/spanien/barcelona/forum/22746.aspx/spanien/barcelona/forum/22746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeN
2007-10-01 19:58
Nog om allt tjaft hir och dit, vi blickar framåt mot CL matchen som är imorron tror ja...

Själv tror ja ronnie får 30 minuter, vore kul och se hur han är tror han är enormt spelsugen! :D

Är det nån annan som vet hur det ör med Gabi?
Han är med i truppen såg ja, men spelar han?

Visca!

Barcelona Jabbe
2007-10-01 19:54
d är din åsikt Nina du får tycka vad du vill men alla veeet vem som är bättre
Barcelona Jabbe
2007-10-01 19:53
oleuger thuram Puyol abidal

xavi iniesta deco

Messi Henry Ronaldinho

Vad Tycks?
Barcelona Ghazza
2007-10-01 19:41
Men h-lvete att det ska vara så svårt att föra diskussion utan personangrepp för vissa. När jag läste Ninas krönika för ett par timmar sen tyckte jag att den var bra. Att hon GILLAR en spelare mer än någon annan har väl inte vi med att göra? En krönika ska spegla ens personliga åsikter och tankar. Vilket Nina oftast gör utmärkt.

Ge gärna konstruktiv kritik, det tror jag hon bara uppskattar. Men dra fan inte fram något könsdiskriminerande. Det är få som skriver så personligt som du Nina, och även om jag själv kanske inte alltid håller med dig så är det intressant att läsa. Fortsätt att röra upp känslor, det kan behövas!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-10-01 19:37
Jag håller med tjejerna, det är väldigt synd att läsa sådana rader där fördommar som inte har speciellt mycket substans uttrycks på diverse fourm. Jag vet själv hur det är, men i mitt fall handlar det om rumäner. Jag har själv läst en massa spydigt skit på diverse forum om det.

Nina får uttrycka sig hur hon vill, det är en människas åsikt och många andra delar säkert den också. Hon nämner själv att hon inte har något emot Messi och erkänner hans kvalitee. Att alla småbarn och trögsynta personer inte ska tåla något sånt är bara skjukt.

Väx upp! I denna värld finns det människor med olika åsikter och alla ska respekteras och ABSOLUT inte föredömmas pågrund av de, eller vad personen i fråga är.
Barcelona ZARM
2007-10-01 19:35
Ämne: Ser man på ja, här t....
"Ser man på ja, här tog det hus i helvete"

Äsch, kom igen Nina, inte blev det världens uppståndelse!
Zaragoza Nina (Red.)
2007-10-01 19:32
Ser man på ja, här tog det hus i helvete. Men det är i alla fall roligt att se att mina åsikter betyder så mycket för er så ni orkar haka upp er på minsta lilla.

Jag säger som jag alltid sagt: ta inte allt på alltför stort allvar. Det blir bara väldigt patetiskt. Till sist blir ni sådana som slår ner andra för att de håller på fel lag (jag förutsätter att ni är väldigt unga, ni) och det vill vi ju inte.

Och Alenoinho... snällt att du reflekterar över saken, men nej, speciellt tråkigt liv har jag faktiskt inte. Inte så länge jag får göra det jag tycker om mest här i världen: att svartmåla fotbollslaget FC Barcelona. Så länge jag kan göra det på regelbunden basis så är jag helt nöjd.

Jag tror Kun kommer göra mål den 7 oktober...

Snart får vi nog införa åldersgräns på vissa artiklar här, tror jag.
Barcelona Meley
2007-10-01 19:04
Alenoinho

Jag är själv tjej. Spelat fotboll i 11 år. Har inte jag något med fotboll att göra pga att jag är tjej? Förlåt men jag HATAR när man säger så.
Vill inte ens säga vad jag känner för då kommer de bli ett långt och irriterat inlägg. Men håll det för dig själv.
Barcelona ZARM
2007-10-01 19:04
Ämne: Vem bryr sig hur and....Håller helt med!
Alenoinho, jag är en tjej som har dyrkat Barca ett par år, tycker du inte är särskilt smart som slänger ur dig sånt där.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-01 18:59
Vem bryr sig hur andra rankar Messi, Kun har bara nu börjat prestera medans Messi har gjort det långt före och varit mycket jämnare. Jag lägger mer energi på att fundera över hur dessa ska kompletta varann i landslaget,ska bli otroligt spännande att se dessa tillsammans i landslaget.

Redaktionen får fan ta och ge Alenoinho ett ban på nån vecka eller 2 och radera hans inlägg. Pinsamt var bara ordet!

Återigen sluta ta så illa upp vad andra tycker, det är otroligt onödigt och en massa slöseri med att tracka ner personen. Ta det hela med nypa salt.

Nog om detta!

Lite spänd inför matchen, hur formerar Mister med små skadorna vi fått?
Atlético addeN
2007-10-01 18:52
NU fattar jag vem den där nina är, hon verkar itne ha så mycket koll "kun före messi" säger väl allt.

Herregud!

Visca Messi y barca
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-10-01 18:51
Till REDAKTIONEN

Får man bara fråga om "Tjejer har fan inget med fotboll att göra :D" klassas av er som sexistiskt?
vill inte leka polis men jag tål inte människor som är sexistiska och det står på forums regler att det inte är tillåtet att skriva sådant. Därför undrar jag.
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-10-01 18:45
Alenoinho

"Tjejer har fan inget med fotboll att göra :D"
Inser du hur mycket du skämmer ut dg? hur kan man säga något sånt? Du måste ju vara absolut max 13 år, inte ens en "fjortis" säger sådant barnsligt.

Nina är full av sarkasm, något som inte alla uppskattar eller förstår, tydligen.
Har pratat med henne och jag vet att hon gillar Barcelona mer än Real Madrid.
Och som sagt, jag tror inte att hon väljer Kun som bättre fotbollsspelare framför Messi för ingen kan vara så blind. Inte ens hon.

Men du Alenoinho, du skämmer ut culés med ditt uttalande.
Atlético addeN
2007-10-01 18:42
Vem är den där nina alla snacakar om ? ;)
Barcelona Nemo
2007-10-01 18:19
Låt Nina tycka vad hon vill.

Jag tror nog alla här, plus ett antal till på Svenskafans hade valt Messi före Kun.

Och nu är Ronaldinho tillbaka. Blandande känslor från min sida. Jag vill inte sälja Ronaldinho, men jag har ändå lekt med tanken. Jag tycker att han hämmar Messi.
Barcelona barca style
2007-10-01 18:18
Ämne: Barca style

Jag....REAL MADRIID - Jawed7
Jag kommer också från Afghanistan men jag föddes i Indien. när jag var 10 år kom jag till sverige

Varför hejar du på real kom till barca hehheee
Barcelona Alenoinho
2007-10-01 18:15
Vad är grejjen med hon Nina?? Har hon tråkigt liv och snackar hela tiden skit om Barcelona för hon inte har något bättre för sig.. Fan Barcelona spelar fotboll som Real Madrid inte ens kan drömma om.. Sen att hon tar Aguero före Messi kan man bara skratta till. Tjejer har fan inget med fotboll att göra :D
Real Madrid REAL MADRIID - Jawed7
2007-10-01 18:07
Barca style

Jag är från afghanistan men född i sverige , var ifrån är du ? då :P
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-10-01 18:02
Själv rankar jag så hära. Nesta är en grym back! Tänk er Puyol och Nesta!

1. Puyi
2. Nesta
3. Ramos
Barcelona Sodan
2007-10-01 17:57
Skulle ranka, Puyol, Ramos, Milito, Cannavaro. Puyol är bäst men Ramos är defenitivt 2:a. Hatar hans spelstil, påminner lite om materazi men han är Reals bästa spelare.
Barcelona barca style
2007-10-01 17:53
REAL MADRIID - Jawed7
Det enda spelare som e bra i real och som jag tycker att spelar bra e Ramos annars resten e åt skogen.. Förresten vilket land kommer du ifrån??
Delarocha RIP Puerta
2007-10-01 17:41
Uppenbarligen är Puyol och Milito bättre.
Cannavaro har jag aldrig tyckt varit enormt bra. Möjligen har jag tyckt fel men har aldrig tyckt han tillhört de bästa backarna i världen trots att han blev vms spelare förra året.
Milito mot Ramos föredrar jag Milito då jag inte kan titta på Ramos utan att få en depression. Inte för att han är speciellt bra eller ställt till det för just oss utan för att han är Sergio Ramos... Sen en kommentar från Robert Perlskog: "Han kanske inte är den bästa backen i La Liga men definitivt den snyggaste".

Nåja. Blir du sur på mig nu för mina åsikter så får du tänka om. Du bad om mina åsikter, du fick dem.
Real Madrid REAL MADRIID - Jawed7
2007-10-01 17:37
vem tycker ni är Grymast mellan cannavaro och puyol , och mellan Ramos och milito

MADNESS
Barca spelar imorron

ses
Barcelona MADNESS
2007-10-01 17:34
haja barca.. Ronaldinho ska showa idag "hoppas jag" :)
Barcelona El Capitán
2007-10-01 17:07
//ShiDen

Det är sedan länge känt att hon inte har någon större tycke för Barcelona. Hon slår ju till och med Mats Härd när det gäller vinklade artiklar/krönikor.
Allt hon skriver verkar alltid ha något minde bra att säga om Barça.

Lika bra att skippa alla artiklar från henne eller vår gode vän Kviborg.
Visst får hon skriva vad hon vill, men det är ingen idé att vi blir upprörda av hennes inlägg.
Barcelona Messidonaa
2007-10-01 16:53
tror ni dinho startar imorn ?
Barcelona ShiDen
2007-10-01 16:47
Ämne: tjena ... jag är ett....
du kommer nog inte att ångra dig av att vara en culé. det är bara o kolla på matcherna så kommer du inse att det är värt mödan...om de då finns någon möda ;)

barca
Barcelona Barca___
2007-10-01 16:45
tjena ... jag är ett nytt barca fan så jag vill bara hälsa på alla er här jag har mycket att lära mig av er
Barcelona Nordinho
2007-10-01 16:44
En detalj: Förra säsongen spelade vi med R:E:M: i anfallet, och nu med HIM
Barcelona ShiDen
2007-10-01 16:43
Den där NINA LJUNG FREDMAN är verkligen en skojjare. Kvinnan försöker bara vara rolig och göra narr av ligan och framställa spelare och lag som pajas. Inte bara för att jag är en cule men att mena att 4-1 mot zaragoza är icke godkänt är lite sjukt, rent av dumt !!!
Annons: