/spanien/barcelona/forum/22800.aspx/spanien/barcelona/forum/22800.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona_Villutz
11/26/2007 18:55
vikken match imon! tror faktiskt att det blir oavgjort.. om inte så blir det en vinst med 2 - 0 eller nt..
Barcelona Hoshiar
11/26/2007 18:27
FCB#19

imorgon spelar dom
Barcelona FCB#19
11/26/2007 18:22
´spelar barca imrrn elr på onsdag?
Barcelona r.Hyder
11/26/2007 18:17
En sak som jag undrar är: hur många varningar Yaya Touré har? Det är väll 4-5 stycken nu tror jag. Så länge han inte missar Valencia eller Real Madrid matcherna så är jag nöjd. Espanoyl är inte precis lätta heller.

EDIT: Hittade nu, han har 4 gula kort.
Barcelona Hoshiar
11/26/2007 18:13
E det nån som vet vart man kan kolla på skytteligan Tack !!

Visa gjärna länk
Barcelona Henry14
11/26/2007 18:10
Barcelona V ValdeS
11/26/2007 17:19
Jag tror Bojan kommer starta imorgon tillsamans med Messi och Ronaldinho, hoppas vi vilar några spelare till machen mot espaniol!
Barcelona ViVa BARCA!!
11/26/2007 17:14
Hoppas Messi spelar en en halvlek. Mot Lyon vi behöver en tänd Messi mot Espanyol. Kommer bli oerhört tufft mot dom.
Barcelona Rambla
11/26/2007 17:11
Marc Ingla är ny vicepresident över det sportsliga. Det är en tjänst som varit vakant sen Sandro Rosell avgick.
Barcelona 2santos
11/26/2007 17:00
jag hoppas att bojan får spela från start :/

jag är snart med på topplistan :D (tipps)
Barcelona Barcelonito
11/26/2007 16:51
Den här sidan kanske visar lite mer om hur Barcas ledning ser ut nu. Det har blivit små förändringar av Laporta. Han gör det han kan för att förbättra klubben nu återstår det att spelarna och Rijkaard tar samma ansvar.
Lukas.RP
11/26/2007 16:42
Spana in min blogg som nu efter ett tag är uppdaterad. :D

Se länk!
Barcelona Barcelonito
11/26/2007 16:38
Marc Ingla blir Barcas nya Vicepresident. Han har tidigare haft hand om marknadsföringen i klubben. Unicef affären var hans idé för klubben och nu har han även skapat relationer med Unesco. Nu ska han vara länk mellan olika delar av klubben och Laporta.

Alla vi som såg matchen sist såg ju att Laporta inte har klippt sig på länge. Han behöver helt enkelt hjälp för att hinna med allt :D
Barcelona Criff
11/26/2007 16:37
Jag håller med dig där Barcelonito, dags att vila några eftersom vi mer eller mindre är klara i CL. Tror Dos Santos & Bojan kan klara att stå emot och åtminstone få oavgjort i Lyon.
Men iofs så är Ronnie tillbaks till nästa match.
Abidal tycker jag också behöver vila lite, ge Sylvinho lite speltid som faktiskt varit duktig.

L.Messi19, du behöver ligga 1a utav alla för att få Respekt skylten hehe.
Barcelona Barcelonito
11/26/2007 16:18
Jag tycker att Espanyol matchen är mycket viktigare och ser gärna att man vilar några mot Lyon. Henry gör redan det, Toure, Xavi, Guddy i mitten och låta Iniesta vila. Messi har haft 2 matcher med Argentina och 90 minuter sist. Skadar han sig så ligger Barca risigt till.
Barcelona L.Messi19
11/26/2007 14:41
Hur tror ni anfallet ser ut mot Lyon?

Själv tror jag Dinho-Guddy-Messi

Bojan hoppar sedan in och nätar ;)

Borde inte Dos Santos vara tillbaka snart?

Var är min respektskylt?:O:O

Tippade 3-0 :'(
Barcelona ViVa BARCA!!
11/26/2007 14:28
Jag själv har aldrig gillat Fabregas . Och vill inte se han i barca mer. Den spelaren som ska ersätta Deco är Diego i Bremen. Inget ont om Fabregas.
Barcelona Criff
11/26/2007 13:38
Hoppas man får se Eto komma tillbaks snabbt och ha skyttet i sikte denna gången :)
Lägg märke till min respekt skylt vid mitt nick ;) hahaha
Barcelona Lajjas
11/26/2007 12:47
Riktigt kul/viktigt att etoo börjar komma tillbaks. Känns verkligen som vi behöver honom mer än någonsin nu när vi har ett riktigt tufft spelschema framför oss.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
11/26/2007 11:59
Ämne: E det någon som har ....
Vad jag såg på video från träningen hade han ingen ny frisyr. Han hade bara ett hårband och ingen hästsvans som han har i vanliga fall.
Barcelona Brunito
11/26/2007 09:48
Ämne: "Fabregas also expla....
För mig är Fabregas välkommen till klubben. Han har sagt att han vill återvända till Spanien och för mig är han den perfekta ersättaren för Deco när han slutar i Barca. Och förresten, Fabregas fyller en helt annan funktion på planen än Bojan. Så visst behöver vi båda två.
Barcelona the culé
11/26/2007 00:55
"Fabregas also explained that it was Wenger’s pursuit of him that convinced him to leave Spain"

"When Fabregas left the club, the existing UEFA regulations meant that Barcelona weren’t entitled to compensation, a ruling that Manchester United exposed in bringing another Barcelona youngster, Gerard Pique"

är det nån som har koll på dessa skit regler som UEFA har ?

Är det fortfarande så att Engelska lag kan sno talanger utan att barca får ersättning?

Hoppas att Fabregas alldrig kommer tillbaka till Barca, han har svikit klubben som har gett han så enormt mycket.

Men igentligen vad ska vi med Fabregas till ? ... vi har ju Bojan :)
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
11/26/2007 00:36
E det någon som har en BRA bild på ronaldinhos nya frisyr ?..tack i förhand..
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
11/26/2007 00:34
oo gud, det e sååå mycke ja vill skriva, börjar med att det e så jääävla skönt o ha tillbaka ETOO, fy fan vad vi/jag/ni har saknat honom !!.. o sen vill ja tyvärr ta upp det med albanien, loggade precis in o läste alltihop nyligen o bara skrattade ihjäl mig,, "albanien ska göra så att sverige missar VM".."underskatta inte albanien"... snälla folk, lägg ner, det låter så löjligt..
Barcelona andreasbarca
11/26/2007 00:11
Ämne: Grabbar! Har en fråg....
jag lyssnar hellre på när läktarna kokar efter ett mål..
Barcelona ViVa BARCA!!
11/25/2007 23:36
Grabbar! Har en fråga vad tycker ni om att när nån barca spelare gör mål på Nou Camp så ska det komma upp en låt asså alltid i andra planer så sätter dom på en låt alltid när hemma laget gör mål. Tex real madrid har börjat också med det. Lalala den:D
Barcelona andreasbarca
11/25/2007 23:14
Ämne: Lite off topic kansk....Håller med? han är ju totalt värdelös nästan varje match ja sett. Lyckas inte me något känns det som. Så ja jag håller med dig, till 110% dessutom. Tyvärr har han inte kommit in i spelet än känns det som. Passar inte in helt enkelt. Bara hoppas det lossnar.

Sen tycker jag det var tur att vi köpte "rätt" Millito hehe. Tur att vi inte tog Guterstam-kopian Diego som öste in mål förra säsongen. Fy fan vad dålig han är, inte ett steg rätt.
Barcelona Sahandinho Kamal
11/25/2007 23:09
känns skönt att Etoó börjat träna lite hårdare nu! hoppas han kommer tillbaka i en match på Camp Nou, ooh va det kommer låta där då:)
Real Madrid real fen
11/25/2007 22:41
/Gotte Ja Henry har ju inte varit så där jätte bra i år.
Barcelona Dawelito.
11/25/2007 22:40
tyst du gotte
Annons: