/spanien/barcelona/forum/22758.aspx/spanien/barcelona/forum/22758.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemo
2007-11-10 17:52
Cesc#4 // Hah! Ligan har knappt börjat och du tänker på guld? Har du aldrig tänkt på att ni har ett väldigt ungt lag och Wenger kanske inte bygger för just iår, utan kanske nästa år, eller året efter det.

Ni har en jäkla bra form, men om nu det håller 38 matcher i en liga, det får vi vänta och se.
Barcelona Messi_FCB
2007-11-10 17:50
vi vinner nog idag

hoppas
Barcelona Nemo
2007-11-10 17:50
Ska vi fokusera på dagens match?

Jag kommer ihåg förra året i Copa del Rey när vi spelade 5-2 hemma (Drömmål efter Messi) och sen förlorade 4-0 borta. Så kan det gå när alla stjärnor underpresterade. Iår är allt glasklart, det kommer inte bli såna förluster.

Jag har tippat den här matchen, hade jag varit objektiv hade jag skrivit 1X2 (bortaspelet har ju inte varit vår starka sida), men efter lite eftertanke så skrev jag en 2:a :-)
Spanien Cesc#4
2007-11-10 17:48
Barcelonito //

Om vi inte vinner nåt i år skriver jag inte här nånsin ok.

Vem orkar diskutera med en pajas som dig som bara slänger ur sig massa skit.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 17:47
Cesc#4

Dåså. En vecka var det :)

Full fokusering på matchen nu efter att pajasen gav upp. Jag ber om ursäkt att jag diskuterade Arsenal lite onödigt här.

Är det nån gång vi ska vinna på bortaplan så är det väl nu. Klarar inte Barca vinna 2-3 bortamatcher i rad så undrar jag om Rijkaards ledning räcker för att vinna ligan.
Barcelona Alenoinho
2007-11-10 17:46
Cesc du har inget liv.

Barcelona knäcker arsenal

Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-10 17:45
Men du har tid att vara här inne och snacka skit en hel dag?
Spanien Cesc#4
2007-11-10 17:42
Barcelonito //

Oj nu har Arsenal en historia plötsligt dukitg att du läst på jag har inte tid med leta efter dina pinsamma inlägg.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 17:41
Jag väntar fortfarande på att du ska ta fram en lögn. Försök inte dra dig ur. Vi säger såhär: Dra fram en lögn så skriver jag inte på en vecka. Men om du inte kan göra det så skriver du inte här på en vecka. Deal? Är du "man" nog för att göra det också?

Med historia menar jag att Arsenal har vunnit betydligt mindre titlar än andra storklubbar och har helt enkelt inte en vacker tid bakom sig som andra storklubbarna.
Barcelona Unisef
2007-11-10 17:39
snälla någon som vet om våran match går i repris senare ikväll???
Spanien Cesc#4
2007-11-10 17:34
Barcelonito//

Du och jag tolkar historia annorlunda först nu märker jag. Jag trodde hela tiden historia betydde klubben traditioner och titlar såna grejer men du pratar om en ny slags historia. Du borde skriva stolhet nästa gång så man fattar herregud.

För det där du tog upp kallas inte historia utan en klubbs egen angenlägenheter busniess kallas det.

Rambla//

Jag tittar inte på tv4 men vad jag har märkt på sportbladet främst så gullas det mest med Arsenal ser knappt barca nyheter om det inte handlar om Ronaldinho förstås nu för tiden.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 17:31
"Men att som vissa här inne gå ett steg längre och smutskasta Arsenal med lögner det är tragiskt."

Dra fram en lögn ur det där jag har sagt om Arsenal så ska jag inte skriva här på en vecka.

Angående deras historia.
Namnbyte på arenan.
Engelska spelare.
Vinster med deras nya satsning.

Ja precis vad du vill. Säg en lögn.
Barcelona Rambla
2007-11-10 17:28
Cesc#4:

Ja, du har tydligt visat att du retar dig på att Bojan hyllas och enligt dig hypas för mycket i katalansk press och här på forumet. Samtidigt som du hyllar och hypar Walcott än mer, och det på ett forum där sympatierna ligger hos Barcelona. Lite som att pissa i motvind va?

Vad är det egentligen med er arsenalfans? Ni verkar fortfarande bittra över förlusten i CL. Ni mår illa för att svensk press och framför allt Tv4 gullar med Barça. Det handlar väl egentligen om att ni anser det vara orättvist eller hur? Det är Arsenal de borde gulla med och höja till skyarna istället? Det är där skon klämmer.

Tror ni att någon nere i Barcelona bryr sig om hur tongångarna går här i Sverige?
Barcelona Evička
2007-11-10 17:26
Ämne: Evička //

An....
Det är lätt gjort - och alla här har inte heller fattat vilken sorts rekord det handlar om. Valdés har fortfarande chansen att ta Lehmanns minutrekord, men det är några matcher kvar dit än.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 17:24
Rambla//

Jag var iallafall man nog och ta tillbaks det jag sagt om Bojan Krkic. Men att som vissa här inne gå ett steg längre och smutskasta Arsenal med lögner det är tragiskt.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 17:22
Evička //

Antar jag läste fel lätthänt.
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 17:22
Cesc#4 //

Du läser dåligt för att vara en 20 åring.
Barcelona Rambla
2007-11-10 17:20
Cesc#4:

Det kanske är dags att du tackar för dig för idag? Vi kommer nog inte så värst mycket längre i de sk diskussionerna. Vi har fattat poängen vid det här laget, du ogillar skarpt Barcelona som klubb. Kom ihåg att det började med att du kom in hit och sökte tjafs. När sen några blir irriterade och svarar tillbaka med samma mynt klarar du inte av det. Avsluta medans du ligger på plus istället.
Spanien Cesc#4
Barcelona#7//

Det lät inte så på en annan inlägg.
Barcelona Evička
Ämne: Barcelona#7 //

Sm....Nu får du väl börja läsa vad vi faktiskt skriver. Valdés har slagit BARCELONAS rekord i Europa. Ingen har sagt något annat. Det handlar om KLUBBREKORD inget annat. Det är vad vi säger.
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 17:19
Cesc#4 //

Han har slagit Europa Rekordet för Målvakter i Barcelona.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 17:16
Barcelona#7 //

Smart gensvar och mycket intelligent. Jag såg diskussionen om att Valdes slagit Europa rekordet men det har han inte om han gjort det i 466 minuter hittills. Men du verkar inte vilja diskutera utan bara söka tjafs.
Barcelona Rambla
2007-11-10 17:14
Ämne: @Rambla,

Haha... ....
Annars kan jag i en framtid tänka mig att Rijkaard hamnar i Milan. Jag tror att han stannar den här säsongen ut i Barça. Sen så lär han nog ta ett sabbatsår från fotbollen i ett år. Han har tidigare antytt det. Efter det lär väl Ancelottis kontrakt ha gått ut med Milan.
Barcelona ZARM
2007-11-10 17:14
Ämne: Och Barcelonito, näm....
Criff//

Jag tycker absolut att Unicef loggan ska tas upp när vi talar om Barca! Oavsett orsakerna bakom, är det ett samarbete som är unikt och som i slutändan ger lite pengar (förhoppningsvis) till människor som är i behov av det. Jag tycker alla barca fans ska vara stolta över det arbetet som görs för barn i nöd.
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 17:13
Cesc#4 //

Och vem bryr sig???

Ingen har frågat efter Lehmanns tid.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 17:11
Lehmann är uppe i 800+ minuter vet inte exakta siffran men 800+ är det iallafall.
Barcelona Luckan
2007-11-10 17:07
@Rambla,

Haha... där fick du till det!

Snacka om BUSTED =)
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-10 17:06
Jag läste det på fotbollskanalen i en blogg:
466 minuter stod det, nytt europeiskt klubbrekord

Hur som helst är det riktigt bra! ;)

Edit: jag läste ditt andra nu! Precis
Barcelona Rambla
2007-11-10 17:05
Luckan:

Kanske dags för en reality check? En Milan-supporter borde se skillnaden på Rijkaard och Gullit kan man ju tycka.
Barcelona Luckan
2007-11-10 17:04
Messidonaa,

Såg hans första presskonferens för Galaxy i halvtidspausen mellan stuttgart o bayern munchen...

Så ja, jag tar det som ganska så trovärdigt... Dessvärre hade ja gärna velat se honom tillbaka till sina rötter i Milan, men men...
Annons: