/spanien/barcelona/forum/22804.aspx/spanien/barcelona/forum/22804.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-08 13:52
Rijkaard har ett hemligt vapen. En tung centertank som backup om Samu skulle bli skadad även denna säsong. :D
Barcelona Barcelonito
2007-08-08 13:50
Rambla (Anims Puyi)

Slut på semestern? :)

Angående Milan så tycker jag bara synd om dem. Lite som Real, de lyckas inte köpa spelarna de vill och ger sig inte.

Angående Gourcuff så är han inte ens bland de 20 bästa talangerna i världen. Bara Barca har ett par 16-åringar som är bättre.

Annars är det intressant att Marca snabbt tar upp Milan och Ronaldinho nyheten så fort de märker att alla rykten de har skrivit som har vart på väg till Real är skitsnack. Marca presenterar Saviola, Dudek, Pepe, Metzelder medan Sport presenterar Toure, Henry, Milito, Abidal. Kan förstå att de är desperata :D

2007-08-08 13:46
De kan inte värva Ronaldinho den här säsongen hur mycket de än vill. Hans eu-status blir inte klar innan transferfönstret stänger. Han får sitt spanska pass tidigast i oktober och Samu får sitt tidigast omkring jul. Har ju svårt att se de två skulle försvinna i januari då de redan har spelat CL.
Barcelona tarrak
2007-08-08 13:38
Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]

Jag hoppas att du har rätt. Vi är ganska trötta på eran glappkäftade vicepresident.
Barcelona el Flaco
2007-08-08 13:37
Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]//

Va snackar du om? Ingen har nämnt något om Milan.
2007-08-08 13:36
Ashfin:

Sluta fåna dig. Milan vill ha Eto'o och Ronaldinho hur mycket du än försöker övertyga oss och dig själv om motsatsen. Tror du något annat är du mer än lovligt naiv.

Visst, om du tror att Milans ledning är övertygade om att Gourcuff är redo att ta över taktpinnen på Milans mittfält så lär du bli besviken.

Världens bästa talanger finns i Barcelona, de heter Bojan och Giovani. De har redan fått spela med A-laget och gör det riktigt bra.
Villarreal Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]
2007-08-08 13:31
Ahh, att ni inte fattar att vi inte vill ha tänderna.. Galliani LOVADE imorse att inte ta in någon mittfältare då det skulle störa en av världens bästa talang Yoann Gourcuff samtidigt som median skrev skitet..
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-08 13:17
Läste att Equerro var aktuell för Everton
Barcelona De Goda
2007-08-08 13:02
Hahahahahaha :))))))))))) Den var bra.
Barcelona el Flaco
2007-08-08 12:54
De Goda//

Hehe, naturligtvis:

"I år kommer det vara svårt att utmärka sig i ett lag med så många stjärnor...

...men med Henry, Abidal, Eto'o, Ronaldinho, Thuram och Touré...nog kommer jag att synas som aldrig förr"
Barcelona el Flaco
2007-08-08 12:52
Abbe//

Ja det bästa vore att vänta tills ligan/Champions kommer igång då kklubben kommer presentera listan över alla A-lags spelare med respektive nummer. Sen ska man tänka på att Motta, Ezquerro och Maxi kanske lämnar och då blir det fler nummer som blir tillgängliga.
Barcelona De Goda
2007-08-08 12:50
el Flaco!! Kan du inte oversatta pratbubblorna for mig som inte habla spanska. :)
Barcelona el Flaco
2007-08-08 12:50
De Goda//

Jag tror personligen att under Puyols frånvaro kommer Marquez och Milito att bilda mittbackspar. Milito tar över Puyols roll som chefen och Marquez tar rollen som spelförande mittback. Thuram ligger närmast till få plats i startelvan.
Barcelona Abbe_
2007-08-08 12:49
el Flaco

Okej, tack. Jag kanske är lite tidigt ute med tröjan då, borde kanske vänta tills nummerna är spikade.
Men tack för informationen!
Barcelona De Goda
2007-08-08 12:48
Ämne: De Goda

Okej, va....
Du far val vanta en manad eller tva sa vet du till hundra procent.
Barcelona el Flaco
2007-08-08 12:47
Abbe//

Under matchen igår spelade Touré med 24. Vet inte om han ska spela med den när ligan kommer igång eller om det bara var temporärt.
Barcelona el Flaco
2007-08-08 12:46
Hehe, skulle inte förvåna mig om Iniesta hade sagt detta i verkligheten.
Barcelona Abbe_
2007-08-08 12:45
De Goda

Okej, vad trist. FÖr jag ska beställa en tröja nu och det skulle vara kul att har Krkic på den, skulle vara roligt om det var rätt nummer också ;-)
Barcelona De Goda
2007-08-08 12:43
Riktigt seg forum alltsa. Abbe_ var inte sa saker pa att du far ett snabbt svar! Jag har vantat i 40 minuter, pinsamt, det verkar som att vissa har inne klarar bara av att snacka skit om andra lag.
Barcelona el Flaco
2007-08-08 12:41
SPORT skriver att, enligt engelsk media, så erbjuder West Ham 13,5 miljoner euro för Gudjohnsen men islänningen vill stanna kvar i Barcelona.

Om ryktet stämmer så hoppas jag att han lämnar så vi kan få in lite pengar för en spelare som spelmässigt inte passar in i Barca.
Barcelona Abbe_
2007-08-08 12:39
Hej! Hoppas att jag kan få ett snabbt svar av någon av er 24 stycken som är inne :-).
Nu när Bojan Krkic har flyttat upp i A-laget är det så att han får iniestas gamla nummer, alltså 24?
Barcelona De Goda
2007-08-08 12:03
Ar det bara jag som ar orolig over att ordinarie mittbackar inte har fatt spela ihop sig? Jag tror att sa lange som Puyol ar borta tar Thuram hans plats i laget , men sen undrar jag vilket som ar bast att starta med, Marquez eller Milito? Jag vill helst se Milito spela men det ar nog sakrast att Marquez borjar som trots allt kanner till laget mycket battre. Det ska ocksa bli intressant att se om Milito far spela CL matcher..
Barcelona De Goda
2007-08-08 11:52
bra sagt king raul och vi ar mycket stolta over att ni ser upp till oss. respekt
Barcelona Suñol_
2007-08-08 11:48
King_raul: Ja säg ett lag som inte är ett köplag?
kanske BK Krukan i korpen?
Skulle Barcelona bara spela med spelare från canteran så skulle mn inte vara mer än ett mittenlag så är det tyvärr...
Real Madrid King_raul
2007-08-08 11:28
born in barcelona,
Och barcelona är inte köplag då förmodar jag, lika strikta på värvningspolicyn som Bilbao eller?
Inte för jag pallar diskutera definitionen "köplag" en tionde gång, men att du hävdar att Madrid är ett köplag när ni har Touré, Abidal, Henry, Etoo, Ronaldinho, Milito osv osv ter sig lite löjligt don´t you think? Och snälla yrka inte "men dem kom för att dem älskar barcelona"... bättre kan du.
Vi är sådana s-tans köplag båda två! Lägg där till Atletico, Milan, Chelsea, Arsenal, Man U... listan är hur lång som helst.

Edit: Förresten gillar jag ert nya smeknamn
Los Catalacticos ;)

Barcelona El Gitáno
2007-08-08 11:19
BIB - Real har ju Silly Season á la Football Manager.. :-P
Barcelona Born In Barcelona
2007-08-08 10:27
Jag var inne i reals forum (där jag inte får skriva, jag antyde att real var ett köplag och då åker man ut)
Iaf så börjar även de inse villken jobbig sittuvasion de är i.

Den ände riktiga värvnigen är Pepe som de köpte för överpris. Spelare på önskelistan är Quaresma som var nära att gå till Ath Madrid för 22 miljoner euro, nu vill porto ha 40...
MAn jagar en viss talang i Fegernoord real bjuder 12 miljoner dom vill ha 18 och sist
Schnejder som många fans inte skulle ha något imot att klubben gav 30 miljoner för!

Det måste vara värmeslag i Madrid.
Barcelona COLLBLANC
2007-08-08 08:31
Kul att Giovani gör mål igen! Fungerar bra i laget med andra ord. Bra att få visa upp sig och det måste väl stärka hans odds för att få spela även i la Liga.
Barcelona Puyol5
2007-08-08 01:13
Blend

Det handlar om att Lulinha och Bojan är dem två mest omtalade spelarna som ska spela ungdoms-vm i Korea. Och att Barcelona länge jagat Lulinha, Barca rädds inte Corinthians höga prisvärdering av Lulinha och kommer fortsätta gå framåt för en transfer..
Barcelona Älskade Barça
2007-08-08 00:19
Matii

Helt rätt, fast jag stör mig mer på engelsmännen och alla svenska PL-älskare som tror att England är bäst i världen.
Annons: