/spanien/barcelona/forum/22770.aspx/spanien/barcelona/forum/22770.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-07-11 20:17
02.35.
Spanien Ichi
2007-07-11 20:15
Jahapp...då har ni mittbacksparet med dom fulaste frillorna ;). Möjligt även det bästa :).

mvh
Barcelona Barcelona81
2007-07-11 20:04
Ämne: Ni ville ha både Pep....
Jag är glad att det belv Milito för att han är van med spansk fotboll till skillnad från Chivu.
Barcelona r.Hyder
2007-07-11 20:01
BHFanatiKk

Ni ville ha Chivu, vi ville ha Chivu. Ingen fick honom. Ni ville ha Milito, vi ville ha Milito. Han avärjde erat intresse eftersom att ni förolämpade honom för 2-3 år sedan där eran läkarstab menade att han hade en alvarlig knäskada som kunde slås upp. Milito valde oss. Pepe var ERAT 3:e val, och till vilket pris? 30m Euro. Milito är en mer erfaren back, som är bättre på det mesta vid en jämförelse med Pepe och han har dessutom erfarenhet av spanska ligan. Vi fick en bättre mittback för ett bättre pris än er som fick en sämre mittback (dock med potential, inget snack om saken, men han måste bevisa på hög nivå först).
Barcelona Barcanist
2007-07-11 20:00
På msn skiten står det att Barca ger motta PLUS ezquerro OCH 20M £ för Milito ..

och här på svenskafans ståre bara att dom ger 17 + 3,5 M £
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-11 19:56
Barcanist:

Hur svårt kan det vara? Lyft blicken en aning upp till höger. Där ser du en rubrik brevid en barcatröja:

FC Barcelona och Real Zaragoza överens om Milito.

Du tror inte att du kanske hittar svaret i den artikeln?
2007-07-11 19:54
Höhö, vilket ljushuvud.

Chivu var förstavalet, Milito andravalet. Vad är det du inte förstår?

Pepe var en spelare ledningen hade under uppsikt. Jag tror knappast att de hade varit beredda att betala de summorna för honom.

Svär vidare du. :P
Real Madrid BHFanatiKk
2007-07-11 19:53
Ni ville ha både Pepe och Chivu före Milito. Och nu när ni får Milito så säger ni att han va det bästa allternativet. Så sämst jag svär
Barcelona Barcanist
2007-07-11 19:51
läste på msn live att typ barca ger

20M £ + motta och ezquerro för gaby .. sant?

nån som kan rätta till om de e nått fel ? vill gärna ha svar !
SNÄLLA NÅN SOM KAN GE SVAR ?!

VISCA BARCA !
Barcelona r.Hyder
2007-07-11 19:51
1:a backlinjen:

Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal

2:a backlinjen:

Belletti-Marquez-Thuram-Sylvinho

Där har vi våran backuppsättning. Den första backlinjen är ju grymt stabil, det måste man medge. Zambrotta är offensiv och Abidal lite defensivare rent logiskt.

Det jag oroar mig för är bara att om Zami eller Abidal blir skadade eller avstängda inför en stor match, ska vi då lägga in Belletti/Sylvinho som båda börjar komma till åren? Skulle sitta bra med ett par ungtuppar som Olmo kanske. Men han är ju på väg till Celta nu på lån, vilket kan vara bättre. Ytterbacks ersättarna är det ända som oroar mig lite. Men det kommer bli grymt kul att följa vårat nya lag.

En Drenthe skulle vara så perfekt. En offensiv ersättare som kan komma in i en låst match och ersätta Abidal så att vi får änu mer offensiv vid behov. Det skulle sitta fint. Hoppas Rambla har rätt i och med den där länken som bifogades.

Mittfälltet och anfallet är redan spikat och klart. Världsklass för att sammanfatta det lite snabbt.

Jag är väldigt nöjd med hur ledningen har agerat , dem har verkligen tagit tag i saker redan från första början och det märker man nu. Kul att det är så många spelare som faktiskt vill komma till oss, det underlättar så mycket. Något som Real inte får uppleva lika ofta som vi får.

Det jag skulle vilja se, om ens något mer nyförvärv, skulle det vara en offensiv ytterback då Sylvinho börjar sommna in. En ung kille för en billig peng. Eller en lite defensivare, eller vem bryr sig, kan få vara en offensivare (med dugligt positionsspel) högerback som också ska vara ung och billig. Men dessa är abolut inget att prioritera om budgeten inte räcker till för dem!

Visca El Barça!

EDIT: Oleguer är BARA till för en riktig nödsituation. Där har vi ju iof en lite defensivare högerback, men nog tycker jag att det är lite för riskabelt.
2007-07-11 19:50
Y. Toure (17):

Nej det påstod jag inte, däremot är han långt ifrån klar för Madrid enligt honom själv.
mw
2007-07-11 19:48
11/7/2007 - drenthe: agreed with Real Madrid total nonsense is
(Posted K)

Today the Spanish newspapers resisted full of rumours concerning Royston drenthe. An agreement with Real Madrid would be close. Marca will have even communicated that there was already talk of a deal. Compared with radio Rijnmond drenthe let know that all bulletins concerning a possible deal with Real Madrid total nonsense are.
Feyenoord network
' the newspapers write as much as more as a result of which this commotie arises there, ' thus drenthe. ' I am, however, serious for reflecting concerning my future but I not yet when I tie will chop in two weet.'

babelfish is your friend
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-11 19:46
Ämne: Till alla er som kan....
Rambla (Anims Puyi),

är han nära barca då??
Barcelona Barcanist
2007-07-11 19:42
läste på msn live att typ barca ger

20M £ + motta och ezquerro för gaby .. sant?

nån som kan rätta till om de e nått fel ? vill gärna ha svar !

VISCA BARCA !
2007-07-11 19:37
Till alla er som kan holländska. Hm, om det ens finns någon här? Drenthe säger idag i en intervju till Radio Rijnmond, att Real Madrid skulle ha värvat honom är bullshit. Han medger att han funderar på sin framtid, men knappast i Real.
Krönika Torreschko
2007-07-11 19:30
SeRDaRo//

ja håller med Henry 03-04 säsongen var fantastsik. Gråter nästan att man aldrig kan se så bra igen.

men det gäller att hitta NÄSTA henry där ute så att man får det arsenal fick under 8 år. Ryan babel kan mkt. väl vara han. Enligt van basten har han chans att bli det. Finns ingen som är så kritisk och kräsen som en världens bästa spelare. han lirar i ajax.
Barcelona tarrak
2007-07-11 19:27
Hristo är en skön profil. Bara en sån sak som att det står att han vann bronsmedalj i VM 94, på hans officiella hemsida! :)
Barcelona SeRDaRo
2007-07-11 19:09
jag vill att ni kållar videon i länken och ser vilken under bar spelare vi har :D
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-07-11 18:54
Ämne: jag tror inte gabi k....
Det beror väl på hur försäsongen ser ut osv. Men jag förmodar att Marquez och Gabi spelar som mittlås tills Puyi blir 100% igen.
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-11 18:49
Ämne: är gabriel på god vä....
han är redan klar, det är bara läkarundersökningen kvar :D
Realfan nr1
2007-07-11 18:48
är gabriel på god väg eller???
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-11 18:47
jag tror inte gabi kmr att få starta direkt?? va tror ni?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-07-11 18:46
Underbart att Gabi är klar nu. Nu finns det en riktigt bra trupp för Rijkaard att arbeta med.

En sak jag tänkt över är att jag tror att Yaya kommer skolas in sakta på det defensiva mittfältet. Xavi och Deco lär vara första valen bakom RHEM. Tror ni?

Iniesta kommer också få mycket speltid visserligen. Backlinjen spikad?

Zambro-Puyi-Gabi-Abidal
2007-07-11 18:31
Laporta i intervju på Catalunya Radio. Hans egna ord, och det är live. Inget inspelat skit.

Ronaldinho, Deco och Eto'o är inte till salu!

Show us the money, Berlusconi! ;)
2007-07-11 18:21
Lacus Clyne:

Det ryktas att ni fick en köpoption på Puyi åtminstonde. ;)

Skämt och sido, jag kan bara ana hur jobbigt det måste vara att bli av med en sådan tongivande spelare. Du får trösta dig med att han gick till en klubb han verkligen ville till. Han kommer att bli väl omhändertagen.

Coloccini är väl i det närmaste klar som ersättare?

Sóm més que un club:

Jag har hört den storyn om Hristo och hans video tidigare. Enormt roligt så här i efterhand. Visst är han en halvgalen bulgar och antimadrista, men innerst inne kan man inte annat än älska honom för hans ego och sköna stil. Mycket var och är säkert också med lite glimt i ögat.
Barcelona Crosas
2007-07-11 18:09
Bra intervju med Milito, sevärd!!!!
Barcelona SeRDaRo
2007-07-11 18:09
Ämne: SeRDaRo:

Antog vä....
men vem har ni som ersättare då?
Lacus Clyne
2007-07-11 18:02
SeRDaRo:

Antog väl det =D
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-07-11 17:58
vet någon vilken tid Argentina spelar mot Mexico idag i copa america semi finalet??
Tacksam för svar!! :D
Barcelona Crosas
2007-07-11 17:57
Sjukt gött att övergången e klar nu e det bara för Txiki och Laporta att sälja spelarna som inte behövs vilket lär vara en del, grovjobbet är gjort med förstärkningarna!!!!

Kan tycka att det är lite synd att man inte tog in Drenthe snubben däremot istället för Abidal som jag inte tycker övertygat men men nu e det bara att blicka framåt=)
Annons: