/spanien/barcelona/forum/22722.aspx/spanien/barcelona/forum/22722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-07-23 11:12
Oleguer är femte mittback och tredje högerback och gnäller inte över det för att hans hjärta tillhör Barcelona. Han är nog den största Barcelonistan i hela truppen. Hans politiska åsikter och kommentarer visar bara att han hatar Real och allt vad det står för. Så Oleguer får enligt mig stanna i Barcelona hur länge som helst bara han inte blir mer än ersättare. Jag glömmer aldrig att vi vann CL och ligan med honom som ordinarie spelare.
Barcelona PILMA
2007-07-23 11:12
Argentinho

hehe Messi på bänken?? kanske skulle vilja se på bänken någon annan än messi!!!!det där antar jag att det är ''ett nedsättande uttryck''
dessutom är försvaret tillräckligt bra
vad är som äntligen fel med försvaret?och pivoterna?

------------Älskad Valdes 4 ever-------------

---Zami-------Puyol------Gabi--------Abidal--

----------Xavi/Toure/Deco/Iniesta------------

Vad ser du som är fel där?

VISCA EL BARÇA
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-23 11:09
Argentinho

Återstår att se hur Rijkaard planerar att ställa upp.

Min tipp att det blir lik Arsenals 4-5-1 men som sagt spekulation från min sida.

Försvaret är förstärkt men det betyder inte att man kan spela hur offensivt som helst, får helt enkelt vänta och se hur tränaren tänkt sig.

Ole kommer nog vara kvar, han kommer spela de matcher med mindre betydelse om jag säger så.

De som kommer lämna om budet är rätt denna sommar är, Ezq,motta.
Real Madrid Argentinho
2007-07-23 11:07
Okej, nu vet jag lite va ni tycker. En annan fråga:

Ska ni inte göra er av med Oleguer? Själv så önskar jag inget annat än att han stannar hos barca då han har blivit något utav en hjälte i Madrid ;). Real hade ungefär lika dåliga spelare i Mejia, Pavon men dom är nu sålda så då är jag glad iallafall. Men ni har kvar Oleguer, inga planer på att sälja honom?

Hala Madrid y Oleguer! ;)
Barcelona Barcelonito
2007-07-23 11:01
Argentinho

Försvaret är tillräckligt starkt om inte mer :)
Toure, Xavi, Iniesta och Deco är alla duktiga deffensiva spelare också. Så Med 2 av dem och Abidal, Zambrotta, Puyol och Milito så borde man inte släppa in mer än andra lag.
Real Madrid Argentinho
2007-07-23 10:58
PILMA// Jag vet faktiskt inte, om ni spelar med alla 4 kommer ni förmodligen ha världens bästa anfall, men hur mycke mål kommer ni släppa in?

Alternativet att bänka någon känns bättre för mej som maräng. Själv skulle man helst se Messi bänkas såklart ;), men om man ska se ur en cúles sida så skulle ni nog spela bäst såhär

Dinho ---- Henry ---- Messi

Men det e bara vad jag tror. :]
Barcelona Barcelonito
2007-07-23 10:55
Argentinho

Som Xavi sa igår: Det beror på mot vilka vi spelar. Om det är borta eller hemmamatch och om det är liga eller något annat.

Tror verkligen att han kommer att rotera mellan alla. Men på hemmaplan kör vi alltid med alla 4 på plan tror jag. Då Eto'o sticker till African Nations Cup då spelar vi ju med de tre övriga på plan.

Stora frågan är vem Rijkaard ska "rotera bort" mot Real eller i Champions Leaguematcherna.
Barcelona PILMA
2007-07-23 10:54
Argentinho
för min del avser jag och hoppas att alla spelar gemensam!!!!vad anser du som maräng?
Messi på bänken hehehe?
Real Madrid Argentinho
2007-07-23 10:43
Hmm, jag har en fråga. Tror ni att ni (Barca) kommer spela med alla 4 forvards, Dinho, Messi, Eto'o och Henry eller tror ni någon av dom kommer petas? Isåfall vem?

Kanske att Ronaldinho går ner på en släpande forvardsroll bakom dom andra 3?
Barcelona COLLBLANC
2007-07-23 10:27
Det är konstigt att dom är så sena med sina priser på biljetter, även hos FC Barcelona. De säger att biljetterna börjar säljas idag.
Barcelona Hallen81
2007-07-23 10:23
Mezzidona: Jag tycker du ska ringa runt eller maila runt till några bolag. Vad jag kan se så är det bara www.sifotbollsresor.se och www.herewego.se som kommit upp med sina priser. Och konstigt nog så skiljer det ca 1000 kr per person i pris mellan dessa i sifotbollsresors favör. Jag förstår inte hur det kan skilja så mkt? Jag har själv bokat med dem, jag ska ner och se barca-atl madrid 7 oktober.
Barcelona PILMA
2007-07-23 10:15
Förlåt har glömt att tippa (*länken*)
Barcelona PILMA
2007-07-23 10:14
Meho.Kodro

men öh sa du ? Hur bra är dos Santos och Krkic?
Bojan snyggaste och kanske viktigaste målet i sin Kariär?

Det var i U17 EM för några månader sedan ni vet att man brukar spela 80 minuter och 2-5tilläggs minuter i U17 Em och inte 90 minuter som vanligt.
Bojan var med i Spaniens U17 Em landslaget de kom till semifinal och mötte där e mot Belgien som var landet som spelades i U17 EM.
Belgien lede matchen med 1-0 sen i den 71 minuten hände den här(*Länken*)bojan sköt nästan vore 25 meter typ några meter utanför straff området med en bländande sköt sen blev det mål och dessautom räddade sitt landslag att åka ut ur U17 Em när man har spelat 80 minuter sen gick man till förlängning det stog 1-1 alltjämt sen de till straffar bojan satte ditt sin straff och gick med sin landslaget till final där man mötte England ocj Bojan Perez Krkic nätade i finalen och Spanien vann U17 Em 2007 Bojan en levande legend We love you Bojan !!!!!

y recepción a la escuadrilla de A/al trupp

Visca El Barça Y Bojan Perez Krkic!!!
Barcelona Barcelonito
2007-07-23 08:22
Så ska det låta :D

Valdes: "Som spelare önskar jag inte Saviola lycka till."

Som sagt, nu räcker det med den snälla Barca som vi har sett. Nu behövs det hunger och lite arga miner varje match så krossar vi all motstånd. Visst alla spelare tycker om Saviola men många borde kritisera honom för hans flytt så de övriga spelarna blir mer hungriga för det.

Vill inte att Barca ska tillåta Madrid att använda sig av median så mycket för att skapa problem i Barca. Nu ska Barca ta tag i det o sätta de jävlarna på plats.
Barcelona Meho.Kodro
2007-07-23 03:19
Hur bra är dos Santos och Krkic?
Delarocha
2007-07-23 02:13
Någon som har en aning om vilka detta är på bilden? Leos syster och barn eller?

Ingen aning El Magoo, är själv riktigt spänd på hur det ska se ut men kan nog säga redan nu att Xavi är given. Han är hjärtat för Barcá tillsammans med Puyol anser jag. Även om han hade en relativt medelmåttig säsong nu är han sällan eller aldrig dålig och han brinner för Barcelona.
Barcelona El Magoo
2007-07-23 02:10
Hur tror ni Mittfältet kmr att se ut tills nästa säsong? Vem ska man bänka? Vi har ju Xavi, Iniesta, Deco, Toure osv.?

Hur tror ni Barca kmr att ställa upp också?
Delarocha
2007-07-23 01:54
Eftersom det råder viss nyhetstorka här på forumet så ger jag er iställen en fin länk med Krkic=D Sanslöst snyggt mål.
Barcelona SeRDaRo
2007-07-23 00:27
hej jag skulle behöva hjälpt, jag behöver några fotbolls trännings hemsidor.
Delarocha
2007-07-22 22:20
Jag uttalar hans namn Kirkic.
Barcelona .11
2007-07-22 22:05
åå vad jag är sugen tills ligan drar igång igen, å ta tillbax titlen som vi gav bort, borde gå igenom ligan obesegrade med detta laget som vi har nu ser inget lag som kan hindra oss från det utom oss själva..
Barcelona Barça idag, imorgon och för alltid
2007-07-22 21:41
Mezzidona:

Det diskuterades ganska flitigt här inne för ett tag sedan om resor till Barcelona, om du letar bland tidigare inlägg kanske du hittar något.

Det är ju alltid smidigt med paketresor även om det kanske inte är det billigaste. Jag har varit på Barcelonamatch 2 ggr, senast mot Espanyol nu i våras (Tamudo din glädjedödare!) och åkte med Go Sport Travel båda gångerna (paketresa). En sak som var bra med dem var att de skickade hem matchbiljetterna i förväg, vilket gör allt extra tryggt. Go Sport Travel är nog inte det billigaste alternativet, men man kunde betala till lite extra för att få bra platser. Vi fick riktiga kanonplatser, rad 7 på långsidan, man såg spelarnas ansikten och allt hur bra som helst. Har också hört att Sports International har bra resor.

Kan väl rekommendera att bo nära La Rambla som ligger centralt vid hamnen. Det är riktigt fint där, men det är det ju iofs i hela stan. Det är också väldigt smidigt att ta sig till Nou Camp, om man bor en bit ifrån arenan är det bara att ta tunnelbanan (metro) till Maria Cristina-hållplatsen.
Mezzidona
2007-07-22 21:16
Jag och en kompis hade tänkt åka till Barcelona och se en match den här säsongen så vi undrar vad ni har för tips och vad man ska tänka på? Rekommenderar ni några speciella paketpriser med sådana här resebolag och vad för biljetter får man när man åker så? Kom med allting ni har och säga och inte bara det jag frågat.

Tacksam för svar :) Ni kan även maila mig om det är nåt :D
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-07-22 20:49
Född 1990 är Bojan!
Barcelona Patrick Kluivert
2007-07-22 20:23
är inte bojan bara 16 år ?? född 91 eller ??
Barcelona Vampíro
2007-07-22 20:05
Tråkigt att Gudjohnsen kan missa träningslägret i Skottland. Men det här öppnar verkligen för både Giovani och Bojan, speciellt med tanke på att Henry inte spelat på 4 månader och att han ska matchas in försiktigt. Hoppas Bojan och Dos Santos får mycket speltid och att dem tar chansen.
Barcelona Myrran
2007-07-22 19:57
Patrick Kluivert

Han har värvats från Real Union.
Barcelona haslaren
2007-07-22 19:53
Captain Fantastic

Tack började bli dum i huvet av tänkandet på den
Barcelona el Flaco
2007-07-22 19:40
Gudjohnsen kommer inte åka till träningslägret i Skottland pga av en skada i ena knäet. Han led av detta redan i slutet av säsongen och slog upp skadan under träningen igår. Det är ännu inte officiellt hur pass alvarlig skada det är.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-22 19:36
haslaren/

Jag har för mig att det serbiska uttalet till hans namn ska vara: Kerkitch. Jag är dock inte säker på detta.
Annons: