/spanien/barcelona/forum/22779.aspx/spanien/barcelona/forum/22779.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-08 15:05
Rambla/

Jag läser inte ens AS(s) artiklar längre. Men jag har dock hört talas om detta sedan tidigare från en annan källa (kommer ej ihåg vilken). Men speciellt trovärdigt tar jag det inte för.

Faktumet att Chelshit ska kunna lura två av de största talangerna vi kanske skapat (Bojan och Giovani) som båda spelar med A-laget, med världens hetaste och bästa spelare, ser jag som högs osannolikt, omöjligt med andra ord. Det kommer aldrig ske, så Arnesen får nog spionera på andra ställen.

Iago tror jag knappast lämnar då alla tränare sagt att han nog kommer ta en plats i a-truppen de närmaste åren. Plus så är han en grov Cule som redan tidigare tackat nej till just Chelsea.

Bara rubbish enligt mig.
Barcelona les culés
2007-07-08 15:02
Rambla (Anims Puyi)

de får ju inte bara hända, men dom kan ju glömma både bojan och dos santos men eftersom Iago Falqué inte blev uppflyttad(vad jag vet)så finns det kanske han vill flytta på sig eller?
Barcelona Alonso_nr 14
2007-07-08 15:01
Chelsea rycker i allt å alla tyvärr. Va för slags kontrakt har Bojan å Dos Santos??. Mexikanarn har varit grym i U20 hittills.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-08 14:27
Ok, jag vet att detta är AS men i alla fall. Enligt brittiska källor som AS hänvisar till, verkar det som om Chelseas så kallade talangscout Frank Arnsesen har bestämt sig för att göra allt för att sno åt sig Barcelonas 3 största kronjuveler. Det är inga mindre än Bojan Krkic, Giovani Dos Santos och Iago Falqué man vill åt. Bojan och Iago har redan fått feta anbud som de inte ens lyssnat på men detta avskräcker inte Arnesen som hoppas att man kan sno åt sig åtminstone 2 av talangerna.

Jaha, ska man nu behöva oroa sig för varenda stortalang som kommer fram ur La Masia?
Barcelona tarrak
2007-07-08 14:10
Evièka/Haha! Man skall åtminstone se till att ha ett fungerande VISA-kort. Och har man en gång kommit på kant med munsårsmannen i receptionen så har man problem.
Barcelona Evička
2007-07-08 14:04
Ghazza

Tänk bara på att betala cash om du väljer Opera. Har hört ryktas att de inte alltid är trevliga om man kommer med betalkort. Betalar man kontant är de hur bra som helst.

Har jag fel tarrak?
Barcelona Ghazza
2007-07-08 13:58
tarrak,

Det låter super! Blir ju både billigare och skönare för mig och brorsan om man tar ett dubbelrum där istället! =)
2007-07-08 13:51
tarrak:

Tackar, jag addar den till mina övriga hotell-favoriter. Det börjar bli en innehållsrik samling nu. ;)
Barcelona tarrak
2007-07-08 13:47
Jag kan rekommendera Hostal Opera, som jag länkar till. Ligger 50 meter från Ramblan och ett enkelrum går på 46 euro. Frukost ingår inte, men det kan man köpa i La Boqueria som ligger ett stenkast därifrån.
Barcelona Joey
2007-07-08 13:36
Ämne: Joey,

Äsch, det v....
hmm du kanske får se honom lite, men man vet aldrig, kanske e inne i gymmet o tränar... vi får hoppas att han tränar med laget iaf !!!
Barcelona barca__elve
2007-07-08 13:36
Skulle nagon kunna beratta lite om vad som har hant den senaste veckan, vett bara att man inte jagar Chivu langre, och gar istallet for Milito. Ar pa semester i Sarajevo sa jag kan inte skriva dom tre sista bokstaverna..
Barcelona Joey
2007-07-08 13:35
Ämne: Ämne: Ghazza ....
Joan Gamper

det går att köpa från Camp nou eller från barcelonas officiella hemsida, det handlar inte om paketresa... går att köpa endast biljetterna !!!
Barcelona Joey
2007-07-08 13:34
Ämne: Joey // vart bokar d....
jag har inte bokat ännu... när tiderna fastställs och man kan boka så brukar min syrra som bor i Barcelona fixa allt till mig... man kan köpa från fcbarcelona.com, det e samma sak liksom, fast kanske lite billigare ifall du känner nån som bor i Barca och kan köpa från Nou Camp !!!
blend
2007-07-08 13:31
Rambla

Har blivit lite tyst angående Milito har du något nytt om honom ??

Rayston Drenthe hur stor chans e det att han hamnar i Barca??
2007-07-08 13:27
Lionel Andrés Messi:

Min länk är på engelska. Åtminstone så är den det för mig. Om du fått det på spanskas så ta dig till startsidan om byt språk där, eller om det går redan där du nu befinner dig, så ska jag guida dig rätt sen.
2007-07-08 13:26
Cristocea:

Känns väl inte aktuellt längre? Txiki säger självklart att det är ett alternativ för att inte Zaragoza ska bli för kaxiga.

Läste idag påståenden/rykten att Chivu redan gjort klart med Inter för ett halvår sen. Lönen var redan då bestämd att bli €4.5m netto per år. Agenten Becali hade blivit lovad €3m i egen ficka.

När sen Barça blev inblandande, krävde agenten samma summa till sig själv och högre lön för Chivu än vad Inter erbjöd eftersom man lovat Inter redan, €5m krävde de i lön. Sen när Madrid dök upp krävde de €5.5m i lön av dem.

Så vad tror du? Med alla dessa rykten i omlopp, tror du att Barças ledning är så värst intresserade nu? Spelar ingen roll att Chivu när han var i Ajax så gärna ville spela för Barcelona. Det kunde han ju visat på ett bättre sätt kan man tycka.
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-08 13:25
Vill inte se Chivu i Barca! Aldrig! Han är bara ute efter pengar. Tycker man borde va nöjd så mycket pengar han får.
Barcelona Ghazza
2007-07-08 13:24
Själv är ekonomin inte vad den brukar vara. Så vi bor på vandrarhemmet Rambla & Catalunya 84, beläget just där. Helt okey vandrarhem, men hallå, man är ju ute och svirar på stan för det mesta. Vem behöver ett fancy hotell? ;)
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-08 13:24
Rambla

Din länk är lite svår och förstå gick inte precis att översätta på babel fisken heller.
Barcelona Cristocea
2007-07-08 13:19
Är vi fortfarande intresserad av Chivu? Finns Chivu i baktanken fall i fall Milito inte kommer?

När han var i Ajax så sa han att hans dröm klubb skulle var Barcelona.
2007-07-08 13:18
Hotel Triunfo, prisförslag €45 natten. Hotellet ligger centralt, intill den gamla stadsdelen Barrí Gotíc och är bara ett stenkast från huvudstråket La Rambla. För en eller två nätter känns detta hotell fullt dugligt. Sök på hotell, skriv in summa €60 så kommer detta hotell upp som ett av förslagen. Klicka på Location så får ni upp en liten karta, eller +information för att se lite bilder på rummen.
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-08 13:14
Ämne: Xaviiii:

Varför e....
För jag brukar läsa på goal.com kan inga bra sidor där man kan läsa om vad som har hänt. Exe nåt nytt.
2007-07-08 13:10
Xaviiii:

Varför envisas med att fråga samma sak dag ut? Du har fått svar flera gånger känns det som, att det finns rykten om det. Varför skulle vi säga annorlunda idag?
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-08 13:06
Nån som vet om Milito och Drenthe är nära på att skriva på för Barca?
Tacksam för svar.
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-08 13:06
Det låter inte helt fel.

Jag funderar starkt på Valencia matchen iår. Känns på någotsätt att det är Barcas tur i år att göra en kanonmatch mot Valencia efter de senaste två årens otacksamma resultat.
2007-07-08 13:05
Du, det blir nog svårt att undvika att låta blir. ;)

Jag sitter även och klurar på Skottland och Hearts-matchen i Edinburgh.
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-08 13:02
Ämne: Ett tips är annars l....
Blir det någon Barcelona resa i år Rambla?
2007-07-08 13:01
Ett tips är annars länken. Klicka på Easy, sök sen efter hotell i Barcelona. Det var inga problem att hitta med priser mellan €45-€70 natten vid tidpunkten för Joan Gamper-matchen.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-08 12:58
Joan Gamper.

Tack för tipset, så jävla tacksam! :D
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-08 12:44
Till er som har funderingar på Joan Gamper matchen har jag ett par tips.

Biljettköp: Länktips. Där brukar jag köpa biljetter till de matcherna som anses vara lite "osäkra" att chansa på. Har funkar utmärkt för mig.

Det bästa sättet enligt mig, iom att flygget anländer såpas sent till Girona är att bo första natten i Girona. (Flygplats Hotellet Vilobi Hotel, är ett billigt hotell som ligger precis i flygplats "området".)

Lionel Andrés Messi.

Priset beror givetvis också på var hotellet är belägrat. Barceló Hotel Sants är att föredra. Är belägrat precis vid tågstation i Barcelona samt Metro 100 meter från hotellet därifrån kan du ta dig överallt. 20-25 minuter gång, eller 10 minuter metro så befinner du dig på Camp Nou. Rummen ligger runt 800-1000 kronor natten.

Vill du bo nästan granne med Camp Nou är Hotell Rallye att föredra. Bara att korsa vägen och du är vid arenan. Dock är detta hotellet lite exklusivare och ligger nog på drygt 1300 kronor natten.
Annons: