/spanien/barcelona/forum/22753.aspx/spanien/barcelona/forum/22753.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-07-15 15:12
Peter - HTL

Tror att det finns en liten blöt dröm hos alla presidenter efter spelare som Ronaldinho, Kaka, C.Ronaldo, Messi, Drogba osv. Men de flesta vet väl att det kommer förbli en blöt dröm.
Sen postade jag ryktet för att det var ett sånt påhittat nonsens.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-07-15 15:10
Mark_Madrid //

Du ska inte tro på allt som står i tidningarna. Henry har med 100% säkerhet inte lämnat klubben i hanns hjärta bara för att han har problem med frun. Du hör väll för faan hur det låter? Det är inte ens säkert än att han har separerat från henne.

Henry lämnade arsenal för att han inte har råd att stanna i en klubb som satsar långsiktigt som arsenal gör då han är 30+ nu. Han hoppade på det sista tåget mot den för honom så efterlängtade cl titeln helt enkelt. Då det är den enda stora trofen han inte vunnit en. Inget annat. Det som händer privat har ingenting med hanns beslut som en profesionell fotbollspelare att göra, tro mig.
Peter - HTL
2007-07-15 14:46
Myrran
Nope finns inte en chans att vi är intresserade. Det finns si så där 100 anledningar till det och jag orkar inte gå in på alla men här har du de två mest betydelsefulla anledningarna till att detta rykte är rent påhitt.

1. Det är söndag. Dagen då de engelska (läs: London baserade) tidningarna hittar på de mest osannolika övergångarna för att sälja flest lösnummer till sin befolkning. Det som skrivs på söndagar är generelt sätt alltid påhitt/önsketänkande av den engelska median.

2. Artikeln kommer från News of the World. Tidningen som får sina konkurrenter att se seriösa ut.

Som sagt finns cirka 100 anledningar till men jag orkar inte dra alla.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-07-15 14:19
Evièka

När ska ni lägga in Henry,Toure,Milito,Abidal i plantilla ?
Lukas.RP
2007-07-15 14:16
Jag tror alla lag i världen är intresserade av Ronnie, bara att de flesta vet att det är lönlöst att lägga ne tid på att försöka värva killen, (bortsätt från Berlusconi) som äntligen erkänt sig besegrad och gett upp. :-)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-15 14:15
Mark_Madrid

Aftonbladet har gjort det igen, men en skopa fiction fått huvudlösa individer att tro på såpan
Barcelona r.Hyder
Messi 10

Håller med! En underbar fotbollskväll väntar. Våra två egna talanger; Messí och Dos Santos möter två Madridgossar i Kun Agüero och Robinho. Argentina vs Brasilien i Copa Americá och Mexico vs Argentina i U-20 VM. Underbara matcher! Hoppas på Argentina i Copa Americá och Mexico i U-20 VM!
Barcelona Myrran
Mark_Madrid

Nånsin hört talas om skilsmässor?
Barcelona Myrran
2007-07-15 14:14
Kapten11

Jo, visst finns det chans att Newcastle är intresserade men som du säger finns inte en chans att Dinho går ditt så varför ens lägga ner kraft på han tycker jag?
Lukas.RP
2007-07-15 14:08
Mark_Madrid

Du har möjligen inte tänkt på att det som skrivs är till 99 % skitsnack, för inte f*n skulle jag tro att han hade för lite stålar.
Real Madrid Mark_Madrid
2007-07-15 14:06
Fyfan va ruttet av Henry att välja pengar och Barca istället för sin familj!

Han har varit med så pass mycket att säkert har tjänat tillräckligt och så väljer han bort frugan!

Om detta är sant så har jag tappat all respekt för honom!
Barcelona Messi 10
2007-07-15 14:00
Viken fantastisk fotbollskväll ikväll ! Copa America fnal med Messi mot Robinho. Messis viktigaste match hittils i karriären tror jag vinner han och gr en bra mach ligger han ra till för turneringens bästa spelare samt world player of the year i konkurrens till Kaka,Ronaldo,Drogba mycket intrssant. Sedan har vi Argentina mot Mexico med Aguero mot Dos Santos samma sak gäller där de som vinner ligger i pole positon till turnerings bästa spelare. Gamal Barca tradition vi har haftde två sista årens bästa vore grymt med Gio som den tredje på tre år !
Barcelona Myrran
2007-07-15 13:59
Lyckas Pepe så kan han nog bli än bättre värvning än Milito men jag känner att det finns mer trygghet i att Milito kommer att lyckas. Har inte sett något av Pepe men det man hört är ju lovande för Real. Men även "världens bäste" fotbollspelare kan ju misslyckas när dem byter klubb. Får väl hoppas det går bra för Pepe i Real, men bara om det går bättre för Milito.
Barcelona Kapten11
2007-07-15 13:57
Varför skulle det vara omöjligt att Newcastle skulle vara intresserade av Ronnie?
Deras nye ägare är en av Storbritanniens 25 rikaste. Dessutom brukar dom väl inte vara så där jättelyckade på transfermarknaden.
Däremot finns det inte en chans i världen att Ronnie går till Newcastle.
Lukas.RP
2007-07-15 13:56
J.J

Jo, det är helt sant det du säger, men som sagt Milito har bra många fler år i ligan än vad Pepe har och känner till den utomordentligt, därmed en säker värvning. Killen kan inte misslyckas!
Sedan kan man diskutera ålder hit och dit, men det räcker väl med att kolla på Milans backlinje så får man svaret på när en mittback tar slut, så vi kommer ha hunnit skyffla upp mer backar från egna leden innan det är dags för honom att runda av, så där är jag inte alls orolig.
Mycket vågat av Real att köpa in så många ofrövade backar, men som vi har sätt har precis inte alla lyckats direkt.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-15 13:49
Ashi

Aftonbladets nyheter är sällan sanna det borde alla veta vid det här laget.
Barcelona J.J
2007-07-15 13:48
Ämne: Hej! Tänkte ta upp e....
Milito känns som en mycket säkrare värvning! Pepe ses som en stor talang men är faktiskt 24 så hur mycket talang det är låter jag vara osagt. Dessutom har han spelat i portugisiska ligansom inte alls håller samma klass som spanska. Därför tror och tycker jag att Milito är en bättre värvning och en billigare. Men det är klart hade man sett det ur Real ögon så hade man nog tyckt att det var ett jämnare race men ska bli kul och se hur Pepe lyckas!
Lukas.RP
2007-07-15 13:37
Hej! Tänkte ta upp ett ämne som jag diskuterade inne på Reals forum igår. Det gäller angående Pepe VS Gaby Milito.

Jag sa att i värvningen av Milito söker vi stabilitet och rutin, något som inte Pepe införskaffat.
Då får jag svaret Pepe har spelat en CL final, vad har Milito spelat? Copa del Rey eller? Jag kunde inte hålla mig för skratt, de kanske inte tänkt på att Milito spelat ett antal fler år i La Liga än vad Pepe har gjort, och kommer därmed ha mycket enklare att komma in i Barcelona. Han vet redan hur man tas med stjärnforwards.
Givetvis har Real värvat en stor talang som kan lyckas väldigt bra, men jag tror också att han har stor chans att floppa totalt, vad tror ni?

Milito är i alla fall helt klart mycket bättre än Pepe, i mina ögon.
Barcelona Evička
2007-07-15 13:15
Blev nog gjort i princip samma dag som spelschemat lottades tror jag. DEn som uppdaterar den infon är otroligt pålitlig.
Cádiz Paildo
2007-07-15 13:12
Den här kanske ni redan sett, men kolla in Dinhos bånge. Han är ju inte mer än man ;)
Barcelona PILMA
2007-07-15 13:10
Evièka
Så ni har redan uppdaterat?bra=D
Barcelona Evička
2007-07-15 13:07
Spelschemat ligger under rubriken "spelschema" i vänstermenyn på den här sidan.
Barcelona PILMA
2007-07-15 13:06
Ämne: Någon som har koll p....
playa del sol
Där har du kommande sasöngens spel schema (*Länken*)med alla lag i La Primera Division.
Barcelona PILMA
2007-07-15 13:05
Sorry dubbelpost
Barcelona Myrran
2007-07-15 12:39
Tompa

Ja, men det är just därför det är så kul att kolla in tribalfootball då och då. Man kan ju hitta några guldklimpar som detta att Dinho ska gå till Newcastle. :)

Playa del sol

Det är redan lottat?
playa del sol
2007-07-15 12:08
Någon som har koll på när spelschemat lottas? Ska tydligen vara landskamper runt den 10 september så det lär inte starta då som ifjol.
Real Madrid Ashi89
2007-07-15 11:06
Se länk
Barcelona Tompa
2007-07-15 10:58
Ja, ja, Tribalfootball skriver om många rykten men de flesta saknar substans. Och det här med att Dinho skulle flytta till Newcastle tillhör definitivt den kategorin. Låter mest som ett dåligt skämt.
Barcelona Myrran
2007-07-15 10:33
Det bästa ryktet under hela silly season? Newcastle påstått ha frågat om att köpa Ronaldinho när dem var i kontakt med Barcelona om andra spelare. Inget illa menat om Newcastle men tror dem verkligen att de skulle kunna få Ronaldinho och signa för dem?
Barcelona Tiago
2007-07-15 10:26
Är det nån som ska ner och kolla på barcelona - inter? Och är det nån som kan tipsa om nått bra billigt hotell eller motell för övernattning i barcelona?
Annons: