/spanien/barcelona/forum/22732.aspx/spanien/barcelona/forum/22732.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-08-02 00:03
Ämne: Jag ska till Barcelo....
Självklart ska du ta touren. Du får hyra en audioguide (3€ tror jag) om du vill och sedan kan du gå runt i din egen takt.
Barcelona Frodo
2007-08-02 00:02
Jag ska till Barcelona idag. Hur många av er tycker att det är värt att besöka FC Barcelonas museum? Om det är värt det, bör jag isåfall bara besöka museumet eller ta den så kallade guidade touren?
Barcelona Evička
2007-08-02 00:01
Gutish
Det kan nog stämma. Har bara sett Bernabéu på TV. Det är lite för mycket fiendeland. Men jag har våga mig på Stamford Bridge, så jag kanske kommer till Madrid också så småningom. :)
Real Madrid Gutish
2007-08-02 00:01
Guys..

Ni som besökt Barcelona, vilka tröjor såg ni nästflest personer bära efter Ronaldinho när ni var där?

Såg en hel del Puyol tröjor..
Barcelona Evička
2007-08-01 23:59
Ämne: Ämne: Miranda....
Vet inte riktigt, troligen månadsskiftet oktober/november.

El Culé/ Jag kanske inte hade ögonen med mig. Får springa saktare nästa gång :)
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:58
Evicka

Självklart, fick nöjet att besöka både Camp Nou och Santiago Bernabeu på Stadium Tour..

Fick intrycket av att Camp Nou var mäktigare och mera klassisk medans Santiago Bernabeu var modernare och exklusivare.

Iallafall, så var det rätt coolt att Camp nou hade ett kapell strax till höger i början av spelargången.. :)
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:57
November? när, jag kanske åker då också. Fyller år i oktober så det blir min födelsedagspresent :)
Barcelona El Culé
2007-08-01 23:56
Ämne: Miranda/ Nej, jag ha....
Evička:

Nu senast när jag var i Barcelona (November) lade jag faktist märke till ett par stycken som hade målvaktströjor som tryckte Valdés på ryggen på undre våningen i La Botiga.
Barcelona Evička
2007-08-01 23:53
Miranda/ Nej, jag har inte en aning. har man tur kanske de trycker medan man väntar. Ska faktiskt kolla upp det i november när jag ska dit.

Gutish
Jag har gått stadium tou på Camp Nou några gånger. (Som medlem går man gratis och det måste ju utnyttjas :D )
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:51
Aja, det får väl duga så länge ;) Vet du om dom isf skickar hem till sverige? Kan bli dyrt att hämta den annars...
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:51
Mirandra, alltså.. man får stå i kö i timmar.. Dom har allt verkligen.

Föresten, är det någon annan här som varit på Stadium tour på Camp nou eller Santiago Bernabeu, alltså fått besöka pressrrummen, spelargången, omklädningsrummen, vip rummen, vip läktaren etc, etc?

Tycker verkligen man bör hinna med det om man kommer dit, verkligen coolt att se!
Barcelona Evička
2007-08-01 23:49
Miranda
När jag tänker efter kan man nog kanske beställa när man är i butiken på Camp Nou. Om du kan nöja dig med en oanvänd....;)
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:48
Xavii, jag ber om ursäkt. Fel länk!

Kolla länktips nu..
Länktips: www.myp2p.eu
Barcelona El Culé
2007-08-01 23:47
Står idag på BarcaTV att det är fastslaget att Krkic missar Asien touren.

Fanns vissa förhoppningar på att han trots allt skulle kunnat hänga med, men så blev inte fallet.

För övrigt, är det någon som på rak arm vet vad ett medlemskap inom klubben kostar?
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:47
Skulle ju vara pricken över i:et i min tröjsamling att ha den ju! Oddsen på att jag kan få tag i den han burit själv är väl 0.000000000000000001 om man är optimistisk ;)
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-01 23:46
Jag gick in på länken du gav mig när ja går in där så kommer det upp massa bilder? de står på japanska? Svårt. Kan nån ba ge mig en enklare sida:) tack.
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:44
Evicka (sorry kan inte hitta den symbolen): Bra att man inte är ensam!
Barcelona Evička
Förresten Miranda/ Jag har sett målvaktströjor med tryck som andra har haft, men jag har inte sett några till försäljning. Varken i nätbutiken eller på Camp Nou. :(
Real Madrid Gutish
Mirande

Det finns allt,

Finns till och med "Vem där?" spel med Barcelonaspelarna.

Du kan få vilken spelare du vill, även målvakterna..

En tröja dom skyltade rätt mkt med när jag var där nere i Mars var faktist Saviola, även Iniesta hade blivit stor på tapeten då..
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:41
Xaviii

Kolla länktips.
Där står det genom vilka streamprogram man kan se matcherna, och alla matcher som streamas genom vilka program..

Här kan du även ladda ner alla programmen, praktiskt va? ;)
Länktips: www.myp2p.com
Barcelona Evička
2007-08-01 23:41
Miranda

Inte mobbas nu bara för att man gillar Valdés ;) Är nåt med mig och målvakter...

Äntligen en kompis!!
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-01 23:39
Jag vet inte hur snabb min uppladdning är? Men när barca spelade mot dundee tränings match kunde jag se den men då var det inte på sopcast då var det på USEE men så det ska inte vara några problem att se matcher på mitt internet. För jag vill inte missa barca mot inter! Nån som kan hjälpa mig hur jag fixar PPSTREAM? TACK:)
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:38
Ok, Tack för infon alla. Nån som vet om man kan köpa målvaktströjorna också eller bara utespelares?

Inte mobbas nu bara för att man gillar Valdés ;) Är nåt med mig och målvakter...

Känner 5st (3 i allsvenskan, 1 i div1, en i hockeyallsvenskan)
Barcelona L.Messi19
2007-08-01 23:37
sry dblpost
Barcelona L.Messi19
2007-08-01 23:36
Sälja oleguer? nej han har mindre lön än många i barca b, skulle aldrig kunna sälja honom. äkta culé.
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:33
Xaviiii

En anledningen kan vara att många kör matchen genom sopcast, vilket gör att allt mindre får tillgång till den.. Om det är någon match du är intresserad av kan jag rekommendera dig PPStream, alltid god kvalitet. Även om det ofta sänds med kinesiska kommentatorer.
Barcelona Ken
2007-08-01 23:32
Evièka/

Tack det var det jag behövde veta är ju inte medlem där så jag får väl ringa 15dagar innan och fixa det.

Xavii//

Hur hög uppladdning har du på ditt internet kan va d som spökar??
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-01 23:31
Barcelonito:

Om man läser officiella intervjuer på Barças websida med både Thuram och Zambrotta eller lyssnar på intervjuerna på Barça TV Online, så är det ingen som kritiserar Laporta eller Asientrippen. Det de däremot säger är att hade de fått välja så hade hellre sett att man stannade kvar i Barcelona och tränade istället.

Stora feta rubriker i tidningar som skriker ut att spelarna kritiserar Laporta lurar dessvärre den obildade massan, som inte ids läsa mer än själva rubriken i artiklarna. Alltså, ingenting nytt under solen. :)
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:31
Jag bodde vid Barceloneta, centralt, 5 min gångavstånd till Les Rambles.. Väldigt smidigt dock att ta sig runt med tunnelbana.

Som El Culé nämnde så är risken då man är flera st att man får ta separata platser, något jag fick tag i under VM nu i Tyskland (då endast två personer).

Råder dig också att se till att du har flygbiljetterna senast till lördagen vid match helg.

Man får besked först en vecka innan om matchen spelas på lördag eller söndag, detta beroende på att TV bolagen har en del att säga till om.
Barcelona Evička
2007-08-01 23:30
Ämne: Biljettpriser hittar....Jo, om man är medlem kan man fixa biljetter den vägen. Är man inte det kan man inte boka på hemsidan förrän 15 dagar före den match man vill se.

Jag brukar köpa på hemsidan, betala med kontokort och sedan hämta ut dem i biljettluckan när jag kommer till matchen. Jag tycker det är skönt att inte ha några biljetter att hålla reda på utan veta att de finns på plats när jag kommer.
Annons: