/spanien/barcelona/forum/22772.aspx/spanien/barcelona/forum/22772.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 16:50
Tycker alla Barca fans borde sköta sig som Evièka och Tarrak när ni är in på vårat forum,kul att föra disskusioner med såna! Stor eloge till er två=)

Detsamma gäller alla Real fans här,tänk till innan ni skriver så det inte blir något tjafs,bara onödigt:)
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-07-12 16:47
Jag satt och tänkte på sak, hur många backar planerar Real att ha i år?
Salgado, Cicinho, Metzelder, Ramos, Cannavaro, Heleguera, Marcelo, Miguel Torres, och nu ska dom köpa Drenthe.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-12 16:43
Hannes_n:

Ok, du är inte otrevlig på något sätt eller så fast du är maräng, trots att du skriver om struntsaker och oseriösa saker. Men jag tror inte att moderatorer uppskattar du skriver helt ointressanta startelvor om Real Madrid här inne. Bara ett litet tips i all välmening.;)
Real Madrid Hannes_n
2007-07-12 16:41
varför skulla jag stängas av har jag sagt nått fel eller ??
2007-07-12 16:36
Hannes_n:

Du kan nog säga adjö till dina lekkompisar här på Barça-forumet nu på ett tag. Misstänker starkt att du får åka på lite semester bort från Les Rambles nu. :D
Lille vän, Barças backlinje är mycket bättre än eran DYRA men dåliga backlinje, och mittfältet, haha... ja, det är ju jätte bra.... jag menar, hade ni inte haft casillas så hade ni varit ett mittenlag han har ju räddat er flera gånger...
Barcelona Sóm més que un club
Ämne: nej klint vi vill ba....
Gonzalo Higuaín :
"nej klint vi vill bara att ni ska erkänna att Real Madrid är bättre än Barcelona!"

Dâ lär du fâ vänta tills grisar kan flyga eller Calderon lyckas vira fjunen sâ att det ser ut som en frisyr.
Barcelona Klint
2007-07-12 16:35
Ämne: Messi vilka har bäst....Herregud! Att du ens orkar! Hade jag varit moderator hade du varit spärrad för länge sedan. Dina är totalt irreleventa. Det enda du vill är att provocera. Du för ingen vettig diskussion med någon på detta forumet.

Du uppfyller många av de kriterier som står i forumreglerna att man INTE ska uppfylla. Tar några exempel så att du hajar: Provokationer, oseriöst beteende, sms/msn språk, innehållslösa kommentarer...
Barcelona ze nemo
2007-07-12 16:34
Gonzalo: Om inte jag har fel så släppte ni in fler mål än va vi gjorde förra säsongen?
Barcelona Evička
Real Madridfans som kan tänka sig att föra en vettig diskussion är hur välkomna som helst, men de här två sandlådebarnen pasar bäst hemma på Puerta del Sol.
Real Madrid Hannes_n
Hej på ett tag! /Red

2007-07-12 16:33
Gonzalo Higuaín:
Varför ska vi erkänna det? Ni är ju klasser sämre? Varför ska vi ljuga?

Henk Ten Cate:
Yaya har dessvärre inget eu-pass vad jag känner till, får kolla upp det. Du har fel angående Eto'o, han har heller inget.

4 spelare med Dos Santos, Yaya, Eto'o och Ronaldinho. Men Giovani får sitt så fort han återvänder till Barcelona från U20-VM.
Real Madrid Gonzalo Higuaín
2007-07-12 16:33
Du får ta en paus härifrån tills du mognat. Red
2007-07-12 16:32
Sen? ni har hyfsad målvakt, grattis!
2007-07-12 16:31
Messi vilka har bäst målvakt ?
I ett reportage om Cesc verkade han ha en nästan ohälsosamt respektfull attityd mot Wenger. Han pratade mer om honom än om Arsenal om hur otroligt tacksam han var. Har svârt att se honom dra utan sin fadersfigur.
Barcelona ze nemo
La liga schemat för 2007/2008 finns på: http://www.lfp.es/mainlfp.htm - Calendario de Primera División.
Barcelona SeRDaRo
vet nån om Berlussconi gått ut i pressen eller Laporta o Ronaldinho. Angånde budet som väntas av milan.?

tacksam för svar.
2007-07-12 16:30
Vart är dom bättre än Barça?
2007-07-12 16:29
nej klint vi vill bara att ni ska erkänna att Real Madrid är bättre än Barcelona!
2007-07-12 16:26
Ämne: Wenger.. nej tack. S....
Det som är bra med Wenger är att han ger självförtroende och en otrolig respekt frân de unga spelarna som han även ger chansen.
Skulle antagligen vakta canteran som en blandning av hönsmamma och krokodil. Skulle nog kunna förvalata max av den talang som vi utan tvivel fâr fram.
I resten hâller jag med.
2007-07-12 16:26
därför ni kommer till vårt forum!
Barcelona Klint
2007-07-12 16:24
Hannes_n & Gonzalo Higuain

Varför har ni en diskussion rörande Real Madrid på ett forum avsett för Barcelona supportrar?

Edit: Jag undrar över din ålder eftersom du skriver som en tolvåring och Klint är efternamnet vilket jag förfogar över.

Edit 2: Till inlägget ovan. Så vi ska se denna diskussion mellan er som någon form av hämnd? Är det så vi ska tolka det hela?
Real Madrid Hannes_n
2007-07-12 16:23
KLint
ja hur så ??
måste fråga dig en sak heter du verkligen KLINT ??
Real Madrid Hannes_n
2007-07-12 16:21
Gonzalo Higuaín
Ja det är sant men tycker vi behöver han ändå ;D
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-07-12 16:21
Rambla:

Har Yaya något EU-pass? Etoó och Messi har. Det är väl bara Ronaldinho som tar upp en plats isåfall. Marquez har spanskt om jag inte minns helt fel.

Hur ligger det till?
Barcelona Patrik
2007-07-12 16:20
De verdad?
2007-07-12 16:19
Hannes vi behöver inte Quaresma vi är redan bättre än dom !
Barcelona Holländaren
2007-07-12 16:18
Wenger.. nej tack. Ser honom som en av världens bästa tränare och definitivt som den bästa managern, men i Barcelona skulle han tyvärr antagligen inte passa in. Bland annat skulle han inte få samma makt som han har i Arsenal och dessutom verkar han vara rädd för 4-3-3, vilket skulle göra att vi fick bygga om hela truppen... igen. På fördelssidan har vi att hans lag ofta är dominerande i matcherna, och att de spelar riktigt snyggt. Men för mig finns det 4-5 tränare som går före den dagen Wenger lämnar.
2007-07-12 16:18
Zand:

Ni kan ju trösta er med att ni har världens dyrast värvade mittbackspar i Ramos och Pepe. Sen om det är en fördel eller inte, är inte jag rätt person att svara på. ;)
Annons: