/spanien/barcelona/forum/22761.aspx/spanien/barcelona/forum/22761.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid El Fenomeno
2007-07-13 17:19
r.Hyder

Precis. Det är exakt var jag vill komma. "hade vi haft våran startelva intakt utan långtidsskador förr säsongen hade vi fortfarande skrattat". Det finns många om och om. Det är där jag vill komma: Man ska aldrig tro för mycket. För jag menar Ingen här inne trodde att Eto'o och Messi skulle vara borta så länge, eller hur? Nej jsute. Därför ska man aldrig ta något i förskott så som ni gjorde engående liga titeln. Och därför vill jag med detta inlägget kommentera den artikel som kom upp någon timme sen. Där stod det att Barca har bättre anfall än Real just nu, hlet klart sant. Men glöm inte vad som hände med To'o och Mess i år sånt kan hända igen och då kommer Real att ha bättre anfall.

PatrickKluivert

Jag hoppas verkligen att du inte kallar Diarra, Emerson för världsstjärnor. Vadå "inte halvdöda? Vad var Emerson då? Världsstjärna?
Barcelona PILMA
2007-07-13 17:17
Kim
Krulltotten Gabriel Milito är klar för Barcelona. Kan bli svårt för kommentatorerna att se skillnad på honom och Puyol.haha fan vad skön artikel den var=D Barca 4 ever
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Kolla in kungen, han som har haft en dålig säsong har gjort detta. Om han inte hade dålig säsong vet jag inte vad han skulle kunna göra.

Ronaldinho kungarnas Kung.
Real Madrid iHala Robinho!
Jag tar det som en komplimang att vissa culés lägger ner så mycket tid på våran klubb. :)
Barcelona Barçafan_Nr1
2007-07-13 16:57
Riktigt bra writing KIM!!!
Barcelona r.Hyder
2007-07-13 16:55
El Fenomeno

Säg såhär, hade vi haft våran startelva intakt utan långtidsskador förr säsongen hade vi fortfarande skrattat. Hade ni haft skador på Ruud och Robinho (motsvarande Eto'o och Messí för oss) så hade ni inte kommit ur eran svacka som ni hade under hösten. VAr så säker. Så att du säger att "vi skrattade" åt er innan säsongen skulle jag se som rätt om vi inte hade haft otur med skador. Sedan om vi faktiskt skrattade eller inte är en helt annan femma. För att vara ärlig tycker jag att ni hade en bättre bänk än oss förra säsongen vilket avgjorde tillslut. Man vill inte ersätta Eto'o och Messí med Guddy och Giuly, tro mig.
Barcelona PatrickKluivert
2007-07-13 16:55
Till El Fenomeno

Dansa hem ligan? Tror inte någon trodde att vi skulle dansa hem ligan ja tror mer att vi hade förhoppningar på det eftersom man va bäst i Europa året före.. Real köpte inte halvdöda spelare heller, utan världsstjärnor
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-13 16:54
Ämne: Joan Gamper.

Läs ....
Vet inte om det var ngn som satt och skrattade ât er men själv sâg jag bâde Valencia och Sevilla som större hot i fjol och skall ni vara helt ärliga:

En bit in i säsongen ville ni sälja hela er trupp.
Rulla Capello i tjära och fjädrar.
Skrek okvädningsord ât er ledning. Buade ut ert lag. Hur mânga pañueladas vart det?
Det är ju inte precis sâ att det var ngn klang och jubelföreställning under senhösten och vintern och att ni hela tiden visste att det skulle vända. You really sucked, and you know it.
I vissa matcher var ni pinsamt utklassade.
Nu vände det och det var otroligt starkt, närmast ett mirakel men det var fortfarande ganska svajigt i matcherna. Nâgr av de ytterst fâ riktigt bra matcher var typiskt nog mot oss.
Eller???
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-13 16:38
Jag har redan läst hela ditt inlägg, men vad har det för betydelse nu?

Är det ett relevant ämne att ta upp? Ett bra tag sen ligan avgordes.
Real Madrid El Fenomeno
2007-07-13 16:37
Joan Gamper.

Läs mitt hela inlägg istället innan du skriver.
Jag skrev att barca fans satt och flinade åt real inför förra säsosngen med tanke på det trupp real hade. Emerson(Haldöd), Ruud(Pensionär) osv Men Sen när ligan blev klar Vem vann då? Real eller hur? Men så trodde inte barca fansen. Ni trodde att ni skulle dansa hem ligan eftersom real hade köpt halvdöda spelare och så.

Säg för mej om det är något som inte stämmer i mitt inlägg så ska jag rätta det. Säg om det är något som jag har hittat på.

Och nej jag tycker inte att jag provocerar. Men om jag gör det. Jag låter redaktionen på barca fans att säga vad det tycker. Det är ju de som bestämmer här. Provocera är det sista jag skulle göra.
Barcelona Don Miftari
2007-07-13 16:33
Spärrad. /red
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-13 16:26
Ämne: ForcaBarcelona

In....
Vet du vad det menas med provocera?

"Vilka är det som skrattar nu" "Vilka vann ligan" osv.

Ta dig en funderare grabben.
Real Madrid El Fenomeno
2007-07-13 16:24
ForcaBarcelona

Inte än. Men när jag såg presentationen live på Real Madrid TV så sa de att nr. 9 är ett bra alternativ.
Real Madrid El Fenomeno
2007-07-13 16:22
Crosas

Jag ber om ursäkt om jag prvocerade något. Om jag nu har gjort det så var det inte meningen. Hoppas du föstår. Men jag har några frågor till dej. Visa mej bara var i mitt inlägg provocerar jag något! Och Berätta för mej om det är något som Inte stämmer i det jag skrev.
Barcelona Myrran
2007-07-13 16:20
Okej ryktet har redan varit uppe men från när blev Guily och Motta stjärnor i Barca?
Barcelona Crosas
2007-07-13 16:16
El Fenomeno//

Bara att komma in här å provocera e fel!!!!!!!
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-13 16:10
Ämne: El Fenomeno

Jo....
Kamelen: Touché
Barcelona Kamelen
2007-07-13 16:08
Till o börja med skrev du var o varannat ord med stor bokstav, haha.
Real Madrid El Fenomeno
2007-07-13 16:07
Crosas

Oki jag ska vara sypmatisk. Berätta för mej om det är något fel i det jag har sktivit så ska jag rätta det.
Barcelona JEJEY
KIM
En välskriven Krönika och som sagt Keep it up!!
Real Madrid Real madrid=stolthet1
fårstår inte varför folk blir sura för saviola spelar för oss. Om ni inte fick ett nytt kontrakt så kommer en klubb som är minst lika stor och säger men du får kontrakt hos oss skulle ni direkt nej jag var en cule jag hatar real. Fårstår om det var puyol elle rnågon sådan. Men saviola brydde sig ingen om när han spelade.
Barcelona Kamelen
2007-07-13 16:03
El Fenomeno

Jo det enda som räknas är den som har vunnit titeln.

Caldéron håller uppenbarligen inte med.
Barcelona Myrran
2007-07-13 16:02
You go Kim!

Tur att det kommer någon artikel som är rolig att läsa då och då blad alla vita och rödvita artiklar. Fast de rödvita kan vara lite intressanta ibland.
Real Madrid El Fenomeno
2007-07-13 16:02
La Cibeles

Hur det än gick. Vem som än vann eller förlorade. Det spelar inge nroll. Det enda som spelar roll är vem som vann den och det gjorde REAL.

Barca fans satt och skrattade inför förra säsongen om att Real ahde ingen chans med Emerson och det och det. Men nu när ligan är avgjord vem är det som sitter och skrattar? Vi som vann ligan eller barca fans som förlorade den och som trodde att det skulle bli enkelt för de? Svaret vet du nog.
Barcelona Adde_74
2007-07-13 15:58
Använd länktips!! /red
Barcelona Cristocea
2007-07-13 15:55
Jag bara undrar. Från "El Conejo", borde man inte säga "El Gitano" nu? Eller sånt förekommer bara i Italien?
Real Madrid El Fenomeno
2007-07-13 15:53
Roligt artikel;) Dock vill jag påpeka något:

Var det inte så att Barca hade häst högar bättre trupp än Madrid inför förra säsongen? Vilka hade Real köpt? En hal död Emerson, En nästan pensionär Ruud osv Och erkänn nu att Alla Barca fans satt och hånskrattade åt Reals trupp? Men hur gick det sen? Hur gick det i El Clasico? Och sista Vem vann ligan? Skrattar Bäst som Skrattar Sist;)
Real Madrid Robin K
2007-07-13 15:53
Sjukt bra kronika! Humor och trevligt att lasa, hoppas pa fler kronikor fran dig! Keep up the hard work mannen!
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-13 15:51
Drenthe är på väg till Real. Han ska vara klar på måndag. Synd!
Barcelona Ghazza
2007-07-13 15:50
Jättebra krönika Kim. En av de bästa och roligaste på länge. Keep it up! =)
Annons: