/spanien/barcelona/forum/22806.aspx/spanien/barcelona/forum/22806.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
blend
2007-07-07 23:15
F+++n Marc Valiente startar inte inte Calvo hller
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-07 23:08
Madrids Kviborg borde gå någon kvällskurs i ekonomi. Att omsätta 440 miljoner euro är knappast samma sak som att tjäna 440 miljoner. Men det är klart, när nästan alla artiklar handlar om att ideligen skryta, försköna och predika för omvärlden vilken fantastisk klubb det är, så kanske man inte är så nogräknade med detaljerna? ;)
Barcelona Vampíro
2007-07-07 23:07
Spanien-Jordanien börjar snart på eurosport. Hoppas på bra match från Calvo och Mark Valiente.
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-07 22:49
Hoppas Drenthe inte går till Real eller Chelsea. Han passar bättre i Barca! Har barca lagt bud på Drenthe?
Barcelona Crosas
2007-07-07 22:40
Kan du läsa och tala spanska eller ser att du tar mycket av din info från spanska tidningar??

Marquez skall garanterat stanna kvar, lite stommen i laget på senare år......
Puyiii
2007-07-07 22:37
El Kaiser får vi verkligen inte sälja till Atl Madrid. Aguirre får gå och leta nån annan stans.

Visca Barca y Rafa!
2007-07-07 22:31
Ämne: Rambla//
Du e nog f....
Heh, nej fan. Dagar som denna, där det regnar precis hela tiden, så kanske ja. Annars så behöver jag faktiskt inte sitta här speciellt länge för att hitta de uppgifter jag är ute efter.
Barcelona Crosas
2007-07-07 22:29
Rambla//
Du e nog fan den mest uppdaterade jäveln av alla här!!! Vad fan gör du på dagarna är Barca det ända som surrar eller=)
2007-07-07 22:16
Guily kostade €7m.

Ok, 5 resp 6 miljoner då. Stämmer uppgifterna att han själv blockerat förhandlingarna för att han vill till Barça så är det ingen svårighet att värva honom. Frågan är ju som sagt hur trovärdigt det är, och om Barça verkligen är intresserade. Det låter jag vara osagt.

Crosas:

Heh, den där Bronzetti säger ju olika saker varje dag. Ett tag så var det nästan klart att det blir Inter för Chivu. Två dagar senare var det så gott som klart att det var Barça. Madrid var nästan uteslutet enligt honom. Bara någon dag senare åkte Mijatovic till Rom och la ett bud. Då sa denna expert att det bara var fråga om timmar. Nu är det Inter igen. Bestäm dig någon gång.

Ta inte vad han säger på allvar, eller rättare sagt vad han påstås säga till tidningar. Smoke screens. :D

Gonzalo Hiquain:

Jag kollade upp summorna. Enligt dig så har Chelsea bjudit €5m. Enligt brittisk media och Chelsea på SF så har de bjudit £4.7m vilket är nästan €7m. Så vad ska vi tro?
Barcelona PILMA
2007-07-07 22:15
nån som kan översätta detta=D (*Länken*)
Gonzalo Hiquain
2007-07-07 22:13
Rambla för att vara nogran så har Los Blancos lagt ett bud på 6 miljoner och Chelski 5 miljoner
Barcelona Crosas
2007-07-07 22:13
Verkar som Chivu sagan blir slut snart drar förmodligen till Inter???
Barcelona les culés
2007-07-07 22:07
Rambla (Anims Puyi)

vet du hur mycket vi köpte Giuly för ?
2007-07-07 22:05
Giuly kommer inte att stanna oavsett vad några artiklar säger. Han vill ha sin framtid ordnad inom 2v, det är därför han säger så där. Mest handlar det om att han vill Barça ska sänka det pris man satt på honom så att han lättare kan hitta en ny klubb. Både Monaco och Marseille är/var intresserade men tvekar över priset. Även Roma, Tottenham och Newcastle har nämnts. Barça vill ha €6m för Ludo. Han själv vill ha en fri transfer.

När det gäller Drenthe, både Chelsea och Madrid sägs (rykten) ha bjudit ca €6m för honom.
Barcelona les culés
2007-07-07 21:47
Ämne: Tja! Jag håller med ....Huvudbävning
"bra till det priset" jag har inte sätt nått pris? vill gärna veta om du vet nått :D
Gonzalo Hiquain
2007-07-07 21:44
Verkar som Giuly stannar trots allt.

LÄNKTIPS!
Barcelona Vampíro
2007-07-07 21:43
Den här Drenthe verkar riktigt intressant, men först ska en mittback komma (Milito). Han hade varit en stor tillgång. Han är snabb, teknisk och ung. Av det jag har sett så verkar han vara en mycket bättre backup än Belletti och Sylvinho. Om han nu kommer så tycker jag att han ska få mycket speltid och ingå i ett rotationssystem. Men frågan är bara om man har råd med både Milito och Drenthe.
blend
2007-07-07 21:39
Rambla

Hur stor chans är det att Rayston Drenthe hamnar i Barca vill så gärna ha honom i Barca av det jag sett honom hoppas att Feynoord släpper till Barca för vi släppte Gio på Free Transfer

Tacksam för svar
Barcelona röd/blå
2007-07-07 21:36
Är det någon som vet om Maxi är klar för Sporting?
Barcelona Huvudbävning
2007-07-07 21:25
Tja! Jag håller med Crosas att det är läge att banta truppen lite och se vad man kanske kan få i utbyte. Ezquerro och Motta har ju nämnts som växel till Milito...lite väl frikostigt med tanke på att det handlar om några millar vid sidan av också.

Drenthe är nog en bra värvning, speciellt till det priset. Jag är bara osäker på om det är rätt tidpunkt.

Min största önskan är att krkic och Dos Santos får speltid till hösten.
Barcelona PILMA
2007-07-07 21:14
Sorry Dubbelpost begrepp inte vrf det blir så alltid är det så också för er andra.

VISCA EL BARCA
Barcelona PILMA
2007-07-07 21:14
Alltså killen ser så lovande ut skulle vara enormt bra om killen skulle spöa Real/Röv Madrid.
syftar om han skulle föredra barca före än Reöl.

(*LÄNKEN*)

VISCA EL BARCA
Barcelona Evička
2007-07-07 21:10
Xaviiiiii

Jo, den var snygg.

Kan du lägga länkar i "Länktips" så 1) gör du det enklare för för dem som ska kolla eftersom länken öppnas automatiskt och 2)förstör du inte layouten på sidan.
Barcelona les culés
2007-07-07 21:02
Drenthe e en riktigt bra värvning, dels för att han vill till klubben,han e ung,han kan spela på flera platser, han e riktigt bra. in med Milito och Drenthe så har barca gort sitt på tansfermarknaden för i år.
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-07 20:48
Hahaha kolla in den hära videon! Han gör en dinho. Man njuter!

http://www.youtube.com/watch?v=tR6ykshz72k&mode=related&search=
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-07 20:48
Barcelona Ordem e Progresso
2007-07-07 20:46
Crosas

Tror inte vi behöver oroa oss för att den nuvarande styrelsen skapar mer skulder än vad vi redan har.

Är helt övertygad om att skuldsaneringen går utmärkt, vilket vi kan märka på dem köpen vi redan har gjort.
Barcelona Crosas
2007-07-07 20:41
Ärligt talat grabbar den här killen liknar fan i mig Davids värsta kopian=) verkar vara grymt användbar med, kan använda han på flera platser, skulle ta upp en bra kamp med Abidal på kanten om han skulle komma??

E rädd för ekonomin dock vill inte vi skall ha skulder hängandes över oss men för d priset måste man nästan bara ta in han???

och sen måste man börja banta truppen ordentligt!!!
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-07 20:36
Ser ut som Boulahrouz från chelsea kommer gå till Sevilla. Dinho får möta han igen. Ska bli kul och se när dinho leker med han.
Barcelona Ordem e Progresso
2007-07-07 20:22
Hittade en gammal artikel från U21 EM, låter lovande.
Annons: