/spanien/barcelona/forum/22767.aspx/spanien/barcelona/forum/22767.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-07-14 15:01
Spinbad

Pini Zahavi är hans far vad jag har förståt.
Barcelona Koeman_4
2007-07-14 15:00
Ämne: Va??? Är Drenthe kla....
knappast... lr?

källa?
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-14 14:56
Va??? Är Drenthe klar för Barca?? Jaaaa
Barcelona the culé
2007-07-14 14:55
Joey kommer med goda nyheter från malaga :D jag har läst och hört att han skall vara klar för real madrid, och det har värkligen oroat mej. hoppas att han skriver på snart för jag tycker inte att sylvinho håller barca klass om tex abidal skulle gå sönder.
Spinbad
2007-07-14 14:51
Myrran: Hmm aldrig hört talas om honom. Men Zahavi, är Pini Zahavi släkt med honom?
Barcelona Joey
2007-07-14 14:51
senaste nytt i spanska tidningar.. nu nar jag e i malaga so for jag reda po alla nyheter direkt, och Drenthe postas vara po mote med Txiki efter att han har nobbat Madrids bud, kontraktet verkar inte stamma och han vill helst go till Barca !!! e de rykte eller sant? gor att diskutera, men man for val hoppas po det basta!!!
PS: kopte barcas nya match drakt, den bloa e tvar snygg :D

Visca El Barca
Barcelona Myrran
2007-07-14 14:42
Apropå talanger, någon som känner igen namnet Alexander Zahavi? Har aldrig hört talas om denna kille innan jag läste om denna supertalang från Barcelona på Sportings sida här på SF.se. Någon som kan säga nåt om honom?

"Alexander Zahavi – 15 år Anfallare
Los Angeles födda portugisen som hade ett proffskontrakt med Barcelona, men spelade för B-laget sägs vara helt klart för Sporting. Han bad att få lämna Barcelona då Barcelona B åkte ner en division och flertal av spelarna bad att få lämna klubben. Barcelona gick med på det och snabbt ska detta superlöfte fått 4 bud. Chelsea, Manchester United, Benfica och Sporting. Han ska ha valt Sporting pga att han anser att Sporting är klubben som satsar mest på ungdomar och det kan bli klubben där han har större chans att komma upp till A-laget. Skulle detta visa sig stämma så har Sporting gjort en kanon värvning. (2007-07-14)"
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-14 14:40
Vi kanske har fått ett svar varför Real värvar så många försvarare, De vet vad de ska ställas me den 23 december :D
Barcelona Fredeco
2007-07-14 14:26
Visst är de så. Får man ett erbjudande är de nog väldigt lätt att tacka ja. Särskilt om man känner att spel i a-laget är för tillfället långt borta. De jag menade var att för många fotbollsspelare finns det ingen genväg. Man måste ibland låta de ta tid och inte försöka stressa fram framgång. Men jag förstår ändå att det är otroligt svårt att i de här fallet stanna och spela i Barcelona B när man får bud från PL, La Liga lag. Men de visar hjärta för klubben och de gillar jag ;)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-14 14:13
Som sagt, det är lätt för oss vanliga döda att sitta här och skriva saker som, jag hade gjort det och det och aldrig spelat för den och den klubben. Verkligheten är lite annorlunda från fotbollspelares perspektiv.
Barcelona Fredeco
2007-07-14 14:03
Kan inte mer än hålla med Rambla. Håll era spekulationer för er själva, sitt och rita i paint istället för att kladda ner här.

Underbart och läsa att de finns talanger i Barça som vill kämpa för klubben. Själv tycker jag de en självklarhet att stanna och kämpa, men som sagt när de är mycket pengar och stora klubbar lockar unga spelare är de nog inte allt för lätt att stå emot.
Barcelona Barcelona81
2007-07-14 13:50
Vore kul om man kunde bli ett gäng o åka ner till Barca någnång under vintern o kolla på Barca..
2007-07-14 13:49
Iago Falqué väljer att spela för Pep i Barça B. Celta var intresserade av ett lån, Sevilla ska visst ha lagt ett bud på €1,5m på honom men Barça hänvisade till hans utköpesklausul på €6m. Sen tidigare har Iago också nobbat Chelsea.

Trevligt att Iago brinner för Barcelona och väljer att hjälpa Barça B upp från Terceran.
2007-07-14 13:45
Begriper inte då varför du envisas att klistra in exakt samma inlägg som du skrev i natt. Vad är vitsen med dessa helt meningslösa inlägg? Ingen vet förutom Rijkaard vilken formation Barça kommer att ställa upp. Träningar, skador, form, fitness och andra anledningar kommer att avgöra hur startelvan kommer att se ut inledningsvis.
Barcelona Puna
2007-07-14 13:40
--------valdes-------
-Zami-Puyol-Milito-Abidal-
-Iniesta/Deco--Xavi/Y.Torue--------
--------Ronaldinho--------
--Messi---Eto'o---Henry---

ungefär så kanske..Nu behöver ingen komentera som det är värsta grejen men det är bara ungefär hur det ska bli. ;)
Barcelona Barcaaa10
2007-07-14 13:32
tycker borde köra me samma spel system om det ej går bra på en match kan vi då ta in Henry ist för Toure och dra Ronni tebax bakom anfallarna..
Sedan kan vi rotera på mittfältet med iniesta o sånt
Barcelona Barcaaa10
2007-07-14 13:31
Barcelona barca style
2007-07-14 12:17
säsongen 07/08
Barcelona barca style
2007-07-14 12:15
barca börjar mot racing sanatander borta den 26 aug och möter real madrid på campnou den 23 dec veckan innan juluppehål
Barcelona el Flaco
2007-07-14 12:08
Taget från SPORT:

Berlusoni slänger in handuken - "Ronaldinho kommer inte spela för Milan nästa säsong"

Äntligen har han fattat att Ronaldinho inte vill lämna klubben. Så där ja, hoppas det tar död på alla rykten här inne och att vi slipper milan och madrid supportrar som kommer in och frågar "hur ska ni göra nu när er bäste spelare lämnar?", och även culés som blir oroliga och skriver "är det sant att Ronaldinho ska lämna?".

Kill That Noise!
Barcelona akiljo
2007-07-14 12:07
Lundello: Klicka på spelschema till vänster.
Barcelona Lundello
2007-07-14 12:03
e spelschemat klart för laliga?
Isånafall, vilka har vi i första?

Barcelona akiljo
2007-07-14 12:03
Alla min "kompisar" hoppade av den planerade El Clasico matchen den 23:e december pga av det olyckliga datumet. Jag vill ändå åka och undrar om det är någon i detta forum som har tänkt åka ändå? Jag planerar att försöka komma mig hem ändå till Kalle Anka. Det vore ju kul att sammanstråla med lite trevliga "Les Rambles" så slipper man njuta av matchen själv....
Barcelona PILMA
2007-07-14 11:30
(*Länken*)formulerar att ronaldinho kommer även att stanna hos oss bra val Gaucho!!!
Barcelona Crosas
2007-07-14 10:51
E du säker kan man inte ringa nu och förhandsboka??
Barcelona Barcelona81
2007-07-14 10:20
Ämne: Är det någon här inn....
Jag kommer att vara i Barca då.. men jag vet inte om det är möjligt att få biljetter till denna match.. förmodligen kommer det att vara slutsåld
Barcelona Crosas
2007-07-14 10:18
Är det någon här inne som skall ner å se matchen Barcelona-Inter i Joan Gamper turneringen den 28aug???
Barcelona Barcelona81
2007-07-14 09:52
Ämne: --------valdes------....
FAN VA DÅLIG DU ÄR.. DU ÄR SÄMST.. så är min reaktion hahahah... jag driver med dig.. nej men jag tycker att det ser bra ut förutom att jag vill se Messi och Ronaldinho på mittfältet... annars har du en bra laguppställning
Barcelona Barcelona81
2007-07-14 09:50
Ämne: Hade Pepe skrivit på....
helt ärligt så vet jag inte vem PEPE är .. jag trodde först att ni menade Pele..
Har aldrig tyckt om Brasilianska backar för att de är så ivriga när de får bollen..till skilland från stabila argentinska backar...köper man brassar så ska man köpa anfallare.. till o med Carlos som är kanske brasiliens bästa back genom tiderna gjorde bort sig på deffenisv planhalva...
Spinbad
2007-07-14 09:36
Ang. Saviola så orkar jag inte bli så upprörd. Killen är ju inte direkt född i Katalonien ochh uppenbarligen känner han sig felaktigt behandlad av ledningen, det här är hans sätt att "hämnas" mot Laporta, Rijkaard o co. Personligen tycker jag att det är en rätt begränsad spelare som saknar allt för många egenskaper för att vara riktigt bra och det lika bra att han försvinner.

Intressant omröstning på sport.es. Bara 35% tycker att han gjort sig skyldig till förräderi. Trodde reaktionerna skulle vara mycket starkare.
Annons: