/spanien/barcelona/forum/22769.aspx/spanien/barcelona/forum/22769.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Shi
2007-07-12 18:19
Ämne: Det är ingen som sky....
Ja precis, jag förstår inte diskussionen, båda lagen var dåliga den som påstår nått annat är nog blind. Denna diskussionen är redan utsliten.
Barcelona Anderson Luis Oliveira
2007-07-12 18:19
TEST
Real Madrid Real madrid= stolthet
2007-07-12 18:18
är saviola dålig nu eller bara för han bär en vit tröja. jag ska inte säga ni sket i honom eran ledning eran coach sket i saviola när han gjorde bra ifrån sig blundade dom. han sviker ingen dom svek honom han gjorde allt för er fans ni gjorde allt tillbaka men ledningen sket i honom.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 18:18
Joru, nog är det väl så alltid, men forum är ju till för att dela sina egna tankar och tycke med andra för att sedan kunna disskutera saker och lära sig se det hela i ett bredare perspektiv. Summa sumarum, du tycker inte att vi spelade bra, det gör jag även om jag kan medge att vi kan och har spelat ännu bättre,men det betyder inte att vi spelade dålig fastän det inte var på vår fulla kapacitet.
Barcelona BARCALONETA
2007-07-12 18:17
Nu har äntligen FC Barcelonas spelprogram för säsongen 2007-08 kommit. Det blir ett kompakt schema med El Classico den 23 december på Camp Nou. Vi har börjat titta på vilka matcher vi ska se, både under hösten och våren. Som det ser ut blir det att fira jul i Barcelona i år. Det blir en upplevelse bara det.
Barcelona Evička
2007-07-12 18:16
Det är ingen som skyller på något. Jag tycker inte att ni var bra och inte vi heller. Båda våra respektive lag hamnade i topp därför att ingen annan spelade bättre, inte för att någon av oss var särskilt bra. Varken ni eller vi gjorde en bra säsong. Det är ett kallt konstaterande.
Real Madrid Shi
2007-07-12 18:13
Snälla asså, kan ni inte bara vara stora människor och gratta oss för liga titeln istället för att säga att ni var dåliga och allt det snacket. Ja ni slarvade men det gjorde vi OXÅ, det var inte så att vi gjorde en kanon säsong på något sätt utan vi vann för vi var bäst i våra inbördes möten. Det är bara tragiskt när man ska skylla på "oh, vi var ju så dåliga"
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-12 18:12
Ganska kul att Drenthe igår gick ut sa i radio att det som står i spanska tidningar om Madrid är bullshit. Vi får väl se om vad som händer. Oavsett var han hamnar, så lär han knappast spela någon viktig roll nästa säsong. Troligtvis blir han utlånad.
Barcelona Evička
2007-07-12 18:09
Ämne: Kan ju ha lite att g....
I viss mån kanske, liksom du som madridista med en oerhörd envishet hävdar att ni var bra.
Barcelona Acar
2007-07-12 18:09
Hoppas det som skrivs på barcanotiser INTE stämmer angående Drenthe. Tycker inte man borde göra bort chansen att värva en sån talangfull ytterback. Zambrotta och Abidal är som alla vet inte unga men håller ändå ett par år till. Sedan har man Belletti och Sylvinho som ersättare vilket inte är tillräckligt, behövs någon som Drenthe, hungrig och ung.

Go for it Barca!!!

Edit: Glömde INTE.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 18:08
Kan ju ha lite att göra med att du är culé också?;)
Barcelona Tip Harris
2007-07-12 18:07
fan saviola presenteras imorogn ... hur kommer de går för stackaren egentligen.. nån kommer ju springa in på el classico å sga hans ben
Barcelona Evička
2007-07-12 18:06
Jo, ni var ju lite roligare på slutet, men jag kan fortfarande inte helt och hållet tycka att ni var bra. Men...det var som sagt inte vi heller.
Barcelona Evička
2007-07-12 18:03
Nej, det är nog snarare så att de vill köpa honom, men låna ut honom nästa säsong.
Barcelona SeRDaRo
2007-07-12 17:59
barcelona vill inte köpa Drenthe dom vill låna honnom vad det stor på barcanotisar 12/7..

är det sant eller?
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 17:53
På slutade spelade vi som vi gjort förut, öser in mål framåt och släpper in mycket bakåt, men vi gjorde mer mål framåt än vi släppte bakåt och det har ju varit lite av Reals signalement tidigare.

Oj ursäkta,jag skrev lite konstigt. Läste det först efteråt. Menade att vi lirade med bara en anfallare och då är det rätt starkt att snitta 3 mål/match. Så, nu var det rättat. Det blev lite provocerade men än en gång. Ursäkta!:)
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 17:51
vad heter hemsidan med alla nya tröjor?

tack
Barcelona Evička
2007-07-12 17:50
Ämne: De sista 10-12 match....Jo, det var då ni började fatta att det inte duger med nio man i försvaret - det händer inte så mycket framåt då. Men i samma veva började det trilla in en hel del bakåt också. Så jag tycker fortfarande inte att man kan säga att ni var helt igenom bra.

Jag skrev inte "bara" en riktig måltjuv - det får stå för dig själv.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 17:48
De sista 10-12 matcherna snittade vi 3 mål/match det är inte dåligt även om vi bara hade "en riktig måltjuv". Eller vad säger ni?
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 17:46
Måste faktiskt erkänna att jag satt och rös när Messi gjorde mål inatt, så sjukt vackert=)
Barcelona Evička
2007-07-12 17:46
Ämne: Vi var inte bra i hö....
Naa, jag vet inte om jag håller med dig. Lagbygget började fungera säger du, det är väl att överdriva lite. Ni spelade fortfarande uselt många, för att inte säga de flesta, matcher, men hade turen att ha en riktig måltjuv som kan sätta en chans när det verkligen behövs. Det var just det vi saknade.
Barcelona J.J
2007-07-12 17:42
Ämne: ô Fenomeno
Jag tyck....
Håller med fullständigt, La liga överlag var en stor besvikelse. Inget lag i semi final i CL blandannat.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 17:39
Vi var inte bra i hösten, men det tog vi igen på vårsäsongen. 2-0 matchen mot er spelade vi bra,det var nog det enda som var dugligt under hösten(jag skrev det inte i provocerande syfte,utan bara vad jag själv tycker). Sen så fick våra spelare en nytändning och började fungera som en enhet efter 3-3 matchen, det var som att det fick känslan att vi kan vinna och då kämpade vi in i det sista. Lagbygget började fungera ordentligt och vi reste oss och slog tillbaka trots alla motgångar. Det tycker jag är rätt bra
Barcelona Barcanist
2007-07-12 17:39

KOLLA LÄNKTIPS
MESSI ÄR BÄST FÖRFAN :D :D
Real Madrid Shi
2007-07-12 17:35
accepterar man drygt 1 miljard för Ronaldinho som Culé?
Barcelona Evička
2007-07-12 17:34
ô Fenomeno
Jag tycker inte att det är fel att säga att ni var dåliga den säsong som gick. Vi var inte heller bra och vi landade till slut på samma poäng. Ni vann för att regelverket ser ut som det gör, hade reglerna varit annorlunda hade vi vunnit och ni hade surat. Jag menar inte att det är fel, det är som det är, men ni vann inte för att ni var bra utan för att motståndarna var lika dåliga.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 17:30
Menade mest när ni sa att vi inte är bra. För det är ju faktiskt fel, vi slog trots allt er och vann ligan. Enligt mig är det en grymt stor bedrift. Erat anfall är ruggigt och ni har spelat roligast fotboll senaste åren, men som sagt, att säga att vi är dåliga är helt fel.

Och angående Drenthe har jag inte länktips, det var någon på vårat forum som länkade det igår eller iförrgår=)
Barcelona Tip Harris
2007-07-12 17:30
Evicka*
"kanske det blir en längre tids vila igen.
" ahahha skön punchline där hahaha
Barcelona El Magoo
2007-07-12 17:29
Ärligt talat, tror ni verkligen Ronaldinho lämnar Barca nu när Milan lagt ett så högt bud?? :(((
Barcelona Evička
2007-07-12 17:25
Vi kan mäta ärligt vunna titlar, då står ni er ganska slätt, så jag håller med om att det är lika bra att lägga ner.

Nu får du nog tona ner eller gå hem annars kanske det blir en längre tids vila igen.
Annons: