/spanien/barcelona/forum/22788.aspx/spanien/barcelona/forum/22788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-11 02:59
Konstig kommentator i Goltv han ba: När Recoba är i bra form är han lika bra som alla andra spelare i hela världen.Den kille måste vara psyk,okej förut var recoba riktig bra men inte ens då var han i den klassen.
Barcelona Messilona
2007-07-11 02:52
gh
Barcelona Messilona
2007-07-11 02:52
gh
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-11 02:43
Kolla länktips bra stream utan nåt program tryck bara så kommer matchen rätt så bra kvalite o spanska kommentatorer.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-11 02:42
Japp nu startar matchen, hur tror ni det går för brasilien?
Barcelona Taherinho
2007-07-11 02:06
Brasil spelar kl 2.45 sänds på canal +. Ska till en kompis och kolla...och Grabbar även om han spelar för R***, så är han helt underbar och jag har video där han själv har sagt när han spelade i Brasilien att hans dröm är att spela i Barcelona även om han till slut gick åt andra hållet- Spelaren i fråga...Robinhooooooooooo

Och kom ihåg, Robinho spelar tio ggr bättre i A Selecao än i Madrid, anledningen: Det är skillnad på stjärnor som spelar med hjärta (i Selecao) och stjärnor som bara spelar (i Madrid). Saviola, WELCOME TO CAMP NOU NEXT YEAR!!!!

VISCA BARCA
Barcelona giovani
2007-07-11 02:02
Ämne: Kan vi inte sluta pr....Matchen börjar 02.50
Real Madrid iHala Robinho!
2007-07-11 01:42
Ämne: Ha ha, Robinha!

M....
Som jag poängterade ett antal gånger menar jag under tiden Samuel gick till Barca.
Barcelona barçaroffe
2007-07-11 01:23
Ha ha, Robinha!

Menar du pa fullt allvar att Raul i dagslaget ar battre an Etoo. I sf ar du ute o cyklar.
Raul for 5 ar sedan kanske, men inte nu langre, he he. Aven Ronaldo har tappat en del sedan han var som bast...
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-11 01:17
Kan vi inte sluta prata om Saviola. Han är Dålig! Han kommer säkert sitta på bänken eller spela. Men ja bryr mej inte. Han är klen och dålig. Snälla vi har Henry. Jag själv kan inte fatta det än att vi har Henry!! Är så glad. Vi vinner ligan lätt. Saviola kommer inte få det kul när han kommer till Camp nou. Ska bli kul och se. Nån som vet vilken tid brasil spelar idag?
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-11 01:17
Baiano lär inte bli kvar ändå. Det ryktas om att Stoichkov får med sig tre andra canteranos från La Masia istället, Marc Crosas, Marc Valiente och Jesus Olmo.
2007-07-11 01:16
Celta ett lag som kommer gå upp till La liga tror jag personligen hade varit bra för honom. Spela med Baiano också som är en duktig anfallare men om han inte vill själv så.
2007-07-11 01:14
Ämne: Är det inte smart at....
Det kan man ju tycka, men han själv vill ju inte det. Kanske känner han att man inte har tillräckligt förtroende för honom om man lånar ut honom? Han kanske vill se och lära av de andra i laget? Vad vet jag.
Real Madrid Raul El Capitan
2007-07-11 01:13
Rambla

Okej tackar, då gör väll ni något smart med era canteranos till skillnad vad vi gör. Sorgset, men inte bryr ni er om det: )

Hasta La Pasta, På återseende
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-11 01:12
Jävla Chelskit, borde uppfostra egna talanger istället. Tack för den glada nyheten Rambla :)
2007-07-11 01:11
Är det inte smart att låna ut Bojan? Eller till ett La liga lag isåfall?
2007-07-11 01:07
Raul El Capitan:

Förnuftigt resonemang. Dessutom, Barcelona ger inte Madrid någonting. Det är den lille kaninen som är fri att göra precis vad han själv vill. I Barcelona ansågs han inte räcka till. Dessutom så vill man hellre satsa på canteranos som Giovani Dos Santos och Bojan Krkic.

Bojan spelar med A-laget ja. Det är nog tänkt att han ska få speltid i CdR. Stoichkov var på Camp Nou idag och snackade lite med Txiki. Givetvis kom han in på Bojan, och det visade sig att han ville ha med honom tillbaka till Celta. Det blir inget av med det blev Txikis svar.
Real Madrid Raul El Capitan
2007-07-11 01:00
Hej Jag kommer i fred, so chill

Måste bara säga till alla de cules som säger att Saviola var Barcas bänknötare och att ni tror att Saviola spelar från start.På ett sätt så hoppar han från en bänk till en annan bänk. Han petar inte Ruud eller Raul samt så ska Soldado också va förre Saviola.

Så att säga att ni ger era bänknötare till oss för att de sedan ska spela i startelvan hos Real är nog att ta i lite för mycket.

EDIT : Spelar Bojan med A-laget nästa säsong?
2007-07-11 01:00
ZARM:

Japp, det är sånt här som gör det så underbart trots tråkiga nyheter om Saviola. Visserligen har jag lagt honom bakom mig nu. Orkar inte bry mig.

Nu är det bara José Carlos Terron som ska ge Wenger och Arsenal kalla handen, sen så är allt frid och fröjd.
Barcelona ZARM
2007-07-11 00:57
Ämne: Läs det här!

Gai ....
Delar din glädje Rambla, det är så härligt att vi har så unga, talangfulla spelare som har hjärta för Barca!!!
2007-07-11 00:53
Läs det här!

Gai Assulin, den israeliska jättetalangen i Barça har beslutat att hans framtid är i Barcelona och inte i England. Trots ett stort bud från Chelsea, vill den unga spelaren vara kvar i Barcelona och påbörja sin profissionella karriär i Spanien, medveten om att det varje år blir allt svårare att ta sig in i a-truppen och att det inte kommer att bli någon dans på rosor.

Det är nu fyra spelare från La Masia som tackat nej till Chelsea, Bojan, Giovani, Iago Falqué och nu Gai Assulin.

Vilka underbara nyheter. Jag är så glad så glad. :)

Saviola who?
2007-07-11 00:53
Orättvist att bedömma hans tid i Sevilla och Monaco tycker jag. Svårt att tappa motivationen och en striker som du vet behöver bra med spelare.

Och ja, Samuel har varit bättre än Raul och Ronaldo sen han kom till Barca kanske inte Ronaldo den första säsongen men iallafall Raul.

Men på tiden vi ägde Etoo var Raul och Ronaldo klart bättre spelare båda spelarna var på topp, Det var säsongen efter Raul började dala ordentligt...

Och jag vet att Ronaldo spelade bäst i barca, var dock ungefär åtta år på den tiden men kommer ännu ihåg han för han var min stora idol fast Real var dock mitt favoritlag iallfall, pga släkten.
Barcelona ZARM
2007-07-11 00:51
Saviola fick mängder av chanser att visa att han platsar i Barca den gångna säsongen. Personligen tycker jag att han gott kan få värma real bänken om han så vill men hade han velat göra något vettigt för sin karriär hade han inte valt real!
Barcelona Kim
2007-07-11 00:42
Ämne: Jasså det är jag? Nå....
Med en gymnasts smidighet undviker du att bemöta kritiken. Raúl och Ronaldo har, under samma tid som Eto'o har varit i Barcelona, inte varit närmelsevis lika bra som Samu. Kanske ska tillägga, att Ronaldos absolut bästa period, var den när han spelade i Barcelona. Men det har du väl förträngt?

Nej, ingen spelare blir bra på bänken. Men det var knappast på bänken han satt under säsongerna i Barcelona, Monaco och Sevilla. Ändå presterade han inte tillräckligt för att få vara ordinarie hos oss. Tydligen har ni tutat i honom att han kommer vara det hos er - eller så överbetalar ni bara honom, ungefär som ni brukar göra med era spelare.
Barcelona Barcc
Intressant att man nu kan tycka Saviola är såååå bra. De vill ha Saviola like lite som vi vill ha Higuain. Punkt.
Barcelona Joan Gamper.
Ämne: Jasså det är jag? Nå....Så synd att inte Ronaldo spelar kvar då.

Vem skall Saviola peta i anfallet i Real Madrid?
Eller kanske skall ni lira med en mittback på topp, hehe skämt o sido.

Saviola ut och Henry in känns ganska bra även om El Conejo valde Madrill.

OCH! Såg på din "kanon och kalkon" att du har "tallangerna" på kanon, vilka syftar du på då?
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-11 00:38
HELT ENKELT: VISCA EL BARCA, O HATA REAL
2007-07-11 00:36
Jasså det är jag? Nåja tänker inte sänka mig till "jag har varit fans längre än du" nivån.

Som sagt vi hade ju Raul och Ronaldo som var och kommer vara bättre anfallare än Etoo..

Dessutom så är det väll lätt för er att säga att Saviola är dålig nu när ni släppt han, ingen spelare blir bra på bänken.
Barcelona Kim
2007-07-11 00:26
Ämne: Visst Samuel var bra....
Madridista sen igår förmiddag, eller? Det var inte direkt så att Real släppte Eto'o utan någon som helst diskussion. Mallorca sålde till Barcelona. Eto'o själv ville till Barcelona. Madrid hade helt enkelt inget annat val. Antingen försöka ta honom själva, eller sälja honom till Barça.

Och ja, Samu pangade in i det närmaste 20 mål varje säsong även i Mallorca.
Barcelona Barcanist
2007-07-11 00:26
men enligt nån hemsida jag läste på är det rijkard som släpper saviola frivilligt

"Saviola har tidigare sagt att han hör hemma i FC Barcelona.. Men rijkard däremot vill inte ha honom på nou camp och släpper hon därmed till real madrid

Saviola får nog akta sig för kastande grishuvuden på vägen ner"
Annons: