/spanien/barcelona/forum/22789.aspx/spanien/barcelona/forum/22789.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid King_raul
2007-07-09 16:19
Rambla,
Chivu sket inte bara i det blå skåpet, han sket där två ggr.

Real Madrid King_raul
2007-07-09 16:18
Som mes que,
Ja men då har jag hellre en fyrbacks med en def.mitt som Diarra. Det är inte många lag som får det att fungera med en utsagd 3backslinje även om man har 2 defmitt framför... det borde väl ni veta?

Barcelona Sóm més que un club
2007-07-09 16:16
Ämne: Gonzalo,
Hur kan du....
Det beror ju en del pâ hur mittfältet är formerat ocksâ. Vad som kan se ut som en trebackslinje pâ pappret kan vara närmast en fembackslinje i verkligheten.
Men för mig fâr ni gärna prova. Speciellt pâ Camp Nou..........;-)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-09 16:16
Shi:

Precis. Det var det första Becali agenten krävde innan han ens var beredd att förhandla, €3m åt sig själv. Sen ville han ha €5m i årslön för Chivu, NETTO. Av madrid ville han ha tom ha €5.5m. Vem vill ha ett sammarbete med ett sånt ärkenöt?
Barcelona Karlssoooon
2007-07-09 16:14
Ämne: Gonzalo,
Hur kan du....
Haha! dagens kommentar :D
Real Madrid King_raul
2007-07-09 16:11
Gonzalo,
Hur kan du ställa den frågan om 3backlinje här inne? Bättre om du ställer dig naken på motorvägen och väntar på att bli överkörd av en lastbil.

Du pratar 3backlinje mot Henry, Etoo, Ronaldinho, Messi.... skyll dig själv.

Real Madrid King_raul
2007-07-09 16:09
Holländaren,
Det får tiden utvisa, det är en hel sommar kvar, vi har inte gjort speciellt många värvningar än, kan tycka att underhållande fotboll går lite hand i hand med vilka värvningar man gör, eller? Ni köpte väl inte Henry för att spela dödgrävarfotboll?

Barcelona Evička
King_raul

Det finns folk som inte har fattat det där med att "där alla tänka samma blir inte mycket tänkt" både hos er och här. Tyvärr.

Shi
Det kanske är lika bra att både ni och vi slipper honom.
Gonzalo Hiquain
Barca Style bestäm dej nu, Är du Barca,Arsenal eller Milan Fan?

Grabbar vad tycker ni om den här trebackslinjen?
Ramos-Cannavaro-Metzelder.

Är den bra elr svag. dålig?
Barcelona Holländaren
2007-07-09 16:07
På vilket sätt har Schuster presterat en underhållande fotboll, kan man undra? Kanske underhållande i den mening Marcus Birro tycker att saker är underhållande.
Real Madrid Shi
2007-07-09 16:04
"Madrid does not interest us, nor Barcelona," Chivu's representative said.

Mutar man inte agenten så vill han tydligen inte spela för en.
Real Madrid King_raul
2007-07-09 16:04
barca style,
Vad gör era anarkister i vårt forum då?
Vad menar du? Får man inte skriva i andras forum?

Evicka,
Precis.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-09 16:03
Kolla i länktips chivu säger nu att han inte vill till barca eller real

Konstigt innan barca valde Gabi milito före honom då ville han till barca,men nu går han emot det han själv sa.
Barcelona Evička
2007-07-09 16:03
Jamen, sluta tjafsa över att andra fans kommer in och vill snacka. Ni som inte tål det får väl låta bli att komma hit. En av idéerna med forumen är att man ska kunna diskutera över gränserna.
Barcelona barca style
2007-07-09 16:02
va gör madrid ungar här
Real Madrid King_raul
2007-07-09 16:00
Rambla,
Du menar hans förflutna i Real Madrid?
Nej såklart menar du inte det. :)
2007-07-09 15:59
King_raul:

Du har nog missförsått det hela. Jag tror inte på något sätt att han skulle försöka fördärva för Madrid eller inte göra sitt bästa.

Vi har kul åt värvningen pga hans förflutna. Är det så svårt att begripa? :D
Real Madrid King_raul
2007-07-09 15:55
Om ni på allvar tror att Schusters förflutna i Barcelona skulle påverka det minsta som professionell tränare i ett storlag så är ni verkligen mer korkade än jag vågat gissa.
Killen har ju spelat i Real Madrid, Atletico Madrid och tränat Getafe, dvs spenderat 3 av 4 lag i Madrid.
Har för mig en viss Luis Enrique gjorde ALLT för att spöa Real Madrid i el clasico? Borde han inte gett oss bollen hela tiden?
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-09 15:54
Schuster är ju inte känd som direkt okontroversiell.
Har gjort sig i princip omöjlig i alla storklubbar han spelat med och även i landslaget.
Verkar fungera bättre i de mindre klubbarna där han fâr vara störst. Tränrposten i Madrid har de senaste fyra âren varit nâgot av en katapultstol och tränare med betydligt lägre profil har sparkats.
2007-07-09 15:36
r.Hyder:

Frågan är då om vi skulle försöka värva Hugo Sanchez som coach?

Näe, skulle inte tro det va.
Barcelona AlexC
2007-07-09 15:26
Kul kollage där man får se hur fotbollsprofiler såg ut som barn.

Robinho, Saviola och Cesc har då inte förändrats mycket. =)
Barcelona r.Hyder
2007-07-09 15:25
För att inte tala om Saviola förresten.
Barcelona r.Hyder
2007-07-09 15:22
Rambla (Anims Puyi)

Hehe, dem signar Schuster, dem vill ha Fabregas, dem har ryckt i Koeman, dem ville köpa Puyol och ge honom dubbelt så bra lön. Vi må vara en bättre och unikare klubb än Real Madrid, men har dem inget vett i skallen? Gå efter f.d och nuvarande spelare och tränare från barça-leden. Lite kul är det ju ändå att dem bara kan kryssa för Schuster i den listan. :-)
2007-07-09 15:15
r.Hyder:

De har tidigare även varit och hört sig för om Koeman som tränare. :D
Barcelona r.Hyder
2007-07-09 15:14
iHala Robinho!

Ja, det är ju härligt för oss att ni signar en f.d Barça-legend som tränare. Jag menar det tyder ju på att ni inte har några egna att tillgå, så ni får rota bland våra f.d spelare. Att Schuster skrev på för er ser jag inte som något större svek än när han signade er som spelare.
2007-07-09 15:14
Ämne: Härligt provocerande....
Förklara gärna varför? Vad jag vet så finns det ingen ledig tränarpost i Barcelona. Har du hört något annat?
Real Madrid iHala Robinho!
2007-07-09 15:10
Härligt provocerande när han skrev på för Real också :D
2007-07-09 15:05
Haha, Schusters butifarra är lika rolig att se varje gång. Dessutom så gör han den två gånger i snabb takt. Så härligt provocerande. :D
Barcelona Cristocea
2007-07-09 14:59
Gabriel//

Kolla sidan jag har länkat,inställningar för att fånga Barca TV. En arabisk sida fast all det viktigaste skrivs med latinska bokstäver.
Barcelona Gabriel
2007-07-09 14:20
En snabb fråga, går det om möjligt att få in Barca TV i Sverige med parabol? Tack på förhand!
Annons: