/spanien/barcelona/forum/22744.aspx/spanien/barcelona/forum/22744.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-14 22:49
AA ladda ner Tvu player sen kan du kolla matchen på Goltv engelska kommentatorer.
Barcelona PILMA
2007-07-14 22:48
Foadinho_2pac
Antade väl att det var så !!!
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-14 22:46
Ämne: Evièka
Nä hittar in....
Du måste ladda ner programmet du ska se matchen med.
Barcelona PILMA
2007-07-14 22:42
Evièka
Nä hittar inte matchen men måste man ladda ner den program som du vill kolla med Matchen!!! ellr är det bara att klick på matchen och sen välja något program och funkar direkt utan något laddning?
Barcelona Evička
2007-07-14 22:39
Och du hittar matchen?
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-14 22:38
Ämne: fan va alla tjatar o....AA jag håller med,han är inte ens en känd spelare än ingen vet typ nåt om honom.Så man får ta det lugnt med han,han kanske var bra med U20 men hur vet ni att han presterar i världens bästa liga?.

Om vi ska köpa han då måste det vara för lite pengar vi får inte vara dumma som marängerna.

Barcelona PILMA
2007-07-14 22:38
Evièka
ja jag får fram startsidan
Barcelona Evička
2007-07-14 22:35
NEj, det vet ju inte jag heller. Får du fram sidan?
Barcelona PILMA
2007-07-14 22:31
Evièka
Har försökt denna Hemsidan den verkar inte funka för mig vet ej alltjämt varför den e så!!!
Barcelona Evička
2007-07-14 22:24
PILMA
Det finns ett antal att välja bland här. VIlka som eventuellt är bra eller dåliga har jag dock inte en aning om.
Barcelona Uppsnurrad av Ronaldinho
2007-07-14 22:23
Ämne: "Dinho är inte ....
Federico,

Bara att hålla med. Att se Ronaldinho i Berlusconis färger vore allt för magstarkt.

Skönt att denna affär tycks vara över.
Barcelona Engen
2007-07-14 22:18
PILMA:

CANALPLUS APORT SÄNDER MATCHEN ANNARS VET JAG EJ.
Barcelona PILMA
2007-07-14 21:56
Nån som vet vart man kan kolla uruguay vs Maxiko en bra hemsida Tacksam för svar?
Barcelona Barcelonito
2007-07-14 20:50
fan va alla tjatar om Drenthe. Både här och reals Forum. Typ ingen har sett honom spela matcher. Några bra matcher i U20 laget räcker inte liksom.

Att jämföra honom med Abidal som har varit ordinarie i franska landslaget flera år e bara löjligt. Drenthe e inget mer än en talang just nu. Och det e bara media som har fått det o se ut som en duell mellan Barca och Real om honom. Barca tror jag inte har så seriös intresse för honom nu. Reals Calderon har iaf sagt att han e intresserad.

Ge er nu... Killen e inte världens bästa vänsterback. Och snälla, underskatta inte Abidal så mycket som ni brukar göra.
Barcelona Barcelonito
2007-07-14 20:49
Barcelona Kamelen
2007-07-14 20:35
Fredrik90

För närvarande ligger den på €125M. Bara att hosta upp den summan om Berlusconi ska ha honom.
Barcelona Fredrik90
2007-07-14 20:34
"Dinho är inte till salu eftersom han är så mycket mer än bara en fotbollsspelare för Barçafansen. Han är mer eller mindre helgonförklarad och det är helt enkelt omöjligt att sälja honom."

Trots att det för det mesta bara är tomma rykten om att Dinho ska lämna så var senaste artikeln så lättande att läsa! Men den där utförsäljningsklausulen i Dinhos kontrakt känns ändå lite oroväckande, någon som vet vad den ligger på?

Visca Barça y Ronnie!
Atlético rawkus
2007-07-14 20:12
Rambla: Tyvarr sa spelar vara roster i lilla Svea ingen roll for Berlu ;)

Det hemska med att bygga ett vsystem kring EN spelare upplevde vi med Sheva - nar han blev skadad, sa gick det som det gick pa anfallsfronten :(

Ar ett stort Ronnie fan, men vill ej se han i Milan. Kaka, Gourcuff(stavn?), Seedorf mfl. racker, och pengarna ar bara lojliga :) INGEN manniska ar vard sa mycket...aldrig.
Krönika Torreschko
2007-07-14 19:55
Myrran //

Appropå vad? Diskussionen rakt under så klart. Du kan väl klaffa munnen om du inte anstränger dig att kolla upp vad diskussionen handlar om.
Barcelona Holländaren
2007-07-14 19:39
Ämne: Ämne: Drenthe....
Drenthe är en betydligt bättre spelare än Abidal men båda är användbara eftersom de är så pass olika. Abidal är stabilare än Drenthe defensivt, i övrigt är Drenthe bättre på allting.
Barcelona Holländaren
2007-07-14 19:33
Ämne: Penguin:

Låt oss ....
Kol-ugn eller lugn som en ko? :)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-14 18:55
rawkus:

Det spelar nog föga roll vad du och dina milankompisar här i Sverige tycker när det kommer till Berlusconi. Lite lustigt att du menar Ronaldinho ej passar in i ert spel. I Barcelona bygger man ett spelsystem kring honom, det var vad Rijkaard och Txiki gjorde när det blev klart att han värvades 2003. Han är av den digniteten att man faktiskt kan bygga ett spelsystem kring honom. Det funkade i Barça, ja åtminstone under 3 säsonger. Förra säsongen var väl nästan alla i laget sämre motiverade och framför allt sämre tränade.

Jag tror ju knappast att Milan vill använda honom som någon sorts komplementspelare. Det lägger man inte åskilliga hundra miljoner på en spelare för. :)
Atlético rawkus
2007-07-14 18:50
Rambla: For att varan president har ett stort ego. Jag vill absolut INTE se Ronaldinho i Milan, inte for att han ar dalig pa natt satt, men han passar ej in i varat spel. Samt vi har Kaka... Tro mig: Vi vet hur det kanns, aven om Ronnie affaren ej nat den hojden(bottennivan) som Calderon och Reals sjuka och ackliga jakt pa Kaka.
2007-07-14 18:30
Alltså, om en spelare inte på något sätt visat sig vara villig att lämna klubben, där han i alla intervjuer säger hur bra han trivs i staden. Han har tagit hela sin familj till Barcelona från Brasilien.

Varför jagar en klubb som Milan en spelare då så intensivt?

Vill han lämna är det ju bara att säga det. Inte fan tänker han väl smita ut bakvägen från Camp Nou? Räcker det att han offentligt visat respekt och beundran för Milan, vilket alla stjärnor gör av respekt när de florerar rykten om dem, för att Milan ska uppfatta det som "kom och hämta mig"? Man börjar ju undra.
Barcelona Fredeco
2007-07-14 18:25
Men sen tänker jag att vill han verkligen gå till Milan varför ska man då behålla honom? Sen är de som du säger. Men tycker ändå de känns riktigt skönt att veta att Ronaldinho spelar i de blåröda färgerna även kommande säsong!
2007-07-14 18:21
Penguin:

Det är inte att bara att lämna för någon i Spanien heller. Det är bara att hänvisa till kontraktet som gäller. Men nu snackar vi om en spelare som är utöver det vanliga medialt sett. En spelare som i dagsläget har det största markandsvärdet i världen, han gick förbi Beckham för något år sen. Propsar en sådan spelare på att verkligen vilja lämna lär man nog få se till att ordna det så alla partner blir nöjda.
2007-07-14 18:18
Fredeco:

Klubben skulle kunna köpa vilken spelare det ville, ja förutom några maränger, men tror knappast att några där ens skulle vara av intresse. Dessutom, ekonomin skulle vara stabil en lång tid framöver, även om den visserligen är det även nu.
Penguin
2007-07-14 18:18
Ämne: Penguin:

Låt oss ....
Tack för det, nu är jag nöjd. Så länge du bara talar för dig själv så. Det är mycket man kan göra fast en spelare vill gå. Det kanske inte är aktuellt i Spanien men i Italien är det inte bara att lämna så fort man vill. Men nu är du inne på spekulationer igen. Vi får väl se vad som händer.
Barcelona Fredeco
2007-07-14 18:16
Tror faktiskt inte Barcelona skulle stå och falla med Ronaldinho. Även fast de skulle vara svårt att ersätta en sådan spelare. Men de finns talanger så de räcker. Så jag är lugn :)
2007-07-14 18:15
Penguin:

Låt oss göra klart en sak. Jag talar inte för andra barcagubbar, utan för egen del. Jag är kolugn. Vill han själv gå, då är det inget vi kan göra något åt saken. Vi får trösta oss med att klubben får rejält med deg på kontot.

Vad menar du med klausulen? Tror du att Barcelona tvingar honom att stanna kvar? Vet du ens varför utköpsklausuler en gång infördes?
Annons: