fotbollskanalen.se haft någon koll? Det är gamla rykten de baserar sina artiklar på, det har hänt mycket sen dess.
Barcelona Kim
2007-07-06 10:42
Ämne: Va? Vad är det här, ....
Jaja, lugn bara lugn. Det är Per Zander, Madrids egen lilla födslovånda, som har skrivit det där. Vi vet alla vad människan anser om Katalonien i allmänhet och Barcelona i synnerhet.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-07-06 10:19
Va? Vad är det här, Saviola klar för Real eller är det bara ett skämt?

"Från och med måndag förväntas hursomhelst Real Madrid börja med en löpandebandpresentation av de klara nyförvärven. Schuster, Metzelder, Saviola..." (Kolla länken)

För övrigt står det att Milito inte alls är på väg till Barca utan till Italien, och isåfall är det väl Juventus. Jaaaa, denna Silly Season :)
Barcelona Tompa
2007-07-06 10:00
Gabriel Milito blir en fin, fin förstärkning i mittförsvaret. Det är visserligen inte helt klart än men det verkar ju ganska säkert nu att han blir Blaugranaspelare till hösten. Ett bättre val än Chivu tycker jag.

En backlinje med Zambrotta, Puyol, Milito och Abidal går verkligen inte av för hackor. Laporta och Tixi gör ett strålande jobb denna Silly season.
Barcelona ronaldinhogaucho_fcb
2007-07-06 08:57
Det blir nog milito =)
Här ser du sport.es på engelska för dom som inte fattar spanska kolla länk tipset =)
Barcelona Barca 666
2007-07-06 07:11
Det ser ut att bli Milito....Mkt bra val då Chivu lr hans agenter verkar vilja mkt pengar samt att han vill nog hellre spela för Inter.

Forza Barca
Barcelona Gabriel
2007-07-06 04:31
Precis som några redan nämnt så är Milito valet före Chivu. Väldigt bra val tycker jag. Milito var alltid min prioritering inför denna säsongen när vi pratar om att förstärka backlinjen. Tänk er bara vilket mittlås vi lär få med Gaby och Carles, damn. Än är dock inget klart än, men det lär bli det inom de närmaste dagarna, Milito befinner sig just nu och spelar Copa America, så fort som det är klart kommer han säkerligan att genomgå en läkarundersökning och skriva på kontraktet. Först måste man självklart komma överens med Zaragoza. De pratas om 20 mille, men det tror jag knappast på.

Nåja. Tror hur som helst att vi starkt kan räkna med två krullisar i backlinjen bredvid varandra nästa säsong.

Heavy metal i försvaret, hehe :D
Barcelona ze nemo
2007-07-06 04:08
Även enligt sport.es är Milito Barcas val. Kolla länktips för er som kan spanska.
Barcelona H.C Xavier
2007-07-06 03:36
Enligt El Mundo Deportivo så har Soriano och Txiki kommit överens med Militos agent Eduardo Gamarnik. 4 säsonger med option på ytterligare 1 säsong. Mer än 4 miljoner euro om året ska kontraktet vara värt.

Till alla som inte kan spanska:
Om ni söker på exempelvis sport.es på Google.com (alltså inte Google.se) så finns det en översättnings länk bredvid sök alternativen
Real Madrid S. Ramos
2007-07-06 03:27
Ämne: S.Ramos... han släpp....
Håller med dig fullt ut att Real Madrid bör rensa truppen. Helguera är en spelare som gör mig nervös spelar med huvudet vare sig bolle är 10 meter upp i luften eller två meter ner i marken. Salgado är ingen spelare man kan räkna med. Pavon och Mejia försvinner (tack för det!).

Casillias är bättre än Valdes. Bara det är att han är första valet i Spanien och kapten visar det. Valdes är inte ens andra eller tredje målvakt? Så kom inte och säg att Valdes är en bättre målvakt. Real Madrid hade ju problem i början av säsongen därför släpptes det inte massa mål. Som jag tidigare sa så har han gjort mycket bättre ifrån sig den här säsongen än tidigare men ändå tycker jag att en världslag som Barcelona borde ha en bättre målvakt, ser verkligen inte Valdes som ens som 10 målvakter faktiskt mycket är fakta sen är det även en smaksak. God natt :)
Barcelona Ettfan
2007-07-06 03:22
Barca Barca

Japp, ser ut så :). Hoppas han kmr istellet for Chivu som jag tror BARA er ute efter pengar

(ursækta stavningen ær i Norge)
Barcelona Barca Barca
2007-07-06 03:16
Vart vaken ända tills nu för att få ett svar, vem blir Puyols kollega i backlinjen. Rätta mig om jag har fel, men det verkar bli Gaby Milito!

Som sagt min spanska går på kryckor så=)
Barcelona barba
2007-07-06 02:53
1-0 Giovani dos santos, på straff som han själv ordnade :)
Barcelona (BARCA)
2007-07-06 02:52
Har matchen börjat?
Delarocha
2007-07-06 02:41
Skumt att man kan kalla Casillas en världsmålvakt när han släpper in fler mål än Valdés med Carlos, Cannavaro, Ramos och Salgado framför sig som är en bra(?) backlinje...
Valdés behöver inte ersättas.
Barcelona Joey
2007-07-06 02:19
S.Ramos... han släppte in minst mål om man tänker på hans speltid.. plus med det katastrofala försvaret i år så räddade han oss flera ggr... t.ex. Ruud i el clasico... han gör mindre tabbar nu.. mot LFC och Betis va de enda... men Betis så sov hela försvaret...kan inte bara skylla på han...han e 24 och lär sig med åren... målvaktens bästa år e efter 30... så han kanske blir världsmålvakt snart om inte han e det redan...han spelar ju som sagt för FCB...o jag måste lägga en punchline, så länge ni har Salgado o Helguera i försvaret så kan ni inte snacka om b-spelare i ett storlag :D

Visca El Barca
Barcelona G och J Dos Santos
2007-07-06 02:13
Ser hellre Milito än Chivu i barca, dock tippar jag på att det blir Chivu till slut. Är jävligt nöjd i vilket fall som helst.
Barcelona (BARCA)
2007-07-06 02:09
Nån som vet när sport.es brukar uppdateras? Vill gärna vara vaken idag och se vem vi får chivu elle milito. Jag satsar på Chivu.
Real Madrid S. Ramos
2007-07-06 01:59
Tjena!
Första gången jag skriver här. Ville påpeka att ni går nog miste om målvaktstalangen Ustari som ryktas vara på väg till Getafe. Även om Valdes har varit mycket bättre den här säsongen än vad han brukar vara så tycker jag personligen ni borde ersätta honom. Ni är ju trots allt en toppklubb och med världspelare men ingen världsmålvakt direkt!
Barcelona les culés
2007-07-06 01:56
haha gooo morron calderon vaknade du nyss så hade plötsligt real rätvisa löner :D
Annons: