/spanien/barcelona/forum/22754.aspx/spanien/barcelona/forum/22754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 22:53
el diablo

va fan babblar du om?
Barcelona ForcaBarcelona
2007-07-12 22:52
Alltså den där Saviola borde få en fin present från Barcelonafans många gris huvud när dom möts i jul i El Clasico,, och jag hoppas han vågar och tar hand om en hörna när real madrid för det.. DÅ J*VLAR :D:D
Barcelona el diablo
2007-07-12 22:51
Saviola gjorde inte rätt att gå till Real men jag hade hellre sett han få en ny chans i Barca tröjan trots att han var på bänken. Henry passar inte in hos oss och hans ankomst var dålig. latinamerikanska bolltrollare kommer alltid före en afrikan anser jag, dock inte Etoo.

Saviolas svek mot Barca tyder också på hur mycket klubbkänsla och hjärta det finns kvar hos spelarna i deras klubbar. Riijkards oförmåga att spela med honom är anledningen att han försvann.

Barcelona har blivit fotbollens svar på Hollywood, ytligt och med överbetalda "cracks" som bara bryr sig om det bättre och glamorösa framför hjärta och riktig klubbkänsla.

Majsan /Bra skrivet.
Barcelona Crosas
2007-07-12 22:46
Kolla in U-20 nu Argentina-Polen......Janzcyk Polens nya stjärna förhoppningsvis det jag sett av han e grymt tror dock Argentina blir för svåra??
Barcelona Majsan
2007-07-12 22:35
Hej allesammans.. Idag finns Saviolas fula nylle på realmadrid.com för första gången. Hur kom det sig att han blev så omåttligt populär bland Barcelonafans från början? Jag har själv tyckt väldigt bra honom, så jag är väl en av alla, men i efterhand är det svårt att sätta fingret på. Han har inte i någon match jag sett honom spela visat någon direkt världsklass. Visst har han gjort mål, men det finns det ju spelare i Allsvenskan som gjort mycket bättre för bara ett år sedan. Han har väl aldrig varit överdrivet lojal heller. Det här är ett citat från maräng.com: "I've always wanted to join an important institution such as this one. " Ursäkta kaninen men var tycker du att du varit de senaste åren? Nä fy fan, ladda upp med varenda grishuvud ni kan!!
Barcelona Rambo~
2007-07-12 22:28
Haha Helt plötsligt tycker de flesta att Henry har varit den bästa anfallaren i flera år tillbaka haha. Förra året vid den här tidpunkten tyckte alla att Eto var utan tvekan världens bästa anfallare. Ni snackar så mycket skit att det inte bör kallas dubbel moral , ni har trippel moral.
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 22:26
Förlåt men en sista sak om Saviola från mig.
När Barca ledde ligan förra året så gick precis VARENDA realspelare och ledare, från Ramos till Calderon, till pressen och började med smutskastningar om Barcas spel och deras usla form. Kommentarer hit o dit. Tills Real ledde ligan och då slutade alla realspelare snacka om Barca. Den respekten de visade Barca och deras spelare är inte detsamma som Barca visade dem när vi spelade som bäst. Ingen Barcaspelare kommenterade Reals usla spel under 2-3 år.

Att nu Saviola kan skita i realspelarnas äckliga beteende mot honom och hans gamla lag och kamrater bevisar bara hur äcklig han e som människa.

Det var då allt från mig om en viss ful liten kanin som ska skrämmas iväg av Kung Puyol vid jul..
Barcelona ForcaBarcelona
2007-07-12 22:25
Suñol_

Jag hade NÄSTAN rätt om man bara byter ( I ) mot ( A ) RIJKAARD så :D:D
Barcelona ForcaBarcelona
2007-07-12 22:22
Rambla

Hahaha Njae det tror jag inte :D

Klart Henry är världens bästa forward utan konkurrens, sen 5-6 år tillbaka. LÄTT ;)
Barcelona Suñol_
2007-07-12 22:18
rejkaard, rajkaard, Ruykaard hur svårt ska det vara att stava till Rijkaard igentligen?
Kanske ingenting att hetsa upp sig för men det är aningen irriterande...
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-12 22:16
Njae, de är väl rätt så likvärdiga eller? :D

En frisk Henry är världens bästa forward utan konkurrens, sen 5-6 år tillbaka.
Barcelona ForcaBarcelona
2007-07-12 22:10
Det var så att Saviola inte gjorde direkt succe i Barcelona men han fick chansen i CdR han gjorde 7 mål om inte jag mins fel :/ men iaf han platsa inte i Barcelona och Laportas,rajkaards,Tixikis planer inför nästa sesöng, Barca ville ha en annan anfallare i av högsta klass om REM en av dem skulle bli borta några månader, men nu har vi Henry och jag tycker han är en bättre spelare och håller bättre klass än saviola det är nog många som håller med mig lr ??
Barcelona Crosas
2007-07-12 22:02
Skiter totalt i att Saviola stack till Madrid visar bara på dålig karaktär. Tycker däremot det är synd att han går till barca då man inte får se hans talang alltför ofta men vissa har fel självbild av sig och tror man e bättre än vad man är...

Dessutom så e det inte så att Madrid fansen ser honom som nån frälsare snarare som en utfyllnads spelare och frågan är om det är så accepttabelt??

Skall han dessutom peta Soldado då, vet iaf vad jag hade tyckt om det var ombytta roller om han skulle till Barca.......
2007-07-12 21:51
Herregud. Är det verkligen någon som tror på det? Allt för att smöra in sig för fansen. Det fattar tom en 3-åring. Usch, nu föll han allt i aktning. Man får ju lite kräkkänslor.

La Pulga:

Nej, det var inte menat som någon kritik eller så. Det var mest en tanke. Han fick allt sina chanser under säsongen men inte mot slutet då det var väldigt viktiga matcher och poäng det handlade om. Hade jag varit Rijkaard hade jag agerat likadant faktiskt.
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 21:49
"I've always wanted to come here."

hehe... herregud
Real Madrid SparkaBoll
2007-07-12 21:46
Saviolas tal..

för de som är intresserade

Länken är inte till för och reta upp er utan bara för de som är intresserade av vad han sagt..
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-12 21:45
Varför loggas jag ut efter en stund utan att skriva??
Barcelona La Pulga
2007-07-12 21:41
Ok rätt vi lägger ner. sorry såg inte inlägget.
2007-07-12 21:40
Ämne: Det var 2-3 månader ....
Kan det beror på att alla redan visste att han skulle till Madrid? Det var ju avslöjat redan då.
Barcelona La Pulga
2007-07-12 21:36
Det var 2-3 månader sen.
Han fick inte ens chansen att tack sina fans,i sista hemma matchen.
Rijkaard han har inte direkt visat förtroende för honom.
Så kanske han vill bevisa för alla att han kan spela i stora lag.inte minst att ta en plats i landslaget.
2007-07-12 21:32
Vi lägger ner snacket om Saviola. Det är inget svek mot Barça. De ville ju inte ha kvar honom, han duger inte till riktigt. Om han nu vill gå till Madrid så är det ju hans ensak. Allt snack i media var bara ett spel för galleriet. Sanningen är väl den att det inte fanns någon annan klubb än Madrid som ville ge honom den lönen han hade i Barça. Saviola accepterar att sitta på bänken för den lönen, han gjorde det hos oss och han kommer att göra det i Madrid. Visst kommer han att få spela lite matcher, han lär väl få slåss om speltiden med Soldado antar jag.
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 21:22
La Pulga

"Av respekt till Barcelonas fans som alltid har stått bakom mig och hjälpt mig så går jag inte till Madrid." Så lät det för 2-3 månader sen.

Inte för att tala om alla gånger han sa att han älskar klubben och fansen. Han kunde välja vilken klubb han ville men det blev just Real.

Nu får han själv se konsekvenserna av hans svek mot fansen. Judas var iaf någorlunda ärlig. han sa att Real tredubblade hans lön och Barca ville inte ge mer lön.
Barcelona La Pulga
2007-07-12 21:10
Barcelonito:
Det som Saviola gör, det kan inte jämföras med det som judas gjorde.
Saviola fick helt enkel inte plats i Barcaslag bygg. Han passade inte in i rejkaard system.

Sen att han väljer RM det skulle vilke spelare som hels göra att gå till en stor klubb.
No hartsfeeling från min sida när det gäller Kaninen.
Tackar honom för alla mål han gjorde för oss och lycka till.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-12 21:10
Jag hoppas våra supportrar tar emot honom med att kasta kaniner på honom!
2007-07-12 20:52
Madrid satsade stort, gick "all in" för Kaká. Det slutade med att de fick Saviola istället.

Ett stort grattis är väl på plats antar jag. ;)
Barcelona Luça Toni #30
2007-07-12 20:15
Shi nej hade aldrig accepterat det budet även om de kom med ett bud på 100 miljarder för dinho, varför sälja världens bästa när man har honom i laget... och bygga laget runt honom så han en dag blir legenden...
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 20:13
Saviola säger att han inte vet hur han kommer tas emot på Camp Nou. Jag säger så som en pengarkåt svikare ska behandlas. Hur det än är.
Helst inte med massa myntar eller andra material på sig men han ska känna att hans äckliga beteende ogillas av folk som älskar Barca och fotbollen.

Barcelona Crosas
2007-07-12 20:12
Rambla//

Haha, du e rolig du vita ljushuvuden aldrig tänkt på den innan=)
2007-07-12 20:05
Tja, det är så jag tolkar det bara. :P
Fattas bara att vi ska få in fler vita ljushuvuden som gråter ut för att Laporta talar illa om deras klubb.
Barcelona Crosas
2007-07-12 20:02
Ämne: Laporta beskyller eg....
Ok,ok viktig petter märk ord.......
Annons: