/spanien/barcelona/forum/22794.aspx/spanien/barcelona/forum/22794.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid King_raul
2007-07-10 14:36
som mes que un club,
Ja Ronaldinho har nog bara veckopeng? Ni är så banala här inne, att yrka Real Madrid som klubben för peseteros när ni själv har lika höga löner på era "legosoldater". Att ni inte förstår att Ronaldinho, Eto´o & Henry mkt hellre spelat för samma peng i sina hemland. ALLA utländska spelare är "legosoldater" i grund och botten.
Säger det igen: Dem kom inte till Barcelona för att dem älskar den katalanska historien, hur mkt trångsynta culés än tror något sådant.
Barcelona Klint
2007-07-10 14:36
King_raul

Enda anledningen till att Saviola var kvar den gångna säsongen var för att ingen annan klubb ansåg honom vara värd den lönen som han kräver. Han bryr sig tydligen mer om lönespecifikationen visar 40 miljoner än om den visar 30 miljoner och han kommer till ett lag där han platsar och får spela boll. Är inte det ganska uppenbart?
Real Madrid BHFanatiKk
2007-07-10 14:35
Grabbar?
Vad tycker ni om Pepe?
Real Madrid King_raul
2007-07-10 14:33
Rambla,
Sen förstår jag inte vad du anser vara så nedvärderande med att jag ifrågasätter ditt uttalande om att Saviola är en legosoldat för att killen vill försöka komma in i en startelva och kicka boll?
Du anser ju att alla kommer komma ihåg honom som en "figo" som bara är ute efter pengar. Jag ser verkligen inte det betéendet hos Saviola som ändå fått "stå ut" rätt länge. Jag hoppas till och med han gör en "Eto´o" nu.

Barcelona Sóm més que un club
2007-07-10 14:32
Ämne: La Cibeles:

Vadå ....
Rambla:
Jo men han har nog kommit hem.
Casa de los peseteros de todos los tiempos.

Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-07-10 14:31
värvar Real ännu en mittback?
hmm... Satsar dom defensivt?
Barcelona kluivert_nr9
2007-07-10 14:30
Roysten Drenthe!!!
Har Barca ens visat något intresse för Hollands största talang som både spelar vänster/mittback samt pivote/vänstermittfält?
Känns ju lite onödigt att lägga en massa pengar på en ganska gammal och skadebenägen (men bra) Abidal, innan men ens har försökt få en spelare som Drenthe till klubben.
Han är ändå född samma år som Messi :/

... för övrigt så är Saviola en kackerlacka. Har alltid varit, och kommer alltid vara :)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-10 14:30
La Cibeles:

Vadå hem? Pinsam kommentar.

Ska du provocera kan du göra det med lite mer klass va.
2007-07-10 14:29
King_raul:

Jag fattar helt ärligt inte vad du snackar om nu.
Vadå kasta sten?

Ser du mig skriva nedvärderande på ert forum? Det är en sak om jag gör det här, det är mer politiskt korrekt för fan. :P
2007-07-10 14:28
Ämne: Ämne: Känns i....
Den är pinsam ja, just av den anledningen att Saviola om någon borde vid det här laget veta hur infekterat en sådan övergång är för många fans i Barcelona. Han kunde gå till så många andra klubbar som varit intresserade, fått mer speltid och lika mycket i lön. Nu lär han bara kommas ihåg som en bitter liten skit som försöker ge igen.
Real Madrid King_raul
2007-07-10 14:27
Rambla,
Tja.. "Grattis, då har valt rätt klubb i sådana fall."
Den är ju inte så nedvärderande?
Kasta sten i glashus?
2007-07-10 14:26
Ämne: Rambla,
Ja ALLA i B....
nej alla blir inte culés. Alla reder inte ut en Sudako heller.
2007-07-10 14:24
Ämne: Känns inte den värvn....
Jag har sagt det hela tiden, Saviola kommer att vänta utt sitt kontrakt och gâ gratis till den som betalar mest (inte helt osannolikt att de blev RM). Nâja kanske bänkarna pâ Barnabeu blir sköna för honom. Pinsam värvning.
2007-07-10 14:24
King_raul:

Nu är du fånig. Har jag påstått det eller? Varför ska du alltid snacka så nedvärderande om Barcelona här inne?
Real Madrid King_raul
2007-07-10 14:23
Rambla,
Ja ALLA i Barcelona är ju där enbart för att dem älskar klubben. Särskilt spelare som Schuster, Riquelme, Figo & nu Saviola för att nämna några.
Tro inte för mkt om Barcelona, alla spelare som joinar blir inte automatiskt culés och dansar la sardana för det...
Real Madrid BHFanatiKk
2007-07-10 14:22
Tjena grabbar ni svarade inte på min förra inlägg så ja kommer med en ny :D

Vad tycker ni om Pepe ? Hade ni velat ha honom i Barca?
Barcelona Klint
2007-07-10 14:13
tarrak

Håller med dig till 100 procent. Förstår inte varför han fortfarande säsongen 06/07 fick så mycket sympati från Barca publiken? Lite kul är det dock att Madrid letar spelare i Barcas papperskorg.
2007-07-10 14:12
Känns inte den värvningen lite som ett desperat försök från Calderon att ge Barcelona en känga? Som om någon i ledningen gråter över detta?

Sen fattar jag inte hur Saviola resonerar. Tror han verkligen att han ska få mer speltid och så mycket bättre betalt i Madrid. Nä fy fan, pinsamt av dig Saviola. Istället för att bli ihågkommen och omtyckt på Camp Nou blir du nu istället ihågkommen som en legosoldat som bara är ute efter pengar. Grattis, då har valt rätt klubb i sådana fall.
Real Madrid BHFanatiKk
2007-07-10 14:10
Håller ni med mej att denna Cls semifinal vill vi se åtminståne 3 Spanska lag

Barca
Real Madrid
Valencia?
och en till

Förra Cl va det inte bra från oss spanjorer
Barcelona tarrak
2007-07-10 14:06
Den lille kaninens girighet slutar aldrig att förvåna mig. Tänk som publiken på Camp Nou alltid har stöttat honom, trots att han enbart varit ute efter att tjäna så mycket som möjligt. Det skall bli ett sant nöje att se honom misslyckas i Madrid.
Barcelona tarrak
2007-07-10 13:52
Foadinho_2pac

Det stämmer.
Barcelona Ghazza
2007-07-10 13:50
Hmm, inte var det jag iallafall. Alltid tyckt att king_raul är lätt att snacka med, trots att han är madridista =)
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-07-10 13:50
Saviola klar?

Även om han är klar så är det ok, han gjorde ändå ingen nytta för laget :)

Själv kan jag inte läsa spanska det var en från real forum som skrev så.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-10 13:46
Ämne: Rambla

Ja, någon .... tarrak:Är du med i redaktionen eller nåt?
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-10 13:45
Rambla: Hur gammal är du?.Du verkar väldigt mogen i dina meddelanden och en bra person.
Barcelona tarrak
2007-07-10 13:44
Rambla

Ja, någon moderator spärrade honom för provokation, vilket jag tyckte var felaktigt, så jag låste upp honom igen.
Real Madrid Paco Buyo
2007-07-10 13:41
Jo, det vill till att Guardiola vet vad han gör.
2007-07-10 13:39
Redaktionen?

Var det någon som spärrade King_raul? Om så, av vilken underlig anledning då?
Valladolid Magnito_perez
2007-07-10 13:37
yaya Toure kan bli nästa Essien har jag hört.
2007-07-10 13:34
Paco Buyo:

Återväxten underifrån ser jag inte som något problem trots att Barca C försvinner. Problemet ligger väl mer i att kunna behålla spelare innan de tar steget från junior till senior, med tanke på att man inte får skriva proffskontrakt med spelare under 18 år. Vad för framtid kan man garantera dem i Barcelona? Osäker framtid för flera stora talanger som brittiska klubbar rycker i. Det lär ju inte bli bättre om a-truppen kommer fortsätta att se så här stark ut.
Annons: