/spanien/barcelona/forum/22822.aspx/spanien/barcelona/forum/22822.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BarcaLoover
2007-07-03 23:13
Lampard passar inte in i barcelona han har ingen chans att ta någons plats vems plats ska ha ta Yayas.Xavis.Iniestas.Decos Aldrig i livet eller jo han kan väll värma vår bänk ijalafall.
Barcelona Crosas
2007-07-03 23:10
Grymt gött me U-20 nu kolla in i Polen Janczyk grym centertank och dom 2mittbackarna!!!!

Kommer bli kul....
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 22:47
Lampard skulle aldrig kunna peta xavi eller iniesta men kanske deco? Kommer han får han sitta på bänken.
Barcelona Titi#14
2007-07-03 22:41
Hahahahah kolla här..
Barcelona är sugna på Frank Lampard om denne inte signerar nytt Chelsea-kontrakt. Ska Frankie Boy ta Andres Iniestas plats på bänken eller?

by PETER ANDERSSON en av Reöl´s redaktioner.
Drömmer han maybe.
Iniesta är lätt bättre än alla deras mittfältare.
VISCA EL BARCA Y INIESTA
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-03 22:24
Ämne: Ett chelseafan:

&....
Ja, chelsea fansen är ett gäng gamla drägg, det visste vi sedan tidigare :D

Messi filmade inte en enda gång igår. Även om jag tycker att han ibland gör rätt som filmar, de slag han får ta brukar inte många fotobollsspelare ta. Idioten som skrev det inlägget kanske missade Pereas armåbåge i strupen på Messi som nästan fick honom att kvävas. Men det kommer för alla spelare (även om det inte borde) när man skämmer ut motståndaren som Messi och dylika spelare gör. Men jag förväntar mig inget större uttlande från ett Chelshit-fan

Nåja, Messi kommer säkeligen mot motbevisa alla belackare de kommande åren.
Cádiz Sergi
2007-07-03 22:02
Ett chelseafan:

"btw spelaren som sitter på min darttavla, äckelungen Messi fortsätter att visa sin storhet i filmningar,maskningar och tjaffs..i matchen mot colombia var han i sitt esse. så till den grad att Véron sa till honom"

Gubben har tydligen inte sett Drogba i tillräckligt många matcher. Den där beskrivningen stämde överens på pricken, ja förutom att Drogba är några resor värre. Lägg där till att Messi just har lämnat tonåren och har några års mognad kvar, medans Drogba är snart 30. Jajajaja...
Barcelona (14) HenRy))))
2007-07-03 21:45
Jag har en känsla att Chivu kommer stanna i Roma.
Barcelona Crosas
2007-07-03 21:04
Rambla//

Exakt så jävla lätt hänt finns ju flera lag i dagens fotboll som har dom problemen, många lag i engelska å italienska ligan vet ja iaf typ leeds!!
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-03 21:02
Ämne: Rambla//
Haha Roma ....
Tottis lön, och att de tidigare köpte dyrt (Cassano tex) gjorde ju att de hamnade i ekonomiska svårigheter. Du minns väl hur vår ekonomi såg ut innan Laporta tog över. En halvgalen president lyckades slarva bort alla 500 miljonerna från Figo-affären på mediokra spelarköpt. Lägg där till fantasilöner och ruinen stormar närmare. Det är lätt hänt i alla klubbar.
Barcelona Crosas
2007-07-03 20:57
Rambla//
Haha Roma spelar tekniskt det jag gillar=) Grymt som fan skall till nästa säsong börja sätta mig in i ligan!!! hymnen e grym=)

fast dom verkar ha fett med skulder alltid välkända lirare som dom släpper=( Man minns ju Batigol liksom galen haha.....
Barcelona Klint
2007-07-03 20:52
Man hade nog blivit ganska irriterad som moderator kan jag tänka mig. Men det hade varit roligt att prova på.
2007-07-03 20:48
Crosas:

Nja, jag skulle bli tokig som moderator. Spärrarna hade haglat tätt dessutom, det hade blivit tomt i forumet. :D

Jag gillar faktiskt Serie A, har alltid gjort det. Denna säsong var väl inte så värst intressant i och med skandalen och Juventus degradering till Serie B. Roma är ett lag jag är svag för. Härlig passion hos fansen och i staden Rom, underhållande fotboll med Spalletti. Sen är deras klubbhymn, Roma Roma Roma, helt enorm. Nästan lika bra som Cant del Barça.

Fiorentina är ett annat lag jag också gillar.
Barcelona Barcelonito
2007-07-03 20:44
Klint

hahaha.. det skulle va det roligaste under sommaren :D Konstigt att han inte har kommenterat nåt alls själv angående flytt :s
2007-07-03 20:42
La Cibeles:

Tro mig, du lär märka när det blir personangrepp. Men när man får förklara saker om och om igen så blir det till slut fars av det.

Det är inte ens säkert att det blir någon Milito heller. Det ska kommas ihåg. Han ser dock ut som det bästa alternativet så som utveckligen har blivit. Chivu är bra, när han är hel för är det något han har problem med är det att hålla sig skadefri under en säsong. Dessutom så gör han tabbar, men det gör även Miltio och verkligen även Marquez. Trots det så har alla de stort spel i sig när det fungerar för dem. Vi står inte och faller med Chivu, det bör nog alla vara på det klara med.

Chivu hade passat bättre i Barça med tanke på det spelsystem de har. Sen så är det ju inte så som vissa maränger på ert forum tycks tro skadeglatt, att han väljer Madrid före Barça. Sanningen är att ville Barça ha honom till varje pris, så hade Madrid inte ens kommit till förhandlingar. Ledningen anser tydligen inte att han är värd de pengarna.

Det lär bli fler värvningar även om Milito skulle värvas. Det har talats om 5-6 spelare. Det kan ju visserligen vara en rökridå. Det är bara att avvakta. Jag tror att vi handlar in en mittfältare till.
Barcelona Klint
2007-07-03 20:38
Det roligaste i Chivu historien hade varit om han gjorde en kovändning och beslöt sig för att stanna i Roma.
Barcelona Crosas
2007-07-03 20:33
Det enda jag hört angående Chivu om var han kan tänkas gå är Hagi och popescu som skall ha gått ut i media och sagt att Barca är den rätta klubben för han och att han vore en dum rumän om han inte gick dit. Sen vet man ju inte om dom har snackat me CHivu visserligen men tror itne han går till Inter då det vore ett svek mot Roma supportrarna, men som sagt man vet ju aldrig i dagens fotboll???

Rambla//
Fan du borde ställa upp som moderator hade höjt forumet en nivå lätt...

På tal om onödiga köp min vän försöker få mig å bli intresserad av Itlaienska ligan så jag fick en Roma keps från Bangkok som var asful haha=) inget ont om Roma men min vän köpte värsta B-kvalitén!!!!!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-07-03 20:29
Angåeende mittbacks frågan. Varför inte värva in Kaladze från milan? Där har vi en världsback i sina bästa år för rea pris. Sen kan han ju precis som Chivu spela både vänsterback som vi behöver förstärkning på (Sylvinho håller inte som enda altetrnativ på bänken) och mittback. Sen är han bätre en en Marquez som mittback. Om en marginelt. Skulle inte han va en bra värvning?
Barcelona Barcelonito
2007-07-03 20:29
Jag ska fan i mig köpa nya barcatröjan med Abidals namn tror jag. Älskar när man kämpar så mycket att komma till en klubb för att följa sitt hjärta. han kommer inte göra nån besviken. Som han själv säger: "Jag är 100% vinnare".

Som Rambla säger: vill Milito komma så ska man satsa på honom. Han begär inte mer än va han e värd heller. Om vi behöver förstärkning till anfallet så skulle hans bror också bli intresserad om Gabi spelade för Barca :D dock inte så trolig värvning.

kungfurre

haha det skulle bli så coolt me de två som mittbackar :D 2 krigare med långt krulligt hår :D
Barcelona kungfurre
2007-07-03 20:25
Barcelonito

Har tänkt samma sak där med krullet:P Anfallarna måste ju blir rädda så fort de skulle se det mittbacksparet:D
2007-07-03 20:22
La Cibeles:

Det spelar ingen roll om man förklar 1000 gånger för dig, du tycks inte vara tillräckligt skärpt och intelligent för att greppa det ändå.

Så här ligger det till. Jag talar nog för de flesta när jag säger att många ville ha Chivu om det är till rätt pris och OM han själv visar en iver (som Abidal och Henry har gjort) över att komma till Barça. Nu verkar inte Chivu ha den karaktären och då kan det likväl kvitta. När sen Milito går ut och verkligen visar att han vill bli en blaugrana och han är alternativ 2. Vad ska vi göra menar du? Låtsas som om det regnar?

Dessutom, Milito blir mycket billigare i lön.
Barcelona Barcelonito
2007-07-03 20:17
Hade Chivu verkligen varit intresserad av att komma till Barcelona så hade han precis som Abidal satt lite press på sitt lag. Abidal e redan en favorit hos mig. Han sa flera gånger att han vill lira i Barca.
Nej till Chivu. In med Milito. Han vill spela med Messi :D och med hans frilla så får Barca världens krulligaste mittbackspar
Barcelona Klint
2007-07-03 20:15
La Cibeles

Inget illa menat, men hur vet du att Schuster vill ha Chivu? Det är inte ens säkert att vederbörande blir er nya tränare...
Barcelona Klint
2007-07-03 20:13
Vad är det egentligen med Chivu? Varför dröjer en eventuell affär? Är det Roma som vill trissa upp övergångssumman eller Chivu som bara är girig och låter klubbarna tävla om vem som ger den högsta lönen?
Barcelona Barcelonito
2007-07-03 20:10
Med Zambrotta o sen belletti behöver vi inga högerbackar mer. Bara en mittback räcker då har vi världsklassbacklinje med bra ersättare på bänken.

Det som e skönt e att vi kommer att få en riktigt bra back. Chivu e knappast den bästa av de alternativ som finns. Det finns många världsklassbackar och Barcas ledning e smarta nog att köpa en av dem och betala en mänsklig summa för han och en lön som han e värd o inte mer.
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-03 20:07
Frågan är lite hur Metzelder känner sig i en situation som denna.

Personligen tycker jag att Real Madrid visar prov på rädsla. Återigen känns det inte som det är någon tanke bakom nyförvärven.

Sen håller jag med Rambla angående Anderssons artikel, Blind för sitt eget lag. Patetiskt!
2007-07-03 20:03
Crosas:

Det är sant. Läste nyss att Roma tar en risk med att gå ut offentligt att en affär är klar. De är bara ute efter att få igen sina pengar de gav för honom, vilket man får förstå. Chivu själv har ännu inte uttalat sig om vart han vill. Det har ju tidigare sagts att han föredrar Inter, men jag antar att ett löneföreslag på €5m per år är lockande för rumänen.

Den hutlösa lönen, är det inte något marängen Andersson borde ta upp i sin artikel marängswiss? Det är lätt att håna andra spelares lönekrav som tex Torrés till Liverpool, när alla andra vet vilket lag som är det största skämtet när det kommer till transfersummor och löner.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-07-03 20:02
Jag tror att allt Barca behöver är en mittback, och det måste bli Chivu eller Milito.. annars om dom inte kommer så måste Alex komma och annars måste vi spela Marquez, för ingen annan "realistik" köp är bättre än Marquez!!
och till alla er som vill köpa en höger back..
som kostar typ £25mill, som Alves eller Miguel, drömmer ni eller, okk om ni vill köpa en bra höger back(och jag vet inte varför) köp nån som M.Richards i Man city eller någon biligare spelare!.. fattar ni vad jag försöker o säja?
Barcelona Barcelonito
2007-07-03 19:56
Coloccini e cool e han. en riktig mördare :D skulle va kul o se honom me Puyol i mitten me deras krull :D Robie Savage e en annan favorit hos mig som satsar friskt :D
Barcelona Crosas
2007-07-03 19:55
Ta det lugnt allesammans, Chivu själv måste väl ha en egen talan om vart han vill gå. Han borde väl själv kunna påverka egentligen vart han vill spela med ett uttalande och inte bli såld till högstbjudande. Så vitt jag vet så har jag inte hört något från han förutom att Roma verkligen försöker punga ut så mycket som möjligt för han. Vänta och se hoppas fortfarande han kommer till oss om det är det han vill??
Barcelona les culés
2007-07-03 19:55
in med Milito! han kommer att växa otroligt som spelare när han får spela brevid Puyol. det kommer även vara bra för både marquez och milito om det blir lite konkurans om första platsen, då jag inte tror att chivu hadde klarat av konkuransen.
Annons: